Gimnàstica des de casa

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Gimnàstica des de casa

EntradaAutor: Toni » dj. abr. 02, 2020 3:45 pm

Necessito moure'm! I no es tracta només de no voler guanyar pes, és que el cos me'l demana a crits. Em sento engarrotada i fins i tot adolorida. Necessito treure l'energia –i a vegades l'angoixa– que s'acumula en el cos i, sobretot, no oblidar-me del que significa suar. Per això, m'estic fent una gran seguidora dels vídeos per a fer gimnàstica des de casa, i avui vull compartir-los amb tu. Et presento la comunitat fitness de Youtube!

Per a tonificar tot el cos, sigui com sigui el teu nivell

Patry Jordan és una de les reines del fitness en Youtube, gràcies al seu Gym Virtual. En el seu canal trobaràs un munt de vídeos amb els quals podràs exercitar totes les parts del teu cos. Totes: glutis, cames, abdomen, braços... A més, hi ha propostes per a tots els nivells pel que, ja siguis principiant o alumna avançada, trobaràs un munt d'opcions.

Per a començar, et proposo aquest entrenament específic per a glutis, amb el qual compensar les hores que passes asseguda en el sofà.




Ideal per a entrenar en parella

Aquest canal és, sens dubte, el gran descobriment que he fet durant els dies que portem tancats. Sergio Peinado, a través del seu canal Entrena con Sergio Peinado, ens proposa perdre greix, guanyar múscul i millorar la nostra salut realitzant exercicis senzills però molt efectius. A més, tots es poden fer a casa, amb coses tan quotidianes com una motxilla amb ampolles d'aigua per a afegir una mica de pes.

A més de ser súper pròxim i divertit, Sergio està acompanyat de Lara Ibarra, la seva parella. Junts proposen rutines adaptades a 'fuertacos' i 'fuertacas' –com ells anomenen als seus seguidors– i també realitzen coreografies amb les cançons de moda, per la qual cosa és impossible que no t'entrin ganes de moure't. És una forma fantàstica d'entrenar en parella... però també sense ella!

Et deixo un dels seus últims vídeos per a fer gimnàstica ballant, amb una cançó que m'encanta. El millor és que, en ser curtets, pots fer varis d'una tongada. I t'asseguro que suaràs!




Si ets amant del ioga, aquest és el teu canal

La meva tercera proposta és per a aficionades al ioga, una activitat que fa temps que no deixa de guanyar adeptes. Haig de reconèixer que jo ho he intentat diverses vegades i encara em costa, però no sols no desisteixo sinó que aquests dies tornaré a intentar-ho! Per això, si tu tampoc has fet mai ioga, t'animo a que ho provis perquè, a més de fer exercici i guanyar flexibilitat, ens ajudarà a estar millor mentalment per a passar aquests dies. La mentalitat zen és una gran aliada!

Doncs bé, va ser una amiga la que em va parlar de Xuan Lan Yoga, el canal de ioga de la professora Xuan Lan. Aquí trobaràs un munt de propostes per a diferents nivells, explicades d'una forma senzilla i clara, perquè no et perdis cap postura.

En aquest cas, et proposo un vídeo per a fer ioga al matí i així començar el dia de la millor manera. A per totes!




Font: AMIC | bellezaactiva.com


Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::