MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: crunchi » dj. oct. 15, 2020 4:22 pm

Hola, al final he decidit posposar lo del DIU. M interessen opinions igualment, però ho deixo per mes endavant.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: ametista » dj. oct. 22, 2020 2:01 pm

hola crunchi!

doncs jo, com es pot llegir en els meus comentaris antics n'estava molt contenta, així que sí que em sembla una bona opció :ok:

ara, com tot també té els seus contres, i és que jo, dels suposats 5 anys que pots portar-lo no hi vaig arribar cap vegada... el primer cop m'havien tallat els fils una mica massa curts i em van acabar fent una ferida al cull de l'úter (són fils rígids) i me'l van haver de treure i fer tractament... (que per cert, a mi sí que em va fer mal quan me'l van treure... clar, és que està literalment clavat a les parets de l'úter i te l'estiren per desenganxar-lo!) després del descans pel tractament me'n vaig posar un altre però abans de dos anys en una revisió van veure que se m'havia mogut i me'l van treure pim pam perquè ja no em protegia :ufs: aquí ja vam descartar repetir amb un altre DIU, per edats meves i de l'ametistu i que teníem clar que no tindríem més criatures vam tirar cap a vasectomia i au

però que a mi m'hagi anat així no vol dir que sigui una mala opció, de fet tot el temps que els vaig portar estava ben contenta perquè t'oblides del tema i no hi has de pensar més, el malestar de posar/treure al cap i a la fi només és un dia i després tens 5 anys (en principi) de protecció :ok:

ara, quan em van treure el segon em van dir que la T de coure (el que portava jo) ja estava obsolet i tots els que em proposaven eren hormonals... i tot i que n'hi ha amb molt poca càrrega hormonal jo no volia tornar a passar pel trasbals que és pel cos el tema hormones i al final va ser un dels motius que ens va fer decantar per no repetir

ja ens diràs com et va i si t'animes o no!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: crunchi » dl. oct. 26, 2020 9:23 pm

Doncs vaja... no sé si m'has acabat de fer perdre les ganes del DIU ametista :-D :-D :-D Em sembla estrany que no et propossessin el DIU de coure, perque a mi si que me'l van oferir ?-) El DIU hormonal diuen que porta molt poca càrrega pero clar, tampoc és zero. Penso que fet per fet millor pastilles que comporta menos feina (visites per posar-te el DIU, q et remenin, que si va malament hi has de tornar, etc. Em fa pal).

Em vaig fer enrera perque no ho veig clar, em fa por els efectes secundaris i a part, penso que encara és d'hora, q la nena encara no ha fet 3 mesos i no m'ha baixat la regla, i m'agradaria poder veure com serà el meu cicle i la meva regla després del 2n part. Si ara em poso el DIU i tinc pèrdues, a part que no tinc ganes de tenir hemorràgies, mai sabré si son meves o son causades pel DIU, i no sabré si son doloroses per mi o pel DIU. La idea de tenir algo allà dins del meu cos de forma permanent tampoc em motiva massa... No ho sé. Com més ho pensava menys clar ho veia, i vaig acabar anul.lant la cita amb la gine q me l'havia de col.locar. La veritat que no veig l'anticonceptiu perfecte, tots tenen coses que no m'agraden. A vegades penso en tornar a les pastilles, conviure sempre amb el preservatiu o bé fer test de ovulació i conèixer el meu cos i tot això.... en fi :-:)

:--/)
Imatge

Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::