Consell vacances VALL D'ARAN

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
Aquari_bcn
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. juny 18, 2013 10:36 am
Ubicació: Barcelona

Consell vacances VALL D'ARAN

EntradaAutor: Aquari_bcn » dv. jul. 05, 2013 9:51 am

Bon dia,

Aquest estiu tinc previst anar de vacances a la Vall d'Aran. Algun consell de llocs per anar amb nens de dos anyets?

Gràcies
annasanmarti
Entrades: 2
Membre des de: dv. jul. 05, 2013 11:30 am

Re: Consell vacances VALL D'ARAN

EntradaAutor: annasanmarti » dv. jul. 05, 2013 11:54 am

Hola!

Doncs a la Vall d'Aran hi ha un munt de coses a fer i és preciosa, us ho passareu molt bé.

Fa relativament poc han obert un parc zoologic en semillibertat a Bossost (www.aran-park.es). Crec que és una bona opció.
Després pots fer moltes excursions de poca durada i planes per nens petits. L'excursió des del pla de Beret fins a Montgarri es molt fàcil, fins i tot pots endurte el cotxet si és d'aquests que tenen les rodes grosses. Després pots anar també als banys de Tredòs, que s'hi pot arribar en cotxe i des d'allà hi ha petites excursions a fer. També és molt bonic anar al salt del pitch i als uells deth jueu, es pot arribar en cotxe i també hi ha petites excursions a fer des d'alla.

Amb nens també pots anar a veure els óssos de Arties. Estan a les afores del poble i també s'hi pot accedir amb cotxe.

També hi ha piscines, que son imprescindibles quan tens nens, com la de Salardú. L'estació de Baqueira Beret també està oberta i fan activitats.

A nivell cultural també hi ha coses a fer, que encara que els nens siguin petits, crec que són una bona opció, com la casa de ço de Joaniquet i les mines Victòria. A Vielha hi ha una oficina de turisme a prop de l'Església on et facilitaran horaris i demés.
A disfrutar a la Vall!
Avatar de l’usuari
Vesnà
:: lleona
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

Re: Consell vacances VALL D'ARAN

EntradaAutor: Vesnà » dv. jul. 05, 2013 1:13 pm

100% d'acord amb l''Annasanmarti.
Jo també et recomanaria agafar les carmanyoles i anar a dinar a fora. No sé com està ara, i si hi deixen fer foc, però al Plan Batalher s'hi està molt bé. També cap a l'Artiga de Lin, us dels llocs més macos que hi deu haver (al món en general, vull dir! :content: ).

Nosaltres també hi anirem, gairebé segur.
Annasanmartí, la piscina de Salardú és climatitzada? Em sembla recordar que la de Gausac sí que ho és...
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
mel2010
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

Re: Consell vacances VALL D'ARAN

EntradaAutor: mel2010 » dv. jul. 05, 2013 9:09 pm

Jo hi vaig anar fa un mes i vam tenir mala sort perque tots els dies va estar plovent i va fer molta fred. Et recomanol l' Aran Park a Bossost a la meva filla de 2 anys i a nosaltres ens va encantar. Va, disfrutar molt amb els animals i el paisatge.
Avatar de l’usuari
Aquari_bcn
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. juny 18, 2013 10:36 am
Ubicació: Barcelona

Re: Consell vacances VALL D'ARAN

EntradaAutor: Aquari_bcn » dg. jul. 07, 2013 9:34 am

Moltes gràcies! Lo dels animalets és exactament el que buscava! Ho tindré en compte tot i m'emportaré el bugaboo millor. Algun parc amb gronxadors i tubogans ben xuli?
annasanmarti
Entrades: 2
Membre des de: dv. jul. 05, 2013 11:30 am

Re: Consell vacances VALL D'ARAN

EntradaAutor: annasanmarti » dg. jul. 07, 2013 11:13 pm

Holes!

Vesnà, la piscina de Salardú també ho és de climatitzada. Bé, no us espereu una piscina calenta al aire lliure, sinó que la calenten suficient com perquè sembli que esteu a una piscina de un lloc més càlid, és a dir, deu estar a uns 22-23 graus, molt més que els 8-10 graus que està el riu, que d'on agafen l'aigua!!

En relació a la pregunta dels parcs, a Vielha n'hi ha un que està bé al costat de la rotonda principal, però a mi el que m'agrada més és el d'Arties (no puc ser imparcial....). La meva nena s'hi passaria tot el dia, jejeje! Els parcs del baix Aran la veritat és que no els controlo tant.
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Consell vacances VALL D'ARAN

EntradaAutor: pucpuc » dj. jul. 25, 2013 1:10 pm

Podeu recomanar allotjaments? Especialment a Arties i Salardú. Gràcies
Avatar de l’usuari
kaoru
:: pantera
:: pantera
Entrades: 895
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 1:24 pm

Re: Consell vacances VALL D'ARAN

EntradaAutor: kaoru » dv. ago. 23, 2013 11:00 am

aquari hi has anat al final?

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::