Alberg Pic de l¡Aliga (Núria)

De vacances amb els nens !!
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

Re: Alberg Pic de l¡Aliga (Núria)

EntradaAutor: almon » dl. març 17, 2014 2:53 pm

Nosaltres i vam estar l'estiu passat.
Ens ho vam passar genial! L'alberg està força bé tant les habitacions (amb bany) com el menjar.
El lloc és per desconectar, sense cotxes i tot fet...Vam estar tres dies i vam fer excursionetes per la zona , curtes ja que anavem amb nens petits, baixar a Núria a estirar-nos al costat del llac, vam anar amb barca i un dia vam fer el parc lúdic; hi ha una zona de jocs per nens amb tirolines, ponis...Aquestes activitats són carotes i les vam limitar bastant!
L'alberg també té zona de jocs infantil, que hi anavem per fer temps abans de sopar i una zona verda davant ideal per correr, jugar...
També puntualment hi havien activitats pels nens tipus manualitats, música...
A mi em va agrdar molt, ja que atès que com que estàs sense cotxe tampoc et planteges grans mogudes i acaben sent uns dies de relax, d'estar amb família, de descansar, respirar... A més els petits "flipen" amb el cremallera, amb el telefèric de l'alberg...tot és una aventura!
Aquest any em volgut repetir però no hi hagut sort!
oschel
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dj. maig 23, 2013 9:06 pm

Re: Alberg Pic de l¡Aliga (Núria)

EntradaAutor: oschel » dg. maig 04, 2014 10:16 pm

Nosaltres anem ara a final de maig!! Gràcies x la informació. Ja explicaré que tal
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Alberg Pic de l¡Aliga (Núria)

EntradaAutor: tona » dl. maig 05, 2014 12:13 pm

jo he estat a l alberg pr no hi he dormit!!! la zona immillorable i si baixeu a núria hi ha tot d activitats per fer amb els nens i excursions i animalets per veure. no tindreu pas temps d'avorrir-vos!! :ok: :ok: :ok:

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::