:: Comença la temporada de contacontes a la Documenta amb El Supernó de Montserrat Balada i Màriam Ben Arab

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6076
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

:: Comença la temporada de contacontes a la Documenta amb El Supernó de Montserrat Balada i Màriam Ben Arab

EntradaAutor: Toni » dt. oct. 22, 2019 8:29 am

Aquest proper dissabte 26 d'octubre donem inici, si l'agenda externa ho permet, la cinquena temporada de DocuNens, el cicle de contacontes i narracions familiars de la llibreria Documenta.
Comencem fort i ho fem recordant que a vegades cal dir NO! I tots aquells que vingueu el dissabte, ajudareu a la Jana a aconseguir un NO que cal que sigui escoltat.
Per això narrarem i explicarem el conte: El Supernó amb les creadores d'aquesta gran història, la Montserrat Balada i Mariam Ben-Arab, i tot el suport de El Cep i la Nansa Edicions

Us hi esperen a
Llibreria Documenta
Pau Claris 144 Barcelona
93.317.25.27
http://www.documenta-bcn.com


Activitat gratuïta.

Qui és MONTSERRAT BALADA?

Autora de literatura infantil, conductora del programa de ràdio -Talent i +, a ràdio Vilafranca, Rfm Canal Blau Vilanova i Radio Vendrell

Qui és MARIAM BEN-ARAB?

Hola! Em dic Màriam. Vaig néixer a La Roca del Vallès el 1983. De petita vaig agafar un llapis i ja no l’he deixat anar mai més. Vaig estudiar Belles Arts a la Universitat de Barcelona i em vaig especialitzar en il·lustració a l’Escola Llotja al màgic edifici del carrer Aviñó. Em dedico bàsicament a la il·lustració infantil i al còmic encara que a vegades m’agrada flirtejar amb la il·lustració juvenil i per adults. M’encanten els monstres els llibres beure te i anar amb bicicleta. Actualment visc i treballo a Barcelona

En el mateix cicle i en els propers mesos trobarem:
23/11 (17:30) Catwings, amb Patricia McGill
14/12 (17:30) Va de gats, amb Santi Rovira

Imatge
Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::