BAIXA MATERNAL QUAN HI HA VACANCES PEL MIG

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

BAIXA MATERNAL QUAN HI HA VACANCES PEL MIG

EntradaAutor: martina13 » dj. oct. 03, 2013 9:47 am

hola!!!

sé que per aquí corren molts profes a veure si algú em pot ajudar.

d'aqui res he de tenir la meva filla i la baixa maternal m'enganxarà enmig de les vacances de nadal.
M'han dit que si estas de baixa maternal un cop l'acabes pots fer les vacances que et pertoquen + compactació de la lactancia clar.

algú sap com es calcula quants diez podré fer de vacances de nadal despres que se m'acabi la baixa? o sinó a on em poden informar???? pq diguem que del cole no me'n refio massa :dimoni:

i desprñes dels dies de lactancia em van dir tb que si no tens jornada completa probablement en pugui fer més, no els 15 que toquen normalment sinó 3 o 4 dies més, això és cert????


sóc de l'escola concertada ho dic pq els de la pública aniran diferent imagino
Avatar de l’usuari
melicanyella2206
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 9:28 am

Re: BAIXA MATERNAL QUAN HI HA VACANCES PEL MIG

EntradaAutor: melicanyella2206 » dj. oct. 03, 2013 10:18 am

ostres Martina, que bé que obris amb aquesta pregunta, jo també tinc molts dubtes sobre si mentre tens baixa i tens vacances te les guarden per fer-les desprès. Jo també faig mitja jornada.
A l'empresa on sóc ens fan fer totes les vacances de cop, el mes que tanca l'empresa a l'hivern. Però això s'ho vàren treure de la màniga perque abans fèiem 15 dies a l'estiu i 15 a l'hivern. Però com hi ha un mes que no fan feina vàren decidir tancar el mes senser i que tothom fes vacances aquell mes. Això es pot fer?...és legal?...Desprès a l'estiu ens fan fer vacances però que no son vacances...durant dos setmanes sustituint un company i les dos setmanes seguents el company et substitueix a tu amb doble torn. Això es pot fer? es legal?...no cobrem extra si fem mes hores, ens ho tornen en dies quan portem prous hores i a mes molts d'aquests díes els fem servir per visites al metge perque posen moltes pegues si demanes de faltar per anar al metge. Ho hem de fer i punt. Jo l'any que ve no podré fer doble torn ni subtituir ningú perque fagi vacances...així que suposo que ens cancelaran les d'estiu i es quedaran tan amples. Aps! quan fem dues setmanes seguides festa i hi ha diumenges pe'l mig o festiu, ens el conten dins de les vacances. No ens els tornen. Això es legal?...Esque com està la feina...anem passant pe'l tub, però crec que son uns marranos!!!...Es pot fer alguna cosa davant aquest abusos?

Martina, Jo per el que he llegit, desprès de la baixa de maternitat pots agafar dies d'alletament i a mes posar-hi les vacances que et deuen si on treballes és un lloc com cal. Sort! :ok:
ariadnafv
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dl. feb. 25, 2013 2:04 pm

Re: BAIXA MATERNAL QUAN HI HA VACANCES PEL MIG

EntradaAutor: ariadnafv » dj. oct. 03, 2013 11:16 am

Hola!
A la pública el Nadal no compta com a vacances! Em van dir q era no lectiu; però no vacances q per tant no tho tornen. L'Agost si que tel tornen; et donen un mes quan sacaba!
Alletament a mi em van donar 13 dies; i jo mincoporare tb amb reducció!
No en tinc ni idea si a la concertada és igual!
Merci
sunshine13
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: BAIXA MATERNAL QUAN HI HA VACANCES PEL MIG

EntradaAutor: martina13 » dj. oct. 03, 2013 12:29 pm

ariadnafv pel que mhan dit ni semana sta i nadal compten com a vacances...........llàstima ejjeej
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: BAIXA MATERNAL QUAN HI HA VACANCES PEL MIG

EntradaAutor: martina13 » dj. oct. 03, 2013 12:31 pm

a veure si algún profe de la concertada sap com va i ens diu algo porfaaaaaaaaaaaaaaaa
yaixha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 2:26 pm

Re: BAIXA MATERNAL QUAN HI HA VACANCES PEL MIG

EntradaAutor: yaixha » dl. oct. 21, 2013 7:59 pm

Com no estic segura si escola concertada funciona diferent d'empresa normal, no m'atreveixo a respondre't. Per empresa privada sí que et puc dir que desprès de la baixa maternal pots gaudir de les vancances i pots compactar la lactància.

Per calcular quants dies et tocarien, nosaltres comptavem des del moment que finalitzen les vacances, que seria quan tocaria reincorporar-se, doncs comptaven quants dies laborables hauries de treballar fins que la petita fes els 9 mesos. Això serien totes les hores a les que tindries dret per lactància. Per convertir-los en dies de festa dividíem totes aquestes hores entre la jornada habitual de la treballadora i això ens donava el número de dies a sumar en concepte de compactació de lactància. No sé si m'explico... :-:)

Ja et dic que això es per empresa privada.

Igualment, aquest manual us pot resoldre alguns dubtes:

http://www.ugt.es/Mujer/artemisa/artemi ... vo_UGT.pdf
Avatar de l’usuari
sya10
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 9:13 am

Re: BAIXA MATERNAL QUAN HI HA VACANCES PEL MIG

EntradaAutor: sya10 » dl. oct. 28, 2013 2:30 pm

Exacte, nadal, setmana santa i juliol no compten. Un rotllo!!!! Nomes et tornen el mes d'agost.

Lo de la lactància s'ha de mirar bé perque depen de quan neixi, els dies de vacances no compten tampoc. I les hores son retornables en dies naturals, osigui que perds els findes tambe. Esta fatal muntat!
Avatar de l’usuari
Marginata
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 10:10 am

Re: BAIXA MATERNAL QUAN HI HA VACANCES PEL MIG

EntradaAutor: Marginata » dl. des. 16, 2013 4:19 pm

hola noies,

jo soc profe de concertada i tenia el dubte amb els mesos d'estiu, juliol i agost, ja que la meva maternitat m'agafarà al juliol. El mes d'agost està clar, ho possa al conveni, pero la clau és si juliol també es considera vacances o llicencia vacacional.

Ho vaig preguntar al cole i em van dir que no, pero no em vaig quedar tranquil·la i li vaig preguntar a un profe que va estar dos anys alliberat al sindicat. Aquest, a la vegada, ho va preguntar al sindicat i em va dir que sí, que juliol era recuperable. Com tampoc em vaig quedar segura al 100% he anat a Enseyament (c casp) a pagament delegat i allà m'han dit que tant juliol com agost es consideren vacances i es poden recuperar una vegada acabada la baixa per maternitat, i la lactància compactada a negociar amb l'ampresari.

Igualment es un tema que està com una mica "obscur" ja que tothom hi diu la seva i ja no se qui te rao.......ja us diré com a quedat quan m'arribi el moment...pero se suposa que el que digui pagament delegat!Espero!!!
Avatar de l’usuari
piru-leta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 900
Membre des de: dt. set. 13, 2011 6:15 pm

Re: BAIXA MATERNAL QUAN HI HA VACANCES PEL MIG

EntradaAutor: piru-leta » dj. des. 19, 2013 2:08 pm

Marginata com diuen les altres noies, juliol no compta com a vacances i no te'l tornen. L'agost sí.
Avatar de l’usuari
Marginata
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 10:10 am

Re: BAIXA MATERNAL QUAN HI HA VACANCES PEL MIG

EntradaAutor: Marginata » dv. des. 20, 2013 1:09 pm

Doncs que impresentable l'home que em va informar a ensanyament.....!!!! :(
Avatar de l’usuari
aivlis85
:: gosset
:: gosset
Entrades: 457
Membre des de: dg. set. 01, 2013 9:27 pm

Re: BAIXA MATERNAL QUAN HI HA VACANCES PEL MIG

EntradaAutor: aivlis85 » dg. gen. 05, 2014 9:23 am

hola!

jo m'estic informant una mica al respecte...ja que si neixen quan toca més o menys..m'agafa l'agost pel mig. Juliol no compta com a vacances, agost si pero ho has de demanar expressament que t'ho "guardin" i gaudir de les 16 setmanes de baixa maternal, seguidament de la compatació de lactancia si la fas...(14 o 24 dies en funció del que t'agafis despres d'acabar amb la baixa maternal i tornis a l'escola) i seguidament gaudiries del mes d'agost que t'han de respectar i que t'envien un paper on donen el vist i plau
ImatgeImatge
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: BAIXA MATERNAL QUAN HI HA VACANCES PEL MIG

EntradaAutor: Crisalexi » dg. juny 29, 2014 2:14 pm

És un fil, ja antic, però quelcom que es presenta cada dos per tres, amb mames noves!! No es perden les vacances de l´any, per estar de baixa, és una reforma de l´any passat crec, les pots acumular per al final de la baixa per maternitat. Ho vaig consultar i era així ;)

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::