Viatjar a menorca

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
abvo
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dl. feb. 04, 2013 9:14 am

Viatjar a menorca

EntradaAutor: abvo » dt. abr. 15, 2014 8:43 pm

Hola! Ens agradaria anar de vacances aquest estiu a menorca, la meva petita té un anyet. Alguna recomanacions? (hotel, visitar, etc ...)
Imatge
giresta
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dl. gen. 27, 2014 11:39 am

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: giresta » dj. abr. 17, 2014 8:15 am

Bon dia, nosaltres varem anar-hi quan la nena encara no tenia 2 anys. Ens vam allotjar a l hotel valentin son bou en mitja pensió i hi vam anar amb vaixell i amb el nostre propi cotxe. Ens va sortir més barat que llogar-lo allà i es molt cómode. Pots carregar les coses de la nena desde casa. Mitja pensió ens va anar molt bé perque esmorzavem i després per dinar ja ho feiem en alguna platja perque sempre sortiem tard. I quan arribavem a l hotel ja feiem un sopar bó. Espero que et serveixi la meva experiència.
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: ragi » dj. abr. 17, 2014 10:53 am

Nosaltres hi vam anar que la nena tenia 9 mesos, igual que la giresta feiem una platja al mati i a la tarda donavem un tomet per ciutadella i a la nit un bon soparet a l'hotel i ja ens quedavem a veure l'espectacle de nit!!!! Nosaltres també hi vam anar amb vaixell el ràpid que amb 4 hores desde Bcn hi ets, vam carregar el cotxe i ale...l'anava va anar bé, pero la tornada la nena i el pare vomitant...hi havia mala mar i es van marejar els dos!! son 4 hores!!
menorca es motl i molt bonic per fer platjeta i caletes....i es molt tranquil!!!!
nosaltres també vam estar a l'hotel mitja pensio.
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: giuletta » dj. abr. 17, 2014 11:26 am

Nosaltres vam anar quan el nen tenia un any a un apartament a Ciutadella. Vam preferir l'opció d'apartament pq així podiem cuinar pel peque i també per comoditat (tens més lloc, l'espai no es reduix a una habitació d'hotel). Hi vam anar en avió per no haver de fer el trajecte en vaixell amb el nen tan petit i allà vam llogar un cotxe. Sempre ho recomano, soc una enomorada de Menorca :love:
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: eternitat » dv. abr. 18, 2014 12:18 am

Nosaltres hi vam anar quan el meu fill tenia 1,5 any. Hi vam anar en vaixell embarcant el cotxe. I vam agafar vaixell rapid per anar (un fracaç x la mala mar, es movia molt, vam trigar mes del previst, molts nens i adults marejats...) i vam tornar de dia amb camarot, per poder fer la migdiada i perquè tendeixo a marejar-me. I molt millor la tornada. L'any passat per anar a Mallorca vam repetir el lent amb camarot tant a l'anada com la tornada i perfecte.

L'hotel vam agafar el Meliá Sol Falcó All Inclusive, era tot inclos, pensat i preparat per families amb nens petits. Cada dia hi havia dos menus de triturat (o un triturat i una sopa o crema) que pel nen ens va resultar genial. Ho vam contar i no ens sortia massa mes car que hotels de la mateixa categoria amb mitja pensió, així que si algun dia no hi dinavem tampoc pasava res. Nosaltres feiem matí passeig o piscina, perquè ens costava arrencar aviat i si no vas molt d'hora a les platges, arribes que tot es ple. I tarda despres de la migdiada (dinavem molt d'hora x tenir una tarda llarga) feiem platges. Penso que en general i sobretot amb nens, fer platja a hores de migdia es una imprudècia (malgrat la crema solar, la samarreta filtrant de rajos UVA, la gorra i el parasol) per això preferiem no dinar a la platja. Despres de sopar anavem a passejar pel port de ciutadella que queda a uns 10min en cotxe.

Aquest any es probable que tornem a Menorca amb el nen que en tondra 3,5 i la nena que tindrà 10m. Si hi acabem anant, repetirem hotel. Era molt confortable i molt bonic, en forma de village. I bastant integrat en el paissatge.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
rosa32
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dl. abr. 21, 2014 5:37 pm

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: rosa32 » dl. abr. 21, 2014 6:06 pm

Hola!!aqui tb volem anar menorca!!quina zona em recomanarieu??estem mirant peò no sabem qué agafar. Nosaltres intentarem anar en avio i llogar cotxe per allà. Jo tinc pànic dels vaixells perquè em marejo moltíssim i por em fa pasar moltes hores feta pols.
Els que heu anat quins apartaments veu agafar?veu quedar contents?
Miraré l'hotel Meliá Sol Falcó All Inclusive...gracies per l'aportació!

;-)))
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: eternitat » dl. abr. 21, 2014 6:49 pm

Rosa32 jo també em marejo molt en vaixell però anant en camarot estirada dormint vaig anar-hi molt be, i sense biodramina perque estava embarassada.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
rosa32
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dl. abr. 21, 2014 5:37 pm

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: rosa32 » dl. abr. 21, 2014 6:59 pm

Gracies ho tindre en compte... Surt millor de preu si ho calcules tot. La web on mires els vaixells es balearia no?
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: eternitat » dl. abr. 21, 2014 11:19 pm

rosa32 ha escrit:Gracies ho tindre en compte... Surt millor de preu si ho calcules tot. La web on mires els vaixells es balearia no?


Si, ens sortia millor de preu en vaixell, i a més el fet de portar el cotxe ens permetia portar més trastos, que viatjar amb nens no és el mateix que anar sol! Fa dos anys vam fer amb el Balearia a Menorca, i l'any passat amb Transmediterrania a Mallorca. Amb ambdós molt bé. I, les tornades, tot i ser de dia, les dues vegades amb camarot i estirada dormint bona part del viatge, i perfecte!

(I sóc de les que em marejo anant fins i tot amb barca prop de la costa!)
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
giresta
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dl. gen. 27, 2014 11:39 am

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: giresta » dv. abr. 25, 2014 9:15 am

Nosaltres varem anar al Valentin Son Bou amb mitja pensió i 4 estrelles.
Està al mig de l'illa i varem visitar moltes platgetes.
Jo us recomano mirar les platges i la distància del parking fins allà. N'hi ha algunes de molt xules però que s'ha de caminar i amb tots els estris del bebé més el bebé anavem carregadíssims...Algunes vegades portavem cotxet perque dormís i tot el pes es multiplica...
Avatar de l’usuari
Cler5
:: granota
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 12:33 pm
Ubicació: Andorra

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: Cler5 » dl. jul. 14, 2014 2:02 pm

Hola!

Una que se'n va a Menorca. Marxem aquest divendres, en vaixell. Dormim en camarot i tornem de dia.

Em podrieu recomanar platges? Fa molts anys que no hi vaig i no me'n recordo massa. La meva filla té un any i mig, així que tampoc podem caminar gaire.

També volia preguntar com ho feu per dormir al camarot? A ella no li agrada dormir amb nosaltres, prefereix el seu llit. Però m'hi cap al camarot una cuna plegable?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: Martineta26 » dl. jul. 14, 2014 9:57 pm

Hola Clear.

Nosaltres tambe marxem setmana que ve a Menorca i l'estiu passat també hi vam estar i per nens és ideal.

Al camarot hi pots posar llit de viatge sense problemes, quan embarqueu i sigueu al vaixell demaneu que us posin llitet de viatge i quan aneu a camarot us el trobareu posat. A nosaltres ens ho van fer i la nena va dormir de fabula.

Les platges son totes recomanables pero clar el problema es caminar des del parquing fins a la cala. Una que està força aprop i està mb és la de Son Saura.

Que vagi mb!!!
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: nius » dt. jul. 15, 2014 1:04 am

Aquí hi ha molta informació http://www.mammaproof.org/es/lugares-pa ... n-familia/
Nosaltres també hi anirem, a l'agost :love:
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: Arigalma » dt. jul. 14, 2015 9:34 pm

Holaaaa
nosaltres tb anem a Menorca el dia 27. Anem amb vaixell x poder carregar tot al cotxe i hem llogat un apartament a prop de Ciutadella.
Quines ganes! Ja falta poc!
Jo tb estic buscant info de platges i restaurants x anar amb el peque que tindrà 18 mesos. Tinc uns quants links, després us els copio!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: noyja » dc. ago. 12, 2015 2:10 pm

Nosaltres hem anat aquest estiu, al juny. Vam agafar una oferta genial d'un hotel a Cala'n Bosch i genial! tornarem! si teniu dubtes ja sabeu, que ara ho tinc tot present, fins i tot em vaig fer una mini guía i va ser molt útil.

Us encantarà!
Imatge
jorimon
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. març 08, 2013 11:56 am

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: jorimon » dl. gen. 18, 2016 1:31 pm

Bon dia
ja veig que està creat de l'any passat però ús deixo un blog d'un apartament que està genial per a nens

http://apartamentomenorcaciutadella.blogspot.com.es/
Vane1978
Entrades: 3
Membre des de: dg. feb. 07, 2016 11:01 am

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: Vane1978 » dg. feb. 07, 2016 11:42 am

abvo ha escrit:Hola! Ens agradaria anar de vacances aquest estiu a menorca, la meva petita té un anyet. Alguna recomanacions? (hotel, visitar, etc ...)

Hola! Nosaltres fa anys que hi anem. Us recomano la zona de Ciutadella i per allotjar-se cala Blanca. Cales boniques a tota l'illa. Menorca ens té captivats però aquest any volem canviar i tenim pensat Mallorca o Eivissa.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: tineta14 » dg. feb. 07, 2016 12:41 pm

Hola! Algú em sabria dir quin preu surt anar a Menorca amb vaixell + cotxe propi el mes de setembre..? aproximadament! es que a la web de balearia, etc. encara no em deixa marcar aquestes dates, i m'agradaria fer-me una idea el més aviat possible sobre el que el que pot costar anar i tornar amb vaixell i el mes de setembre.

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Viatjar a menorca

EntradaAutor: Martineta26 » dl. feb. 08, 2016 10:43 pm

tineta14 ha escrit:Hola! Algú em sabria dir quin preu surt anar a Menorca amb vaixell + cotxe propi el mes de setembre..? aproximadament! es que a la web de balearia, etc. encara no em deixa marcar aquestes dates, i m'agradaria fer-me una idea el més aviat possible sobre el que el que pot costar anar i tornar amb vaixell i el mes de setembre.

Gràcies!


Això del preu pot ser molt relatiu perquè depèn molt del tipus d'allotjament que triis. Lo del vaixell es veritat que balearia sol obrir mesos d'estiu cap al març, si vos pots mirar amb transmediterrania que ja els tenen a la venta i fer-te'n una idea.

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::