Perdues d'orina

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Perdues d'orina

EntradaAutor: noviachuky » dt. set. 20, 2011 11:12 am

ESTIC FETA UNA MERDA!

Quan m'estic pixant noto que se m'escapa el pipi, unes gotes, pero se m'escapa i em fa una rabia... ostres tu que només tinc 29 anys, dimecres que ve tinc gine per aquest motiu i pq les regles em venen quan volen, als 30, 31, 32 dies, a més em fot un mal que al·lucino. Total que em vaig quedar ben esgarrada desde que vaig parir.

Em recomaneu algun exercici?

Moltes gràcies boniques :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: petazetas » dt. set. 20, 2011 12:15 pm

osti, a mi em va passar això al principi de tot de tenir la nena, els primers mesos. Em pensava que em quedaria així per sempre i no, em vaig més o menys posar a to.
No se si tindrà a veure que em vaig fotre un fart de caminar en la baixa maternal, per que la nena en el cotxet i el traqueteo dormia unes sistes impressionants i a mi m'anava bé per que anava a comprar...

I vaig continuar caminant per dur-la després a la llar d'infants, que estava en el quinto pino.
Comenta-li al gine a veure què et diu, però és una mica una putadilla no?

A més, per edat em tocaría més a mi que a tu, que tinc 10 anys més. :-:)

Ho sento reina, ja em diràs que et diu el Gine, ok?
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: tombarella » dt. set. 20, 2011 12:33 pm

Crec que t'aniria bé fer exercicis. Hi ha els famosos de kegel, les boles xineses... Si contactes amb la Bombolla, d'aquí del SP, ella te n'informarà molt bé. :ok:
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: ametista » dt. set. 20, 2011 12:46 pm

el que t'ha dit la tombarella i la gimnàstica abdominal hipopressiva :ok: :ok: :ok:
ànims!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: noviachuky » dt. set. 20, 2011 12:48 pm

merci boniques!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
iuia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: iuia » dt. set. 20, 2011 10:08 pm

Pregunta-li a la Bombolla que és entesa en el tema. Ha estudiat sobre aquestes temes i potser et poc recomanar algun exercici.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Avatar de l’usuari
Veronik
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
Ubicació: Ripollet
Contacta:

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: Veronik » dv. oct. 28, 2011 7:16 pm

Hola wapa

Jo em vaig comprar un aparatet al sensual love, m'ho va recomanar la gine, es com una bola xinessa una miqueta mes gran especial per després del part, enforteix les parets vaginals i ajuda a controlar això mateix, el cas es que te l'has de possar progressivament es a dir un dia cinc minuts, altre 10 i así poc a poc perque si te la posses de cop molta estona pagaras la novatada i després no podràs fer segons quines coses... ja m'entens agafes "agujetas" als baixos. :-:) :-:) :-:)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: noviachuky » ds. oct. 29, 2011 5:23 pm

Veronik ha escrit:Hola wapa

Jo em vaig comprar un aparatet al sensual love, m'ho va recomanar la gine, es com una bola xinessa una miqueta mes gran especial per després del part, enforteix les parets vaginals i ajuda a controlar això mateix, el cas es que te l'has de possar progressivament es a dir un dia cinc minuts, altre 10 i así poc a poc perque si te la posses de cop molta estona pagaras la novatada i després no podràs fer segons quines coses... ja m'entens agafes "agujetas" als baixos. :-:) :-:) :-:)


Merci Veronik!!! :-()-)

La setmana que ve tinc hora a la llevadora de la SS per explicar-li el que em va passar quan vaig parir. (Vaig tenir certs problemes amb el gine)

A veure que em diu ella.

Muaaaaaaaaaaaa :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Glauca2
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1192
Membre des de: dl. març 22, 2010 4:50 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: Glauca2 » ds. oct. 29, 2011 8:38 pm

A mi m'està pasant el mateix... l'altre dia al concert de Sopa de Cabra m'estava fent pis i no volia anar perquè estava a l'altra punta, i la feinada que vaig tenir perquè no s'escapes quan saltava! I fa dos o tres dies a l'esternudar igual, una goteta fora...
Ja ens diras què et diu la gine! I jo tambe havia sentit lo de la bola aquesta, potser ho probare perque els kegel els faig només quan m'enrecordo!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: edae » dl. oct. 31, 2011 9:22 am

Exercicis de kegel i hipopressius.

La llevadora et dirà quins necessites més (uns enforteixen la part més interna i els altres la més externa).
Imatge
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: noviachuky » dc. nov. 02, 2011 12:19 pm

Ja he tornat de la llevadora.
M'ha dit que amb un nen tan gran és normal que estigui com estic.
Total que haig de fer els exercicis contraure i descontraure 30 vegades mati, migdia i vespre.
A més haig de perdre una mica de pes i panxa, ja que tot el pes que porti de més d'abans d'estar embarassada m'apreta la bufeta i es pitjor.
Intentaré fer els exercicis i fer bondat pq sino amb el proper embaràs ho passaré molt malament.
I que amb el segon no m'esperi tan pq em provoquin el part i tingui un bebé més petitó

Ara ja sabeu, si teniu una mica de panxa abdominals i contraure la vagina reines... :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: piruleta » dg. gen. 22, 2012 9:04 pm

Noies les abdominals ni se us passin pel cap, sobretot després de tenir un nen amb el sól pèlvic tocadet!!! Sóc mare de dos petits, esperant-ne un tercer i mai he tingut pèrdues d'orina.
El que heu de fer a part dels exercicis de kegel són hipopressives, també sóc fisio i una mica formada amb el tema, sobretot de les hipopressives!! Sembla una cosa rara, però funcionen de veritat!!
Per a recuperar el to de les panxes aquestes que queden flàcides i per al sól pèlvic, evitar les pèrdues d'orina i millorar de pas les relacions sexuals.

Noviachuki, si tens aquest problema no fagis abdominals, sobretot o empitjoraras encara el teu problema. El que passa amb els abdominals corrents és que al fer-les augmentes molt la pressió sobre el sól pèlvic, que no has recuperat desprès del part i encara augmentes més els problemes d'incontinència.
A més si el que vols és recuperar el to de la "panxa", amb els abdominals clàssics tampoc ho aconseguiras, ja que el que s'encarrega de fer faixa és el transvers que no s'exercita d'aquesta manera.
Si acceptes un petit consell, jo no m'esperaria més a buscar un fisio especialitzat en hipopressives i que te n'ensenyi, ja veuras com aviat notaras resultats. Espero haber-te ajudat una mica.
Si tens algun dubte sobre el tema, pregunta el que vulguig i probo de resoldre
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: JOBAAL » dc. gen. 25, 2012 11:08 pm

M'hi sumo!! :ufs:
Jo estic com tu novia, vaja rotllo :ufs: Des que vaig tenir el nen que ostres, no puc aguantar-me gaire el pipí, és allò de "que no arribo, que no arribooooo...!" :-D
La llevadora em va dir que havia de fer els exercicis però la veritat, els he fet quan me'n he enrecordat (poques vegades :ufs: ) i a part vaig comprar-me unes boles xines que em van recomanar, i la veritat és que poc les he fet servir perquè no trobava mai el moment de posar-me-les...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Otilia
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dv. maig 20, 2011 9:04 am

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: Otilia » dg. gen. 29, 2012 12:04 pm

Les abdominals tradicionals no ajuden a enfortir el sol pèlvic. Jo m'hi sumo al que t'han dit..exercicis de kegel, boles xineses (o aparells semblants) i hipopresives.
Avatar de l’usuari
Yanara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: Yanara » dl. gen. 30, 2012 11:55 pm

Pregunta: quan es poden començar a fer els exercicis hipopressius i els de kegel? Encara porto els punts i em molesten un munt, i quan tusso intento aguantar-los, i se m'escapa l'orina si estic asseguda.
Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Perdues d'orina

EntradaAutor: piruleta » dc. feb. 22, 2012 10:43 pm

En principi es poden començar després de parir, però si et molesten els punt esperat una mica, normalment cauen o els treuen al cap d'uns deu dies de parir.
Jo després aniria amb algun fisio especialitzat que t'ensenyés hipopressives, després ho agrairas segur!
I ànims amb els punts, encara que ara et molestin després quan te'ls treuen notes un alleujament brutal!
Podries començar amb exercicis senzills com agafar aire i inflar només la panxa i buidar-la del tot quan el treus, fins i tot ho pots fer de quatre grapes (costa més), i així també vas preparent el terreny i els punts aquí no et faran mal.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::