Col·legis a Sant Martí

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: donadaigua » dt. gen. 19, 2016 7:04 am

Per continuar amb el fil... Jo finalment vaig anar a veure l'Escola Provençals, el Catalonia i l'Escola Bac de Roda. I ens vam decantar pel Provençals tot i sent el que està més lluny. Tot i que el Bac de Roda ens va agradar molt. El Provençals moltíssim.
Sento no poder-te ajudar amb aqustes col•legis q comentes.

Bon dia!
ladybcn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. gen. 12, 2016 8:21 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: ladybcn » dt. gen. 19, 2016 7:21 am

Moltes gràcies per la teva resposta! aquestes escolas em cauen molt lluny però s'agraaeix el comentari!! :) salutacions!
ladybcn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. gen. 12, 2016 8:21 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: ladybcn » dt. feb. 23, 2016 7:20 am

ja han començat les portes obertes, algú del barri s'uneix al forum?
ABRIL_13
:: granota
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dv. ago. 24, 2012 7:03 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: ABRIL_13 » dt. feb. 23, 2016 10:12 am

Has anat a veure alguna ladybcn? a part de les que vam comentar concertades ahir?
ladybcn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. gen. 12, 2016 8:21 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: ladybcn » dl. feb. 29, 2016 7:29 am

Hola!

Aquest dissabte vaig a anar a veure l’escola San Francisco, i en general em va agradar, però em dona una mica de por que sigui una escola per projectes, en lloc d’una escola tradicional… a lo millor són dubtes tontes però, els meus fills acabaràn la eso amb les mateixes capacitats que la resta de nens?
Les clases de p3 p4 p5, es van movent durant el dia per cambiar de clase, no sé… la veritat es que em va agradar el tema del angles que tinguin assignatures propiament en anglés pero els temes dels projectes, no sé si es el que vull,

A veure si alguna podeu donar la vostra opinió o si heu anat a veure alguna mes.

Aquest divendres aniré a veure els verns. A veure que tal per que en principi era la que mes m’agradaba.
Avatar de l’usuari
mescud27
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dt. març 05, 2013 7:58 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: mescud27 » dc. març 09, 2016 1:23 pm

Bon dia

Aqui una mama també de la zona de Sant Martí liadíssima amb el tema de triar escoles...

Nosaltres hem anat a tantes que tenim un cacao...

Concertades: Maria de Déu dels Àngels, Adela de Trenquelleón, Verns, San Francisco i Túrbula. Ens falta anar al Joan Roca.

Públiques: La Palmera, els Horts i els Porxos. I ens falten La Caixa i el Bac de Roda.

Aquesta setmana acabem i començarem a posar pros i contres a veure si ens acabem de decidir.
Avatar de l’usuari
mescud27
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dt. març 05, 2013 7:58 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: mescud27 » dc. març 09, 2016 1:25 pm

ladybcn ha escrit:Hola!

Aquest dissabte vaig a anar a veure l’escola San Francisco, i en general em va agradar, però em dona una mica de por que sigui una escola per projectes, en lloc d’una escola tradicional… a lo millor són dubtes tontes però, els meus fills acabaràn la eso amb les mateixes capacitats que la resta de nens?
Les clases de p3 p4 p5, es van movent durant el dia per cambiar de clase, no sé… la veritat es que em va agradar el tema del angles que tinguin assignatures propiament en anglés pero els temes dels projectes, no sé si es el que vull,

A veure si alguna podeu donar la vostra opinió o si heu anat a veure alguna mes.

Aquest divendres aniré a veure els verns. A veure que tal per que en principi era la que mes m’agradaba.



ladybcn, vas anar al final a veure els Verns?
Què opines??
ladybcn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. gen. 12, 2016 8:21 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: ladybcn » dj. març 10, 2016 7:58 am

Hola Mescud!

La veritat que de les que hem anat a veure, els Verns, es la que més ens ha agradat. trobo que tot es molt familiar, jo quan vaig anar estaven els alumnes al aula i en general es veia un bon ambient, vam sortir contents. Suposo que de moment serà la nostra primera opció.

Com a segona posarem San Francisco, que encara que també ens va agradar, jo no em termino de fiar d'això d'apendre per projectes.

Aquest divendres anirem a veure La Caixa, tu també aniràs el divendres?

Quina es la que més t'agrada a ti de moment i perqué?


Salutacions,
cameron1234
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. març 10, 2016 11:40 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: cameron1234 » dj. març 10, 2016 11:46 am

Hola, és el meu primer missatge

Jo sóc nova al barri, i també estic amb molts dubtes.

Els Verns em va semblar una escola amb unes instal·lacions molt deficients.

El San Francisco, més o menys el mateix.

Crec que per dates m'he perdut les portes obertes del Bac de Roda, ¿algú ha anat o té opinions reconegudes d'aquesta escola?

Teniu també altres opinions d'escoles públiques del barri que siguin bones?

Moltes gràcies! :p-) :p-) :p-)
ladybcn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. gen. 12, 2016 8:21 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: ladybcn » dj. març 10, 2016 12:12 pm

Hola! Benvinguda!
Les portes obertes del bac de roda, son aquest proxim dissabte, osigui que encara estàs a temps d ‘anari!

Sobre las instalacions, tens raó però al menys per mi, no es el principal.
Espero que ningú me malinterpreti però a mí el que mes por em dona de les publiques es que hagin molts inmigrants, no tinc res en contra però no trobo normal que un 70 % de la clase siguin extrangers, i només un 30 % siguin nens catalans… no ho trobo representatiu de la societat, i aixó segons la meva experiencia es el que trobem a les escoles publiques, per això encara que les instalacions no siguin tan bones, m’estimo més portar-la a una escola concertada.
Avatar de l’usuari
mescud27
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dt. març 05, 2013 7:58 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: mescud27 » dj. març 10, 2016 8:20 pm

Hola noies,

Ja veig que estem totes una mica liades amb tot aquest tema.

Jo us explico una mica les escoles que jo he vist i com funcionen.

D'escoles públiques he vist els Porxos, La Palmera i els Horts.

La Palmera ens va agradar molt (les instal.lacions són noves, tenen uns espais força grans tant els exteriors com els interiors... La manera de treballar ens va agradar bastant. El director de l'escola és jove i es nota que vol canviar coses de l'escola. A infantil treballen sense llibres i a primaria fan servir algun, però en algunes matèries també treballen sense).

Els Porxos tenia coses positives (molts espais per fer activitats en petit grup, aules grans, menjador amb cuina propia, d'una sola línia cosa que fa que sigui familiar) però treballen amb llibres des de P3 i nosaltres preferim que a infantil no treballin amb llibres.

Els Horts treballen també amb llibres, però tenen altres projectes d'escola que semblen interessants (per exemple, fan participar molt a les families, els mestres estan molt implicats, volen fer camí escolar, hi ha alumnes que són assessors del museu blau...) i també és d'1 línia i els espais estan força bé.

ladybcn, em preguntaves si demà anem a portes obertes de la Caixa. Doncs sí, la idea és anar a tafanejar, veure l'escola, com treballen... M'han parlat bé i malament d'aquesta escola. A veure la sensació que em dona... I dissabte anem al Bac de Roda, a veure què tal... Potser no les posaré com a primera opció (a no ser que ens venguin molt bé el tipus d'ensenyament que tenen), però per posar-les com a possibles opcions si no entra a la primera.
Avatar de l’usuari
mescud27
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dt. març 05, 2013 7:58 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: mescud27 » dj. març 10, 2016 8:26 pm

De les escoles concertades el Verns i el San Francisco són les que més ens han agradat. Les instal.lacions són bastant lletjotes, però això tampoc ho valorem gaire. El que em va agradar del Verns és que és una cooperativa de mestres i es notava que les noies estaven contentes amb la seva feina i parlaven amb il.lusió del que feien...

Dilluns anem a veure el Joan Roca. No em fa molta gràcia perque diuen que apreten molt, però vull veure què expliquen i com treballen...
Avatar de l’usuari
mescud27
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dt. març 05, 2013 7:58 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: mescud27 » dj. març 10, 2016 8:27 pm

ladybcn demà llavors coïncidirem a La Caixa :-D
cameron1234
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. març 10, 2016 11:40 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: cameron1234 » dv. març 11, 2016 7:46 pm

Hola!

Jo aniré demà a les portes del Bac de Roda. Algú més hi va?

Ladybcn, t'entenc, pero sobre el tema d'inmigrants, jo crec que si això et preocupa t'els trobaràs a totes les escoles que no siguin exclusivament cares. No és un tema de pública o privada, és pel barri on vivim. Mira els comerços, per exemple....

Dels Verns em va agradar la idea de ser una cooperativa. Pero les instal·lacions (al costat de la volwaskgen, el pati petit, les classes de P3 també molt petites i gairebé sense llum...) i crec que no tenen cuina pròpia... Suposo que al final t'hi acostumes si l'ensenyament és bo, però em va donar la mateixa sensació que el San Rafael (que està al costat).

Estic feta un autèntic embolic.
sherma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dg. gen. 10, 2016 11:13 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: sherma » ds. març 12, 2016 7:54 pm

Alguna ha anat a les portes obertes de bac de roda???
Avatar de l’usuari
mescud27
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dt. març 05, 2013 7:58 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: mescud27 » dl. març 14, 2016 12:48 pm

Bon dia noies,

Com va el tema búsqueda de coles???
Nosaltres avui anem a l'ultima escola que volem visitar... Dissabte feien portes obertes del Joan Roca, però com vam anar a les del Bac de Roda, doncs no podiem anar, així que ens han donat entrevista individualitzada per explicar-nos i ensenyar-nos com treballen.

Ladybcn, vas anar al final a les portes obertes de La Caixa? No hi havia molta gent, em sembla que aquesta setmana tornen a fer-ne unes altres diria que demà dimarts o dimecres a les 17h. Jo sí que vaig anar i no em va agradar gaire. L'escola està bé, és gran quan a instal.lacions, però és de les que menys m'han agradat.

Cameron1234, tu vas anar a les portes obertes del Bac de Roda? Jo sí. No em va desagradar... Potser massa llibres a infantil, però en general bé. Conec una noia que hi treballa i diu que està molt contenta i que l'escola funciona molt bé.

Ja us explicaré què tal el Joan Roca, tot i que m'han dit que fan pencar molt als nens/es...

Bueno noies, ho teniu més clar??? Nosaltres ja hem descartat unes quantes que segur no posarem a la llista... PORXOS, LA CAIXA i ADELA DE TRENQUELLEON.
ladybcn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. gen. 12, 2016 8:21 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: ladybcn » dc. març 16, 2016 7:50 am

Hola Noies,

Doncs si va anar a les portes obertes de la Caixa, pero com dieu tampoc ens va agradar, des de p4 ens van dir que tenien llibres, i vaig veure les clases com molt tradicionals, en definitiva no ens va fer gràcia.

Nosaltres ja el tenim clar, primera opció Els Verns, i segona opció San Francisco, i pensó que no posaré més opcions, per que no crec q tingui problemas per entrar al verns, em consta que es una escola amb poca demanda.

A les portes obertes del bac de roda i de Joan Roca, no aniré per que ens agafa una mica més lluny.

Vosaltres ja heu decidit les vostres opcions?
ladybcn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. gen. 12, 2016 8:21 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: ladybcn » dc. març 16, 2016 11:44 am

Mescud

Qué tal el Joan Roca?? nosaltres l'hem descartat per que vivim per cantabria i preferim tenir l' escola una mica més aprop de casa.
cameron1234
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. març 10, 2016 11:40 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: cameron1234 » dv. març 18, 2016 12:26 pm

A mi el Joan Roca és el concertat no-religiós de la zona que més em va agradar.

Passo sovint per davant i crec que hi ha un cartell que posa que encara pots concertar visita.
cameron1234
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. març 10, 2016 11:40 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: cameron1234 » ds. abr. 02, 2016 10:15 pm

Hola!!

Ja us heu decidit! Jo encara no, estic feta un embolic!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::