Cercadores de març 2022

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Caterinamore » dt. març 29, 2022 12:34 pm

Galaaaaa!!!! ALAAAAA!! Felicitats <3<3<3
Quina il·lusió bonica! Sisi, tu segueix amb relax, disfruta-ho molt i pensa en positiu. A veure si aquest petit s'agafa super fort... i no es deixa anar ni una mica! :love: :love: :love:
Una abraçada molt gran!
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Nínive » dt. març 29, 2022 1:37 pm

Entro en mode ràpid per felicitar la Galla22, moltes felicitats!!!! Ja som 3 els positius del mes :love:
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: cris1986 » dt. març 29, 2022 4:45 pm

Hola Boniques!
Moltes felicitats a les panxus primaverals! :-()) :-()) :-())
Quan llegeixo a les que ja feu visites prenatals m'entra un pessigolleig pensant que qualsevol dia m'hi torno a trobar en aquesta situació!

He llegit a la Galla22 i te tota la raó. ja se que es mes fàcil de dir que de fer però obsessionar-nos ens fa mes mal que be. tan de bo fos tan fàcil com decidir-ho i ja esta. Per ara nosaltres hem començat la cerca amb molta calma.
També es veritat que si féssim diana tindríem els dos petis que gairebé coincidirien en la data d'aniversari, així que passarem un parell de mesos mes sense prendre precaucions però sense anar clarament a la cerca. Per ara es anar fent : lasito :
Terrallum He vist que vam coincidir a cercadores al 2016!
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Eria » dt. març 29, 2022 6:07 pm

Guapes, com esteu?? Ai aiii que ja queden dies contadets per acabar el més de març. :love:

Nínive: Ostres quina super alegría que ja haguis fet l aprimera eco i que tot es vegi correcte i com toca. I d’altra banda, quina sort que no tinguis símptomes i que estiguis dormint tant bé, esperem que duri heheh.

Liliana: Molts ànims en aquesta fase de desespero, un dia o altre el mètode margarida ha de funcionar!! Avui ja estem a dimarts… així que… tens alguna novetat? Segueixes amb tants símptomes?? Aiiiii molta sort i ja ens posaràs al dia!!

Terrallum: Que bé que t’ho haguis pres amb tanta serenor! Quin dia vas amb la ginecòloga? A veure que et mirin bé i què et comenta, potser no és el pòlip i simplement s’ha avançat la regla? Ja ens explicaràs quan hi vagis i a veure què et diu. Seria molt xuli que et tornéssis a quedar embarasada a l’abril tal i com amb l’altre embaràs!!

Galla22: Aix.. t’entenc a vegades quant ens baixa és un cop dur de moral… a mi també em va passar i vaig decidir deixar-ho tot, TO, tiretes, temperatures… bla blaaa. Quina bona notíciaaa doncss, me’n alegro moltisssim!!! Molta sort i a desitjar que tot segueixi el seu curs. Ja ens aniràs explicant!!!

Atrapasomnis: Ohhh.. bée un altre més será, que vingui la Mr. Menstruación es bona senyal també que tot funciona perfectament, així que a per un altre més. Ja ens aniràs explicant!

Caterinamore: uau que fort que el teu baby hagui dit adiós a la teta just ara que us esteu plantejant de tenir-ne un altre i paaam baixa la W, nenaa tot son senyals que arribarà!! El cos és savi, i tant!! Així que a seguir!!

Lluna34: Com et vas trobant? Com portes la gana i les nàusees? I quan tens hora a la gine? Esperem que les herbetes que prens també t’ajudin a que tot agafi ben forttttt i que tinguis molt bon embaràs. Ja ens aniràs explicant!

Cris1986 que bé això de prendre-ho amb calma i anar fent, crec que és la millor forma i també la manera de gaudir més del procés. Molts ànims!!

Raquelic i XeniaAP, i vosaltres, com esteu? Novetats??

Ego: jo crec que ja he passat els dies més fèrtils d’aquest cicle, hem anat fent quan ens venia de gust i a veure.. ara queden uns 10 dies per saber si l’hem encertat o anem a l’abril.

Per cert, com a anfitriona del grup de març us he d’anunciar que… de moment hi ha un 20% de cercadores que han obtingut panxu aquest més, així que anem força bé d’estadística hhaha, a veure si n’hi ha alguna més i ja l’acabem d’arrodonir :content: . Quina alegría més gran!! Veieu, això és la primavera, l’esclat de la vida!! I això que només acaba de començar!! Ja veureu abril i maig..!! hihii mil ànims a totes!!! :-()-)

Per cert!! Queda poc per acabar el més, alguna bona cercadora que vulgui obrir el de l’abril?? :p-)
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Sayuri » dc. març 30, 2022 6:10 pm

Entro en mode soso mòbil.

En primer lloc ho sento que he estat bastant desconnectada. Tot i que he anat llegint-vos però no he escrit. He tingut molts fronts oberts. Disculpeu.

En segon lloc moltes felicitats a les 3 panxus de març! És una gran estadística! Ja tocava. Enhorabona guapes.

Per últim dir-vos que ja tinc la w aquí. S'ha avançat 3 dies. O sigui que tocava per principis d'abril i la nova dnw serà finals d'abril. Desanimada altre cop. He trucat per revisió però no em donen hora fins al juny. M'ho he pres com mira, anirem provant fins al juny i sinó potser ens plantejarem altres coses. Sé que estem bé pq ja tenim un fill i he tingut un altre embaràs que no va anar bé ... però igualment... potser voldria fer revisió més exhaustiva. No sé... Tan de bo se'm encomani el vostre modo zen.
També em plantejo l'acupuntura... Ja que veig que us ha anat molt bé.

Molts petons.

PD: és un consol tenir aquest grup on desfogar-se. Em sap greu pq sempre sóc molt pessimista... Però us agraeixo que estigueu aquí, sobretot en aquests moments de baixada de moral...
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. març 31, 2022 4:51 pm

Hola cercadores, darrer dia del mes i veig que el tanquem amb un bon % de panxus. Super felicitats!!!!!

M’alegro per vosaltres, tot i que confeso que em moro d’enveja, no ho puc evitar.

Entro amb un petit ego: aquest final de mes està sent força complicat. Ara fa 1 any vaig saber que tenia panxu i recordar-ho està sent dur, sumat a que portem ja 6 cicles i nanai.
Com vaig dir el mes que ve ens el saltarem, em tocaria per plenes festes de Nadal i no em fa cap gràcia (visca el control) Potser també em va bé aturar una mica tot, oblidar-me de cicles i símptomes com altres dèieu per aquí i després tornar a començar havent respirat fons.
La meva idea és seguir-vos la pista i estar al grup de “banquetera”, però m’agradarà anar veient com aneu.

Felicitats de nou a les trobadores, ànims per abril a les cercadores i com es diu per aquí:
“recordeu que la vida tendeix a viure.”

Estic per tatuar-m’ho jejeje
:love:
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Caterinamore » dv. abr. 01, 2022 1:30 pm

Hola noietes!
Ja som a l'abril!!!!

Liliana, Xenia: Alguna novetat? Espero que estigueu bé tan si hi ha bones notícies com si no. Si necessiteu alguna cosa per aquí serem. Us envio una abraçada ben gran!!!

Eria, Aii a veure si heu fet diana. :()():::: Jo ara tot just començo la Sw. Però de moment no podem fer gaire res que tenim l'agenda super plena jejej. A veure si fem els deures com déu mana. Si la teva DNW és el 10 d'abril ho pots saber per setmana santa!!! I celebrar-ho amb la Mona,... aiii xocolataaaa!! Esperem que siii!!!!!

Sayuri, Quan de temps :--/) Quina caca la worry sempre aixafa.
Mmmm jo de la SS en temes de ginecologia ho he vist sempre nefast. Pobres!! Crec que no es pot generalitzar, hi ha gent preciosa i molt molt bona. El que em mosqueja a mi és que si no és una cosa "de vida o mort" no t'atenen. O t'atenen al cap de moooolt de temps! Si tens a una llevadora bona, no canviïs. Lluita per la que tinguis/ t'hagi tocat.
Però per la privada, (cada visita "els pagues" - van a comissió) així que si no ho fan bé, no hi tornes, no cobren. En aquest sentit et miren una mica més. I pots triar el doctor més fàcilment. Si veus l'oportunitat d'anar per privada i saps d'algú que et pot recomanar un bon metge, endavant.
També el modo zen va bé (difícil de mantenir alguns dies jeje).
I si pots desconnectar amb altres coses molt millor que estar-se martiritzant tot el dia. Jo si m'agobio molt miro i jugo amb el meu fill i ja se m'espassa bastant. :oset:
T'envio una forta abraçada!!!! Ànims!!

Farfalla!!! Ai jajaja si et fas el tatu envian's foto!! jajaja no te'l facis al cul plis!!!! XD
Molta sort aquest mes a la banqueta i vigila!!! Que si et quedes embarassada aquest mes seria un molt bon regal de Nadal (tot i que no t'agradi la idea). Seria un bombo i això ja és molt bona notícia de totes maneres. :love:
T'envio molts ànims!!!

Noies!!
Crec que obro el mes d'abril, a veure si me'n ensurto <:-)
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dl. abr. 04, 2022 8:52 am

Bon dia :***:

Ja sé que ha acabat el mes, però volia entrar en mode ràpid, si o si, a felicitar a la Galla22!!!

Perdoneu, he tingut dies de molta feina i a casa també...i no he trobat el moment de poder escriure amb tranquil·litat! Però us he anat llegint a totes! :love:

Ara us escriuré pel nou fòrum d'abril :ok:

Nínive, Galla22, com us trobeu? Nínive acabo de veure que has obert el mares novembre 2022 :ok: ara hi vaig >.-<:

Una abraçada a totes! M'ha encantat poder compartir l'experiència amb totes vosaltres, fent que la recerca resulti un camí més bonic i menys desesperant :love: sentir-se recolzada i escoltada en l'anonimat, i també poder servir d'ajuda i suport, és gratificant!
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Naniei » ds. abr. 09, 2022 10:55 am

Hola noies! :--/)

MODE SÚPER EGO:
No he estat gens present en el grup de cercadores de març perquè havia de quedar-me a la banqueta després del 2n avortament i em venia de gust desconnectar una mica. Tal i com us vaig comentar, després del 2n avortament ens havien de fer un estudi de fertilitat i ens van dir que prenguéssim precaucions en els pinxos. Les analítiques ens les havien de fer a partir de la primera regla post-avortament. Tot i això, el dia de l'aniversari del meu company, vam sortir una mica, ens vam engrescar i vam fer un pinxo sense protecció, conscients del que fèiem, però vam pensar: vam estar 7 mesos buscant el 2n embaràs, no vindrà ara d'un pinxo sense protecció!

Peeerò la regla no arribava! Sabia quan havia ovulat perquè em controlava les temperatures i el dia 29 de març, quan ja feia 2 o 3 dies del retard, sense cap símptoma d'embaràs, vaig decidir-me a fer la prova i va donar positiu! Vam alucinar, ja que sincerament no ens ho esperàvem pas!

M'han donat suplement de progesterona, aquesta setmana m'han fet una eco (5 setmanes) i sembla que tot va bé, tot i que encara és d'hora per veure l'embrió. Repetirem la eco a les 7 setmanes, a veure com va...

Perdoneu per aquest "súper ego" però necessitava explicar-ho.

Per cert, també vull donar-vos l'enhorabona a les altres panxus de març: :-()) Niníve, Lluna34 i Galla22. He vist que heu creat un grup de mares de novembre 2022, però en principi, si tot va com ha d'anar, a mi em tocarà a inicis de desembre.

Una abraçada! I molts ànims i molta força a totes! :-()-)



Naniei ha escrit:Hola noies!

De moment no deixo les meves dades, ja que després del 2n avortament estem a l'espera per fer-nos un estudi de fertilitat i de moment suposo que haurem d'estar a la banqueta (a veure què ens diuen a la visita).

Tot i això, m'agrada treure el cap per aquí de tant en tant i saber com us va :--/)

Us desitjo molta sort i molts panxus primaverals! :-())
Galla22
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 24, 2022 8:57 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Galla22 » dg. abr. 10, 2022 9:20 am

Ostres Naniei!!!! Moooltes felicitats!!! Veus, quan menys t’hi capfiques, millor! :-D

Que bé! Segur q estàs super controlada!!

A mi tmb em toca a molt principis d desembre, però em quedaré amb les de novembre q així “ja ens coneixem”! I no vindrà d’uns dies!

Ens anem llegint! Petonets a totes!
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dl. abr. 11, 2022 8:47 am

Naniei quina sorpresa!!! >.-<: >.-<: >.-<: Enhorabona!!! M'he posat molt contenta al llegir-te!
Si et ve de gust, passa't pel mares novembre i ens anem posant al dia :love:
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Nínive » dl. abr. 11, 2022 9:55 am

Felicitats Naniei! Què bé, m'alegro molt per aquesta sorpresa!
Passa't per novembre si vols, serà benvinguda ncara que hi hagi alguns dies de diferència : lasito :
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Terrallum » dl. abr. 11, 2022 1:26 pm

Què estic llegint!!!! uooooo nenaaaaaa moltes felicitats Nínive!!!!!! M'alegro mil per tuuuuuu!!!! AI AI AI es ben bé que aquestes panxus venen quan volen eh, tan li fa el que fem o deixem de fer que elles venen quan volen jajaja.
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::