<••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

<••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Dahlia13 » dg. gen. 01, 2023 2:53 pm

x*x*x Hola cercadores!! I moooolt bona entrada al 2023!!

Comencem nou any i carregades d’energia i optimisme per veure el positiu aviat!!!! El fred i els dies curts ens fan quedar-nos més a casona, i ve de gust estar ben acurrucats en parella! Així que toca aprofitar aquests moments!!! :-)love(-: A veure si els Reis Mags ens porten un bon grapat de panxus!!

Qui s’apunta aquest mes? Aneu deixant la info i us afegeixo!!! Ànims a totes!!!!

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm de fills:
DNW:
Explican’s alguna curiositat sobre tu:

*•*•*•*•*•*•* *•*•*•*•*•*•* *•*•*•*•*•*•*

Dahlia13
Edat dels dos: 30 (jo en faig 31 aquest mes!)
Cicle de cerca: 5è
Núm de fills: 0
DNW: 13/01 (el dia del meu cumple!!!! €-) )
Explican’s alguna curiositat sobre tu: Porto més de 5 anys amb fort instint maternal però la meva parella volia esperar als 30 i no vaig tenir més remei que posar-hi paciència i esperar. Ara que hi som i ja s’ha decidit, espero realment no trigar molt a quedar-m’hi! De moment 5è intent... aiix a veure si aquest és el nostre mes!

Engruna de mill
Edat dels dos: 34 i 37
Cicle de cerca: molts
Núm de fills: 0
DNW: 25/01
Explican’s alguna curiositat sobre tu: de moment soc mama d’una gosseta i un gatet molt entremaliats, però que esperen un germanet/a humà per jugar aviat!

CarmeBb
Edat dels dos: 35 i 38
Cicle de cerca: 1er
Núm de fills: 0
DNW: 27 gener
Explican’s alguna curiositat sobre tu: de moment ens ho prenem amb calma :)

Ruralgirl
Edat dels dos: 31 i 32
Cicle de cerca: 1 (primer després de l'avort diferit)
Núm. de fills: 0
DNW: 19 gener
Explica'ns una curiositat sobre tu: M'encanta la natura i viatjar.

DNW:
Dahlia13 13/01
Ruralgirl 19/01
Engruna de mill 25/01
CarmeBb 27/01
Dahlia13 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 02, 2023 2:48 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Dahlia
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER••//*••>

EntradaAutor: Dahlia13 » dg. gen. 01, 2023 3:26 pm

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES (Copiat de posts anteriors)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera que s'encarrega d'obrir el post de cercadores del mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

MÈTODE MARGARITA= fer pinxitos dia si dia no

SM= SEXY MONTH = fer pinxitos contínuament durant tot el mes, no només durant la SW

TO= test d'ovulació

TE=test d'embaràs

DNW = data no warry - data que teòricament esperes la regla, però esperes que no vingui!

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB = CW= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures i esta nesperant a que vingui o no la warry.

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW.

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

BETASPERA = Temps d'espera que transcórrer des de la transferència embrionària fins a la realització de la prova d'embaràs.
Dahlia
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Engruna de mill » dg. gen. 01, 2023 6:33 pm

Molt bé Dahlia13!! I benvingut 2023!! Jo tb deixo les meves dades:

Engruna de mill
Edat dels dos: 34 i 37
Cicle de cerca: molts
Núm de fills: 0
DNW: 25/01
Explican’s alguna curiositat sobre tu: de moment soc mama d’una gosseta i un gatet molt entremaliats, però que esperen un germanet/a humà per jugar aviat!

Demà acabo amb l’Omifin i aviat començarem la SW (provarem el conceive+, així posem tota la carn a la graella!). A veure si aquest mes els reis ens porten un bon regal!!

Una abraçada, noies!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: CarmeBb » dg. gen. 01, 2023 7:53 pm

Edat dels dos: 35 i 38
Cicle de cerca: 1er
Núm de fills: 0
DNW: 27 gener
Explican’s alguna curiositat sobre tu: de moment ens ho prenem amb calma :)
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Ruralgirl » dl. gen. 02, 2023 9:09 am

Bon any a totes noies!!

Que rapides obrint el nou grup! :miko:

Deixo les meves dades:

Edat dels dos: 31 i 32
Cicle de cerca: 1 (primer després de l'avort diferit)
Núm. de fills: 0
DNW: 19 gener
Explica'ns una curiositat sobre tu: M'encanta la natura i viatjar.

Venga noies, que aquest serà el nostre any i aquí estem per recolzar-nos en les bones notícies i en les no tant.
:-())
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Dahlia13 » dc. gen. 04, 2023 10:25 pm

Hola noies!! Com esteu?? Aquestes SW com les porteu?

Jo ara ja estic en fase desespero, em queden 8 dies per la DNW, només noto alguna punxadeta al úter i dolor als pits però ja m’he mig desilusionat perquè és el simptoma de sempre, 10 dies abans de la warry ja tinc aquest dolor de pits... en fi, us volia preguntar: alguna que hagi pres progesterona (jo me la he començat a prendre fa dos dies via vaginal a la nit), heu notat que durant el dia teniu marejos, nàusees i més son? Jo ara estic així però ho relaciono amb la progesterona, diuen que si te la prens oral encara són més forts els efectes secundaris... Doncs déu ni do! Per això la meva ginecòloga em va recomenar només via vaginal.

Vinga demà a veure la cavalcada, que ja tenim aquí el dia de reis!

Bona nit boniques!
Dahlia
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. gen. 06, 2023 8:47 pm

Eiii!! Que tal s’han portat aquests reis?? Espero que molt bé :love:
Jo en plena SW, tot i que no veig que pugi LH en els TO’s. Anirem fent un dia si un dia no fins que aparegui… hahahaha ..::··

Dahlia13 mai se sap, de moment no et desilusionis! Si encara et queda per la W, pot passar qualsevol cosa. Ànims!!!!

La resta què tal? Com esteu??
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: CarmeBb » ds. gen. 07, 2023 8:38 am

Hola a totes!

Què tal els Reis? A veure si ens porten el regal que esperem :()()::::

Ànims a totes amb l’espera!!

Jo de moment no estic fent TO, sóc molt irregular i intentem fer els deures sovint i divertir-nos molt per ara. Suposo que la desesperació ja vindrà en uns mesos si encara no ens hi hem quedat…

Ànims!! :***:
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Dahlia13 » dl. gen. 09, 2023 1:35 pm

Boniques!! Què tal?

Engruna de mill vas obtenir el positiu en el TO?? A veure si aquest mes és el bo!!!!

CarmeBb està genial que ho aneu fent sense pressions! Si ha de venir, ja vindrà!

Ego: Estic a 4 dies de la DNW, i pels simptomes no sé distingir si és panxu o warry, mal d’ovaris i pits inflats i dolorits per la part de fora. Tinc cansament i son, però com que he començat a prendre’m la progesterona també penso que qualsevol coseta que noti pot ser degut a això... en fi, jo tossuda com a bona capricorn que sóc, de que em vull esperar si o si al divendres 13 per obtenir o no el regal d’aniversari. Per tant, fins divendres no us podré confirmar res, a no ser que taqui abans però amb la progesterona en principi ja no hauria...
Per altra banda, ahir vaig començar amb fred al cos, però mooolt, com destemplada, i avui mal de coll, estic aixafada i amb son... Us vaig explicant a veure com acaba tot plegat jeje.

Una abraçada i ja direu com aneu!!!!
Dahlia
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. gen. 09, 2023 6:01 pm

Eiiiii!!!
Siii, ahir vaig tenir el positiu, per fi! Hahaha per tant, avui estic ovulant… :love: avui farem pinxitu! Hehe

CarmeBb, així està bé, gaudint del moment i sense pressions! Jo es que ja soc una experta amb TO, TE, fluxe, … només em queda provar el seguiment de temperatura (però amb això si que no seria constant).

Dahlia13, a veure si ens dones una bona notícia divendres!!! La progestarona potser també dona símptomes així… creuem els dits!!!

Una abraçada!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: CarmeBb » dt. gen. 10, 2023 7:56 am

Bon dia a totes!!!

Engruna de mill que bé que tinguis TO positiu!! Ara a veure si podeu fer els deures :)

Dahlia13 no conec gens això d’utilitzar progesterona… com que és el meu primer cicle de cerca… estarem esperant al dia 13 doncs a veure si pots cantar un positiu!!

Ego: jo ja us dic que amb la calma però no puc evitar estar emocionada i esperar que passi com abans millor. Però després de tants anys amb anticonceptius i que ja tinc una edat.. ja veurem com va la cosa. De moment els dos estem amb moltes ganes de fer els deures (tot i que sense fer TO potser serà complicat encertar el dia) a veure si aconseguim fer deures dia sí i dia no durant tot el mes almenys, si aquest mes no m’hi he quedat em compraré ja TO. Quins em recomaneu? També sóc molt d’escoltar podcasts, en coneixeu algun del tema que estigui bé?

Moltes gràcies i molts ànims per totes!!
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Ruralgirl » dt. gen. 10, 2023 10:26 am

Hola a totes!! :miko:

Engruna de mill, que bé a disfrutar del moment doncs i a veure si hi ha sort, i sino no passa res!! Arribarà quan hagi d'arribar.

Dhlia13, estarem pendents el dia 13 esperant que la W no aparegui :()():::: A mi a l'anterior embaràs (el que vaig perdre, però que no té res a veure), el primer simptoma que vaig notar va ser el fred al cosa que tenia i lo molt destemplada que estava, i això que estavem a princips de setembre i encara feia calor! Així que esperem que siguin bones notícies!! :cnen:

CarmeBb, nosaltres acabem de passar la SW, però seguim fent dia sí dia no, perquè sí, perquè cal disfrutar-ho també! >.-<:

A la resta molts ànims, que quasi ja ens plantem a mig mes!!

Ego: Com he dit ja he passat la SW, segons aplicació del mobil i com he notat jo el fluxe però anem fent dia sí i dia no o quan ens ve de gusts ens deixem portar, al ser el primer cicle després de l'avort volem anar sobre la marxa i que vingui quan hagi de venir però que vagi bé. A tot això m'he fet mútua privada, i demanaré hora a la ginecologa per explicar-li el que hem passat i com estem ara. A mi m'hauria de venir la regla al voltant del dia 19, així que a esperar :-o00m

Endavant!!!! Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: sandretaa » dt. gen. 10, 2023 12:31 pm

Ruragirl a veure si al primer cicle després de l'avortament tens sort, en el meu cas va ser al tercer cicle.... pero es que des de l'avortament a la 1 regla va passar molt temps...
Dahlia: ja falta menys pel 13 a veure si aquest es el cicle.
Engruna: TO positiu doncs a por el jajajajaja

Monent Ego: Jo pensava que després de les 12 setmanes estaria més tranquil·la pero no.... la eco va anar bé, el cribatge hem va sortir risc baix, tot estava bé pero continuu amb por, i fins les 20 setmanes no aguantaré sense ecografia
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. gen. 10, 2023 6:02 pm

CarmeBb, jo faig servir els de easy home, que tenen una app que també està molt bé. Els compro per Amazon. Els de clearblue son cars si ens vols fer servir molts i t’has de conèixer força quan es el teu període fèrtil.

Ruralgirl, a poc a poc i bona lletra que diuen… segur que aviat cantaràs panxu!!

Dahlia13 algun símptome? Progestarona no n’he pres mai, però segur que si t’he l’han receptat és perquè et farà bé. A veure si aquest divendres cantem el primer panxu de l’any!!

Sandretaa!! Com estàs?? Suposo que es normal patir, però espero que també estiguis gaudint molt de l’embaràs…

Ego: crec que ja hem fet tots els deures possibles. Ara a esperar: comença el desespero!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Dahlia13 » dc. gen. 11, 2023 10:33 pm

Eii noies,
Que bé que ja obtinguessis el teu positiu en el TO Engruna de mill!! Ànims amb el desespero!

Jo els TO que utilitzo també són d’Easy home, van molt bé, i tinc app i llibreta on els vaig enganxant. Els vaig comprar per Amazon, és un pack de 50.

Sandretaa vinga que ja has passat el
1r trimestre, això va viento en popa!! Jeje Sortirà tot bé, ja ho veuràs!

Ego: Estic en mode desespero i m’ha agafat aquests dies una mica d’ansietat, tinc barreja de nervis, emoció... Simptomes? Doncs molt pocs, estic millor que mai, ni síndrome premenstrual ni res! jaja L’únic que noto és cansanci i son. Els dolors al baix ventre en noto mooolt de tant en tant i duren uns minuts, i mal de tetis m’ha marxat però les tinc infladíssimes. Amb tot això no us sé dir res clar... Evidentment no he tacat gens de moment, bona senyal!

Bona nit guapes!
Dahlia
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: CarmeBb » dj. gen. 12, 2023 7:44 pm

Dahlia13 quina emoció almenys que ja hagi arribat el moment en que d'aquí poc ja sabràs si t'has quedat embarassada o no! Jo només de pensar que m'he d'esperar encara dues setmanes..... això que deia que havíem començat amb calma, però cada dia em desperto amb més ganes i més emocionada. Estarem a l'espectativa i desitjant que arribi aquesta panxa!

Gràcies per les recomanacions que m'heu fet dels TO's! Si veig que tardem a quedar-nos-hi havent fet els deures me'ls compraré per poder anar més precisa.

Sandretaa que bé que tot estigui anant bé! Me n'alegro molt!

Ego: aquesta setmana crec que estic ovulant (sóc bastant irregular), però em noto els pits sensibles i més durs, estem fent els deures més o menys cada dos o tres dies. Com que és el primer mes que ens hi hem posat encara estic aprenent molt sobre el tema. I com us deia, pensava que volia anar amb calma, però ara penso que vull que passi com abans millor! :()():::: Se'm faran llargues aquestes dues setmanes que queden fins a la W. Però també m'agrada el moment que estem vivint, que els dos estem emocionats amb el tema, i trobo que és molt bonic també poder viure una cosa així, i el que hagi d'arribar ja anirà venint.

Que bé haver trobat aquest grup on compartir aquestes coses, com que no ho he explicat a ningú que estem ja buscant la criatura, es fa estrany no poder parlar-ho amb ningú

ànims a totes :)
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Dahlia13 » dj. gen. 12, 2023 11:28 pm

Nenes, una coseta! Tinc TE de farmàcia per demà al matí però com que són cars i no volia gastar-lo tontament, per provar m’he fet ara a la nit un TO que tenia perquè havia llegit que quan t’hi quedes i s’acosta el dia en que t’ha de venir la W, surt positiu el TO. A una amiga li va passar i estava amb panxu! Total, que me l’he fet amb el cor que em sortia del pit de nervis i sabeu què? Positiu! I segurissim que no estic ovulant, ja em va donar positiu el 30 de desembre! Pot ser que no sigui del tot fiable obviament, però ara per ara estic desitjant que sigui demà al matí per fer-me el test definitiu!! A alguna li ha passat prèviament això? Que fuerteee! Jejeje

Descanseu vosaltres que podreu!! Jo crec que li estaré donant voltes una estona fins que agafi la son. Petonets!
Dahlia
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Dahlia13 » dv. gen. 13, 2023 6:52 am

Bon diaaaaa!

Boniqueees estic que no m’ho crec!!! Que hi ha dues ratlles al TE!!! I súper marcades les dues!! No he dormit gairebé res aquesta nit jaja Quins nervis... Quan m’he aixecat que no m’aguantava ja el pipi anava ben adormida i ha sigut començar a veure la ombra de la segona ratlleta i vinga plorar i corrents a despertar en Dahliu, que també ha flipat com jo! I justament en el dia del meu aniversari, mai m’ho hagués imaginat i més després de portar ja 5 mesos de cerca!!!

Primera panxu de l’any 2023!!! Espero que vosaltres també en canteu una aquest mes! Ànims guapes!
Dahlia
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: CarmeBb » dv. gen. 13, 2023 7:02 am

Dahlia13 quina iluuuuu!!!!!! >.-<:
Felicitats!!! Ara a disfrutar-ho!!! :-())
Quina alegria! Ànims a la resta!!
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

Re: <••*\\••CERCADORES GENER 2023••//*••>

EntradaAutor: Ruralgirl » dv. gen. 13, 2023 8:40 am

Bon dia boniques!

Dahlia13: Que béeeeeeeeeeee!!! SUPER REGAL d'aniversari!!!!!! :-)(-: Que contenta m'has fet llegint el teu positiu, ara amb calma i que tot vagi passant i disfrutant-ho al màxim!!!! :)

CarmeBb, t'entenc perfectament el desespero però sense voler tenir-ne, a mi em passa igual, és el primer cicle que ens hi hem posat després de l'avort diferit i tenia molt clar d'anar amb calma i disfrutar i estic a 6 dies de la W i estic desitjant que no vingui desesperada... jajajaja És normal perquè és una il·lusió que tenim i ja comencem a projectar i visualitzar.

sandretaa: que contenta em fas també saber que tot va bé, viento en popa a toda vela, a disfrutar de l'embaràs!!! Tot i que entenc aquest patiment, jo crec que em passarà el mateix després de viure el que em viscut, però si tot et va anant bé, a projectar energia positiva! :miko:

A veure si aquest mes cantem més panxus i que vagin tots suuuuuuuuperbé.... :cnena:

Ja estem a mig mes! :p-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::