<**Cercadores de Febrer'21**>

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. feb. 17, 2021 2:40 pm

Pik8 que tal? Desanimadilla veig, no? Pot ser que ara estiguis en SW?

Esperar és un rollo absolut, molt desconcertant. En quan te n'adones estas pensant en el mateix i en si notes o no notes coses o si segons l'aplicació has fet bé els deures... una meeee

Ego: Jo estic ja en fase desespero, en 7 dies sabré. No tinc ni idea del que passarà, he tingut sensacions de tensió a l'abdomen i dolorets regla sueltos, però ben bé podríen no ser res de res i ser jo que busco sentir coses on no n'hi ha.
lila80
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 10:05 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: lila80 » dc. feb. 17, 2021 7:37 pm

Hola noies!

Óstres Sherhezarda, quin greu. T'envio una abraçada i molts ànims. Hem de ser fortes i persistir!! :-()-)

Ànims Pik8, a veure aquest mes com va. No et desanimis :-o00m

Farfalla, sí aquests dies d'incertesa abans de la W són de molts nervis i es fan llargs! A vegades va bé estar molt entretinguda així en un tres i no res ja ha passat la setmana. Ja ens diràs el què!! :p-)

Ego: nosaltres ja acabem la SW però no hem pogut fer massa deures perquè tinc un episodi de càndides i li he passat :ufs:
El 2020 vaig tenir sis infeccions d'orina i els antibiòtics em van provocar unes càndides que sempre tornen... total, que aquest mes segur que no serà.

Vinga cercadores, que aviat serà març, els dies seran més llargs, el Sol ens donarà força vitamina D i tard o d'hora ho aconseguirem!!

Petons!
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: lau86 » dj. feb. 18, 2021 11:10 am

Ostres, Sherhezarda, em sap molt greu!! Molts ànims i una forta abraçada!!
Avatar de l’usuari
Lexi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: Lexi » dj. feb. 18, 2021 8:23 pm

Molts ànims noies...

Jo us vaig llegint, pero no me he apuntat perque com q no em funciona la cerca... demá vaig a la gine per veure l'endometri e iniciar el tractament al següent cicle... :-o00m
Martí i Emma els meus petits
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: Sherhezada » dv. feb. 19, 2021 7:09 am

Hola noies,

Moltes gràcies pels ànims.

Ara no sabem què fer, perquè ens començarem a fer proves (totes bàsiques) però no tindrem resultats fins al maig..... Què fem? Seguim buscant i ens arrisquem a un tercer avortament? (això sí fem diana.....)

Què faríeu vosaltres?

Es que ja portem 13 mesos i 2 avortaments, jo se que puc passar per un 3r, però potser és absurd si ja estem fent proves.....

Merci!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. feb. 19, 2021 9:54 pm

Ostres, Sherhezada quin dilema.
Doncs si et sóc sincera no tinc ni idea del que faria, és ben complicat.

Em sembla que és una d'aquestes decisions que haureu d'acabar prenent amb el cor més que no pas pensar en el que sigui o sembli més pràctic o lògic.

Molts ànims, de debó.
:-o00m
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. feb. 22, 2021 9:38 pm

Hola de nou, per aquí acaba d'arribar la W 2 dies abans del previst.

Així que :ufs:
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: Sherhezada » dt. feb. 23, 2021 7:10 am

Ostres, ho sento.

No et desanimis ni perdis l'esperança. Segur que ho aconseguiu!

El primer positiu que no es va quedar en amb nosaltres va tardar 7 mesos en arribar. Se que pot ser una mica desesperant. Val més aprofitar els moments i disfrutar... El que hagi de ser, serà.

Crec que és un dels pocs procesos de la vida que no es pot controlar en absolut.

Ànims, ens retrobem el març, tan de bo amb bones notícies per a totes.

Una abraçada.
lila80
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 10:05 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: lila80 » dv. feb. 26, 2021 4:12 pm

Hola noies!

Vaja farfalla, així que tu tampoc... ànims, a veure si el març tenim més sort!!

Sherhezada és una pregunta difícil, penso que continuaria sense prendre precaucions però sense “fer deures”. A vegades hi ha coses que passen en el moment més inesperat, així que un terme mig pot estar bé. Tres mesos és bastant de temps d’espera per nosaltres que fa tant que busquem, però podeu aprofitar per fer un “descans mental” del tema. En fi, és complicat! Ja diràs!

Bon cap de setmana a totes!!
Pik8
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. feb. 03, 2021 7:27 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: Pik8 » dg. feb. 28, 2021 9:40 pm

Hola noies... feia dies que no passava per aquí.... aquesta setmana es una setmana durilla perquè divendres teòricament m’ha de venir.... no havia passat perquè no tinc gaires bones notícies... a la meva parella li han detectat una infecció al semen... diuen que no te res a veure amb la fertilitat però he fet el que no havia de fer, entrar al Google, i molts llocs diuen que si... algú li ha passat? En principi diuen que es com una infecció d’orina de les noies... però no ho veig massa clar... aquest mes ja farà 9 mesos ja....
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: AidaC » dl. març 01, 2021 1:01 pm

Noies sento molt llegir aquests finals... us envio molta força :love: :love:

Ostres Pik8 quin pal... no sabia que podia passar això, el que jo faria es buscar una segona opinió a veure que us diuen. Molt ànims bonica!

Ego: passo per despedir Febrer i contar una miqueta. Avui he anat al gine amb 25 dies de retrás ( sabia que no era panxu per TE negatiu) , m’ha fet eco i es veu tot normal. M’ha dit que en si en 15 dies no em ve la W faci un TE i si es negatiu que prengi progeffik per provocar-la. Alguna li ha passat? La veritat per una part estic tranquila perquè està tot bé però per una altra rallada per que si està tot bé perquè no em ve la W? Aixx que complicat és tot això...

Nosaltres fem “descans” mental, continuarem sense precaucions però no ens capficarem i a l’abril tornarem a agafar-ho en ganes.

Una abraçada noies, molta sort!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. març 04, 2021 12:42 am

Hola noies, tot i que ja és Març us responc per aquí que és el fil que segueix actiu.

Doncs ostres Pik8 no sabia que es podia tenir infecció al semen. Imagino que vosaltres també us devíeu quedar amb dos pams de nas. En sabeu alguna cosa més?

AidaC jo havia tingut algun retard molt llarg de més jove i fins i tot saltar-se la regla un mes sencer. Però ara de més gran màxim he tingut algun retard de 10-15 dies, sobretot en moments de molt estrès. Potser pots demanar a la ginecòloga o la llevadora que et facin algun anàlisi d'hormones, fa poc parlant amb altres mares em van comentar que pot provocar retrassos llargs.



Jo en res entro en SW, aquest mes hem parlat amb el farfallo que intentarem fer una caça de l'òvul a consciència a veure què passa. Si no toca aquest mes el següent potser ens el saltem una mica, és que hem contat que naixeria entre desembre i gener i em fa una mandra infinita veure'm parint en plenes festes i que tingui l'aniversari allà el mig. A més perquè neixi a finals d'any ja fem el salt i que sigui del 2022.
Ja veieu que vaig pensant molt per endavant :r)
No ho puc evitar... :()()::::

A veure si alguna s'anima a obrir el fil de Març que sempre està bé anar al dia, així les noves cercadores trobaran el seu grup. :p-)

Vinga cercadores que no caiguin els ànims!!
>.-<: >.-<:
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: <**Cercadores de Febrer'21**>

EntradaAutor: VR26 » dg. març 07, 2021 11:41 am

Hola noies! :--/)

Torno per aquí per posarvos una mica al día del que va pasar.
Com soc una mica paranoica en veure el positiu vaig anar a ferme una analítica completa a la privada que segons em van dir es la que fan al tercer mes d'embaràs.
A l'analítica va sortir:
TSH alta (hipotiroidisme), testosterona alta, prolactina alta (pero com que a l'embaràs aumenta podría ser "normal"), el valor del hcg molt baig que ja indicaba pel que jo calculaba de dies que no anaba la cosa bé..i la vitamina d molt baixa.
Així que vaig anar al endocri que em va receptar medicació per la TSH que aunque em va dir que no había estat la causa de les perdues a internet vaig llegir que es un dels síntomes del hipotiroidisme.
3 setmanes després ja tinc la TSH controlada i la testosterona bé sense medicació (potser va ser síntoma de l'inici de l'embaràs). Ara quan torni a tenir visita i li comenti alguns dubtes si tinc alguna informació més que pugui servir d'ajuda la compartiré. Ara mateix "només" tinc la prolactina elevada (no sé el motiu) i la vitamina d molt baixa, suposo que alguna pastilleta més i tot es controlará.

Una forta abraçada a totes!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::