què podem fer a França?

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
danu79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

què podem fer a França?

EntradaAutor: danu79 » dt. jul. 16, 2013 10:24 am

Hola.
Aquest estiu volem anar a passar les vacances amb l'autocaravana cap a França. Anem amb dos nens de 6 i 3 anys. Com q no els agrada gaire estar moltes hores per la carretera la nostra idea és fer tirades curtes i per tant arribar com a molt a la meitat de frança.
Algú em pot recomanar parcs, rutes, activitats que puguin agradar als nens? Jo he buscat una mica i he trobat algunes coses:
Reserva africana de Sigean (amb el gran ja hi vam estar)
Cité de l'espace (tolouse)
Dinosauira
Ruta dels castells
Ruta bici canal du midi

Algú ha fet alguna d'aquestes coses i ens pot aconsellar?

Moltes gràcies
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: què podem fer a França?

EntradaAutor: bertian » dt. jul. 16, 2013 11:03 am

Ostres jo no et puc ajudar gaire però recordo que a Tolusse (com s'escrigui!) hi ha el riu (el Garona?) i crec que es pot agafar com una golondrina per anar a fer un passeig pel riu! Ha de ser ben maco!!!
Avatar de l’usuari
Pinguina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:47 pm

Re: què podem fer a França?

EntradaAutor: Pinguina » dt. jul. 16, 2013 11:34 am

Hola danu79!
Nosaltres vam fer un viatge fantàstic per França -quan encara no teniem la petita- i vam anar a parar aquí:

http://ca.wikipedia.org/wiki/Clos_Luc%C3%A9
http://www.vinci-closluce.com/

Com que és un parc, els nens poden jugar amb els invents de DaVinci que estan per allà fora, és entretingut i si no els hi agrada sempre podran córrer i saltar :ok:
pingüina

Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: què podem fer a França?

EntradaAutor: Raqueleta » dt. jul. 16, 2013 1:35 pm

bertian ha escrit:Ostres jo no et puc ajudar gaire però recordo que a Tolusse (com s'escrigui!) hi ha el riu (el Garona?) i crec que es pot agafar com una golondrina per anar a fer un passeig pel riu! Ha de ser ben maco!!!

Això ho hem fet nosaltres. No és el viatget en barco més maco que hem fet però és molt curiós perquè vas per les escluses i veus com en un moment l'aigua puja o baixa de nivell amb el barco a sobre, fins i tot els grans vam flipar!

Nosaltres hem estat tres estius seguits a França amb la nena. És que m'encanta França!

-Opció Pirineu francés. Vam estar al poble d'Arreu i des d'allà fèiem excursions (de natura, sobretot). A Arreau mateix hi ha un espectacle d'aus.
-Toulousse i voltants, vam tirar cap als càtars, Foix, Carcassonne, etc. A Carcassonne (sempre ple de gent!) hi ha espectacles de justes medievals.
-Camarga i voltants. A la Camarga vam agafar un barco que va pel delta (és una mica com el Delta de l'Ebre però més gran), a Nîmes i a Arles hi ha amfiteatres romans i a Arles hi havia tot d'ambientació amb gladiadors per les ruïnes romanes. El Palau papal d'Avignon també és maco.

Està bé que busqueu activitats infantils però jo penso que la història, ben enfocada, visitar castells, palaus, restes romanes,e tc, també poden arribar a agradar. La meva filla era petita i anava a remolc però quan sigui més gran ho seguirem fent, però des que viatgem amb ella fem la ruta diària més light i sempre hi ha una part de la tarda reservada per a anar a la piscina a jugar.
Avatar de l’usuari
danu79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

Re: què podem fer a França?

EntradaAutor: danu79 » dt. jul. 16, 2013 9:07 pm

Moltes gràcies noies!!!
Estudiaré totes les opcions. Raqueleta, la nostra idea ja és anar a visitar castells, fer algun tros amb bici... però algun dia ens faria gràcia portar-los algun lloc pensat per ells.

Gràcies a totes!
Avatar de l’usuari
tuixeta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dl. maig 16, 2011 7:55 pm
Ubicació: osona

Re: què podem fer a França?

EntradaAutor: tuixeta » dc. jul. 17, 2013 10:12 am

jo vaig anar a la ille de Re i em va agradar molt. Hi ha moltes rutes planeres per anar amb bicicleta i hi ha pobles molt petits i cuquetons.
8-11-11 Primera IAD a Fecunmed
24-11-11 TE negatiu

6-12-11 Segona IAD a Fecunmed
24-12-11 TE POSITIU!!!!!!!!!!
Primera visita al gine 11-1-12 fa sis mil.límitres i se li sent el cor!

Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::