Postals de Nadal

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Toni
:: dofí
Entrades: 3647
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Postals de Nadal

EntradaAutor: Toni » dj. des. 03, 2009 8:40 am

Postals.cat ( www.postals.cat ) és el primer portal d’Internet on trobaràs totes les postals de felicitació que necessites en català.
Hi trobaràs les felicitacions més animades, divertides i fàcils d’enviar d’amor, amistat, bodes, Nadal, aniversari, etc.
Fitxers adjunts
postalscatg.jpg
Ripollesa
:: tortuga
Entrades: 338
Membre des de: dl. nov. 09, 2009 9:22 am

Re: Postals de Nadal

EntradaAutor: Ripollesa » dj. des. 03, 2009 9:13 am

si, postals en català. però del pare noel, on s'és vist? Els catalans tenim tió i reis, no aquest homenot botit!
Toni
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dj. des. 03, 2009 9:57 am

sí, sí.. però segur que t'agrada la coca-cola i en prens, en comptes de pendre Cola Catalana: http://www.apats.com/cola/cola-catalana.php

:miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko:
mireiafor
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dj. des. 03, 2009 2:08 pm

Home tothom té dret a trobar l'opció que més li va no? Jo des de ben petita a casa he tingut el Pare Noel i ara els meus fills, a part del tió, tenen el Pare Noel i per part d'una branca de família asturiana també els cau alguna cosa per Reis....
Imatge

Imatge
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dj. des. 03, 2009 2:35 pm

Doncs jo penso fer com els meus pares, que hi han moltes coses i persontages per celebrar? doncs millor! més alegria pels nens...

A casa meva el 24 a la nit es cantava al pessebre, plovien caramels (el meu pare hi tenia una traça) i venia el pare Noel, el 25 es feia el caga tió a casa els avis i el 6 de gener venien els reis... Una festa rere l'altre i era "estupendu" tu...
:ok:
La Lia ja és tota una princesa!
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dj. des. 03, 2009 2:44 pm

petazetas ha escrit:A casa meva el 24 a la nit es cantava al pessebre, plovien caramels (el meu pare hi tenia una traça) i venia el pare Noel, el 25 es feia el caga tió a casa els avis i el 6 de gener venien els reis... Una festa rere l'altre i era "estupendu" tu...

Ei ei... explica aixo de ploure caramels!!! :pandi: :pandi: :pandi:
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dj. des. 03, 2009 3:28 pm

tolinso ha escrit:
petazetas ha escrit:A casa meva el 24 a la nit es cantava al pessebre, plovien caramels (el meu pare hi tenia una traça) i venia el pare Noel, el 25 es feia el caga tió a casa els avis i el 6 de gener venien els reis... Una festa rere l'altre i era "estupendu" tu...

Ei ei... explica aixo de ploure caramels!!! :pandi: :pandi: :pandi:

Doncs que mentre nosaltres cantàvem davant el pessebre en queia damunt el cap una pluja de caramels. A vegades simplement en portava a les butxaques etc i mentre ma mare ens entretenia m'on pare els tirava enlaire per darrere de la seva esquena i ens queien ben bé a sobre. Quan ets més gran se li veu el llautó, pero quan ets petit us ho ben asseguro que estás tan ensimismat cantant i fent juerga que no t'enteres que és t'on pare qui els llença :-D :-D :-D
i quan miraves d'on havien caigut i et tiraves al terra a recollir llavors canviava d'angle i en tornava a tirar! I ma mare n'ha dient: mireu mireu més carmels i tu flipant...

innocents!
La Lia ja és tota una princesa!
Ripollesa
Entrades: 338
Membre des de: dl. nov. 09, 2009 9:22 am

EntradaAutor: Ripollesa » dv. des. 04, 2009 8:25 am

Toni ha escrit:sí, sí.. però segur que t'agrada la coca-cola i en prens, en comptes de pendre Cola Catalana: http://www.apats.com/cola/cola-catalana.php

:miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko:

sento decebra't, però només bec aigua de Ribes!
Imatge
Toni
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dv. des. 04, 2009 9:11 am

Es clar que sí, etiquetada en català, i made in El Ripollès, :love: :love: :love:
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dv. des. 04, 2009 1:22 pm

Ei això de la pluja de caramels m'ha encantat!!! I sí que érem innocents però BENDITA INNOCÈNCIA!!!
Imatge

Imatge
pesol
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dv. des. 04, 2009 4:40 pm

A casa sempre hem tingut (fins que ens vem fer gran clar) pluja de caramels, però era la nit de reis. Cantavem els reis i els reis feien ploure caramels.

La cantada al pessebre la feiem el 24 a la nit juntament amb la cagada del tio (mentres anavem a cantar al pessebre el tio tenia la intimitat necessària per cagar :-D )
El dia 5 després de la cavalcada la cantada dels reis i després a dormir d'hora que sino els reis no passen!
I el dia 6 el reis!

M'encanten aquestes dates!!!
Toni
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dv. des. 18, 2009 1:17 pm

Postals.CAT sortirà aquest diumenge dia 20 de desembre al Telenotícies !! a l'Espai Internet !!

jo estaré esquiant.. a veure si algú ho veu i m'explica... he,he.. neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-) neu:-D

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::