*-* Cercadores de Gener'21 *-*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. gen. 24, 2021 8:15 pm

Hola noies. Sí, jo tinc data avui. I no canto res. :ufs: La W no ha vingut oficialment, però porto ja dos dies tacant marronós i amb dolors de regla que han començat ara amb el tacat. Ahir vaig fer un TE i va sortir blanc. I just al migdia vaig començar a tacar, vamos que el vaig gastar per res. xD Ara només espero que es decideixi a fer la baixada normal, em sembla que el meu cos es nega a què vingui, està bloquejat. jajaja
Això que comenteu dels símptomes estic d’acord. Té molta tela. Jo estic passant per tot, el 2n cicle de recerca vaig notar de tot: punxades, inflors, calor... Em deia que no tenia per què ser res, però em fixava en tots i cadascun i, obvi, m’imaginava ja el positiu. Aquest cicle vaig tenir un sagnat puntual en mig del cicle, a saber perquè, tampoc encaixava per dates amb una possible implantació, vaig caçar mosques ni idea de què va passar, però ja vaig pensar que això era algo diferent i nou i que tenia opcions de que fos que sí...a la vista està que res.
És molt difícil no estar al cas del que notes, al final és el teu cos i t’està passant a dins. Potser les ganes ens fan sentir coses per la il·lusió de que sigui cert.

Doncs res, me’n vaig a Febrer. El proper mes estaré present per aquí però crec que em mantindré en un segon plà. Necessito prendrem aquest procés amb acceptació de que no ho puc controlar i sento que al final no està sent així, em miro la app de la regla 50 vegades, acabo contant a veure quan s’implantaria, si fos positiu aquest mes cap a quan naixeria i m’acabo obsessionant.
Merci a totes les que passeu a recordar-nos que al final s’aconsegueix, sigui soles o amb ajuda de la ciència. A mi em reconforta i veure que algunes ja canteu panxes també. :love:

Noies doncs seguim endavant amb el mes, hi ha molts dies per davant i estic segura que encara cantarem més panxus.

Alguna jefa per Febrer?
:***:
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: VR26 » dg. gen. 24, 2021 10:13 pm

Benvingudes a les noves incorporacions o les que us paseu per aquí a saludar i donar ànims o aportar info! S'agraeix tot!

Vaja Farfalla, quina llastima! Em sento molt identificada amb el que dius de intentar portar-ho tot controlat, posible data de part si fos positiu, etc.
Jo sempre dic que no ho faré pero es incontrolable.
Nosaltres probarem dos cicles mes amb test de ovulació, mirant calendaris, etc. Pero si no va bé ens aquests dos cicles ja anirem a la s.s per fer probes (dessitjo que no faci falta). I fariem un "parón" de mirar dates etc, en plan pensant que no arribará el positiu aviam si així relaxant-nos arriba i sino tampoc hi podem fer res.

Segons vaig llegir vaig entendre: que l'ovul es fecundat amb més frecuencia pero només en un percentatge molt baix arriba a implantarse correctament. Aixó em va portar a pensar que per aixó quasi tots els mesos tinc síntomes que quan em baixa la regla desapareixen. Com si l'ovul fos fecundat i no arriba a implantar-se i no vull pensar que sigui per algún problema de infertilitat o endometri molt fi, falta de progesterona o no sé. M'enparanoio molt, no sé si soc l'única..

Com porteu tema feina per compaginar amb embaràs? Jo em quedaría sense feina pero despres de donarli mil voltes he decidit que ara mateix prioritzo ser mare.

El vostre entorn sap que esteu buscant? Jo no vaig voler explicar lo del bioquímic perque em fa ilusió donar la bona noticia quan vingui i que sigui sorpresa.

Un petonet boniques!
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Sherhezada » dl. gen. 25, 2021 7:19 am

Hola noies!

Farfalla, quin greu ! T'entenc perfectament. Nosatres també hem estat molts mesos així i és una merda. Jo abans de començar a buscar tenia els cicles regulars, com un rellotge, i 0 síntomes de pre-warry (si, he viscut molt bé fins ara)... Tot va ser començar a pensar-hi.... I quin desgavell!

Sembla ser inevitable. Jo en l'anterior embaràs, el que no va sortir bé, ho vaig començar a contar tot, quan neixaria, els dies que es portaria amb nosequí que també estava embarassada....vaja, de tot. Crec que no vam comprar res de miracle, i mira, no va anar....

Aquesta vegada, no hem mirat gaire el calendari. He esperat 3 dies a tenir la falta per comprar el test d'embaràs i he escrit al fòrum. No deu tenir cap influència, però de vegades creus que fent les coses una mica diferents, potser funciona. Qui sap!

En fi, ànims a totes, espero que poguem compartir dubtes en aquest nou camí i espero que tot vagi bé. Creuerem els dits.

Una abraçada molt forta a totes.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. gen. 26, 2021 7:05 pm

VR26 jo també vaig llegir el mateix sobre la implantació, a més, fa poc. I vaig pensar que no tot és fer els deures quan toca, crear vida és un procés molt complexe.
I sobre el tema feina. TEMAZO, això donaria per un fil nou. A mi em preocupa, em va costar moltes trencades de cap assumir que el dia que toqui necessitaré ajuda i que està bé que sigui així. Em costa pensar en delegar, però també penso que serà temporal o que potser descobreixo una nova manera de treballar i no resulta tan terrible. Si la teva feina actual perilla imagino l’estrès afegit, ha de fer molta por. Al final totes trobem la manera: canviant, reinventant-nos, demanant ajuda, contractant-la...

I sobre l’entorn, sí, el més més proper ho sap, les amigues totes són ja mares i tinc la sort que em pregunten des del respecte. Són lo más. :love:
Al meu voltant també hi ha algun sector més pesadet, per dir-ho educat, que fa les típiques bromes que no fan cap gràcia, sort del confinament en aquest sentit. jajajaja :dimoni: Aquests no saben res.

Sherhezada, poder parlar crec que ajuda molt. Dia a dia i endavant. :-o00m

Lexi, avui tenies data, com estàs?

Mmatas i Martinina, i vosaltres? Sprint final, molt desespero o ho porteu bé?

>.-<:
Avatar de l’usuari
Lexi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Lexi » dc. gen. 27, 2021 9:42 pm

Hola noies! :--/)

Doncs _farfalla_ a mi em va baixar la warri ahir...aixis que res... cap al febrer :-o00m

Sento totes aquestes warris... jo no m'ho prenc malament ara... perque sé que per un motiu x no ens quedem de forma natural, i fins que no fem el tractament segurament les probabilitats son baixes, pero fem deures i he de dir que si em faria il.lusió...

Jo vaig estar a "grafiqueres" i la veritat, que aprens molt del teu cos, us ho recomano per controlar el cicle :ok:

Molts anims a totes i aviam si surt algun positiu mes!
Martí i Emma els meus petits
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: VR26 » dj. gen. 28, 2021 11:38 am

Vaja, quina llastima Lexi. Ojalá hi hagi sort.
Que son les "grafiqueres"? Es amb les grafiqueres que us van trobar el "motiu" per el qual us está costant?
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Mmatas » dj. gen. 28, 2021 5:43 pm

Hola!

Sento aquestes warrys.
Ànims, tot arriba

Nosaltres ho hem aplaçat pel tema vacuna. Ja tinc la primera dosis, a veure si posen la segona quan toca i no ho hem de demorar més. Així que aquest més no espero res

:-()-) :-()-)
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Minta » dv. gen. 29, 2021 10:22 am

Bon dia!

Sento molt totes aquestes warris, i aquests parons q heu de fer totes aquelles q esteu en tramits de vacunació i/o vacunades...

Com dieu moltes, jo tb amb els anims bastant pel terra.
Aquest cicle he estat bastant desapareguda, xq m’ho he volgut prendre amb calma, i no pensar gaire...
Estic a ple desespero, dimecres vinent en principi espero la W, pero no se, no noto res de diferent respecte els altres cicles.
Com les altres vegades psicosimptomes en plan angoixa, alguna punxadeta, mal d’ovaris bastant suau... res q no pugui ser warry a la vista, vaja :-o00m

De tota manera no perdo l’esperança...

Una abraçada a totes! :love:
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Minta » ds. gen. 30, 2021 8:49 am

Noies... quin estrés!
Estic a 4 dies de la DNW... m’he fet un TE dels de tira baratets i a sortit una ombra... en aquesta ocasió també la veu el Minto neujor:-)
No vull fer-me ilusions, ja q fa 2 cicles veia ratlletes a tots llocs... i de vegades aquests tests tenen linea d’evaporació q et fa dubtar.
Demà em tornarè a fer un. Si surt mes marcat, em farè el clearblue...
creueu els dits x mi!! :***:
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: VR26 » ds. gen. 30, 2021 9:08 am

:p-) oish minta!!!
Aixó pinta molt i molt bé!!!!
Acabans de confirmar!!!

Quina ilu!

Modo ego: Jo acabo de pasar la sexy week, ara toca esperar :)
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Minta » ds. gen. 30, 2021 6:58 pm

Gràcies VR26!
Aquesta tarda he fet un altre de tira, i lo mateix...
Demà fare el clearblue... estic atacada dls nervis :miko:

Anims amb el desespero!! :love:
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: AidaC » ds. gen. 30, 2021 8:59 pm

Hola noies, quin munt de dies sense passar per aquí...
Benvinguda i enhorabona Sherhezada!

Ayy Minta quins nervis, pero pinta molt molt bé! Espero bones noticies teves demà! :love:

La resta com aneu??

Jo la veritat que he desconectat una mica i per això he entrat poc per aquí. Ara mateix també estem en ple desespero , la DNW és divendres que ve però no tinc moltes esperançes, l’únic que porto desde la ovulació amb mal d’ovaris , ja veurem :-o00m :-o00m

Una abraçada per a totes, us vaig llegint :love:
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Minta » dg. gen. 31, 2021 7:24 am

Estic flipant...
El clearblue diu... EMBARAZADA 1-2 SETMANES!!!!

He passat la nit fatal, quins nervis!!!!

Moltissimes gràcies a totes per haver-me acompanyat a la cerca!
Ara nomès espero q tot surti bé!
Gràcies infinites! :love: :love: :love:
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: lau86 » dg. gen. 31, 2021 11:55 am

Ooooh!! Moooltes felicitats, Minta!! :p-) :p-) Ara a cuidar-se, i confiem que tot vagi moooolt bé!

Em saben greu la resta de warrys, jo ara entro en l'última setmana abans de la data que m'hauria de venir, que després de mirar-ho bé crec que serà 6-7 febrer, i tampoc tinc gaires esperances! Aquesta nit m'he trobat fatal de la panxa, però crec que és alguna cosa que se'm va posar malament del dinar i no paro de mirar-me els pits, i tot i que estan més grans, no em fan mal ni res, així que jajajja....crec que és pre-warry total!

Noies, us vaig llegint, me n'alegro molt per les panxus i sobretot, molts ànims a les que seguim amb la cerca, per als propers mesos! petonets!
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: VR26 » dg. gen. 31, 2021 12:55 pm

Enhorabona Mintaaa :) també al Minto, molta enveja sana tinc ara mateix =D
Us dessitjo el millor, una abraçada!
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: AidaC » dg. gen. 31, 2021 1:39 pm

Enhorabona Minta! Que contenta estic per tu :p-) :p-) ara a cuidar-se molt i a disfrutar, segur que tot va súper bé! :love:

lau86 anem igual, jo també per al dia 6, esperem que no aparegui :r) et seguiré la pista aquesta setmana a veure si hem passa més ràpida i així compartim sensacions!

Una abraçada!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. gen. 31, 2021 7:14 pm

Noies final de mes i superbones notícies!!

Felicitats Minta!! M’alegro moltíssim per tu!
>.-<: >.-<: >.-<:

Quin subidón ha de ser veure les dos ralles! Uaaa!! :p-)

A la resta, i m’hi incloc, molts ànims. Al final totes ho aconseguirem, estic segura!! :-())

Avui ja acaba el mes, però seguiré per aquí fent seguiment de les que teniu DNW a principi de Febrer a veure si cantem alguna panxu mes!!!

Igualment estaria bé obrir grup de Febrer per si hi ha noves cercadores, que puguin trobar el seu grup.
Vaaa alguna s’anima? Sembla molt, però no té complicació.
:ok:
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: lau86 » dl. feb. 01, 2021 9:50 am

Hola a totes, de nou i bon dilluns :))

AidaC, a veure si els dies passen ràpid...tot i que és difícil! Tinc molt poques esperances perquè realment més enllà del mal de panxa estrany d'aquest finde, no noto res de res, així que ja seria estrany....! En tot cas, jo intentaré esperar-me uns dies a fer el test, si la w no arriba, perquè em fa cosa detectar-ho massa d'hora i que no torni a anar bé (estic un xic paranoica!)

farfalla, moooooltes gràcies per portar el xat aquest mes! jo no m'atreveixo a liderar-ho, almenys per ara, hauré de desconnectar un xic aquest febrer per feina..! a veure si surten algunes voluntàries!

petonets, i molts ànims a totes, amb panxus o projectes de panxus! :--/) :--/)
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Mmatas » dl. feb. 01, 2021 3:15 pm

Enhorabona Minta!!!!! :-()) >.-<: >.-<:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. feb. 01, 2021 5:48 pm

Noies comparteixo una notícia que acabo de veure al 3/24. Diu que la OMS considera que les dones embarassades es poden vacunar de covid.

No ho he llegit a fons. A veure si van donant més informació.

>.-<:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::