Escoles de Barcelona (Horta, Carmel) - Colegios en Barcelona

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Msanz
Entrades: 4
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 10:04 pm
Ubicació: Barcelona

Escoles de Barcelona (Horta, Carmel) - Colegios en Barcelona

EntradaAutor: Msanz » dg. oct. 21, 2012 10:18 pm

Hola!

M´agradaria molt si algú d´Horta Guinardó em pot aconsellar sobre les escoles del districte per al meu fill, que farà P3 el proper curs 2013-14. Inicialment, per àrea de proximitat ens toquen les següents:

Àngels Garriga
Escola Font d´en Fargas
Escola Heura
Torrent de Can Carabassa
Immaculada Concepció
Piaget
Santa Teresa de Jesús
Cor de Maria-Sabastida

Qualsevol consell, opinió, nota.... serà MOLT BENVINGUT! Moltíssimes gràcies per endavant!!!!
arisu
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. abr. 07, 2012 7:16 am

Re: Escoles de Barcelona (Horta, Carmel) - Colegios en Barcelona

EntradaAutor: arisu » dl. oct. 22, 2012 7:06 am

HOLA A MI TAMBE M'INTERESA EL TEMA JA QUE L'HA MEVA PETITA TAMBE COMENÇAR EL COLE L'ANY QUE BE A LA MATEIXA ZONA!!! UNA ABRAZADA.
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8517
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dl. oct. 22, 2012 9:48 am

Jo sóc de la zona.

La Piaget la vam anar a veure, només té una línia i ens va agradar força, però ens va semblar complicat entrar-hi, de fet, semblava que el director ens volia desmotivar per a que no presentéssim la inscripció allà. Ens va dir que entraven molts nens de la llar "Flor de neu" i ens ho deia com si hi hagués algun vincle i alguna manera directa de passar de la llar a l'escola, tot i que no existeix, va per punts i ja està. Ja dic, ens va agradar força però ens va semblar curiós que el director ens repetís tant que era difícil entrar.

El Santa Teresa també ens va agradar, és d'una sola línia, familiar, però és un edifici sense espais a l'aire lliure, i els d'ESO estan a un altre edifici. Per a anar al pati (no massa gran) han de sortir al carrer, creuar Llobregós i arriben al pati, que queda al darrera de l'edifici d'ESO. Potser són tonteries nostres però ens va semblar que potser era una mica claustrofòbic.

L'Immaculada era la nostra segona opció i és on va la millor amiga de la meva filla. Per ara n'estan contents però només porta un mes.
Són dues línies, té patis i jardins, aula de música amb pianos, les instalacions es veuen bé. Ens va donar una mica la sensació que eren pesseteros...

L'Heura és pública, d'una sola línia. Una noia que conec, mestra d'infantil, em va dir que tenia bon nom.
Està a una torreta molt maca però no la vam veure, no ens entrava per zona i amb només una línia era impossible entrar-hi.

De les altres no en tinc referències. Però per nassos t'han d'entrar més escoles, a cada zona t'han d'entrar sis escoles públiques i sis concertades, com a mínim han de ser 12!
ImatgeImatge Imatge
Msanz

EntradaAutor: Msanz » dv. oct. 26, 2012 10:54 pm

GRÀCIES Raqueleta, per tota la informació!

Sí, sé que són 6 públiques i 6 concertades però n´he descartat (o posat en 2on pla) algunes, bé per llunyania, bé per altres motius.

Tu també has d´inscriure el teu fill/a pel proper curs a P3?!

M´han parlat força bé de l´escola Àngels Garriga, que només té una classe per curs.

També m´han dit que en principi en el barri no hi acostuma a haver problemes per entrar a la primera opció escollida... esperem que sigui veritat quan arribi el moment! ?-)
Msanz l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 27, 2012 10:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8517
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dv. oct. 26, 2012 11:33 pm

No, ha començat a P3 aquest curs. I el cert és que va al Safa... ;-)
A mi també m'agradaria que no fos tan gran però va acabar guanyant per altres motius. De fet, coneixem gent que ja hi duia els fills i ens en van parlar bé, això va ser determinant.

Que hi hagi sort! És una experiència que recordo molt estressant, mil visites a escoles, valorar pros i contres i després els nervis fins que surten els resultats...
ImatgeImatge Imatge
kellyaaron
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:00 pm

EntradaAutor: kellyaaron » dg. oct. 28, 2012 5:37 pm

Hola mami´s¡¡¡
Jo sóc del Carmel¡¡ el meu fill va al Heura, estic molt contenta, tot i aixi que es una escola molt petita, jo vaig anar al Angels Garriga i conservo molt bon record¡¡
Al Heura mai s´omplen totes les places, i al Angels Garriga aquest any nomes han entrat 14 nens¡¡
Jo vaig `posar de primera opció Torrent de can carabassa i :ufs: a topeeeeeee de nens¡¡ Ara estic super contenta d´haver possar Heura de segona opció¡¡
Msanz

EntradaAutor: Msanz » dt. oct. 30, 2012 5:41 pm

GRÀCIES kellyaaron! Et puc preguntar per què vas posar Torrent de Can Carabassa com a primera opció per davant d´altres escoles?!
Vas veure moltes diferències entre les diferents escoles públiques de la zona?
He trobat un planell de totes les escoles del districte, l´adjunto per si a algú li pot ser d´utilitat!!!
http://www.edubcn.cat/rcs_gene/extra/02_mapes_centres_districte/DT07.pdf
Algú té referències de l´escola Font d´en Fargues?
MERCI!
kellyaaron
Entrades: 155
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:00 pm

EntradaAutor: kellyaaron » dt. oct. 30, 2012 7:44 pm

Doncs, ho vaig posar per que es de dues linies, i n´hi han més opcions per que hagués entrat, EQUIVOCACIÓ¡¡
El font d´en fargas está molt bé, i a una zona molt verda¡¡ Més o menys l´educació es la mateixa¡¡
arisu

EntradaAutor: arisu » dg. nov. 04, 2012 9:04 am

HOLA, JO NO SER QUE FARE !!!A MI TAMBE M'HAN PARLAT MOLT BE DEL ANGEL GARRIGA EL METODE DE ENSENYANÇA M'AGRADA MOLT PERO EL TINC UNA MIQUETA LLUNY I NOMES TINC ELS PUNTS PER ZONA, TINC UNAS GANES DE QUE SIGUIN LES PORTES OBERTES!!!!
rosercxi
Membre des de: ds. nov. 10, 2012 7:48 am

EntradaAutor: rosercxi » ds. nov. 10, 2012 8:09 am

Hola a tots. Us vull explicar la meva experiència de l'any passat. Finalment, després de visitar moltes escoles del barri i parlar amb coneguts que portaven els seus fills des de Llar 2 ens vam decidir per l'escola Regina Carmeli. A la classe del meu fill són 25 nens i a l'altre penso que també. El meu nen porta tres mesos a l'escola i estic encantada amb el tracte amb les mestres i la seva línia educativa. Em va agradar molt que fessin 2 hores a la setmana d'anglès des de P3 i piscina a l'horari escolar des de P4.
Vaig visitar d'altres escoles de la zona, però unes perque eren molt massives ens vam decantar pel Regina.
Layona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dc. nov. 21, 2012 1:17 pm

Angels Garriga sense cap dubte :-)
Es veritat q està una mica més apartada, pero el projecte educatiu es molt maco i una cosa que m´encanta: te hort!!!! on hi van tots els alumnes desde P-3!! >.-<:
Msanz

EntradaAutor: Msanz » dj. des. 06, 2012 7:03 am

Bon dia!! Gràcies Layona i Rosercxi per compartir tb les vostres experiències!!!

Regina Carmeli ens queda una mica lluny i no ens entra a l àrea de proximitat... s´hi entra encara que no tinguis els 30 punts corresponents a l àrea de proximitat?!
Sobre l´Àngels Garriga, què caracteritza el projecte educatiu?

La veritat és mirat des de fora sembla que les escoles hagin de ser força "iguals" (ja que totes han de seguir durant el curs un temari definit pel Ministeri d´Educació) però després... com creieu que poden diferenciar-se? Realment els mètodes són tant diferents si han d´arribar a la mateixa fi/ coneixements/competències?
No influeix més el mestre/la mestra que els toqui que no pas l´escola?
En fi, segur que es dóna una barreja de tot i que sí, que l´escola, el mètode i la mestra influeixen, encara que el temari sigui comú, no creieu?! ?-)
arisu

EntradaAutor: arisu » dj. gen. 24, 2013 3:26 pm

noies ja ha arribat el moment!!!! estic dels nervis!!!!!!!!! ja tinc hora per anar al torrent de carabassa i l'heure. noies molta sort!!!
harcamo
Membre des de: dj. gen. 24, 2013 10:36 pm

EntradaAutor: harcamo » dj. gen. 24, 2013 10:51 pm

Hola, soc nova, pero tambe miro les de horta.
Ja tens hora? Vol dir per les portes obertes? O donen cites particulars?bufff, esque esperar un mes encara....
Tinc tantes ganes.. Jo, trobo que m,agrada molt l,angels garriga i el de font de fargues, i que val la pena , inclus per la caminata. Aveure com ens va
arisu

EntradaAutor: arisu » dv. gen. 25, 2013 3:18 pm

HOLA, PER LES PORTES OBERTES IGUALMENT HAS DE TRIA LE DIA.....JO TAMBE VAIG PENSAR EL ANGELS GARRIGA PER ZONA NO AMB TOCA I EL TINC MOLT LLUNY !!!
arisu

EntradaAutor: arisu » dv. gen. 25, 2013 3:20 pm

ET DEIXO AQUET LINK QUE VAN DEIXAR A UN ALTRE FORUM SI VOLEU MIRAR LES PORTES OBERTES
http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... _2013_2014
harcamo
Membre des de: dj. gen. 24, 2013 10:36 pm

EntradaAutor: harcamo » ds. gen. 26, 2013 10:32 pm

Moltes gracies, jo tambe ja tinc hora per anar a les portes obertes.. Tinc unes ganes......encara no se quin posare primer, tant m,agrada el font d,en fargues, com el garriga.
angi.garci
Entrades: 3
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 5:58 pm

EntradaAutor: angi.garci » dj. març 20, 2014 5:39 pm

Hola!

Algú sap alguna cosa de com van les preinscripcions al Torrent de Can Carbassa i a l'Heura? Hi ha molts germans? Ens hem despertat molt tard ja que no havíem contemplat aquestes opcions ja que no som del barri, toquem a Virrey Amat...

Algú m'en pot dir alguna cosa?, que us van semblar a les portes obertes? Estem al límit de temps!! Gràcies
LoSorro
Entrades: 1
Membre des de: ds. juny 14, 2014 3:01 pm

EntradaAutor: LoSorro » ds. juny 14, 2014 3:19 pm

Bones, nois i noies, jo en tinc 2 una de 6 i un de dos i mig.
Fins aquest any he tingut a la gran inscrita en un centre concertat del barri, que ens va enamorar per les instal.lacions. Grans patis, zona ajardinada,bona distribució i organització dels cicles i altres extres........
El cas es qeu hi som de fa tres anys i aquest curs vinent, que tindria que inscriure al petit, hem decidit amb la meva dona canviar-los d'escola per diferiències amb la polític aen vers els pares per part de la direcció del centre.
No tinc ni una queixa en vers l'equip docent de l'area d'infantil, ni una, es un equip humà magnífic, però soc del parer que una escola no es només això, portar als nens a les 9 i recollir-los a les 5.
Hi ha una serie de coses que m'han decepcionat i força de la política de l'escola, i torno a repetir no es tema educatiu.
No hi ha dialeg amb els pares, hi ha temes tabú, que encara que es queixi la gent any rere any no canvien, moltes imposicions, sobre tot de quotes. El tracte, si et queixes o portes la contraria pot arribar a ser groller per part de la direcció.Poca transparència en les informacions......
En tres anys n'he vist de molts colors i no em sembla que sigui un pare poc implicat amb l'escola, ja que desde el primer any vaig entrar a una comisio i els dos ultims he esta a la junta del AMPA.
Es precisament per això que he decidit canviar-la i inscriure al petit en un altre, el que em triat es el Santa Teresa, i a part de les raons que us he exposat abans tin un estalvi anual entre els dos nens de mes de 600€ que tal i com estan les coses no està gens malament.
No posaré aquí el nom de l'escola perque no vull fer mal i es la meva opinió.
Si voleu contesto per privat.
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dv. feb. 19, 2016 8:45 am

Torno a pujar el post!

Què en sabeu de l'escola Cor de Maria-Sabastida?

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::