Escoles de Barcelona (Horta, Carmel) - Colegios en Barcelona

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
daysea
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. feb. 09, 2016 10:54 am

Re: Escoles de Barcelona (Horta, Carmel) - Colegios en Barcelona

EntradaAutor: daysea » dv. feb. 19, 2016 10:08 am

Al Font d'en Fargas va anar la meva dona, i sempre ha dit que havia estat una bona experiència. L'entorn en Muntanya preciós, la resta ho desconec.
Suri
:: granota
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 4:42 pm

EntradaAutor: Suri » dc. feb. 24, 2016 9:03 am

bon dia!! pujo el post per si algú pot donar la seva opinió
Les nostres opcions son dues públiques
ANGELS GARRIGA
FONT D'EN FARGUES
i una concertada
REGINA CARMELI
Algu porta els seus nens a aquestes escoles? que en penseu?¿
Merci :-()-)
Imatge
ozeraic
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 04, 2020 9:43 am

EntradaAutor: ozeraic » dc. març 04, 2020 10:01 am

Bon dia!!

Aquest any ens toca escollir escola i ens agradaria portar a la nostra filla a una escola pública per aquesta zona (Carmel). Les escoles públiques que ens entren per àrea d’influència son:

Baldiri i Reixac
Montseny
Font d’en Fargas
Carmel
Coves d’en Cimany
Teixonera

No tenim moltes referències, però pel que he vist les tres últimes son centres d’alta complexitat i això em fa descartar-les d’inici.
Algú em pot donar referències? Busquem una escola on es respectin els ritmes, vivencial, on l’infant sigui el centre de l’aprenentatge.

Moltes gràcies!!
Petitafera
Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 09, 2020 11:41 pm

EntradaAutor: Petitafera » ds. maig 09, 2020 11:56 pm

Hola famílies, estem en una situació d incertesa i no vam poder visitar alguna escola que ens interessava com el ceip Montseny. La veritat és que tenia forces ganes. Algu em pot donar alguna indicació d aquest centre?
Pel que estigueu com nosaltres, us puc dir que vaig visitar el Coves dEn Cimany i la impressió va ser força bona, però també que sigui centre de màxima compkecitat em va ttirar enrerra.
El Piaget anava a ser la nostra primera opció, però amb el Covid 19, com és petitet doncs tenim por que per temes de distanciament social o el que sgui que implanti el govern no ho puguin complir. El projecte és maco i és molt molt familiar.

El SAFA és un super cole d instal. lacions, ens van tractar molt bé, però a mi personalment em va agradar més rl Piaget.
En Font d en Fargues també té molt bona pinta.. Si teniu informació o porteu els vostres fills rn squestes escoles ens podrieu donar un cop de mà. Gràcies

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::