..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
oreneta86
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. oct. 11, 2022 1:14 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: oreneta86 » dj. nov. 03, 2022 6:54 pm

Hola boniques,

doncs bé, jo em sembla que sóc la que fa complir l'estadística de pèrdua d'embaràs en 1 de cada cinc casos... :-o00m

Hem perdut el cigronet. Quina pena més gran...

Però bé, ens refarem, descansarem una temporadeta, i tornaré al fòrum més endavant, a veure si llavors va la bona.
Molta sort i abraçades a totes les cercadores de novembre ;) i a les embarassades per a juny/juliol!

Fins una altra.
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Sayuri » dj. nov. 03, 2022 7:00 pm

Hola a totes!

Amb la majoria no ens coneixem perquè fa uns mesos que vaig deixar d'escriure, tot i que us he anat llegint en diagonal.
Vaig deixar d'escriure bàsicament perquè ja fa més d'un any que busquem (més de dos si compto l'embaràs ectòpic que vaig tenir) i més temps fins i tot abans d'aquest embaràs ectòpic, i se'm feia molt dur veure com cada mes tothom anava cantant les seves panxus i a mi no m'arriba. És dur.
Ara quan he llegit l'embaràs de la farfalla, i el que ha explicat a continuació m'he decidit a escriure.

Farfalla, crec que vam començar juntes el novembre passat a escriure al cercadores, ets una campiona, i t'envio molts ànims i molta força en aquests moments, que ho deus estar passant malament.
Respira fondo, i torna-hi quan estiguis bé. Una abraçada molt gran maca.

Ego: Després de tot el que us he explicat vam decidir tornar a fer totes les proves de fertilitat (ja ens les havíem fet fa anys abans de tenir el meu primer fill que també va costar).
Total, sorpresa. Sembla ser que l'embaràs ectòpic em va deixar una troma inutilitzada, la qual cosa redueix les probabilitats d'embaràs a la meitat. I les proves del meu marit tampoc han sortit massa bé, s'ha fet dos seminogrames i tots dos han sortit alterats, tot i que les doctores diuen que tampoc és tant important, que això varia molt.
Ara ens han receptat vitamines als dos, i començarem un procés de RA. Començarem intentant fer IA controlant la meva ovulació i fent-ho només quan l'òvul vingui per la trompa bona.
Farem alguns intents, i sinó va bé, doncs ja ens passarien a FIV.
Amb això només vull dir que a vegades, si que et diuen relaxa't i ja veuràs com arriba, però a vegades hi ha altres motius que fan que no vagi bé i que necessitem ajuda. Bé, jo em negava a demanar-ne, i més quan ja tinc un fill, però al final ho estic agraïnt. Totes les peces comencen a encaixar.

Bé, us he deixat anar un rotllo molt gran.
A totes les que heu aconseguit la panxeta aquest mes un envio la meva enhorabona!
Farfalla, un petó molt gran especialment per tu.
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: sandretaa » dv. nov. 04, 2022 1:37 pm

Oreneta: Hem sap molt greu, es un moment dur, no hi ha gaires paraules de confort pero es important descansar i segur que amb forces ho tornareu a aconseguir. Jo vaig tenir una perdua de 13 setmanes al 31 de maig i va ser un shock.... es important mimarte i quan creguis que estas preparada torna.

sayuri: fa temps quan buscaba els meus fills grans hem pasaba un mes i un altre cantaven panxus i sempre he quedaba pel proper mes i t'alegres de les panxus pero es un sentiment difícil d'explicar,
Anims amb el nou camí de RA i que sigui el més curt posible

engruna de mil: com estás? Com vas

Bon cap de setmana noies
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: monmach » dv. nov. 04, 2022 9:50 pm

Oreneta, Farfalla, Sayuri... empatia màxima i absoluta per totes les que heu tingut pèrdues o us està costant aquest camí de cercadores, em poso a la vostra pell i entenc tot el que dieu, perfectament. Només puc abraçar-vos i agrair-vos que us obriu d'aquesta manera. Crec que és molt bonic que puguem crear aquesta xarxa de confiança entre desconegudes.

Sayuri, moltes gràcies per explicar la teva història. Està molt bé tot el que dius i crec que és molt encertat. Et desitjo molta sort en aquesta nova etapa :-()-)

Molts ànims, maques!
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Dahlia13 » ds. nov. 05, 2022 5:22 pm

Hola! Ostres Oreneta, quin greu llegir el teu missatge. Una abraçada molt molt forta i ara preneu-vos temps per refer-vos, imagino que ha de ser duríssim. I Sayuri gràcies per compartir-nos la teva història, espero que la RA que provareu vagi bé!

I ara pensava que potser seria hora d’obrir NOVEMBRE no? Jeje Bé, jo ho puc intentar tot i que tan sols porto tres mesos per aquí i no sé ben bé com va. Em miraré els anteriors mesos a veure com ho heu fet. Si alguna s’anima a fer-ho perfecte també!

Ego: Estic en plan pasota ara mateix. Tenia uns TO que m’havia deixat una amiga i els vaig acabar gastant tots... De moment no he ovulat sembla, així que aviat farà un mes de la ultima warry i ni idea de quan el meu cos decidirà ovular... La veritat que tot i portar-ho bé perquè només portem tres intents, em preocupa imaginar-me que passin els mesos i segueixi igual, esperant ovular tants dies i sense quedar-me embarassada... Les amigues i conegudes que són tan regulars les envejo pel fet de poder fer càlculs i perquè també s’hi han quedat super ràpid però per altra banda intento al màxim no comparar-me amb NINGÚ. Quan a mi m’hagi d’arribar el moment, ja m’arribarà.

Uf avui he fotut rotllo, doncs bé, a veure si aconsegueixo obrir Novembre i parlem per allà.

Petonets!!
Dahlia
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: _farfalla_ » ds. nov. 05, 2022 8:03 pm

Ostres Oreneta, em sap molt greu. Una fortíssima abraçada.

Sayuri gràcies per escriure i explicar l'altra cara de la moneda. De vegades també és important saber quan fer el pas de dir anem a veure sí hi ha algo més. Jo estic en aquest punt. Demanaré hora per revisió i fer preguntes.

Dhalia vinga animat a obrir novembre, tampoc té massa ciència. jeje

ego: després del primer disgust, estic bastant calmada. Ho he acceptat com una part del procès de recerca, aquesta part que és tan comú i s'explica tan poc. Com deieu per aquí, és una sort tenir el grup i poder parlar sense tabus.
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » dg. nov. 06, 2022 8:15 am

Oreneta86 quina pena… tot el meu suport, t’entenc perfectament…

jo he estat uns dies també sense dir res perquè va donar positiu molt suau el dia 1, però el dia 2 ja va venir la w…

Es un procés dur, però ens en sortirem! Ens veiem al novembre! Una abraçada a totes!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::