Col·legis a Sant Martí

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
--->alisaga<---
:: lleona
:: lleona
Entrades: 938
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 4:10 pm
Ubicació: Barcelona

Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: --->alisaga<--- » dv. març 01, 2013 3:22 pm

Hola chicas? estoy buecando cole en Sant Marti y queria informacion del CEIP CATALONIA y del JOAN ROCA....gracias
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 01, 2013 5:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :: Títol en castellà ::: ||*||
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Nació con 38+4 con 3,440 y 51 cm el 21/10/10
Avatar de l’usuari
currita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: currita » dg. març 03, 2013 9:03 am

Hola --->alisaga<--- , nosaltres anirem a veure el Catalonia a les jornades de portes obertes el próxim dijous. Si vols ja t'explicaré les meves impressions. Del Joan Roca no et puc dir res perquè nosaltres l'hem descartat.
Molta sort amb la tria!
Avatar de l’usuari
--->alisaga<---
:: lleona
:: lleona
Entrades: 938
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 4:10 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: --->alisaga<--- » dg. març 03, 2013 5:28 pm

Ostras qbien currita! Podrás explicarme todo? Nosotros no podemos ir por el trabajo... Ninguno de los dos estamos para pedir fiesta.... Te lo sgradeceria mucho! Estoy entre los dos coles! A la jornada del Joan Roca si qfuimos porque fue en sabado! Haber si con suerte nuestros peques iran a la misma clase :-)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Nació con 38+4 con 3,440 y 51 cm el 21/10/10
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: Charliemi » dg. març 09, 2014 10:25 pm

Hola noies,

recupero el post perquè amb aìxò de buscar escola em treu fum el cap. Som de la zona de Sant Martí de Provençals, ens agrada més el projecte educatiu de les concertades però les publiques tenen unes instalacions que no tenen rés a veure amb les concertades de la meva zona!! Sobretot tema ludoteca i cuina, la meva nena s'haurà de quedar a dinar cada dia i a les publiques és cuina propia però a les concertades càtering... un embolic. En fi, sobretot dubtem entre el Centre Escolar San Francisco i la escola Verns, però també hem vist La Palmera, La Caixa, el Bac de Roda, el Joan Roca (en principi descartat perquè ens cau lluny), el Sant Rafael (en principi descartat perquè fan el pati al carrer però tret d'això ens havia agradat...) ufffff...!! Help! Alguna de la zona em pot fer recomenacions. Gràcies per avançat! :-()-) :-()-) :-()-)
binarycat
Entrades: 2
Membre des de: dl. març 10, 2014 8:55 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: binarycat » dl. març 10, 2014 11:11 am

Hola,

del Joan Roca no m'acaba de fer lo del catering, algú que sàpiga que tal ??

Gràcies!!!!
ester001
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dj. març 20, 2014 1:39 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: ester001 » dj. març 20, 2014 1:44 pm

Hola!!
El meu nen fa P3 al Joan Roca de Guipúscoa i mai s'ha queixat del menjar.
A principi de curs mares de l'Ampa es van presentar per sorpresa dinar i van quedar contents amb el menjar que es servia.
Nosaltres estem molt contents amb l'Escola.
Si necessites més info m'ho dius.

Ester001
binarycat
Entrades: 2
Membre des de: dl. març 10, 2014 8:55 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: binarycat » dj. març 20, 2014 2:09 pm

Hola, gràcies de veritat per la info !!!!! Lo del catering, ... em costa pero l'educació sembla que val la pena.
donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: donadaigua » dg. des. 07, 2014 11:23 pm

Hola noies! Reprenc aquest fil!

Estic cercant escola pel meu petit, volem pública però la veritat és que les públiques del barri no són el que esperava jo... La que més m'agrada, tot i que ens cau més lluny, es l'escola Provençals, però crec que està molt solicitada.... I després per proximitat i referencies, el Catalonia i els Porxos. Alguna em podria dir la seva experiència, opinió o si n'ha sentit a parlar be o malaments d'aquestes? Gràcies!!!!
Ruor
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. abr. 07, 2014 12:07 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: Ruor » dg. gen. 18, 2015 6:16 am

Yo le llevo als porxos y estamos encantados. Miramos un minton de coles tanto publicos como concertados.
El provençals me quedaba lejos oero lo vi, y lo descarte por la mala organizacion de las jornadas de puertas abiertas, fue mucha gente, nos dividieron en dos y yo estaba en el grupo de la directora y fatal. No csbiamos en las clases y la explicacion lo hacia adentro sl segundo grupo no explicsba nada me queje en la segunda clase y riendo dijo que no se habia dado cuenta, que había otro grupo que cómo es que nos habuamos ido todos con ella. Vi mala organización y me dio mala sensación. Esto es del año pasado.
Nos decantamos por elegir entre el catalonia, els porxos y el San Francisco. Descartamos éste por el espacio. Y al final entre los dos nos decantamos por Els Porxos ya que es de una sola linea. Mi hijo es el más pequeño de su clase y está genial cada dia sale contento, pensamos que le ayudarian mas y estarian mas pendientes de él. De extrescolar lo llevo a inglés y le encanta.
donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: donadaigua » dg. gen. 18, 2015 10:11 am

Ostres Ruor! Moltíssimes gràcies per explicar la teva experiencia! Llavors vau escollir sense problemes? Hi van haver vacants suficients? I les instalacions entre el catalonia i els porxos que tal? Al catalonia vau veure alguna cosa q no us va agradar? Perdona per tanta pregunta! Sem fa tant dur el canvi de guarderia a escola! I a p3 hi ha adaptacio? Ja minagino q no... I tampoc pots entrar ja per recollirlo oi? Gracies de nou!
Avatar de l’usuari
currita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: currita » dc. gen. 28, 2015 11:53 pm

Hola donadaigua, jo el provençals no el vaig visitar, no estava dins de la nostra zona. Els porxos el vaig anar a veure jo i no se si va ser perquè va ser la primera de totes les escoles que vaig visitar però em va decepcionar una mica. Em va agradar que era una sola linia, les instal·lacions, tot i que és una escola antiga, està ben conservada i ben distribuida. No em van agradar detalls de la manera de funcionar i el AMPA no em inspirar molta confiança. Ara, amb el temps... ja farà dos anys d'aquesta visita, no la recordo tan malament com la sensació que vaig tenir (ja et dic que va ser la primera, i com tu dius, és un canvi abismal de l'escola bressol a P3, i pot ser se'm feia una mica un món)
El Catalonia el va visitar el meu company i li va semblar correcte, el director no li va entusiasmar, però les sensacions no van estar malament. Ja se que tot es molt per sobre, i potser no ajudo gaire, però fa temps ja d'aquestes portes obertes.

Visita tots els que t'interessin, perquè les teves sensacions i impressions seràn importants a l'hora de triar.
Molta sort!
Ruor
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. abr. 07, 2014 12:07 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: Ruor » dj. gen. 29, 2015 6:39 am

Las instalaciones del Catalonia están muy bien, hace cinco años como maximo que lo han reformado. Tiene mucho espacio. A algunos padres no les gustaba la valla que lo rodea, te cabe la mano y pensaban que podrian darles algo a los niños. Yo no lo vi mal. Lo unico el tráfico, pasan muchos camiones por la mañana, pero es un rato.
El director se le ve un hombre que sabe lo que quiere, me refiero que tiene las ideas claras y está cambiando el cole. Su mujer es la directora del Brasil y se nota que ambos están intentando los mismos objetivos. Al principio te da una sensación rara, tan formal, pero es muy agradable y cercano.
Cómo dudabamos fuimos a dos sesiones informativas tanto del Catalonia, San Francisco y Els Porxos.

En Els Porxos el AFA es nuevo de este año y se mueven bastante. Por ejemplo han creado una zonade parking de bicis y patinetes para dejarlos guardados desde que entran hasta que salen.

Adaptacion todos hacen, durante tres o cuatro dias. En P3 dejan hacer la siesta tanto en el Catalonia como en Els Porxos. La comida las hacen ellos. El Catalonia tiene un huerto majo, els Porxos no, pero la portera tiene un mini jardin y las plantas le ayudanlos mayores. En els Porxos los de infantil tienen una zona de juegos propia con cosas para ellos, en el Catalonia un mini patio con dos pinos. En Els Porxos tienen una sala para dormir, en el Catalonia duermen en el laboratorio.
Pregunta lo que quieras.
donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: donadaigua » dl. feb. 02, 2015 4:11 am

No havia visto tu entrada!! Gracias por toda la informacion!!! La adaptacion de P3 como es? Te dejan acompañarlo a la clase? Cuanto rato estas? Nostros venimos de una guarderia que te dejaban siempre entrar a buscarlo a la clase, estar un rato... Y la verdad, nos va a costar muchisimo el cambio! Pq os decantasteis por el catalonia? Entonces el patio de p3 es mu pequeño y sin nada para el juego? Muchas gracias de nuevo!
Ruor
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. abr. 07, 2014 12:07 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: Ruor » dj. feb. 05, 2015 2:42 am

En Els Porxos no te dejan entrar a clase como en la guardería, lo dividen entre los que no se quedan a comer y los que si. Entraba un turno primero y luego el otro.

Nos decantamos por este al ser de una sola línea y porque mis suegros viven justo detrás. El Catalonia tampoco les iva tan mal si nos tienen que ayudar
Ruor
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. abr. 07, 2014 12:07 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: Ruor » dj. feb. 05, 2015 3:07 am

Se me ha enviado.

A recogerle o dejarle. Yo por la mañana no puedo dejarle, le lleva mi marido y cuando el no puede mis suegros.

El Catalonia la piscina la hacen por la mañana, van al club natacio de la Barceloneta. En els Porxos es extraescolar y van al Bac de Roda, yo le llevo al Júpiter.

El patio de P3 es solo para las dos clases y no hay nada, en el otro sí. Y luego para los más mayores juegan en las pistas que es grande.

Luego nos gustó de Els Porxos que tienen mucho sitio para todo. Los patios no son tan grandes, pero son pocos niños y no bajan todos a la vez. El edificio es enorme por lo que tienen una sala de juegos, un aula de inglés para infantil y otra para ciclo inicial. Una sala de psicomotricidad para los pequeños y luego el gimnasio. En los coles verás que muchas clases hacen desdoblamientos, es decir, los dividen en dos grupos y unos hacen por decir algo matemáticas y otros informática. A mi marido le gustó que tuviesen tantas aulas para hacer eso. Nosotros estamos contentos con la elección y el niño va súper feliz. Siempre te dice que el cole le gusta.
donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: donadaigua » ds. feb. 07, 2015 8:08 am

currita ha escrit:Hola donadaigua, jo el provençals no el vaig visitar, no estava dins de la nostra zona. Els porxos el vaig anar a veure jo i no se si va ser perquè va ser la primera de totes les escoles que vaig visitar però em va decepcionar una mica. Em va agradar que era una sola linia, les instal·lacions, tot i que és una escola antiga, està ben conservada i ben distribuida. No em van agradar detalls de la manera de funcionar i el AMPA no em inspirar molta confiança. Ara, amb el temps... ja farà dos anys d'aquesta visita, no la recordo tan malament com la sensació que vaig tenir (ja et dic que va ser la primera, i com tu dius, és un canvi abismal de l'escola bressol a P3, i pot ser se'm feia una mica un món)
El Catalonia el va visitar el meu company i li va semblar correcte, el director no li va entusiasmar, però les sensacions no van estar malament. Ja se que tot es molt per sobre, i potser no ajudo gaire, però fa temps ja d'aquestes portes obertes.

Visita tots els que t'interessin, perquè les teves sensacions i impressions seràn importants a l'hora de triar.
Molta sort!


Ostres currita!! Entre tanta entrada no havia vist la teva! O si! I mhe fotut un embolic! Hehehe moltes gràcies!!!! Esteu contents al catalonia?
sil07
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. set. 16, 2013 12:47 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: sil07 » dj. feb. 19, 2015 11:31 am

Hola Noies!!

jo vaig visitar Els Porxos i el Catalònia. Al final vaig decidir-me pel Catalònia i estic contenta, trobo que les instalacions estan molt millor, tot i que es veritat que el director és una mica peculiar!!!

Em va acabar de decidir que fan piscina dins l'horari escolar, i les activitats de música, escacs, que planifiquen. També els patis son grans, el gimnás també, tenen hort i cuina pròpia. De negatiu del Catalònia, la carretera que hi ha al costat (massa transitada), que els petits dormen la migdiada al laboratori i poca cosa més.

El Sant Martí està molt demanat i conec molta gent que porta als nens i estan força contents!

Tenim molta sort al barri de tenir tants col·leguis públics de bona qualitat.
CTV12
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 8:29 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: CTV12 » dg. feb. 22, 2015 9:10 pm

Hola! Jo també estic interessada en l'escola Catalonia i la Caixa.
Ens han parlar be de tots dos, del Catalonia ja m'heu tret bastants dubtes amb total el que heu anat posant, pero algú en pot parlar de la Caixa?
Gràcies
ladybcn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. gen. 12, 2016 8:21 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: ladybcn » dt. gen. 12, 2016 8:30 am

Hola Bon dia! Torno a recuperar aquest post, per que ara soc jo la que estic en busca i captura de una escola para la meva filla!

A priori, m’agrada els verns, la Caixa i la palmera, , em podeu donar referencies si alguna porta allà als seus fills?

En principi la meva filla no es quedará a dinar.

Gràcies.
ladybcn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. gen. 12, 2016 8:21 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: ladybcn » dt. gen. 19, 2016 6:54 am

No ni ha ningú de sant marti - La verneda al forum, buscant escola de p-3?? :( Gràcias!! si algú em pot orientar una mica!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::