Petits Geeks

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Toni
:: dofí
Entrades: 3759
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Petits Geeks

EntradaAutor: Toni » dj. nov. 26, 2009 4:54 am

De la revista Wired ens arriba una llista de 10 pel·lícules geek per a educar als teus fills adequadament:

1. La Guerra de las Galaxias, i començant per el que ara es coneix com Episodio IV.
2. Harry Potter y la piedra filosofal, com a una meravellosa introducció a la literatura fantàstica.
3. The Last Starfighter, no només per les imatges bastant bones creades per ordenador en aquella època, sinó, també, perquè és útil saber jugar als videojocs.
4. Mi vecino Totoro, per a fugir una mica del que es produeix a Hollywood.
5. Time Bandits, una altra història d'un nen marginat que acaba aconseguint el que vol.
6. El Cristal Oscuro, una altra pel·lícula per a nens, on els personatges són marionetes.
7. Juegos de guerra, no podia faltar a la llista.
8. Chitty Chitty Bang Bang, inventor (mig) bojos, pirates, castells... Basada en el llibre d'Ian Fleming, el pare de James Bond.
9. Los Goonies, un grup d'amics que salvaran el seu barri i trobaran el tresor d'un malvat pirata.
10. Regreso al futuro, una pel·lícula de viatges en el temps que fins i tot es pot arribar a entendre. Les dos següents a la primera tampoc estan gens malament.
Fitxers adjunts
starwars.jpg
Toni
Contacta:

Re: Petits Geeks

EntradaAutor: Toni » dj. nov. 26, 2009 6:39 am

Els meus fills han vist tota la saga de la Guerra de las Galaxias i de Harry Potter,
tenim pendent The Last Starfighter.

Mi vecino Totoro és una peli superbonica, aquesta us agradarà molt i molt.

Time Bandits és una mica lenta i no he aconseguit acabar de veure-la.

El Cristal Oscuro ja és d'un altre dimensió..

Juegos de Guerra, falti.

Chitty Chitty Bang Bang és la gran desconeguda, surt cantant la Mary Poppins i el seu amic, un cotxe que vola, navega, he,he.. és molt molt divertida.

Els Goonies també és molt divertida igual que totes les de Regreso al Futuro.

Molt bona selecció de Wired, he,he..

Vaja que tinc un projecte de nens geeks...

<:-) <:-) <:-) <:-) <:-) <:-)
Toni
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dj. nov. 26, 2009 6:42 am

.. i us copio de la Viquipèdia ( http://www.viquipedia.cat ) que vol dir Geek, no ho confoneu amb Friki !!

Un geek (de l'anglès geek, pronunciat "guik" IPA /gik/) és una persona amb una gran fascinació per la tecnologia i la informàtica. Es descriu més com un estil de vida i una forma de ser, que com una afició concreta per alguna cosa poc habitual.

El seu objectiu és fer o utilitzar tecnologia per diversió i/o pel reconeixement que comporta. Gairebé sempre pel simple plaer de fer-ho. En català aquest terme es relaciona només amb la tecnologia, a diferència de l'ús del terme geek en anglès, que té un sentit més ample i equivalent al terme friki. Sovint el geek és un subtipus de friki.

Article senser: http://ca.wikipedia.org/wiki/Geek
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dj. nov. 26, 2009 9:08 am

És una llista curiosa, perquè si entenem els Geeks com a fanàtics de la tecnología i la informàtica no sé que hi pinten pel·lícules com mi vecino Totoro (que d'altra banda és preciosa) que és un cant a la natura, a la conservació dels arbres, al podre de la imaginació i on la cosa més tecnològica que hi surt és una bicicleta ( deixant de banda el Gatobus)

El mateix penso de pelis com Cristal Oscuro, la saga Harry Potter o los Goonies, que sí, son molt bones pel·lícules pero de tecnología zero.

Si parlem de com estàn fetes les pelis també hi trobo a faltar films com TRON ( l'any vinen s'en estrena la segona part) o el secreto de la pirámide, les aventures del jove Sherlock Holmes, la primera peli amb escenes d'animació digital ( i que feien una por!!!)

Ah, i si us agrada Miyazaki no us perdeu Ponyo en el acantilado, el Viaje de Chihiro o la princesa Mononoke
Imatge
Didac
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:40 am

EntradaAutor: Didac » dj. nov. 26, 2009 9:57 am

Gracies per la col·lecció, vull intentar Geekitzar els meus menuts i pot ser util,

Els de Cristal oscuro y altres potser no son massa Geeks pero ja em van be, també els vull atreure als jocs de rol, soc un tio xungo jo. :gat:

I jo tambe soc de l'opinio que Star Wars s'ha de començar per l'episodi IV, i a dir veritat casi acabar en el V per que al VI la batalla d'Endor em rechina que dona gust.
Imatge
Imatge
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. nov. 26, 2009 6:57 pm

Yo vi hace poco Ponyo y me encantó!!!