Barbie geek

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Cristina10
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dl. gen. 11, 2010 12:44 pm

Barbie geek

EntradaAutor: Cristina10 » dc. feb. 17, 2010 9:31 am

La Barbie ha estat, durant molt temps, la joguina predilecte per a moltes nenes. Hem vist a la Barbie model, astronauta i Miss Amèrica.

Però ara hi ha un altre tipus de Barbie, una amb ulleres roses, amb auriculars Bluetooth i un ordinador portàtil a sota el braç.

Els dissenyadors d'aquesta joguina asseguren que per crear aquesta Barbie han parlat amb l'Acadèmia Nacional d'Enginyers per assegurar que els accessoris fossin els més reals i propers a un enginyer informàtic.

L'efecte creat ha estat un molt semblant a l'actriu Reese Witherspoon a la pel.lícula "Una rossa molt legal" i ara la pregunta és: Porta un Mac o un PC?

Amb aquesta nova professió, i la de Barbie periodista, ja porta 124 carreres estudiades amb només 50 anys de creació!

Si voleu saber més sobre la nova Barbie enginyera d'informàtica, mireu aquesta pàgina web www.wired.com/gadgetlab/2010/02/meet-ba ... more-33693
Fitxers adjunts
barbieg.jpg
Toni
:: dofí
Entrades: 3756
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Barbie geek

EntradaAutor: Toni » dc. feb. 17, 2010 9:37 am

Ara ja podem tenir una nena!!! (tinc 2 nens de 5 i 7anys..)
No em sentia identificat amb cap de les barbies, però aquesta nova barbie és una pasada !!
La samarreta plena de codi binari, el rellotge amb els circuits visibles com un swatch que tinc, ...genial !!

Qui visqui als estats units ja se la pot comprar a la web de MATTEL:
http://shop.mattel.com/product/index.js ... Id=4032107

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Doris
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

EntradaAutor: Doris » dc. feb. 17, 2010 2:25 pm

Ep !!!!!!!! Com m'agrada aquesta barbie..trenca tots els topics.el de la rossa que només es preocupa de la imatge i el de la profesional que desisteix de ser femenina i atractiva per no restar merits a la seva capacitat intel·lectual..
Ara em faig una pregunta ¿ per quan un Kent amb el motxo i l'escombra ? neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Toni
Entrades: 3756
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dc. feb. 17, 2010 3:18 pm

Doris ha escrit:Ara em faig una pregunta ¿ per quan un Kent amb el motxo i l'escombra ? neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Doris, ets una radical !!
Doris
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

EntradaAutor: Doris » dc. feb. 17, 2010 3:55 pm

Home... jo l'unic que dic es que si bé adapten la barbie a la realitat de les dones avui en dia, també ho han de fer amb els homes.. perque molts de vosaltres col·laboreu amb les tasques de casa.. :ok:
Veronik
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
Ubicació: Ripollet
Contacta:

EntradaAutor: Veronik » dc. feb. 17, 2010 7:22 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Només puc dir!!!!! Per fi!!!!!!!!!!!!!!!!! ara només falta que la facin una mica mes culona i amb menys pitrera.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::