AQUALEON

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

AQUALEON

EntradaAutor: nucosa » dl. ago. 31, 2009 6:21 am

TINC PENSANT ANAR AQUESTA SETMANA AL AQUALEON DEL VENDRELL . ALGU HI HA ANAT?? LA IDEA ES PASSAR UNA DIA EN UN PARC Q EL MEU FILL VEGUI ANIMALS PERO ALHORA SI FA MOLTA CALOR FOTRE UNA REMULLADA. TINC VALS DE DESCOMTE DE CINC EUROS I ERA PER APROFITA'LS. TINC UN NEN DE 3ANYS I MIG.
BUENO JA EM DIREU SI VAL LA PENA O NO.
PETONS :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus:
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Blanca07
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

Re: AQUALEON

EntradaAutor: Blanca07 » dl. ago. 31, 2009 7:20 am

Bon dia noia!!

Jo et diria que no hi anesis.. la veritat que els animals i l'entorn estan fet una mica malbé... en el sentit que sembla un desert, està tot sec (la part on son els animals que estan sueltos: toros, llamas, cebras, etc).... Els animals de dins si els veus pot ser una sorpresa pq sembla ser que sempre "estan descansant" o a la seva guarida... i a les 17:30 en segons quins llocs no et deixen entrar pq ja estan recollint...

Lo que seria el parc a mi no m'agrada gens, tot son pujades i baixades i et fas un fart de caminar que no t'ho pots imaginar a part que no pots entrar ni menjar ni beguda i tot caríssim (una bossa de patates petita et cobren 1.80€) la zona dels petits l'aigua està gelada (un cop t'has mullat no ho notes, però en comparació amb l'aigua de la piscina d'oles hi ha una gran diferència).

Jo no ho aconsello (els nens no paguen però els adults son 22 €).

Ah! i no està al Vendrell està en una altra població que no m'enrecordo però começa per A...
Blanca07
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

Re: AQUALEON

EntradaAutor: Blanca07 » dl. ago. 31, 2009 12:00 pm

Ara me enrecordat, està a Albinyana.

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::