**Super-cercadores ABRIL 2022**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

**Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dv. abr. 01, 2022 1:50 pm

Hola super cercadores del mes d'abril! :--/)
AQUEST MES SERÀ EL NOSTRE!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Què volem? UN BON PANXU :-())


Com ho farem? AMB UN MODE ZEN COM UNA CASA :-o00m

Espero que aquest mes ens porti molt bones notícies a totes i que la primavera ens ajudi molt a aconseguir-ho.

És la primera vegada que faig de jefa així que si em deixo alguna cosa plis aviseu-me.

Podeu anar deixant les vostres dades actualitzades i aniré omplint aquest post.

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm. de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:


Les cercadores del mes d'abril som:
Eria
Edat del dos: 33
Cicle de cerca: 7è
Núm. de fills: 0
DNW: 09/04
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: tot i que he fet un canvi de xip important els últims mesos, no negaré que a vegades se'm fa llarg aquest procés. Ara però, estic amb canvi de feina i altres projectes personals, així que estaré uns mesos distreta amb altres cosetes, espero que aprofitant aquesta "distracció" arribi per fi la panxu tant desitjada, ni que sigui per estadística ja hi debem ser aprop. Abril t'espero amb molta il.lusió!!

Caterinamore

Edat: Ell 34 jo 31
Cicle de cerca: 4rt
Núm. de fills: 1
DNW: 20/04
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: Anem amb la calma però tenim moltes ganes de que vingui un germanet@ pel nostre fill. A veure si per Sant Jordi podem cantar panxu, el llibre i la rosa serà lo de menys.

Liliana
Edat: 33 els 2
Cicle de cerca: 5e
Núm. de fills: 0
DNW: 26/04
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: Per animar-me penso que ja aniria al gener, principi d'any!

Terrallum
Edat dels dos: 34 (els fa aquest mes) i jo 32
Cicle de cerca: 3
Núm. de fills: 1
DNW: 26/04
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Tinc la sensació que fins que no torni a gine i em resolguin el pòlip no aconseguirem res...per tant aquest mes vull gaudir i prou!

Riuk
Edat dels dos: 33 i 33
Cicle de cerca: 5è
Núm. de fills: 0
DNW: 05/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Intento estar en modo zen :-o00m , però a vegades se'm fa una mica difícil. Just després de la DNW en faig 34, així que veure el positiu seria el millor regal d'aniversari!!

Nina23
Edat dels dos: 36 i 36
Cicle de cerca: 3r
Núm. de fills: 0
DNW: 16/04
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: fa un any que vam iniciar aquest camí, pel qual hem viscut una interrupció d’embaràs per problemes genètics i un avortament natural. Fins ara els dos embarassos havien arribat al 1r i 2n cicle, Esperem que el 3r arribi a la 3a! :-o00m

Sayuri
Edat dels dos: 37 tots dos.
Cicle de cerca: 11è (ens acostem a l'any... )
Núm. de fills: 1 nen de 4 anys
DNW: 27/04
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Busquem germanet després d'embaràs ectòpic i un temps a la banqueta. No tenia pensat apuntar-me aquest mes perquè ho estic passant francament malament, però finalment m'hi torno a posar.

DNW:
Eria: 6/04 :-()-)
Nina 23: 16/04 :-()-)
Terrallum: 19/04 :-()-)
Xenia: 25/04 :-()) oeee oeee
Liliana: 26/04 :-o00m
Sayuri: 27/04 :-o00m
Riuk 05/05 :-o00m
Eria 05/05 :-o00m
Caterinamore: ??? :-o00m
Caterinamore l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 24, 2022 9:10 am, en total s’ha editat 9 vegades.
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » ds. abr. 02, 2022 8:35 am

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES, preneu nota! :cnena: :***:
(Copiat de posts anteriors i afegint els consells nous que han anat sortint i que ens seràn de gran ajuda)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN= doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- Postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- Postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- Tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- CURCUMA (per a ell, ajuda a desplaçar els soldadets)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
-ACUPUNTURA: Molt recomanable per quedar-se :-()) seguint el cicle, anant cada setmana a fer el tractament.
-ALIMENTACIÓ: molt important a tenir en compte, menjar proteïna i pocs carbohidrats, menjar sopetes i coses calentes (prendre caldo d'ossos), el cos ha d'estar calent, un cos fred no crea vida, un bon esmorzar contundent (truita, torrades amb salmó i alvocat,...)
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Eria » ds. abr. 02, 2022 11:48 am

Super viiscaaaa!!! Caterinamore mil gràcies per obril el fil d'abril!! :love:

Som-hi, estreno fil i poso les meves dades!!! Esperem que aquest meset sigui igual o més fructífer que el març (20% panxus), què es noti la primavera!! :***:

Eria
Edat del dos: 33
Cicle de cerca: 7è
Núm. de fills: 0
DNW: 09/04
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: tot i que he fet un canvi de xip important els últims mesos, no negaré que a vegades se'm fa llarg aquest procés. Ara però, estic amb canvi de feina i altres projectes personals, així que estaré uns mesos distreta amb altres cosetes, espero que aprofitant aquesta "distracció" arribi per fi la panxu tant desitjada, ni que sigui per estadística ja hi debem ser aprop. Abril t'espero amb molta il.lusió!!

Modo Ego: Jo ja fa uns dies que he acabat la SW i, no tinc cap síntoma de res, em va sorprendre però, que vaig ovular força abans, potser tindré un cicle més curt, ja veurem. Fa uns mesos que li dic al Erio, t'imagines que just quan marxem de vacances per setmana santa no ens baixa i fem un test estant de vacances i surt positiu?? Seria super guai.. hahah així que tant de bo passi, seria ben xulo de recordar i tu Caterinamore també m'ho vas dir! Tant de bo ho encertis com amb la Lluna el més passat, aquestes premonicions... hihhi
Bé aquest més d'abril estic amb moltes ganes i molt contenta, canvio de feina i amb l'Erio tenim algun projectet entre mans més, així que estaré ben distreta amb vàries coses i il.lusionada, a més ja arriben les bones temperatures, vacances, solet... ufff el meu cos i cap ho necessiten, així que de tot això només en poden sortir coses bones o han d'estar-hi aprop. Good vibes!!! :love:

Que tinguem totes molt, molt bon abril! Petunassos mil!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dg. abr. 03, 2022 12:16 pm

Bon dia!

Jo també actualitzo i aporto les meves dades :)

Edat: Ell 34 jo 31
Cicle de cerca: 4rt
Núm. de fills: 1
DNW: 20/04
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: Anem amb la calma però tenim moltes ganes de que vingui un germanet@ pel nostre fill. A veure si per Sant Jordi podem cantar panxu, el llibre i la rosa serà lo de menys.

Eria! Ai si, seria tan guai que ho poguéssiu celebrar amb la mona, heheh. La vostra SW llavors ja està super acabada oi? Que guai el canvi de feina i els projectets, sempre animen molt i ens tenen entretinguts. Ja ens aniràs explicant. Un petó!!

Ego: Nosaltres en plena Sw. A veure com va jejej De moment 0 estress pero amb la idea de que podria passar en qualsevol moment. A veure si fem diana. De moment amb molta il·lusió

Una abraçada :love:
Liliana
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 9:07 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Liliana » dg. abr. 03, 2022 9:06 pm

Hola noies,

Disculpeu que he estat desconectada.

Em va venir la regla i em va fer peneta, així ja comença a pesar el temps. Us deixo les dades:

Edat: 33 els 2
Cicle de cerca: 5e
Núm. de fills: 0
DNW: 26/04
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: Per animar-me penso que ja aniria al gener, principi d'any!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Terrallum » dg. abr. 03, 2022 11:54 pm

Boniques!!!

M'apunto però aquest mes em marco com a objectiu fer modo zen 100%. Ni to, ni te abans de temps, ni tempes ni fixar-me en SW. Necessito desconectar una miqueta.

Edat dels dos: 34 (els fa aquest mes) i jo 32
Cicle de cerca: 3
Núm. de fills: 1
DNW: 26/04
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Tinc la sensació que fins que no torni a gine i em resolguin el pòlip no aconseguirem res...per tant aquest mes vull gaudir i prou!
Imatge

Imatge
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Lluna[34 » dl. abr. 04, 2022 9:16 am

Bon dia precioses :love:

Entro per desitjar-vos moooolta sort pel super mes d'abril, enviar-vos molta força i energia positiva! Veig que ja és el que transmeteu, us llegeixo contentes, amb poder d'atraure bones i renovades vibracions! :()():::: Si em permeteu, us aniré llegint en l'ombra...jeje!

Ego: jo vaig fent, per sort la gana voraç s'ha calmat una mica, perquè han aparegut les nàusees i diversos "problemes" gastrointestinals, però bé, feliç! Avui de 6+3. És important per mi que passin aquests dies, psicològicament, ja que l'avortament del desembre va ser de 6+4 i és inevitable reviure-ho :(

Ànims SUPER-CERCADORES ABRIL 2022, això esta a punt de caramel! >.-<:
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dl. abr. 04, 2022 1:04 pm

Hola noies!

Liliana :) Molts ànims bonica! A veure si s'anima a sortir el sol i podem pendre el bon temps primaveral d'una vegada!! :***:

Terrallum Ànims amb el modo zen :-o00m Tu pots jejej!!! Intenteu disfrutar molt el mes :love:

Lluna Disfruta tot el que puguis dels simptomes... molta gana, marejos i olors fortes... són pesats però també està bé viure'ls una mica. Espero que passin aviat aquests dies de rigor i que la gine us digui que tot està super bé i us pogueu deixar de preocupar una miqueta. Ja ens explicaràs :) Una abraçada!!!

Noies actualitzo dades :)
Ens llegim!!!
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Nínive » dl. abr. 04, 2022 1:53 pm

Entro a saludar i desitjar-vos molta sort a totes! Segur que amb l'arribada de la primavera arriben molts positius!!!
Ànims i a practicar molt :love: :love: :love:
Riuk
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. feb. 26, 2022 12:17 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Riuk » dt. abr. 05, 2022 7:13 pm

Hola de nou noies!!

M'apunto a cercadores d'Abril, doncs just avui m'ha vingut la W, i la veritat és que m'ha deixat força deprimida...
Deixo les meves dades, però ja marxo a maig perquè els meus cicles són de 29/30 dies.

Riuk
Edat dels dos: 33 i 33
Cicle de cerca: 5è
Núm. de fills: 0
DNW: 05/05
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Intento estar en modo zen :-o00m , però a vegades se'm fa una mica difícil. Just després de la DNW en faig 34, així que veure el positiu seria el millor regal d'aniversari!!

Va! Segur que aquest Abril està ple de positius!!!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dc. abr. 06, 2022 1:09 pm

Bon dia noies!
Riuk! Quina me. la Worry!! :ufs:

Anoto les teves dades amb la DNW de maig igualment! Així el mes d'abril es farà 5 dies més llarg per l'espera. És difícil aguantar el modo zen, però el que compta és la intenció. :ok:
I si aquest mes t'hi quedes, serà un molt bon regal d'aniversari. Creuem dits!!!
Un petó ben gran!!
:love:
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: nina23 » dc. abr. 06, 2022 2:56 pm

Hola boniques!

Entro des del mòbil, així que vaig per feina ;)

Gràcies per obrir el grup, Caterinamore! Esperem que l’abril ens porti moltes panxus, és l’època de florir :love:

Nosaltres ja hem acabat la SW així que comença el desespero, aiiix. Sort de les vacances de setmana santa que ens mantindran distretes.

Actualitzo les meves dades:
Edat dels dos: 36 i 36
Cicle de cerca: 3r
Núm. de fills: 0
DNW: 16/04
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: fa un any que vam iniciar aquest camí, pel qual hem viscut una interrupció d’embaràs per problemes genètics i un avortament natural. Fins ara els dos embarassos havien arribat al 1r i 2n cicle, Esperem que el 3r arribi a la 3a! :-o00m
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Eria » dc. abr. 06, 2022 5:58 pm

Hola boniques, com esteu?

Caterinamore: Com està anant la SW? Vinga que sembla que el bon temps ja está arribant i això ens ajudarà!! Hihi

Liliana: Aixx si, quan baixa la regla vénen com una serie de sentiments varis: peneta, tristesa, enuig.. entenc perfectament que comença a pesar el temps, jo em sento absolutament igual. Feu bé d’animar-vos en pensar que el part seria al gener, hehe ànims aquest cicle!

Terrallum: quan tornes a anar a la gine? Em sembla genial això que proposes de gaudir aquest més i prou, sense estar pendent de res més, també ens ho mereixem!

Riuk: sisi costa molt mantener-se modo zen tot el cicle.. aiiiss, uau a veure si feu diana i el dia del teu aniversari ho podeu super celebrar amb un positivàs, seria brutal!

Nina23: Ànims amb el desespero, tens raó ara amb vacancetes pel mig… pim pam pasarà volant!! A veure si com comentes, a la tercera va la vençuda, ja explicaràs!

Ego: Doncs a mi m’ha vingut la regla avui, toma ia 4 dies abans del què li tocava. La veritat, es que avui no estic tant positiva i optimista com de costum, 7è més ja.. de seguida está dit i per molt que la meva gine i tothom diu que no em preocupi gens gens, que fins als 12 és super normalíssim, que tot está bé, que estem saníssims, que vagi fent i que arribarà… bff se m’està fent tant llarg..
Estic una mica desanimada, què voleu que us digui, la veritat és que m’estan fent mal les desilusions dels últims mesos i visc el mes entre la frustració (1er dia de regla), la ilusió (SW), l’esperança (desesperu) i el patacasu (regla de nou), però bé.. què hi farem. Jo ja vaig al maig però us aniré llegint i desitjo que l’abril porti panxus al grupet de super cercadores!!

Una abraçada!
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: AidaC » dj. abr. 07, 2022 12:28 pm

Hola de nou cercadores!

Com algunes ja sabeu vam fer una aturada i la nostra intenció era tornar a l’abril però tot just he trobat feina i em fa una mica de cosa, ja sabeu com son a alguns llocs…

Volia preguntar-vos com gestionarieu això vosaltres, sobretot a l’Eria que he llegit que també canvia de feina, esperarieu o tirarieu endavant? Estic una mica “rallada “ per que si just es dones la casualitat el primer mes de feina no sé com s’ho prendrien ?-)
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Caterinamore » dj. abr. 07, 2022 1:36 pm

Hola noies!

Avui fa un dia esplèndid!! Així que amunt els ànims!! :***: :***:

Eria, quin greu la W, i a sobre ve abans d'hora i nosaltres que volem que no aparegui durant molt de temps. Aixafa molt. M'agrada la teva observació en quatre parts de tot el procés, és exactament com passa, com una obra de teatre. Una muntanya russa. Espero que disfruteu molt de les vacances de Setmana Santa amb l'Eriu i que pogueu desconectar del TOT. Si, si, ho has sentit bé, aquí et posem deures <3. Moooolts ànims!!! :ok:

Hola AidaC!
Em sembla que no hem coincidit encara, però em sones de grups de cercadores anteriors <:-) Benvinguda de nou!

Jo tiraria endavant amb la busqueda i amb la nova feina. Amb un Olé tu!
Sé que deu ser complicat. Jo no m'he trobat en aquesta situació. Però tinc amigues que sí. Una d'elles ja estava embarassada i de molt poc temps, i a l'hora de fer l'entrevista no va dir ni piu. Més endavant, a l'hora de dir-ho a l'empresa, la jefa de la meva amiga s'en va alegrar, clar, els embarassos són bona notícia sempre. I si algú t'hi posés pegues quedaria FATAAAAL, no lo següent.
L'altra amiga es va quedar embarassada al poc d'entrar a la nova feina i la seva jefa li va fer el camí super fàcil durant tot l'embaràs.

Personalment crec que ja posposem prou el fet de quedar-nos embarassades (i el que ens costa), per la nostra carrera professional, estudis, altres circumstàncies familiars, etc...
Si ho teniu clar, jo diria "Palante". Però clar, feu com a vosaltres us sentiu més còmodes. Un petó ben gran!

Ego: Nosaltres ja estem acabant la SW. Però crec que no ho hem fet gaire bé. Aquesta setmana ha sigut una mica mogudeta. A veure com va....

:ok: Ens llegim!!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Terrallum » dl. abr. 11, 2022 1:48 pm

Boniques!!! Ai, ai ai 4 dies sense missatges del fòrum?! que ha passat? esteu a tope fent pinxitussss?!!! :love: :love: :love:

Caterinamore Ja estàs en modo desespero? Com ho portes? Vinga, vinga!

AidaC Tema feina...la meva opinió és que mai és el millor moment per fer una panxu en aquesta societat consumista i patriarcal jajajaja i que crec que s'ha de prioritzar la vida per sobre de tot, per tant, endavantisim amb la cerca i si et fan fora per tema panxu (que és ben ilegal) és que no és un bon lloc on quedar-se a currar....així que...a fer pinxitus!

Eria Bonica ànims amb aquesta W d'abans d'hora, com a mínim t'has saltat 4 dies de desespero...ara a pel nou cicle amb força!

Nina23 Com va la recta final del desespero???? Aviat sabrem si podem cantar una bona panxuuuu

Lluna34 Bonica ja ha passat aquesta data fatídica i tot segueix sobre rodes així que a gaudir de la panxu!!!!

Liliana Compartim DNW així que ens farem costat els últims dies!!! tot i que jo no sé pas quin dia m'ha de baixar. ànimssssss. Esteu en SW o ja heu acabat?

Riuk Vaaaa a veure si aconseguiu aquest regalet d'aniversari en forma de panxulinaaaa, tant de bo.

EGO Bueno noietes doncs jo porto un descontrol...que no tinc ni idea de en qui moment estic. El cicle passat va ser de 28 dies, però l'anterior de 37 i amb tant tacat i tanta història perdo una mica la noció del cicle i com que no estic ni mirant tempes, ni TO ni fixant-me en fluxe ni re de res de res... Jo crec que dec estar a la SW perquè vaig ben sortida :b-))) jajajja i tinc algun dolor d'ovaris...en fin... La cosa és que aquest dissabte per primer cop en 4,5 anys que té la meva filla ens va dir que es volia quedar a dormir a casa dels avis...i clar...vam fer un festival de pinxitus a la nit i al matí seguent jajajaj com dos adolescents hormonats :p-) En fi, tinc 0 esperances fins que no em visiti amb la ginecòloga pel tema pòlip i suposo que en breus començaran els tacats (sempre son a la fase lútea) però...que me quiten lo bailao!!! jajajaj
Imatge

Imatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. abr. 11, 2022 2:35 pm

Que tal esteu noies?
Veig que aquest mes la darrera quinzena serà sonada de desesperos.
Nina23 com ho portes? últims dies per saber. Tens raó que amb els festius passarà millor.

He vist que heu parlat sobre la feina, si esperar o no al arribar a una nova feina. Buff és ben complicat, jo també li dono moltes voltes a això. Com encaixarà amb la meva vida laboral, etc.
Crec que al final has de fer allò amb el que et sentis còmoda. Crec que no hi ha resposta correcta.

Ego: nosaltres vam fer una aturada aquest mes.
M'està sorprenent com de ràpid ha passat ara que no hem buscat, quan busquem se'm fa etern. Espero mantenir aquesta calma quan tornem a començar. El dia 17 tinc data W i ja començo a notar molèsties, potser se m'avança i tot, això també em recorda que els dolorets es tenen també quan no s'està embarassada i els propers mesos no he d'embogir de psicosímptomes.

Us desitjo a totes que tingueu bones vacances o, com a mínim, pont de setmana santa o primavera!

:***:
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: nina23 » dj. abr. 14, 2022 10:20 pm

Hola noies!

Veig que esteu totes de vacances perquè no dieu res, aiiii!

Escric des del mòbil i seré breu però volia dir que respecte la feina, crec que -per experiència pròpia- no hauríem de deixar de buscar l’embaràs encara que comencem una feina nova… si no arriba aviat tindrem mesos de marge i si arriba, ho hauríen d’encaixar amb naturalitat perquè si no ho fan freguen la il•legalitat i la poca humanitat! Suposo que hi ha empreses de tot, però en general per les històries que conec han estat força comprensives… després el tema de la conciliació ja és una altra cosa per això, oi?

Terrallum: que bé aquesta nit sense nena, a veure si dóna fruits inesperats… i sinó, segur que la vau gaudir! A veure si aviat pots solucionar això del pòlip!

Liliana i Riuk: molts ànims a les dues… us entenc perfectament. Cada mes es fa més dur el negatiu, però un dia ens arribarà a nosaltres també el panxu esperat. Petons i ànims!

Caterinamore: com portes el desespero? Espero que millor que joooooo ;)

Eria: tu com vas? Ara m’he perdut una mica amb el teu timming…

Ego: a mi se m’està fent llarguíssiim aquest desespero. Tinc zero símptomes (tret d’unes punxadetes fa uns dies a la part dreta) ni tensió als pits ni res, així que tot indica que em baixarà la W aviat. Fa un parell de dies vaig tenir un tacat marronet claret però no noto res més així que no estic massa animada. Avui, tot i que encara queden 2 dies per la DNW) m’he fet un test i ha sortit negatiu… seria tota una sorpresa si aquest mes acabés amb panxo la veritat!

Petons a totes!
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Sayuri » dv. abr. 15, 2022 8:36 pm

Hola noies!

No tenia clar si apuntar-me aquest mes. Ho passo malament i pensava desconnectar una mica.
Us he anat llegint una mica però no he entrat gaire per no obsessionar-me. Ara hem acabat SW pràcticament, hem fet alguns deures però tampoc molts. Que sigui el què hagi de ser. Al juny tinc visita per revisió, i és la data límit que em poso. Llavors amb la doctora decidirem què fer.
Tan de bo aquest mes d'Abril sigui tan fructífer com l'anterior.

Naniei: Moltes felicitats per aquest embaràs tan de sorpresa! Estic molt contenta. Això demostra un cop més que les obsessions i l'estrés són fatals, però no sabem com gestionar-los.

Molts ànims amb els desesperos. Com deia la farfalla, el final de mes serà sonat.
Petonets a totes maques.

Sayuri
Edat dels dos: 37 tots dos.
Cicle de cerca: 11è (ens acostem a l'any... )
Núm. de fills: 1 nen de 4 anys
DNW: 27/04
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Busquem germanet després d'embaràs ectòpic i un temps a la banqueta. No tenia pensat apuntar-me aquest mes perquè ho estic passant francament malament, però finalment m'hi torno a posar.
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: **Super-cercadores ABRIL 2022**

EntradaAutor: Terrallum » dg. abr. 17, 2022 8:34 am

Bon diumenge!

Carai aquest mes el tenim ben calmat jajaja

Sayuri Benvinguda de nou! És veritat que estar molt pendent fa passar-ho malament...aixx però també va bé ser per aqui per desfogar-se, que saps que aqui ens tens i t'entenem molt bé.

farfalla ai nena si eh el cap fa el que vol amb nosaltres...ja veus..ben tranquil aquest desespero i ben ràpid jajaja i amb les piles ben carregades pel nou cicle. Ja l has iniciat?

nina23 Bonica, alguna noticia?

Ego A mi se m'està fent llaaaarg ja el desespero. Em falta una setmana encara ben bona....bufff l'únic síntoma diferent és mal de pit!!! Molt! Desde ja fa dies! I de moment com a novetat aquest cicle no he tacat res de res....creuem els dits perquè així segueixi! Sembla que l'acupuntura ha fet la seva feina!!!

Com esteu la resta?!!!
Anem parlant!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::