<**Cercadores de Febrer'21**>

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

<**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. feb. 02, 2021 4:23 pm

Hola cercadores, estic en racha i obro també Febrer. :***:

Aquest mes tinc intenció d’estar una mica més al marge, però m’agrada que hi hagi el grup obert pensant en noves cercadores que puguin trobar fàcilment el seu mes.
:cnena: :cnen:

Arriba Febrer i ja ens comença a deixar veure el solet. Febrer és un mes curt, així que esperem que passi facilet i no se’ns atraganti gaire.
Mes de festa, disfresses i xerinola segur que aquest mes tindrem rua de panxus amb comparsa inclosa.

Visca la comparsa de les valentes cercadores!
:miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko:


Aneu passant i deixeu les vostres dades, i ho aniré actualitzant al post inicial: >.-<:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Num.de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:



LES CERCADORES DE FEBRER SOM

:()():::: Farfalla
Edat dels dos: 33 i 35
Cicle de cerca: 4t
Num.de fills: 0
DNW: 24/02

:()():::: VR26
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca: 13 aprox
Num.de fills: 0
DNW: 13/02 tot i que he ovulat una mica abans i no sé si variará.
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Un cop iniciada la búsqueda se'm detecta un quist benigne al ovari i m'operen, despres d'uns mesos de parón iniciem la búsqueda, al segon mes positiu que acaba en embaras bioquímic el 21/11 de 4+4, seguim amb la cerca despres d'un cicle d'espera despres del bioquímic, amb moltes ganes de que arribi aviat, ja ens començem a preocupar.

:()():::: Pick8
Edat dels dos: 31
Cicle de cerca: 7 aprox
Num.de fills: 0
DNW: 5/02/21
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: se que dins de la mitjana estem dins allò que diuen “normalitat” però la veritat que no ho portem gaire bé, ja que la paciència respecte aquest tema no la trobem... i el que mes odio es que la gent em digui has de deixar-te uns mesos....

:()():::: STABILA2
Edat dels dos: 29 i 32
Cicle de cerca: 2
Num.de fills: 0
DNW: 6/2

:()():::: Lila80
Edat dels dos: 40 i 41(ell)
Cicle de cerca: 14 aprox
Num.de fills: 0
DNW: 5/02/21

:()():::: AidaC
Edat dels 2: 23 jo, 34 ell.
Cicles de cerca: 4
N° de fills: 0
DNW: 06/02
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: A l’octubre un abort diferit de 8 setmanes d’un embaràs que no va ser buscat però que vam estimar molt així que ens vam animar a buscar el primer baby!



:dimoni: :dimoni: :dimoni:
PROPERES DATES NW

Pick8 05/02 :-()-)
lila80 05/02 :-()-)
STABILA2 06/02 :-())
AidaC 06/02 :-()-)
VR26 13/02 :-())
Farfalla 24/02 :-()-)
_farfalla_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 22, 2021 9:34 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. feb. 02, 2021 4:25 pm

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES
(Copiat de posts anteriors i que ens serà de gran ajuda)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN= doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- Postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- Postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- Tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: VR26 » dt. feb. 02, 2021 10:44 pm

Hola de nou! Moltissimes gràcies Farfalla per tornar a obrir el fil per aquest mes, ets una crack!

Edat dels dos: 30
Cicle de cerca: 13 aprox
Num.de fills: 0
DNW: 13/02 tot i que he ovulat una mica abans i no sé si variará.
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Un cop iniciada la búsqueda se'm detecta un quist benigne al ovari i m'operen, despres d'uns mesos de parón iniciem la búsqueda, al segon mes positiu que acaba en embaras bioquímic el 21/11 de 4+4, seguim amb la cerca despres d'un cicle d'espera despres del bioquímic, amb moltes ganes de que arribi aviat, ja ens començem a preocupar.
Pik8
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. feb. 03, 2021 7:27 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: Pik8 » dc. feb. 03, 2021 7:45 pm

Bona nit,

No tinc massa clar el funcionament perquè es la primera vegada que entro, després de la recomanació d’una amiga...
Edat dels dos: 31
Cicle de cerca: 7 aprox
Num.de fills: 0
DNW: 5/02/21
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: se que dins de la mitjana estem dins allò que diuen “normalitat” però la veritat que no ho portem gaire bé, ja que la paciència respecte aquest tema no la trobem... i el que mes odio es que la gent em digui has de deixar-te uns mesos....
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: VR26 » dc. feb. 03, 2021 10:23 pm

:--/) Benvinguda Pik8!

T'entenc perfectament, nosaltres estem en la mateixa situació i per aquí som unes cuantes igual per desgràcia. Pero per sort segur que arribará!

No sé perque sempre m'habia imaginat que quan em poses a buscar panxu arribaria el primer mes i tot aniría bé, va costar una mica (una operació entre mig) i quan per fi va arribar el positiu no va acabar bé la cosa, un bioquímic (microabort), vaig llegir molt i l'estadistica sembla dir que els mesos despres es més probable quedarte, moltes parelles al primer més després del bioquímic pero nosaltres no hem tingut aquesta sort i seguim amb la búsqueda.
Cada cicle es fa una miqueta més dur, només espero que quan arribi arribi per anar tot bé.

Sé de dos parelles que es van quedar després de 6 mesos de búsqueda i ja tenen els seus nens en braços molt sans! Ojalá us arribi molt aviat el positiu i no escolteu les bajenades que us diuen!

Per si serveix d'ajuda, el mes que em vaig quedar vam utilizar per primera vegada conceive plus (lubricant que ajuda a la movilitat de l'esperma), nosaltres el vam comprar a Amazon. No vull pensar que tingués res a veure el bioquímic, de fet va ser la vegada que més aprop vam estar, desde llavors el seguim utilitzant.

Per cert, aquest més sembla que no hi han síntomes pel moment, ojalá sigui bona señal!

Una abraçada i espero que el grup vagi creixent!
Pik8
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. feb. 03, 2021 7:27 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: Pik8 » dj. feb. 04, 2021 8:33 pm

Bona nit de nou,

Moltes gràcies per contestar... sembla estrany però tenir un lloc on desfogar-te i compartir un mateix problema ajuda una mica... i mes si tot el teu entorn està embarassat i amb pocs mesos de búsqueda . Ja miraré aquest lubricants que em dius, n’havia setntit a parlar però no he acabat de comprar-lo mai..

A veure si tens sort i aquesta vegada es la vostra!

Una abraçada
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: VR26 » dv. feb. 05, 2021 10:22 am

Hola!
Ojalá ben aviat ho aconseguim totes!

Tenies DNW avui Pik8. Ojalá no es presenti, ja ens vas posant al día!

Modo ego: En teoría estaría en dies de implantació pero no tinc síntomes pel moment, aquest mes estic una mica desconcertada, perque com tots els mesos que tinc síntomes acaba en - i el mes que no en tenía va ser + doncs no sé qué pensar.

Un petonet guapes!
Pik8
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. feb. 03, 2021 7:27 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: Pik8 » dv. feb. 05, 2021 4:55 pm

Bona tarda...

Doncs un mes més... males notícies... es una desesperació! :-o00m

Va que tindràs sort! Ja ens vas informant...

Bon cap de setmana
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: VR26 » dv. feb. 05, 2021 10:50 pm

Molts ànims Pik8!

A desconectar una mica el cap de setmana i a agafar forces noies! :p-)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. feb. 05, 2021 11:00 pm

Pick8 benvinguda al grup.
Ostres quin greu aquesta W, cada mes és una mica més desesperant. Ja t'entenc.

Al meu entorn també hi ha molts nens, a mi em costava sobretot el moment en que anunciàven l'embaràs. Em van coincidir la majoria amb l'època que sabíem que volíem fills però no ens
havíem decidit a començar la recerca. Era molt dur veure que tothom feia el pas i nosaltres no. Ara ho porto millor perquè ja estem en el camí. Ja veurem si la cosa es va allargant.

El que porto pitjor són els comentaris de certes persones properes sobre quan tindrem fills, sense cap mena de tacte. A mi mhan arribat a dir literalment que se'm passarà l'arrós, per fer la broma i la gracieta. I et quedes flipant amb cara de ?-)
Em vaig proposar tornar el moc a la propera que m'hi trobi. :-((


VR26 no notar símptomes no vol dir res, com tu mateixa has dit. Crec que totes volem notar i saber el que passa al nostre cos ben ràpid i, en canvi, l'embaràs va a la seva bola i no segueix cap patró. Ánims :p-)

A veure si van entrant més cercadores i anem animant el grup.

abraçades
STABILA2
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 8:54 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: STABILA2 » ds. feb. 06, 2021 9:01 am

Hola a totes! (és la meva primera vegada aquí, recomanada x una amiga) :-()-)

Edat dels dos: 29 i 32
Cicle de cerca: 2
Num.de fills: 0
DNW: 6/2
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Dolor pit i pocs més símptomes. En tenim moltes ganes però també amb molts dubtes i incerteses, espero trobar una xarxa de dones. (avui hauria de venir la W però no sé quan fer-me el test. Estic dels nervis!
Molts ànims a totes i desitjo que aviat fem realitat el nostre somni.
lila80
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 10:05 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: lila80 » ds. feb. 06, 2021 10:27 am

Bon dia cercadores :--/)

Vaig trobar el forum antic de socpetit fa uns quants dies i hi vaig trobar molta info interessant sobre metges, fivs i altres consells. Llavors vaig veure que hi havia aquest fil ben actiu, així que avui he decidit crear-me un compte per fer pinya amb totes vosaltres!

Edat dels dos: 40 i 41(ell)
Cicle de cerca: 14 aprox
Num.de fills: 0
DNW: 5/02/21

El gener vam visitar-nos amb el Dr Inglada de Gidona per demanar informació sobre les diferents opcions que tenim, de seguida ens va parlar de la FIV i em va sorprendre una mica que no ens donés més opcions. És clar que ja en tenim quaranta, tot i que ens sentim i vivim com si en tinguessim 30!
Em va trobar la prolactina alta (he vist que provoca infertilitat) i ara m’haig de fer un segon anàlisi de Pool prolactina, antimulleriana i cariotip sanguini (hi aniré dilluns).

Si no ens ensortim de manera natural en els propers tres mesos hem decidit que provarem la FIV, tot i que a mi em fa una mica de respecte pel tema de punxar-me hormones... com es viu a nivell emocional? He vist que existeix la fiv suau o mini fiv, però no sé si en fan a Girona. Algú en sap alguna cosa?

Molts ànims cercadores!! Que passeu un bon cap de setmana, descanseu, mengeu bé i feu els deures!! :love:
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: VR26 » ds. feb. 06, 2021 12:29 pm

Benvingudes Stabila y Lila!
Aixó es va animant :)

Stabila si ets molt regular amb els cicles, jo me'l faria un día despres de la DNW si en tens a casa i encara no t'ha vingut (creuem dits).

Lila, molts ànims! Es fa dur quan es porten tants cicles de búsqueda i el positiu s'allarga. Tema fivs encara no hi estic posada, hi ha algún fil de fivs aquí al forum i allá podrás trobar més informació de noies que ja han passat pel procés o están en el camí.
Ojalá hi hagi sorpresa i abans de la fiv us quedeu, nosaltres portem un temps menjant saludable, aliments rics en progesterona (ja qué hi estic capficada pero no tinc res diagnósticat), fem servir conceive plus i la copa menstrual. Heu probat amb alguna cosa?

Un petonet i esperem moltes panxus aquest més :)
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: AidaC » ds. feb. 06, 2021 3:01 pm

Hola boniques, entro tard però m’uneixo!
Benvingudes a les noves incorporacions, us desitjo una cerca curteta!

Edat dels 2: 23 jo, 34 ell.
Cicles de cerca: 4
N° de fills: 0
DNW: 06/02
Alguna cosa que volgueu explicar sobre vosaltres: A l’octubre un abort diferit de 8 setmanes d’un embaràs que no va ser buscat però que vam estimar molt així que ens vam animar a buscar el primer baby!

Ego: no noto res estrany ( si que alguna cosa que associo a psicosimptomes o SPM). Avui hauria de venir la W però fa dos dies vaig fer TE per desespero i res de res, així que no crec que sigui el mes.

He arribat a un punt que em sento una mica desganada, i això que no portem molt de temps, però el fet que al setembre vingués de sorpresa quan jo prenia pastilles i ara que el busquem que costi tant em desespera. Però bé, així és el cos.... La veritat es que estic plantejant fer una pausa d’un parell de mesos per veure si es que encara estic desajustada per l’avort, no sé...

Bueno noies ánims a totes i a tope! :love:
STABILA2
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 8:54 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: STABILA2 » ds. feb. 06, 2021 5:17 pm

Avui m'he fet la prova i no m'ho crec :-())
ha sortit que sí però me n'he comprat una altra...
he buscat DPP i em surt mitjants d'octubre així que si tot va bé em trobareu tb per aquell grup.
a totes, us envio molts ànims, feu bé la feina i estem en contacte :-()-)

Una abraçada
lila80
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 10:05 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: lila80 » ds. feb. 06, 2021 11:14 pm

Felicitats pel panxu Stabila!!! :-()-)

Això ha estat arribar i moldre! A veure si ens portes sort :p-)

Una abraçada!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: _farfalla_ » ds. feb. 06, 2021 11:22 pm

FELICITATS STABILA2
Comencem fortes aquest Febrer! >.-<: >.-<:
Quina passada, a més ets de les cercadores ràpides, guau!! Ves-nos explicant cosetes, com et sents i tot això!

:love:
STABILA2
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 8:54 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: STABILA2 » dg. feb. 07, 2021 7:49 am

Hola Lila i Farfalla,
Moltes gràcies per les felicitacions. Encara no m’ho crec...
Us desitjo molta sort :-o00m
Jo estic dels nervis, molt molt nerviosa (he llegit molt, i tinc molts dubtes). I estic dormint poc pq cap postura em senta bé (al contrari q sempre diuen q es dorm molt.. ja no sé què pensar)
Desitjo que totes trobeu el que busqueu més aviat del q creieu.
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: VR26 » dg. feb. 07, 2021 9:42 am

Enhorabona Stabila! :p-)

Noies, crec que porto bones noticies!
Ahir a una setmana de la falta vaig voler ferme un test, a simple vista no vaig veure res i vaig anar a esmorçar, de cop i volta diu el xicot desde el lavabo aquí veig dos líneas! El miro i a contrallum es veía alguna cosa pero vam pensar que podien ser les ganes i que avui tornariem a fer un altre aviam qué, i efectivament, avui es veu ja força més marcadeta que ahir pero encara molt suau!
Ara tinc molta por...l'altra vegada no va anar bé, tot i que per les dates que hem anat calculant s'ha implantat en els dies correctes i aixó es important, crec que aquesta por la tindre sobretot fins pasar la setmana 4 que va ser quan vaig tenir el bioquímic, espero que se'm vagi pasant perque m'agradaria viure-ho amb intensitat i sense pors.

Us aniré explicant, demà vull anar al metge perque em facin una analítica per privat per mirar que está tot bé i si necesito algún suplement porder-ho agafar a temps.

Ojalá un baby boom al octubre/novembre noies!
Un petonet molt gran :)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. feb. 07, 2021 12:19 pm

Mare meva quin cap de setmana portem!! Noies, apunteu-vos a Febrer que aquest mes ve amb força! :content:

VR26 suuperfelicitats!!

Quina alegria, aiiix!

Noies, respireu fons, calma i a gaudir. Pas a pas i dia a dia. :love:


lila80 tu que tal? el dia 5 tenies DNW, hi ha alguna novetat?

:globus:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::