Opinions Escola joviat de primària a Manresa

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Verita
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 10, 2019 11:13 pm

Opinions Escola joviat de primària a Manresa

EntradaAutor: Verita » dt. set. 10, 2019 11:43 pm

Bones!
Tinc la nena que ara començarà p3 a la joviat el proper dia 12. Tot ique al principi estava ànimada, i em va agradar quan vam anar a la portes obertes, m'he trobat que a cada reunió que em anat a posteriori, no sé... La percepció i la sensació m'ha anat canviant. Tot i que a p3 sembla ser que treballen per racons, i a p4, disposen d'un lloc per a fer assamblees... Em fa la sensació que la mentalitat del professorat encara és una mica d'abans. I per exemple, de dies d'adaptació amb els pares, ara ens diuen que només és un. I ho trobo molt poc per a nens tant petits que comencen a un lloc nou amb gent nova, en comparació d'altres escoles que ja porten millor aquest tipus d'integració, i en fan, més dies, etc. Em van dir que pensaven que un dia era suficient, i que si ploraven els deixaven, que havien de fer el seu procés. Ni tant sols van dir que els acompanyen emocionalment, no sé, no ho veig clar, des d'altres escoles s'interpreta que el procés l'han de fer amb els pares. Trobo que està fora de lloc que plorin si no es necessari. Es quelcom que m'angoixa bastant. A més ara ja és tard per canviar. Si us plau, alguna opinió al respecte d'aquesta escola? Dels professors de primària? Del tipus d'educació? Etc...
Merci!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::