Frases que fan rabia!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Duneta
:: dragona
Ubicació: Tarragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am

Frases que fan rabia!

dc. feb. 25, 2009 7:31 pm

Avui estic de bon humor i per alegrar una mica els post de buscadores i grafiqueres i per desfogar-nos, he pensat que podriem escriure frases que ens diuen i ens fan rabia, relacionades amb la busqueda.

Us en poso algunes que a mi em fan una rabia que te mueres:

* quan menys t'ho esperis t'hi quedaràs
* quant portes? 16 mesos? si és molt poc això! (dita per una gine)
* no hi pensis

Va qui s'anima?
Imatge
güerita
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dl. set. 08, 2008 8:07 pm

Re: Frases que fan rabia!

dc. feb. 25, 2009 7:35 pm

Duneta ha escrit:Avui estic de bon humor i per alegrar una mica els post de buscadores i grafiqueres i per desfogar-nos, he pensat que podriem escriure frases que ens diuen i ens fan rabia, relacionades amb la busqueda.

Us en poso algunes que a mi em fan una rabia que te mueres:

* quan menys t'ho esperis t'hi quedaràs
* quant portes? 16 mesos? si és molt poc això! (dita per una gine)
* no hi pensis

Va qui s'anima?

Vinga, ara les meves, ...

-Va, no pateixis, ... si ets molt jove!!!!!
-Segur que per les vacances com que no hi pensareu fareu diana!
-Si, si , ja t'entenc ja (les que s'hi han quedat al primer polvo).
Duneta

dc. feb. 25, 2009 7:39 pm

molt bones!!!

Frase del meu sogre cada cop que em veia, fins que un dia em vaig cabrejar i li vaig dir que prou: - Encara no? ( això que no sap que busquem!!!)
Imatge
meri68
:: girafa
Ubicació: Barcelona
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm

dc. feb. 25, 2009 7:46 pm

-Si no ets mes positiva no anirà be! (gracies gràcies gràcies per acabar d'enfonsar-me a la misèria....)
-Amb la feina que donen (els fills) teniu sort i tot (i taaaaant, va, dona'm el teus, boques...)
-T'has de relaxar, i deixar de pensar-hi (si, i tant, pim pam i oblido els dos abortaments, els 20 mesos de busqueda i la meva edat...)
...

amb els meus abortaments, la palma se la van endur els metges:
-El cos es sabi i si aquest embaràs no ha tirat endavant es perque alguna cosa no anava be... (a alguna abortadora MAI de la vida li ha servit de consol una frase com aquesta??? jo flipo...)

ja aniré posant xorrades que em diuen, i he de dir que ma mare, amb molt bona fe, però molt mala pata, es una font inesgotable... :-:)
meri68 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 25, 2009 7:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
SIRA
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

dc. feb. 25, 2009 7:48 pm

La de sempre: Quan menys t'ho esperis patapam!

A mi aquesta no me l'han dita però he sentit com li deien vàries vegades a uns amics: A veure si apuntes bé!!! ja saps com es fan???
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
SIRA
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

dc. feb. 25, 2009 7:50 pm

meri68 ha escrit:-Si no ets mes positiva no anirà be! (gracies gràcies gràcies per acabar d'enfonsar-me a la misèria....)
-Amb la feina que donen (els fills) teniu sort i tot (i taaaaant, va, dona'm el teus, boques...)
-T'has de relaxar, i deixar de pensar-hi (si, i tant, pim pam i oblido els dos abortaments, els 20 mesos de busqueda i la meva edat...)
...

ja aniré posant xorrades que em diuen, i he de dir que ma mare, amb molt bona fe, però molt mala pata, es una font inesgotable... :-:)

Si a vegades les mares en diuen alguna que sense saber-ho però ofenen.
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
raqrodser
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

dc. feb. 25, 2009 7:53 pm

- I encara tens ganes de tenir algun nen, tenint 20 "monstruitos" que et donen la tabarra 6 hores cada dia? (sóc mestra i tinc una classe de nens de 10 anys... però no son meus!!!)
- He somiat que estaves embarassada! M'has de dir alguna cosa? (aquesta és d'una amiga, que resulta que somia el mateix cada cop que ens hem de veure i no sap ni que estem buscant!! bruixa!!)
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Duneta

dc. feb. 25, 2009 7:56 pm

raqrodser ha escrit:- I encara tens ganes de tenir algun nen, tenint 20 "monstruitos" que et donen la tabarra 6 hores cada dia? (sóc mestra i tinc una classe de nens de 10 anys... però no son meus!!!)

Aquesta també me l'han dit a mi, i amb una variant:

* clar, tu no deus voler tenir nens, si ja estàs tot el dia amb nens!
Imatge
meri68
Ubicació: Barcelona
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm

dc. feb. 25, 2009 7:57 pm

raqrodser ha escrit:- I encara tens ganes de tenir algun nen, tenint 20 "monstruitos" que et donen la tabarra 6 hores cada dia? (sóc mestra i tinc una classe de nens de 10 anys... però no son meus!!!)
- He somiat que estaves embarassada! M'has de dir alguna cosa? (aquesta és d'una amiga, que resulta que somia el mateix cada cop que ens hem de veure i no sap ni que estem buscant!! bruixa!!)

A la amiga sempre li pots dir que t'han extirpat tot l'aparell reproductor (per exemple) i que esteu pensant en adoptar... (es broma, però de vegades tinc ganes de dir animalades com aquesta)
Imatge
Duneta

dc. feb. 25, 2009 8:05 pm

una altra:

* quan t'hi quedis, t'oblidaràs de tot això! Voleu dir que podré oblidar els 20 cicles que porto??
Imatge
nina*
Entrades: 4998
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 11:12 am

dc. feb. 25, 2009 8:18 pm

Molt bo Duneta!!!

- Vols dir que ho feu bé??? amb lo facil que es... ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)
-Ets molt jove encara... (pero el patiment es el mateix...)

sense comentaris....
Imatge
peke
Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Entrades: 405
Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am

dc. feb. 25, 2009 8:20 pm

Frases típiques, que he sentit a dir un munt de vegades:

_ Els nens per quan? Que l'edat no perdona i se't passarà l'arròs! (Ostres que tampoc sóc tant gran, tinc 32 anys i encara em considero jove!!)

_ A veure si us haurem d'explicar com es fan els nens, eh? Perquè veiem que no arriben! (I jo a callar perquè ningú sap que estem buscant...ufff).

_ Que els nens s'han de tenir de jove perquè quan ets gran no tens paciència! (més paciència que tenen els avis, jejeje).

_ Clar, us heu acomodat bé i voleu disfrutar de viatges i sortir, però no penseu en els nens, eh! (Doncs sí que hi pensem i fem el que podem però no arriben...)

Es pot saber perquè hi ha gent que té tan poc tacte a dir les coses?!?!?!?! I el pitjor és que si estàs bucant des de fa temps, com en el nostre cas i encara no tenim sort, i no ho sap ningú, t'has d'empassar moltes coses que de bon gust els clavaries un moc!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
raqrodser
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

dc. feb. 25, 2009 8:22 pm

meri68 ha escrit:

A la amiga sempre li pots dir que t'han extirpat tot l'aparell reproductor (per exemple) i que esteu pensant en adoptar... (es broma, però de vegades tinc ganes de dir animalades com aquesta)

JAJAJAJA!!!
Molt bona!!
Pero no, no m'atreveixo a dir-li res perquè "només" porto 14 mesos buscant, i ella 3 anys!!
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Su_
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

dc. feb. 25, 2009 8:35 pm

Jaajajaja que bo! va vinga la meva aportacio va ser de la meva sogra al meu marit (sense estar jo al davant... perque sino aquell dia el meu home es queda sense mare)

"Cuando vais a tener niños???... mira que la "Su_" se esta haciendo mayor!!!"

Tinc 29 anys! i OP! i en aquell moment estava a la meitat d'un cicle de 56 dies i no havia ovulat!

I ja va rebasar el got el dia de cap d'any quan tota la meva familia preguntava...

"Que? para cuando los niños"

"Con lo que te gustan los niños cuando vas a pensar en quedarte embarazada?"

:ufs: :ufs: El pitjor cap d'any de la meva vida!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
katt
Ubicació: Vic
Entrades: 1763
Membre des de: dg. des. 28, 2008 5:45 pm

dc. feb. 25, 2009 8:55 pm

Va, una d´aquest mateix mati a dos quarts de vuit ... una companya de feina parlant del tema i dient : LA TEVA GERMANA ÉS MÉS GRAN O MÉS PETITA ( jo : tres anys menys que jo .. ) I ELLA :
"UI DONCS T´HA BEN BÉ PASSAT DAVANT EHHHHHHHHHHHHHHH ???" ( té dos fills ja )

I a mi quèeeeeeeeeeeeeeee com si la meva estimada germana ho hagués fer per putejar-meeeeeeeee !!!!!!! Oi que no ? Donc calla, coi !!!
Steffi
:: lleona
:: lleona
Contacta:
Ubicació: Girona
Entrades: 974
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 4:41 pm

dc. feb. 25, 2009 10:46 pm

Ep! Que bo el post!! Sento dir que fins i tot a mi mateixa a vegades se m'escapen alguna de les frases que heu dit (quan menys hi pensis.....) però no ho faig amb mala intenció!!

A mi la que més rabia em fa : " Ui fas més panxa, no serà que estàs prenyada?" (ja m'agradaria, però no! simplement m'he engreixat)
I una amiga, jo els nens abans dels 30 que si no et fas gran i ja no serveixes... (vaig cap a 34 i espero servir igualment!)
Imatge
Su_
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

dj. feb. 26, 2009 6:43 am

Steffi quina rao tens... tu i totes hem ficat la pota alguna vegada.... o em dit alguna d'aquestes frases... jo soc de les de "quan aconsegueixis l'embaras oblidaras tot el patiment" home evidentment que no oblides.. pero ho mires d'una altre manera (o aixo crec jo)

Va ara dire una que vaig dir i despres volia que se m'empases el terra!

Eren 2 amigues i una ja tenia un petit i l'altre portava el cotxet i li vaig dir....

"Te sienta bien eso de llevar un carrito, no te dan ganas de animarte??"

Despres la meva germana em va dir que portava 1 any en busqueda pero que no es quedava i que estaven començant a fer proves....... llavors vaig entendre la careta de circumstancia que va posar.... :lluita:: :lluita:: :lluita:: aixo em pasa per "BOCAZAS"
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Isabel
Contacta:
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm

dj. feb. 26, 2009 7:01 am

...ara jo, ara jo!!!

La meva sogra, tota simpatica ella: Pero, ja us heu encomenat a Deu??? Es ell qui diu quan han d'arribar els nens. La meva resposta: Que Deu ni punyetes, soc jo la que decideixo sobre la meva vida.

Una que em fa rabiar molt i me le diuen constantment...perque vols "tanta" canalla??? Tinc dos fills, i que passa si en vul tenir 3 o 5 o 33???

...i la meva mare (segur que sempre amb bona fe) no entenc perque has de tenir problemes, vosaltres vareu neixer amb un any de diferencia l'un de l'altre (som 5 germans). Es impossible que em pugui entendre!!! I per acabar d'ajudar em diu que la meva iaia tenia 42 anys quan la va tenir a ella, que encara hi ha temps de sobres. I a mi que m'importa la vida dels demes, jo soc jo i fa trente messos que estic buscant un!!!! :-((
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
    perla
    Entrades: 1099
    Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

dj. feb. 26, 2009 7:22 am

Ostres, ara que us llegeixo m'adono que realment les que no hi hem passat diem les mateixes animalades que ens diuen a nosaltres quan estem embarassades i que tanta ràbia ens fan (encara no?, va dona paciència...)

Tinc una amiga que porta molt temps buscant, i quan ens veiem no sé mai que dir-li per intentar fer-li costat, no sé, ja sé que res del que jo li digui canviarà el fet que no queda embarassada, però a mi m'agradaria poder dir-li alguna cosa que la faci sentir millor, o almenys no enfonsar-la més amb algun comentari que faci, la veritat és que em sap molt de greu per ella, quan vaig quedar embarassada no li vam dir fins que va ser molt endavant, no savia com fer-ho... Alguna cosa que us hagin dit us ha ajudat a tirar endavant?
    Imatge
    Imatge
    nunus
    Entrades: 1567
    Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

dj. feb. 26, 2009 7:47 am

Com us entenc, noies!

A mi, més que les tonteries que em diuen ara, que, la veritat, no m'afecten gens, el que més odiava eren aquest comentaris (se't passarà l'arròs - va animeu-vos, que és fàcil - i els nens per quan??). Homeeee, i ens ho deien i ni tan sols estàvem buscant. Què n'ha de fer, la gent? A vegades em venien ganes de dir-los: no en volem, de nens!!! (sense ser veritat, of course!). Però és que perquè has de donar tantes explicacions??

Per no parlar de regals com biberons o xumets pel meu aniversari... (per sort, no estàvem buscant).

A mi, com a la Katt, un imbècil que a sobre em coneix poc em va dir: "ui, la teva germana és més petita que tu, no??" (la meva germana estava embarassada de 6 mesos, i jo sospitava que jo mateixa ho estava...) "Doncs t'ha passat al davant, eh???"
    Quan em va veure aquest nadal amb panxa, va i em diu: "UIIIII, el que fa l'enveja!!!!" :lluita:: :lluita:: :lluita::
    Imatge
    Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::