*-* Cercadores de Novembre'21 *-*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

*-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. nov. 08, 2021 5:15 pm

Hola cercadores! M’animo a obrir un grup de cercadores de Novembre. >.-<:
Fa un temps ja vaig ser cercadora i aquests grups estaven molt bé. Ara he vist que s’ha perdut una mica i em sembla bona idea tenir aquest punt de trobada on cadascuna podia explicar i compartir una mica la seva.

Espero que us aneu animant i puguem compartir aquesta aventura i una mica bogeria de la recerca. :p-)


Abraçades cercadores :--/)


Copiaré a la segona entrada el diccionari de paraules i expressions útils de saber.

Podeu anar deixant les vostres dades i actualitzaré aquest post 

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Num.de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:


LES CERCADORES DE NOVEMBRE SOM:

_farfalla_
Edat dels dos: 30 i 34
Cicle de cerca: 2n
Num.de fills: 0
DNW:25/11
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Tornem a la recerca amb la més calma i paciència que podem, tot i que costa no obsesionar-se de seguida amb els símptomes i calendaris.

Sayuri
Edat dels dos: 37 tots dos. Una mica grans ja...
Cicle de cerca: el primer després de gairebé un any.
Num.de fills: 1 nen de 4 anys
DNW: 19/11
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: després de buscar germanet durant força temps vaig tenir un embaràs ectòpic força traumàtic que es va solucionar amb medicació. Després s'ha empalmat amb les vacunes covid (que no tenim clar el temps d'espera per tornar a cercar) i ara hi tornarem...

Incansable
Edat dels dos: 35 tots dos
Cicle de cerca: 3r
Num.de fills: 2
DNW: 28.11.2021
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: el juny vam fer un avortament després de detectar-nos una trisomia en el fetus. Vam quedar molt tocats, però ara estem amb ganes de tornar-ho a intentar :)

Naniei
Edat dels dos: 34 (jo) i 32 (ell)
Cicle de cerca: 6è
Num.de fills: 0
DNW: 29/11/2021
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Sóc grafiquera des de fa més o menys un any. Embaràs anembrionari el gener d'aquest any.

PROPERES DNW

Sayuri 19/11 :-o00m
_farfalla_ 25/11 :-o00m
Incansable 28/11 :-())
Naniei 29/11 :-o00m
_farfalla_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 30, 2021 8:35 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. nov. 08, 2021 5:16 pm

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES
(Copiat de posts anteriors i que ens serà de gran ajuda)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN= doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- Postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- Postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- Tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Sayuri » dt. nov. 09, 2021 5:11 pm

M'uneixo al grup de cercadores després de molt de temps a la banqueta i ja una mica desanimada després de diversos entrebancs.


Edat dels dos: 37 tots dos. Una mica grans ja...
Cicle de cerca: el primer després de gairebé un any.
Num.de fills: 1 nen de 4 anys
DNW: 19/11
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: després de buscar germanet durant força temps vaig tenir un embaràs ectòpic força traumàtic que es va solucionar amb medicació. Després s'ha empalmat amb les vacunes covid (que no tenim clar el temps d'espera per tornar a cercar) i ara hi tornarem...
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. nov. 10, 2021 9:14 am

Hola Sayuri, que bé una altra cercadora. Vaig obrir el grup però la veritat no les tenia totes.

Jo no us veig tan grans la veritat, no serà com quan vau tenir el primer clar, però els 37 ara mateix són una edat super normal fins i tot per buscar el primer fill.

Em sento molt identificada, nosaltres també hem tingut diversos temes que ens han fet començar, parar, començar. Vaig tenir un abort i després el covid tampoc ha ajudat gens
Sento molt el teu ectòpic, quina me- aquestes coses i quin ensurt.

abraçades
Incansable
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. juny 19, 2021 8:14 am

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Incansable » dc. nov. 10, 2021 9:18 pm

Hola a totes!!

A veure si aquest mes de novembre ens porta sort :).
M'incorporo al grup de cercadores i anem parlant:

Edat dels dos: 35 tots dos
Cicle de cerca: 3r
Num.de fills: 2
DNW: 28.11.2021
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: el juny vam fer un avortament després de detectar-nos una trisomia en el fetus. Vam quedar molt tocats, però ara estem amb ganes de tornar-ho a intentar :)

Una abraçada!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. nov. 11, 2021 3:45 pm

Hola Incansable , benvinguda.
Ostres veig que les 3 tenim històries complicades a les esquenes. La veritat és que passen moltes coses i encara se'n parla molt poc.
M'alegro que esteu animats de nou.

Sayuri, que tal? Ya estas en desespero, no? Com ho portes?
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Sayuri » dj. nov. 11, 2021 9:30 pm

Hola de nou!
Deu ni do incansable també quina història. Suposo que passen moltes més coses dolentes de les que ens pensem, però la gent tampoc ho explica.
Gràcies pels ànims farfalla. Moltes vegades penso que ja sóc massa gran i que el meu nen ja serà massa gran quan tingui germanet/a, i això em fa posar molt trista.

La veritat és que no estic en gaire desespero. És el primer cicle de cerca des de que vam parar i dubto molt que féssim diana a la primera. Amb el primer nen vam trigar gairebé un any, i amb el segon embaràs també... Ja veieu que no sóc gaire optimista. Ho sento :-o00m

M'anirà molt bé comentar les coses amb vosaltres perquè ens entendrem les unes a les altres.

Parlem!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » ds. nov. 13, 2021 11:12 pm

Per aquí tampoc hi ha massa esperança per aquest mes. No hem fet massa bons deures que diguem. Que hi farem.

Sayuri els petits tindran una relació maca de germans es portin el temps que es portin. Si es porten poc temps aniran més alhora tota la vida, si es porten més anys el seu vincle anirà evolucionant segons quan arribin a l'adolescencia cadascun o a la maduresa. Ho dic per própia experiència i pel que he vist en els meus cosins. A les famílies de 3 fills el gran i el petit sempre es porten molts més anys. La família és la família, sempre. No pateixis per això, és posarte moltíssima pressió per una cosa que no pots controlar.

Acabeu de passar bon cap de setmana
Incansable
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. juny 19, 2021 8:14 am

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Incansable » dc. nov. 17, 2021 8:40 pm

Hola noies!!

Com esteu? Jo aquí que ja ha passat la "sexy week" i ara a esperar... :-o00m . Aquest mes he utilitzat testos d'ovulació perquè el meu cos es va tornar una mica boig amb l'avortament :ufs: i també em vaig posar la vacuna el juliol i entre una cosa i l'altra tenia cicles molt irregulars. Ara sembla que la cosa ja es va normalitzant, a veure si tenim sort.

Sayuri, a tu ja et queda poquet eh? ja s'acosta la DNW :) . Jo tampoc no penso que siguis gran, avui dia és una edat molt normal per tenir un fill, i més si no és el primer. És a dir que molts ànims! Jo també tinc un nen de 4 anys i no trobo que siguin massa anys. Tot té avantatges i inconvenients, quan es porten més anys també són més conscients i els fa il·lusió el germanet o germaneta :)

_farfalla_ això del Covid ens ha fet anar malament a totes, però ho superarem. A veure si aquest mes és el nostre :-())

Una abraçada a totes!!!!!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. nov. 19, 2021 1:36 pm

Hola noies!
Sayuri, avui estem pendents de tu!! Moment nervis.

Incansable que bé que ja vagi tornant tot al seu ritme, a mi per exemple no m'ha passat se'm va fer fins i tot extrany, sé que ha estat molt comú entre moltes dones.

Pel que fa a mi, encaro el final de més amb momtíssima calma, tinc be clar que no és el nostre mes. Ja tinc el cap més posat en Desembre que no pas en Novembre, jajajaja.

Abraçades
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Sayuri » dg. nov. 21, 2021 10:21 pm

Hola noies!
Disculpeu que no havia pogut entrar per escriure. Ha sigut una setmaneta complicada.
Com ja esperava la warry :ufs: va aparèixer puntual, com sempre. Però la veritat és que no he tingut moment nervis aquest mes.
Com dius tu farfalla tenia molt clar que no era el meu mes.
De totes maneres molt millor que no hagi sigut aquest mes. El meu nen ha estat amb gastrointeritis i ens ho ha passat a tots, Inés per això que he passat una setmana molt dolenta.

A més a més, només feia mes i mig de la segona dosi de vacuna, i em feia por que fos massa poc temps d'espera pel positiu. De fet, confiava en què el primer mes no encertaríem perquè he llegit a llocs que calen dos mesos per tornar a cercar. Que us han dit les vostres gines d'això?

Moltes gràcies pels ànims de l'edat a les dues. Em tranquil·litza molt sentir les vostres opinions.

Bé, ara aquesta setmana cal centrar-nos en vosaltres perquè us queda poc per saber si és el vostre mes.

Ja em dieu què tal aneu de símptomes...

Una abraçada!
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: AidaC » dl. nov. 22, 2021 2:25 am

:love: Hola noies!
Farfalla quant de temps! Et recordo de cercadores del passat any :--/)
Nosaltres encara estem cercant també, sembla que després de més d’un any de la pèrdua comença a regularitzar-se la Warry. També estem a l’espera per fer anàlisi hormonal.

Bé, aquest mes ja no m’apunto per que tinc a la w aqui però si al desembre feu grup de cercadores allà estaré.

Molta sort a totes les que esteu en desespero :()():::: :love:
I molts d’ànims a la noia que també té aqui a la Warry, molta força per encarar el desembre :love:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. nov. 22, 2021 11:22 am

Ostres AidaC, hi tan! Jo també me'n recordo. M'alegra saber que us aneu refent i torneu a estar preparats per busar. Ens anem llegint.

Sayuri, vaya. Ja ho vas dir que no esperaves encertar, però sempre queda aquella petita esperança, oi?

Jo estic igual, en 3-4 dies espero la warry i estic en plan vinga va que arribi quan abans per fer net ràpid i enganxar desembre amb ganes. :p-) En quan acabi el mes obro nou grup, tinc el cap més allà que en el que queda de mes! >.-<: jejeje

una abraçada a totes :--/)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. nov. 26, 2021 12:03 pm

Noies encara no tinc noticies de la W. Tot i que tinc força sensacions.
Si demà encara no ha vingut faré test per descartar, però realment crec que és un restràs normal.
Em fa una mica de cosa que pugui ser de la vacuna, em fa rabieta que pugui ser això perquè desde la pèrdua el meu cos anava com un rellotge i ara és just el 2n cicle de W.

Seguirem esperant :-o00m
Incansable
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. juny 19, 2021 8:14 am

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Incansable » dv. nov. 26, 2021 9:44 pm

Hola noies!!!! >.-<:

Com esteu? Jo aquí esperant la W, suposo que entre demà i diumenge... a veure. De moment cap sensació, ni que sí, ni que no, si és que no posarem totes les esperances en desembre :p-)

@Sayuri, molts ànims maca! Segur que el mes de desembre serà el teu mes. Pel que comentes de la vacuna, crec que van dir-ho només al principi que calia esperar per buscar embaràs, ara a mi em va dir la ginecòloga que cap problema. Això sí, no sé si va ser l’avortament, la vacuna, o totes dues coses, que vaig tardar a regularitzar els cicles...

@Aidac, a veure si ens veiem el desembre doncs! Molta sort!!!!

@_farfalla_ això és molt bona senyal, no? A veure si hi ha sort i no és un retard!

Una abraçada a totes!!!!! :-()-)
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Naniei » ds. nov. 27, 2021 12:14 pm

Hola! :--/)
Sóc nova per aquí. Fa temps que llegeixo el fòrum però no m'havia decidit a escriure perquè no acabava de trobar l'ocasió fins avui!
Us explico una mica la meva història: el gener d'aquest any em vaig quedar embarassada, pràcticament a la primera. Però es tractava d'un embaràs anembrionari (no hi havia embrió, només sac gestacional) i em van provocar un avort. Em va costar molt pair la situació i acceptar que havia de passar per un dol, vaig decidir anar a una psicòloga perquè emocionalment la situació em va deixar molt tocada.
Quan ho vaig superar, tant físicament com emocional, vam tornar a la cerca. I aquí estem!
Dilluns dia 29 m'hauria de venir la worry. A veure què! I sinó cap al desembre!

Edat dels dos: 34 (jo) i 32 (ell)
Cicle de cerca: 6è
Num.de fills: 0
DNW: 29/11/2021
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Sóc grafiquera des de fa més o menys un any. Embaràs anembrionari el gener d'aquest any.
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Naniei » ds. nov. 27, 2021 12:29 pm

_farfalla_ gràcies per obrir el grup (tot i que una mica més i no el veig fins al desembre!).

Us he anat llegint i déu n'hi do quines històries, noies! Totes són molt dures!

Per cert, Sayuri no crec que 4 anys siguin gaires, jo me'n porto 10 amb la meva germana!

:--/)
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Sayuri » ds. nov. 27, 2021 5:56 pm

Ostres farfalla a veure si tens sort! Ja ens mantindràs informades! Espero que el retard sigui per bones notícies!
Incansable ja ens diràs també com va la cosa! Molts ànims en aquests dies de desespero!
I gràcies pels ànims naniei!

Espero les vostres notícies maques.

Jo ja centrada en desembre. A veure si podem fer uns deures més o menys decents

Petonets a totes!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. nov. 28, 2021 5:35 pm

Doncs finalment aquí està la warri. Ja m'ho imaginava, me la prenc com vinga ara ja pots anar marxant que m'he de centrar en Desembre jejeje

Naniei benvinguda! Deu nidó la teva història també.
Hem crescut amb la idea que quedar-se embarassada és superfàcil i mai passa res, tot son flors i violes, quan la realitat és ben diferent. Estic segura que en aquest grupet ens podrem anar ajudant.

A pel final de mes! Estem pendents de les que falteu. Aviam si cantem alguna. Sinó seguirem fent pinya juntes a Desembre!

Abraçades!!
Naniei
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. juny 26, 2021 4:44 pm

Re: *-* Cercadores de Novembre'21 *-*

EntradaAutor: Naniei » dl. nov. 29, 2021 7:00 pm

Bona tarda, noies! I gràcies per la rebuda!
Finalment, avui també m'ha vingut la worry... Com que porto un control de la temperatura, ahir ja vaig veure una baixada important i ja me l'esperava... :ufs:
Aig! Tal i com deia la _farfalla_: toca centrar-nos en el desembre. Esperem que les festes ens portin un bon regal a totes!
M'encantarà seguir fent pinya amb vosaltres aquest desembre! :--/)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::