_.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

_.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Minta » dt. des. 01, 2020 9:01 am

Hola boniqueeeees!!!

x*x*x Inaugurem nou post de desembre! x*x*x

Nenes, estic convençuda que aquest mes ha de ser un mes especial.
Ja es Nadal, per fi tanquem un any que ha estat força complicat en l'àmbit emocional, familiar i segur que laboral també.
Anem a donar-li en tots el morros a l'any 2020 cantant mooooltes panxus!

Com he llegit en algun post anterior, el mes de setembre és estadísticament el mes amb mes naixements de l'any... així que si en contem, desembre és el mes amb més panxetes!!!
neukiss-) <:-< ¡¡ENTRE TORRONS I POLVORONS... VINDRAN ELS NADONS!! <:-< neukiss-)

Aneu passant i deixeu les vostres dades, i ho aniré actualitzant al post inicial:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Num.de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:

LES CERCADORES DE DESEMBRE SOM

neu:-) Tribuchang
Edat dels dos: 32
Cicle de cerca: 2
Num.de fills: 0
DNW: 23/12

neu:-) AidaC
Edat dels dos: 23 i 34
Cicle de cerca: 2
Num.de fills: 0
DNW: ?/12

neu:-) Farfalla
Edat dels dos: 35 jo, 33 ell
Cicle de cerca: 3r
Num.de fills: 0
DNW: 24/12 aprox
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: el mes passat em vaig obsessionar amb els psicosímptomes. No m'esperava viure-ho així. Aquest mes l'arrenco amb molta il·lusió i més relax. :love:

neu:-) carabasseta
Edat dels 2: 40
Cicle de cerca: 4t
Num. De fills: 1
DNW: 28/12

neu:-) Minta
Edat dels dos: 34 jo i el Minto 36
Cicle de cerca: 3r
Num.de fills: 1
DNW: 30/12 al 02/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Els últims 3 cicles q he tingut han sigut de 40 dies, així q realment no se quan esperar la W.
Espero q prenent ovusitol poguem fer mes curteta la durada del cicle :-o00m

neu:-) Ennaraa
Edat dels dos: 32 i 33
Cicle de cerca: 5
Num.de fills: 1 de 3 anys.
DNW: ni idea. Recalculant entre 7/12 i 10/12. :-:)

neu:-) Blue Moon
Edat dels dos: 40 i 42
Cicle de cerca: 2
Num.de fills: 1 nena de 2 anys i 3 mesos
DNW: 1/1/2021 (se suposa, igual s'ha allargat un pèl el cicle, si comptem igual que aquest mes seria pel 4/1/2021)
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Continuem la cerca amb molta calma, si ve serà genial, si no arriba doncs serem una família de 3 </;-)

neu:-) floretta
Edat dels dos: 35 jo i 30 ell
Cicle de cerca: 2on
Num.de fills: 1
DNW: 24/12
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Aquest mes faré TO a veure si veig quan ovulo. El mes passat vam prendre la decisió de començar a cercar una miqueta tard i estic segura que ja havia passat la ovulació. a més aquest mes tinc la revisió anual amb el ginecòleg, així que també estarà bé xq ens digui que tot és correcte.

neu:-) Krla
Edat dels dos: 35 i 44
Cicle de cerca: 2n
Num.de fills: 1
DNW: 29/12
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Amb ganes de panxu de nou :-o00m

neu:-) Elantris
Edat dels dos: 37 jo i 43 ell
Cicle de cerca: 7è
Num.de fills: 1 de quasi 3 anys
DNW: 9/12/20
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Doncs ja fa 7 mesos que cerquem.

neu:-) Mmatas
Edad dels 2: 36 i 40
Cicle de cerca: 1r
N° de fills: 1
DNW: 29/12

neu:-) Airuna
Edat: 32 jo, 41 ell
N° de fills: cap
Cicles de cerca: 8
DNW:??
Alguna cosa que volgueu explicar: he tingut 2 avorts ens els 8 mesos de cerca.

neu:-) VR26
Edat:
N° de fills:
Cicles de cerca:
DNW:
Alguna cosa que volgueu explicar:

neu:-) Lexi
Edat dels dos: 40
Cicle de cerca: molts... 24? Iniciarem FIV
Num.de fills:2 (nen fara 5 anys al gener, nena 2 i mig)
DNW: 27/12 (i ja confirmo que si va venir :ufs: )
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Tinc SOP i el primer fill va venir despres de 3 anys de cerca... 4IA negatives i a la 1era FIV +. La nena vaig anar directa a FIV i ara...doncs desde q va neixer la nena no hem possat protecció i res...que no...I ja hem parlat amb la doctora per començar el tractament de nou...



PROPERES DNW :dimoni:

AidaC — ?/12 :-()-)
Ennaraa — 07/12 al 10/12 :-()-)
Elantris — 09/12 :-())
Tribuchang — 23/12 :-()-)
floretta — 24/12 :-()-)
Farfalla — 24/12 aprox :-()-)
Lexi — 27/12 :-()-)
carabasseta — 28/12 :-()-)
Krla — 29/12 :-())
Mmatas — 29/12 :-()-)
Minta — 30/12 al 02/01 :-()-)
Blue Moon — 01/01 al 04/01 :-()-)
Airuna — ?? :-()-)
VR26 — ?? :-()-)
Minta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 03, 2021 10:03 am, en total s’ha editat 12 vegades.
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Minta » dt. des. 01, 2020 9:09 am

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES
(Copiat de posts anteriors i que ens serà de gran ajuda)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN= doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- Postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- Postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- Tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Tribuchang » dt. des. 01, 2020 12:00 pm

Hola hola!

Tornem a la càrrega i em torno a unir a les cercadores :p-)

Edat dels dos: 32
Cicle de cerca: 2
Num.de fills: 0
DNW: 23/12

Fem la nostra segona inseminació sense hormonació! Som una parella de noies :love:
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: AidaC » dt. des. 01, 2020 1:15 pm

Hola boniques! Anem a pel desembre en forces, aquest serà el mes! Com ja sabeu jo segueixo sense notícies de la W pero bueno anem fent deures igualment i en qualsevol d’aquests es podria donar el cas així que res, anem sense data pel desembre :-o00m

Edat dels dos: 23 i 34
Cicle de cerca: 2
Num.de fills: 0
DNW: ?/12

Us desitjo un mes ple d’alegries!! neukiss-) neukiss-)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. des. 01, 2020 2:32 pm

Bravo Minta, gran obertura de cercadores!

Jo també m'afegeixo amb molt bones vibracions aquest mes. Serà l'esperit Nadalenc que m'encanta. >.-<:
Vinga Desembre, que tancarem 2020 amb bones notícies!!

Farfalla
Edat dels dos: 35 jo, 33 ell
Cicle de cerca: 3r
Num.de fills: 0
DNW: 24/12 aprox
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: el mes passat em vaig obsessionar amb els psicosímptomes. No m'esperava viure-ho així. Aquest mes l'arrenco amb molta il·lusió i més relax. :love:
_farfalla_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 02, 2020 10:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: carabasseta » dt. des. 01, 2020 6:15 pm

Bones!!!

Minta, gràcies per obrir el post, dóna molt bones vibracions, esperem cantar moltes panxus nadalenques!! :-())

Edat dels 2: 40
Cicle de cerca: 4t
Num. De fills: 1
DNW: 28/12

Vinga va, que aquest ha de ser el nostre mes neu:-)
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Minta » dt. des. 01, 2020 7:28 pm

Moltes gràcies a totes!
De veritat q desitjo de tot cor cantar moltes panxus i q aquest últim mes que queda d’aquest 2020 sigui especial per totes nosaltres.

Afegeixo la meva fitxa:

Edat dels dos: 34 jo i el Minto 36
Cicle de cerca: 3r
Num.de fills: 1
DNW: 30/12 aprox
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Els últims 3 cicles q he tingut han sigut de 40 dies, així q realment no se quan esperar la W.
Espero q prenent ovusitol poguem fer mes curteta la durada del cicle :-o00m


MOOOLTA SORT A TOTES!
Ennaraa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 12:35 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Ennaraa » dt. des. 01, 2020 10:02 pm

Hola noies!

Gràcies Minta per obrir desembe. M'encanta l'entrada, súper positivisme!

Entro ràpid per dir que avui m'he fet un TE i ha sortit negatiu..així que pot ser que ovules la setmana passada. Noc vaig molt perduda. Si és així, no hem fet gaire bé els deures.
Seguirem!

Edat dels dos: 32 i 33
Cicle de cerca: 5
Num.de fills: 1 de 3 anys.
DNW: ni idea. Recalculant entre 7/12 i 10/12. :-:)
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Blue Moon » dc. des. 02, 2020 4:01 pm

Gràcies Minta!
Jo també m'uneixo, avui finalment ha vingut la W així que a pel desembre (la meva nena és un positiu del desembre 2017, espero que no comparteixin aniversari!).

Edat dels dos: 40 i 42
Cicle de cerca: 2
Num.de fills: 1 nena de 2 anys i 3 mesos
DNW: 1/1/2021 (se suposa, igual s'ha allargat un pèl el cicle, si comptem igual que aquest mes seria pel 4/1/2021)
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Continuem la cerca amb molta calma, si ve serà genial, si no arriba doncs serem una família de 3 </;-)
Imatge
Imatge
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: floretta » dv. des. 04, 2020 6:46 am

Bon dia noies :***:

MInta moltes gràcies per fer de jefa aquest nou mes!! m'ha agradat molt el missatge de benvinguda!

Doncs res comencem nou mes de cerca i aquí van les meves dades:

Edat dels dos: 35 jo i 30 ell
Cicle de cerca: 2on
Num.de fills: 1
DNW: 24/12
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Aquest mes faré TO a veure si veig quan ovulo. El mes passat vam prendre la decisió de començar a cercar una miqueta tard i estic segura que ja havia passat la ovulació. a més aquest mes tinc la revisió anual amb el ginecòleg, així que també estarà bé xq ens digui que tot és correcte.

Vinga noies, a veure si arriben panxus en forma de regalets de Nadal :cnena: , i en el meu cas també d'aniversari!!

Pel que veig la majoria de DNW són cap a finals de mes, passarem el desespero gairebé totes plegades, menys la Ennaraa que ja li queda poquet... Com vas Ennaraa? sensacions??

Anem parlant!!
Ennaraa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 12:35 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Ennaraa » dv. des. 04, 2020 2:13 pm

Hola noies!

Es nota que esteu en fase avorrida :-o00m

Jo fa uns dies que entro i surto sense escriure, ja que no se massa que dir. Hi ha dies que tinc molts psicosimptomes i altres que penso que ni de conya!
Ja fa uns mesos que hi anem al darrera, sense massa èxit i això que el primer va ser a la primera!
Aquest cop ens ho juguem a una hahaha però ja que escric em deixo anar. Fa dos dies que tinc el cos raro i al mati amb fàstigs, però després desapareixen i faig vida normal i al vespre molt cansada. Ahir a les 22h ja dormia..no ho se, també podria ser que estigues agafant una mica d passa hahahha

Com aneu les altres?
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. des. 04, 2020 3:42 pm

Ennaraa aquesta dies d'espera són fatals. A veure, a veure, malament no sonen aquests símptomes. Creuo els dits per tu :ok:
Realment pel que es diu, buscar 5 cicles no és pas gaire, lo extrany és encertar a la primera, però clar el desespero va en augment i la teoria no consola.

Jo he demanat TO que m'arriben en breu, el mes passat la W va venir abans d'hora aixi que no tinc gens clar quan ovulo. Provaré a veure que tal. A més crec em servirà per estar entretinguda i no estar pensant constantment si serà que ja ovulo o serà que no. El mes passat en desepero total vaig fer un TE i em va servir per relaxar-me.
Provaré, si no em surt l'experiència com espero, a banda de que canti positiu o no, doncs el proper cicle tornaré a nar per lliure. I com ja em vau dir per aquí, anar-me coneixent i aprenent què em serveix per seguir tranquil·la i què no.

Abraçades noies, el final d'any serà sonat amb tant desespero!! neu:-D
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Minta » dv. des. 04, 2020 6:16 pm

Bona nit!

Ai ai ai! Ennaraa, si q sona bé lo q dius! A veure si donem la primera panxu de novembre/desembre!

I si, ara la gran majoria estem en fase aborrida màxima.
Vaig fent TO, pero de moment res de res. Tinc l’esperança de q aquest mes no sigui un altre vegada un cicle de 40 dies :ufs:

I res mes a dir maques. Q passeu un bon capde i super pont (per la q ho tingui) i a fer deures en quant toqui!!!

Petonsss!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: _farfalla_ » ds. des. 05, 2020 2:38 pm

Bona tarda noies. Entro en modo ego i per compartir experiència.
Acabo de començar amb els TO, estic fent servir tan TO com TE de tira de la marca One Step. I m'estan agradan molt.
Porten instruccions molt ben explicades i fàcils d'entendre. I ja he après una cosa nova, que la orina pels TO no ha de ser la de 1a hora com als TE sinó més tard. A més porten indicacions perquè sàpigues quan començar amb els tests segons la teva llargada de cicle i com interpretar els resultats. Molt bé, de debó, en un format molt fàcil.
Avui n'he fet un i la marca no ha sortit tan tan fosca com la de control peró deu nidó! no és pas una ombra, com ja explica que pot passar. Així que sembla que en els proper dies ja ovulo. Si miro l'aplicació del mòbil hauría dit que faltava més, de fet pensava que gairebé no sortiria res a la tira. En faré un altre demà o l'altre per comparar la intesitat.

Abraçades cercadores.
Espero que a alguna us serveixi la informació. :ok: neukiss-)
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: carabasseta » ds. des. 05, 2020 11:00 pm

Ei guapes!!
Doncs sii, la majoria estem en fase avorrida total, es fa llarg z2:-)
Farfalla, a mi també m'ha passat que amb els TO he vist que ovulava algun dia després al que me marca l'app ... I tens raó, l'hormona es detecta millor durant el dia, a diferència del TE, bo recordar-ho. A tope,que tens la SW ja aquí :love: ..::··

Ennaraa, quin super desespero, imagino que ja deus estar pujant-te per les parets, i aquests símptomes fan molt bona pinta, a veure si aviat hi ha novetats!!

I la resta, en breu començarem la SW, a veure si ens anima una micona!!

Jo dimarts o dimecres començaré a fer TO. Per altra banda, alguns dies segueixo practicant ioga a casa, me va bé per relaxar-me i si és abans de dormir m'adormo fàcilment. És que darrerament s'han ajuntat coses que me causen un poc d'estrès, clar, si a això hi sumem la pressió per aconseguir panxu doncs es fa un còctel que gaire bo no deu ser... en fi, paciència.
Ah també m'he començat a prendre maca (en pols). A banda d'anar bé per la fertilitat, diuen que augmenta la libido (que darrerament costa una mica,no sé si per la pressió de fer-ho en dies determinats, o pandèmia i situació actual, que sense adonar-nos acaba afectant....) i va bé pels cabells, pell, per tenir més energia, aviam...no l'havia pres mai.

En fi guapes, espero que esteu passant un bon cap de llarg. Bona nit!!!
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Krla » dl. des. 07, 2020 12:09 pm

Hola a totes! :--/)
M’afageixo al grup de cercadores!

Edat dels dos: 35 i 44
Cicle de cerca: 2n
Num.de fills: 1
DNW: ?
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Amb ganes de panxu de nou :-o00m
Ennaraa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 12:35 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Ennaraa » dt. des. 08, 2020 5:47 pm

Hola noies!!

Que tal esteu? Com ha anat el pont? Ja estem a mig mes, a veure si comença a haver més moviment per aquí!

Benvinguda Krla! No saps el dia que t'ha de no venir la warry?

AidaC com estàs? Et vaig escriure, ho vas rebre? No se si ho vaig fer bé des del mbl.

Jo en desespero total, tant que avui m'he fet un TE i ha sortit ben blanc heheh nc què pensar. L'APP posa que m'ha de venir el 10, m'agafare a aquesta idea i sino aniré a fer una visita al ginecoleg. Sensacions en tinc, sobretot que estic molt cansada, em falten piles per seguir el ritme al peque i molts dies a les 22h estic KO, el mareig va a dies, m'ha sortit un mussol ( primer cop a la vida), no ho se em sento rara. Ara ve quan em surt un refredat o així hahahahha

Ja aniré passant parte :r)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. des. 09, 2020 3:12 pm

Noies com anem?
Es nota que la majoria tenim data a final final de mes.

Krla benvinguda!!

Ennaraa com va?? Encara falten dies. Quan queda poc per saber el què, és un horror! Ànim!!

AidaC què sabem? Estem atentes.

Tribuchang ja heu fet la inseminació aquest mes? Deu nidó, emocionalment ha de ser ben complexe també.

Carbasseta aii l'estrés... a vegades sembla que el món es posa d'acord per passar tot alhora. Que bé que el ioga t'ajudi.

Doncs per aquí anar passant els dies i aprofitant el sexypont, jeje. Els TO no sé si m'acaben de convèncer. No entenc la intesistat de la marca que surt, però és veritat que em manté entretinguda.

Abraçades cercadores neukiss-)
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: Blue Moon » dc. des. 09, 2020 3:37 pm

Hola noies! Com ha anat el pont?

Uff Ennaraa, espera a veure uns dies i si no es presenta, repeteix! A veure si hi ha sort.

AidaC, res encara? això és desesperant :-o00m

Ego: avui m'he fet un TO, la intensitat és molt alta encara que no arriba al tope, però casi casi, jo crec que en l'altra cerca hi havia més diferència... costa molt de veure matisos, igual és la marca, no se. Començarem sexy week divendres, vaig llegir que recomanaven fer pinxito els dies CD 10, CD12, CD14, CD16 i CD18 per enganxar seguríssim l'òvul, provarem encara que igual algun dia ens l'hem de saltar, amb la nena pul·lulant es complica la cosa.
I noies que ja teniu un fill, en algun moment heu dubtat de si millor un de sol o 2 (o més)? és que hi ha dies que veig claríssim que vull un altre i dies que penso que ja estem bé i que quines ganes de liar la cosa... suposo que és tema hormonal, però no sé, amb la 1a ho tenia tan clar que ara em sobta una mica el dubte. Sóc jo o és normal?

Bé, molts ànims a totes aquest mes neukiss-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: _.,;´¨`;,._.·*Cercadores Desembre*·._.,;´¨`;,._

EntradaAutor: carabasseta » dc. des. 09, 2020 9:15 pm

Hola holaaa!
Bueno, això es comença a animar hehe

Krla, benvinguda!!! Per cert, saps quan t'ha de venir la warry? A veure si compartim desespero

Ennaraa, seguim les teues novetats, demà és el dia que no ha de venir warry, veritat? Esperem que no...i si te notes rara potser bona senyal, a vegades tenim certa intuïció amb això de l'embaràs... :)

Farfalla, la veritat és que els TO són un entreteniment hehe. En teoria per a què sigui positiu clar, la ratlleta ha de ser igual o més forta que la de control... però a vegades una no sap ben bé, sembla obvi però no...

Tribuchang quan teniu la IA? A topee

Blue Moon, tranquil·la, amb això de les dubtes del 2n no ets la rara...jo crec que més o menys a totes ens entren dubtes. Jo, sincerament, crec que amb un sol fill s'hi està molt bé,va creixent, es fa més autònom i tot és molt més fàcil. Però clar, a jo me fa il·lusió que tingui un germà, tornar a viure l'experiència, etc. No sé, també m'agrada mig fer-me a la idea de què 3 estem bé, per si de cas...i que per tant, qualsevol cosa estarà bé.

Ego: doncs avui m'he fet TO i m'ha sortit també la ratlleta molt forta, quasi tant com la de control...ja tinc ganes de fer-me demà un altre per saber si puja d'intensitat o ja va baixant, pq si no tinc una referència me despista molt... igualment, inaugurem SW

Va, noies, bona nit!! Muaks

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::