Frases que fan rabia!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
ciregirl
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2655
Membre des de: dl. juny 15, 2009 10:40 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: ciregirl » dc. nov. 18, 2009 11:11 pm

Avui m'han dit dues frases d les que m'han fet ràbia, ja sé que sense maldat però... weno suposo que ja sabeu el que és k et vingui la warry quan tens totes les esperances k no sigui així, doncs les dues úniques amigues que els hi he dit que estem buscant...
1. weno així seguiu buscant que mola molt no? (a veure ja sé que ella es deu pensar que ens passem el dia fent deures i que és una passada, però no compensa les decepcions de cada warry)
2. ja vindrà dona, ara no et capfiquis que ens coneixem eh? (quan ella és la típica que es preokupa per qualsevol cosa...) aixxxx...
ja sé que no ho diuen amb maldat però jo preferiria passar-me els dia fent l'amor saben que ja estic prenyada i no amb la pressió de "a veure si enganxem el dia..." aixxx...
Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: damma85 » dj. nov. 19, 2009 7:23 am

selkie ha escrit:Moltes gràcies noies! :ok:
aquesta de "l'any vinent" m'ha agradat i he pensat que si em responen " ah, sí?", com dieu, és pot dir "si no és l'any vinent, serà l'altre"

El tema dels casaments és un altre pal: si et cases és que estàs embarassada o que en voleu tenir ràpid; si et cases pel civil perquè no ho fas per l'església; si ho fas a l'hivern, perquè no ho fas a l'estiu .... hauríem de portar taps a les butxaques per anar tapant totes aquestes boques !


Nosaltres quan ens vam casar hi va haver gent que ens preguntava si estava embaraçada... jo els hi deia, no, estic enamorada i ens apeteix casar-nos!! Aix que pesadets...
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
taxiwoman
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:45 pm
Ubicació: La ciutat del Micaco i els badius

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: taxiwoman » dl. nov. 23, 2009 1:37 am

Hola noies,em sento molt identificada amb totes vosaltres ja que jo també he estat victima de tanta ignorancia i poques neurones.
Un dia em diu la noieta que em fa les ungles (vull pensar que ella no sabia que jo estava intentan ser mare) :-:)
._Si amb 35 anys no tenen fills el que han de fer es anar al parc a veure els cotxets i els nens de lluny,per que ja son massa grans._
Em va fer tanta rabia...que li vaig dir._espero que la vida et vagi bé,per que no se sap mai i igual algun dia t'has d' empassar el que has dit._

Molta sort guapes. :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Su_ » dl. nov. 23, 2009 9:57 am

taxiwoman ha escrit:Hola noies,em sento molt identificada amb totes vosaltres ja que jo també he estat victima de tanta ignorancia i poques neurones.
Un dia em diu la noieta que em fa les ungles (vull pensar que ella no sabia que jo estava intentan ser mare) :-:)
._Si amb 35 anys no tenen fills el que han de fer es anar al parc a veure els cotxets i els nens de lluny,per que ja son massa grans._
Em va fer tanta rabia...que li vaig dir._espero que la vida et vagi bé,per que no se sap mai i igual algun dia t'has d' empassar el que has dit._

Molta sort guapes. :ok:


OSTRES QUE FORT TAXI.... M'HE QUEDAT DE PEDRA.... tant de bo no sapigue que es buscar i no trobar.... perque es per dir-li quan cumpleixi els 35.... que vagi a mirar de lluny els nens i els cotxets....

Ja sap que estas :-()) ? perque de ben segur que li fara una vergonya.....

MOLT BONA RESPOSTA LA TEVA!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Su_ » dl. nov. 23, 2009 10:13 am

AIX NENES... he llegit frases i respostes...

el del butaner... molt bona!

Neu potser li hauries d'enrecordar aixo de l'accident.... segur que marxa amb la cua sota les cames!

Doncs jo em vaig casar al juliol 08... 2 anys abans teniem molts casaments i a tots ens preguntavem que nosaltres per quan... el mateix dia del casament em preguntaven si estava :-()) i al dir que no em deien que ja sabia que tocaba! i ara que estic una dona em va dir ja tant d'hora??? (com si fes 2 dies que ens hem casat)... senyora que no em vaig casar embarassada... que fa mes d'un any que em vaig casar!

Una cosina del meu home es va casar el mateix any embarassada de molt poquet (a l'abril) i quan la meva sogra va sapiguer aixo va dir "claro por eso tanta prisa por casarse!!!" ostres l'hagues escanyat! :sogra: li vaig dir clarament que feia 1 any que buscaven i que preparaven el casament a l'hora.... que a Sabadell al jutjat triguen en preparar els papers mes de mig any! i ella no estava prenyada de mes de 2 mesos! :sogra: :sogra: :sogra:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
taxiwoman
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:45 pm
Ubicació: La ciutat del Micaco i els badius

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: taxiwoman » dt. nov. 24, 2009 12:26 am

Su_ ha escrit:
Ja sap que estas :-()) ? perque de ben segur que li fara una vergonya.....

MOLT BONA RESPOSTA LA TEVA!


Jo crec que quan vaig sortir de la botiga la seva companya li duria dir que jo estava buscant,per que l'altra ho sabia.
Despres,quan em vaig quedar prenyi que va ser al mes seguent o així i ho vaig dir es va fer la tonteta i em va felicitar com si res.
I jo com que no vull que ningu m'amargi l'embaraç vaig pasar de dir-li alguna fresca que per altra banda es merexia.
Pero mira,penso que es una cria i que la vida ja la possará al seu lloc. ;-)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: sandretaa » dc. des. 23, 2009 11:06 am

Hola a mi moltes d'aquestes frases m'han enfonsat una mica mes i lo fort es que quan les diuen no se n'adonen del efecte que fa (o això vull pensar)
A mi la meva mare em va dir la frase estrella ja no se si conscient o inconscientment em diu: però jo no se de que t'extranya que et costi si vens d'una familia que hi han antecedents de no poder tenir fills (ho diu ella que n'ha tingut 2) que ja saps que per part de la teva iaia ella no podia tenir fills i en va tenir una (o sigui ella) de casualtiat i la teva besavia igual. (quin consol més gran com que la meva familia ha tingut problemes jo me de quedar tranquila)".
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: neuetes » dc. des. 23, 2009 6:00 pm

taxiwoman ha escrit:Un dia em diu la noieta que em fa les ungles (vull pensar que ella no sabia que jo estava intentan ser mare) :-:)
._Si amb 35 anys no tenen fills el que han de fer es anar al parc a veure els cotxets i els nens de lluny,per que ja son massa grans._
Em va fer tanta rabia...que li vaig dir._espero que la vida et vagi bé,per que no se sap mai i igual algun dia t'has d' empassar el que has dit._


Quin mal gust!! Jo deixaria d'anar a fer-me les ungles amb ella! :ufs:
Molt bona la resposta, taxiwoman!! :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: marta_mum » dv. gen. 29, 2010 11:19 am

Us poso la preferida de la meva àvia:

va vinga...que una casa sense fills és com una gàbia sense ocells!

Li va dir al meu germà unes 300 vegades!
Avatar de l’usuari
noemi27
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dl. juny 16, 2008 4:43 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: noemi27 » dc. feb. 10, 2010 2:40 am

ufff..!!com us entenc..!!per mi ma mare i ma tieta son expertes en el tema...
¨m agradaria tant tenir una neneta corrent per casa..¨ ¨aiss...mira que si no us poseu ja despres podeu tenir problemes per tenir nens..¨¨el teu pare seria tan felic de tenir una neta...¨i he sigut fina posant els comentaris...!!que cullons sabeu si ja estem en ello o no...??paso de fir que fa temps que busquem...nomes hem faltaria aquesta presiio... :ufs: :ufs: uffff
Avatar de l’usuari
Estelmatuti
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 12:36 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Estelmatuti » dl. feb. 15, 2010 9:16 pm

Hola maques!

No us ho perdeu. A mi a part de regalar-me xumets i unes sabatetes de nen i unes altres de nena (per si de cas), a més a més, cada dos per tres em diuen: que estàs embarassada? No pas gent de la família, sinó coneguts (es que estic prima de tot arreu, però faig panxa de naturalesa). Em fa una ràbia! Especialment quan a sobre se'ls acudeix tocar-me la panxa.
En fi, ara que estem buscant espero aviat poder dir: DONCS SÍ ESTIC EMBARASSADA!!!
Avatar de l’usuari
noemi27
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dl. juny 16, 2008 4:43 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: noemi27 » dt. feb. 16, 2010 8:30 am

ostres...lo de tocarte la panxa sense estar.ho te que fer molta rabia...pero que es pensen!!!!digues que si, que aviat ho podras cridar, que SIII, que estas embarass >.-<: >.-<: ada
Avatar de l’usuari
IsaBcN
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. set. 04, 2009 5:36 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: IsaBcN » ds. feb. 27, 2010 11:26 pm

Estelmatuti ha escrit:Hola maques!

No us ho perdeu. A mi a part de regalar-me xumets i unes sabatetes de nen i unes altres de nena (per si de cas), a més a més, cada dos per tres em diuen: que estàs embarassada? No pas gent de la família, sinó coneguts (es que estic prima de tot arreu, però faig panxa de naturalesa). Em fa una ràbia! Especialment quan a sobre se'ls acudeix tocar-me la panxa.
En fi, ara que estem buscant espero aviat poder dir: DONCS SÍ ESTIC EMBARASSADA!!!



ja ha arribat el moment de dir-ho!!!! jejeje
Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Imatge
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Sita81 » dt. març 02, 2010 4:43 pm

Doncs nosaltres no estem buscant però al juny farà 3 anys de casats i portem més de 4 vivint junts. Les nostres famílies no són especialment pesades amb el tema criatures, però és que dels 5 cosins que som (en som més però els altres molt joves) tots menys jo han tingut una nena aquest 2009. Us podeu imaginar la pressió que vam tenir jo i el meu marit aquest Nadal!!! Totes les mirades cap a nosaltres ja que som els únics que no en tenim. Com que els dos en tenim moltes ganes però de moment no podem posar-nos-hi quan em pregunta algú de la família o algú altre que a què esperem jo sempre responc: "Si no en tenim no és per manca de ganes" o bé "Ja ens agradaria, ja!". Amb això acostumen a callar!!
Tinc un tiet en especial que està moooolt pesat últimament i cada cop que ens veiem o parlem em pregunta el mateix. Algun dia li respondré que es que segueixo el seu exemple, que fins passats els 40 res de res! I per altra banda una tieta que quan va saber del 4rt embaràs a la família de l'any passat em va mirar i em va dir: "Tu fins al 2011 res, que no farà il·lusió" (evidentment en conya, no em va molestar gens. Si estigués buscant i no hi hagués manera potser sí que m'hauria molestat). Des d'aleshores cada cop que em pregunta que per quan li responc: "Jo fins al 2011 ho tinc prohibit!"
Avatar de l’usuari
romani
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dc. des. 09, 2009 10:53 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: romani » dt. març 02, 2010 5:33 pm

AINS NOIES!! COM US ENTENC!!

JO TINC LES FRASES DELS SOGRES!! SOBRETOT LA SOGRA I DELS AVIS DEL MEU MARIT QUE, TOT I QUE TENEN VORA 90 ANYS NO PERDEN PISTONADA:
- ALGUNES DE CÈLEBRES DE LA SOGRA:
* aiiisss,.... sóm els únics de la colla (la seva colla d'amics) que encara no som avis!!!
* jo ja en tinc 60 i encara no m'heu fet avia, les altres ja ho són totes!!!

- I DELS AVIS:
* l'avi està malalt pq no té un besnet!!! quan en tingui 1 es posaré bé!!!
TB EM PREGUNTEN, CADA COP QUE NEM A VEURE'LS SI EM TROBO BÉ, SI TINC MÉS PANXA,... FINS HI TOT ME L'HAN ARRIBAT A TOCAR!!! I AIXÒ QUE ESTIC FORÇA PRIMA!!!

JO EM POSO DELS NERVIS,.... de fet ja n'he deixat anar algunes!!! però clar, em sap greu,... i clar, mai em ve degust anar aveure els seus avis!!!

QUÈ N'ÉS DE COMPLICAT EH???
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: miriameta » dt. març 02, 2010 11:37 pm

Que, encara no esteu embarassats? que no us fiqueu en serio??

Em fa molta rabia que tu hu intentis fins que no pots mes i et vinguin derrumbant amb aquets comentaris.
O que pel tema que sigui (tant econòmic com qualsevol altra cosa) no es pugui encara...

aqui us deixo la meva aportació..
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nurieta 26
:: rateta
:: rateta
Entrades: 151
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:35 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: nurieta 26 » dj. març 18, 2010 7:17 pm

He decidit desfugar-me perquè tothom em repeteix el mateix i, creieu-me els escanyaria!!!
Resulta que estem embarassat de només 6 setmanes. Molt bé! Per tant només ho hem dit a la familia i a uns amics molt propers. Doncs creieu-me que 6 d'aquestes persones quan els hem dit que de moment no serà "oficial" ens han dit "ESCLÀ PER SI DE CAS VA MALAMENT". Com?¿?¿!!! Però quina mala llet m'agafa quan ho diuen!!!!!!!!!!
Ja sé que ho deuen fer per demostrar-nos que entenen que no ho volguem dir encara però cal dir que pot anar malament?
picarols! quins ànims!!!

en fi, m'he quedat molt tranquila!

petons!!!
Creix molt!!
ImatgeMake a pregnancy ticker

1ª visita gine 26 de març
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: leta » dj. març 18, 2010 7:21 pm

nurieta 26 ha escrit:He decidit desfugar-me perquè tothom em repeteix el mateix i, creieu-me els escanyaria!!!
Resulta que estem embarassat de només 6 setmanes. Molt bé! Per tant només ho hem dit a la familia i a uns amics molt propers. Doncs creieu-me que 6 d'aquestes persones quan els hem dit que de moment no serà "oficial" ens han dit "ESCLÀ PER SI DE CAS VA MALAMENT". Com?¿?¿!!! Però quina mala llet m'agafa quan ho diuen!!!!!!!!!!
Ja sé que ho deuen fer per demostrar-nos que entenen que no ho volguem dir encara però cal dir que pot anar malament?
picarols! quins ànims!!!

en fi, m'he quedat molt tranquila!

petons!!!


tranquila! ja veuràs com tot va bé i la frase se la mengen amb patates!! deu ser que us tenen enveja!!

molts petons!! :-()-)
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: neuetes » dj. març 18, 2010 7:42 pm

angels79 ha escrit:
nurieta 26 ha escrit:He decidit desfugar-me perquè tothom em repeteix el mateix i, creieu-me els escanyaria!!!
Resulta que estem embarassat de només 6 setmanes. Molt bé! Per tant només ho hem dit a la familia i a uns amics molt propers. Doncs creieu-me que 6 d'aquestes persones quan els hem dit que de moment no serà "oficial" ens han dit "ESCLÀ PER SI DE CAS VA MALAMENT". Com?¿?¿!!! Però quina mala llet m'agafa quan ho diuen!!!!!!!!!!
Ja sé que ho deuen fer per demostrar-nos que entenen que no ho volguem dir encara però cal dir que pot anar malament?
picarols! quins ànims!!!

en fi, m'he quedat molt tranquila!

petons!!!


tranquila! ja veuràs com tot va bé i la frase se la mengen amb patates!! deu ser que us tenen enveja!!

molts petons!! :-()-)


Ara que dieu aixo...
Quan jo em vaig quedar embarassada ma cunyada (germana del meu marit) feia només 4 mesos que havia tingut un abort de poques setmanes i la cosa estava molt tendra. Ells van esbombar la notícia a tot quisqui l'endemà mateix de fer-se el TE, per tant van tenir que dir a tothom que la cosa no havia prosperat (i s'ho van menjar amb patates el fer d'haver corregut tant!).

Doncs, frase del meu sogre quan els vam dir que estavam embarassats: "Has anat al metge? (jo li vaig dir que no, m'havia fet el TE aquell mati), doncs, no calia que ens ho haguéssiu dit tant ràpid!". O sigui, ja donava per fet que a mi tampoc m'aniria bè. :ufs: :ufs:
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: leta » dj. març 18, 2010 8:00 pm

neuetes ha escrit:
Ara que dieu aixo...
Quan jo em vaig quedar embarassada ma cunyada (germana del meu marit) feia només 4 mesos que havia tingut un abort de poques setmanes i la cosa estava molt tendra. Ells van esbombar la notícia a tot quisqui l'endemà mateix de fer-se el TE, per tant van tenir que dir a tothom que la cosa no havia prosperat (i s'ho van menjar amb patates el fer d'haver corregut tant!).

Doncs, frase del meu sogre quan els vam dir que estavam embarassats: "Has anat al metge? (jo li vaig dir que no, m'havia fet el TE aquell mati), doncs, no calia que ens ho haguéssiu dit tant ràpid!". O sigui, ja donava per fet que a mi tampoc m'aniria bè. :ufs: :ufs:


jo sempre he dit que em vull esperar als 3 mesos a dir res a ningú (inclús als meus pares), però perquè jo sóc molt radical i bueno, ho prefereixo, de fet, només saben que estem amb el tema nens un parell de persones... però una cosa és dir-ho a la familia i amics més propers i l'altra és cridar-ho als 4 vents... però de totes maneres em sembla que el teu sogre no va triar una frase massa bona!! :ufs:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::