Seroma despres de cesaria?

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Luciria
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 12:01 pm

Seroma despres de cesaria?

EntradaAutor: Luciria » dc. jul. 26, 2017 6:16 pm

Bones, avui fa 8 dies que vaig donar a llum per cesaria i ahir al anar a treurem les grapes van veure que tenia un seroma, es a dir hem sortia liquid de la ferida.
Ara m'han deixat la ferida oberta amb unes gasses dins per drenar tot el liquid i he d'anar cada dia a fer cures fins que la ferida es tanqui.
Alguna de vosaltres heu passat per lo mateix? Es normal supurar cada dia? I quant te temps vau estar aixi? Agrairia les vostres experiencies.
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: Seroma despres de cesaria?

EntradaAutor: PLANETA » dg. des. 17, 2017 7:55 pm

Hola,
Si a mi en va passar amb la cessàrea del meu fill. No recordo ben be però aprox dos setmanes més o menys fins que ja es va tancar del tot. Paciencia....
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Seroma despres de cesaria?

EntradaAutor: aiguablava » dl. abr. 02, 2018 6:39 am

A mi em van fer una cesària molt ben feta, amb punts molt fins i tot va anar de meravella. Una ATS de la clínica em va dir que la meva ginecòloga feia unes cesàries molt ben fetes i tenia tota la raó, cap problema i una recuperació ràpida, però una cosina meva que li van fer amb grapes a un hospital, va tenir també problemes i a més sempre ha dit que ha sentit molèsties. El problema ja està fet, jo vaig tenir sort, sí que sabia que la meva ginecòloga està considerada una molt bona professional, però reconec que en aquest aspecte no hi havia buscat informació.

D'altres dones tenen mala sort, però potser és un tema que la gent no s'informa prèviament i s'haurien d'informar directament al ginecòleg i demanar referències. Hi ha ginecòlegs amb fama de fer cesàries "perfectes" i n'hi ha de coneguts pel contrari. Ànims.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::