Cercadores novembre

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: AidaC » dt. nov. 10, 2020 6:14 pm

Hola noies! Com aneu?

Tribuchang jo no sé molta cosa sobre això però diria que si que podría ser implantació!

Minta com vas? Segueixes amb simptomes? Quines ganes de saber jeje

Bluemoon Espero que trobessis l’estoneta :love: :love:

Ego: Jo vaig a dies, alguns dies si que noto les nausees i d’altres no, el que si que es constant és com una sensació de pressió a la part baixa de l’abdomen. La veritat les sensacions coincideixen amb l’altre embaràs però no vull fer-me il•lusions i que desprès siguin coses del meu cap!
Sobre la W de moment no hi ha ni rastre, a veure si demà m’arriben els TE i sortim de dubtes! De moment vaig aguantant bé el desespero :()()::::

Una abraçada a totes, boniques! : lasito :
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: carabasseta » dt. nov. 10, 2020 8:20 pm

Tribuchang ha escrit:Avui tinc un dia de molts símptones... aquest mati tenia com punxadetes i sensació de molts gasos i la tarda ha començat amb dolor com de regla. Ara fa una estona al anar al lavabo he tacat una miqueta però molt poquet com rosadet. Ja fa 6 dies desde que em vaig fer la inseminació i estic prenent progesterona (que sé que els simptomes venen d’aqui) però aquest sagnat creieu que pot ser d’implantació?


Hola guapa!! doncs per la data que dius, 6 dies després inseminació, ben bé podria ser implantació...perquè encara és moolt aviat per a què sigui la warry, no? els tacadets de warry almenys a mi me venen 2 o 3 dies màxim abans... i que sigui rosadet bona senyal...aviam!! :()()::::
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Tribuchang » dc. nov. 11, 2020 5:44 am

Jo crec wue si es massa aviat per la W! I no es que avisi normalment però clar smb la progesterona no sé com va la cosa...
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Blue Moon » dc. nov. 11, 2020 9:29 am

Ostres, Tribuchang, per data si pinta a implantacio... A veure si s'enganxa ben fort! Afegeixo la DNW a la llista.

AidaC quina emocio jajaja, dema digue'ns alguna cosa... Jo no aguantava ni al dia de la falta, em feia sempre TE previs! Aquests simptomes i que encara no hagi fet presencia la W pinten super!

Ego: vam fer deures dissabte i dilluns nit, pero ahir seguia sortint la ratlla igual de marcada, suposo que l'ovulacio es avui, com marca entre les 24 i 48 hores previes... Espero que hi hagi algun bitxet encara viu per aqui dins ..::··

Com aneu la resta?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: carabasseta » dc. nov. 11, 2020 9:38 pm

Hola!!
AidaC, quins nervis, no? T'han arribat els TE? digue'ns cosetes!!

Tribuchang, suposo que això de la progesterona deu confondre molt però paciència :)

Blue Moon, encara surt la ratlleta del TO marcada? La veritat és que no sé quants de dies/hores marca positiu clar el TO, sempre q m ha sortit ben marcada ja no he tornat a fer test, suposant q ja ovulava i estava en el pic. En tot cas, Això és imminent o ara mateix deus estar ovulant, encara hi ha temps de fer algun pintxo d'última hora hehe... Sinó segur que hi ha bitxitus per allà pululant, que diuen que duren uns quants dies!

Ego: Jo ahir també vaig començar amb els TO, ahir ratlleta fluixa i avui més forta però no arriba a ser-ho com la de control, suposo que demà ja serà un positiu, aviam...De moment anem fent algun pintxu

I la resta?? Com esteu? :)
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Minta » dj. nov. 12, 2020 11:02 am

Hola a totes!!

AidaC, com vas? Si jo ja estic hiper mega estresada amb el desespero, no puc imaginar-me com estas tu!
Ja tens el test?

Bluemoon, ja veig q estas a tope fent deures. >.-<:

Tribuchang, jo tb crec q es implantació. Es molt aviat per q sigui W, oi?
Tot això pinta molt be!! >.-<:

Carbasseta, ja queda poquet x la SW!!!

EGO: escric en modo soso mvl. Sorry.
Res noies. Estic ralladisima i agobiadisima.
La setmana passada tenia tots els simptomes. Va arribar el finde i van marxar de cop.
De cop i volta desde fa 2 dies he començat a trovar-me fatal.
Ahir va ser increible. Unes nauseas tremendas durant tota la tarda/nit, i portava un dies tb com amb una sensació de pressió sota la panxa.
Intento pensar q encara em queden dies per arribar a la W, i q tots aquests simptomes son cosa del meu cap...
Pero es q ahir a la tarda estava tant malament q vaig fer-me un clearblue digital i va sortir no embarazada.

En fi. Suposo q m’ho he fet amb massa antelació, i q tb m’ho vaig fer a la nit.
O pot ser es q simplement les nauseas i tot això es cosa del meu cap i no estic embaraçada.

Aquest matí m’he fet un test d’aquests de tira (one step), i ha sortit blanc nuclear.
Si et fixes mooolt mooolt mooolt hi ha com una sombreta, pero crec q es la linea aquesta d’evaporació.

Total, tota aquesta xapa per dir-vos q el desespero en un rotllo. Q estic una mica agobiada xq no entenc xq em trovo malament i en canvi els tests surten negatius :ufs:

Res mes noies. Us vaig llegint.
I sobretot gracies x llegir-me :-o00m
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: AidaC » dv. nov. 13, 2020 9:56 pm

Hola noies! Passo ràpidament per aqui per dir-vos que encara no sé res, a veure si arriben ja els TE ?-)
Ara ja si que començo a desesperar jejeje

Molts ànims a totes, ja ens anem apropant a totes les DNW >.-<: :-())
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Blue Moon » ds. nov. 14, 2020 9:49 am

Mare meva AidaC, quin aguante tens, jo ja hagues comprat un a la farmacia :-D Pinta a superpositiu, oi???

Minta, si veus l'ombra es indicador, espera a la data de la falta i repeteix amb la primera orina del mati... Si es negatiu no hi ha ni ombreta, molta sort : lasito :

Carabasseta, en plena SW? Animssss ..::··

Mode ego: aquests dies he tingut 2 dies de dolor abdominal, punxades i coses rares, segurament era l'ovulacio pero normalment no la noto mai, aixi que ni idea, veurem... Avui rematem en quant s'emportin la nena en una estona encara que mes que per possibilitat es per acomiadar la SW.
A veure com acaba el mes, que ja estem a meitat, i te molt bona pinta...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: carabasseta » ds. nov. 14, 2020 3:51 pm

Hola precioses!
AidaC, quin aguante i paciència!!! A veure si arriben ha els TE però si no tens notícies de la warry això pinta mooolt bé! :-o00m

Minta, com vas? Encara te trobes tan malament? Quin rotllo aquests desesperos plens de símptomes que ja no saps si és tot psicològic o no....t'entenc perfectament, jo hi ha hagut desesperos que m'he trobat realment malament, però això de les nàusees segur que no és warry, aviam, poden ser nervis també, però és més símptoma de panxu que de warry. Amb això del test blanc nuclear ni cas, que encara queden dies. Te nhas fet algun altre?

Blue moon, jo quan estic buscant també me fixo molt en els mals d'ovulació, és increïble. Jo tinc punxades i com si estigués inflamada la zona. Aviat entrem en l'etapa desespero!

Ego: jo dijous migdia vaig donar positiu al TO, vàrem fer pinxo a la nit però divendres volia fer-ne un altre i no va poder ser. Me fa ràbia pq estic un poc pressionada en fer pinxo i així no hi ha qui es relaxi. I avui ja serà massa tard, si tenim ganes bé, sinó doncs paciència. No tinc gaires esperances en aquest mes, estic en general un poc estressada, pensava que aquest mes seria més tranquil però no...

La resta com aneu? Novetats?

Vinga, anem parlant i espero que aviat cantant panxus!!! :miko:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: _farfalla_ » ds. nov. 14, 2020 5:27 pm

:--/)
Hola, m'estreno en aquest forum. El vaig conèixer a través d'una amiga fa molt temps i ara que m'ha arribat el torn he vingut a veure què tal.
Veig que feu servis sigles com DNW , no sé massa què són. jajaja Si em podeu fer 5 cèntims, així ja em presento i passo la info que dieu.
Una abraçada
Ennaraa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 12:35 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Ennaraa » ds. nov. 14, 2020 10:03 pm

Hola noies, m'animo a escriure. Us vaig llegint i al final m'he decidit.
Igual que l'AidaC venim d'un avort al mes passat. També hem continuat amb la cerca, ja que no ens van dir el contrari.
Deixo les meves dades

Edat: 32
Fills: 1 de 3anys
Cicles de cerca: 5
DNW: No ho tinc gaire clar. Suposo q cap a final de mes.
Altres

Molta sort a totes :***:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: _farfalla_ » ds. nov. 14, 2020 11:14 pm

Escric de nou, que he trobat en un altre fil el glosari. Molt complet, oye? jejeje >.-<:

_farfalla_
Edat: 35
cicle de recerca: 2n
DNW: 26/11

Ego: Doncs per mi és el primer embaràs que busco. Vaig estar a la banqueta molt de temps, per massa complicacions laborals, ara les coses s'han relaxat i hem decidit que com el moment perfecte no existeix ja em esperat prou.
Comencem amb calma i sense fixar-nos massa, però clar el cos parla, et veus allà la clara d'ou i dius vale SW a la vista i com ha caigut pinxito el cap va a mil. No tinc pressa, però m'assalta el "i si és jaa?!?"
M'ha anat molt bé veure que els psicosímptomes no són només cosa meva. Em prenia per boja. Estic just començant la fase desespero i de cop em noto totes les punxadetes i xorradetes. Tot i que no són tan taan com expliqueu la Minta i Tribuchang, guauu sonen molt bé tots aquests símptomes. Creuo els dits per vosaltres!! :ok:

Anem parlant i ens anem coneixent
Una abraçada
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Blue Moon » dg. nov. 15, 2020 11:38 am

Benvingudes Farfalla i Ennaraa, que tingueu una cerca curteta! Us afegeixo al primer post.

Carabasseta, si el vau fer amb el positiu es suficient, a mes hi ha qui diu que 2 dies seguits no es gaire adequat per la qualitat i quantitat de l'esperma, aixi que anims.

Ego: Vaig estar mirant x internet i recomanen entre els dies 10 i 18 del cicle fer deures en dies alterns... Mirant el calendari jo he fet deures el dia 10, 12 (a la nit) i 17, hauria anat de perles el dia 15 pero no va poder ser, aixi que la meva loteria ja esta feta.
Ara escalforeta a la panxa (tinc un coixinet de llavors que em va genial) i els peus ben abrigats i a esperar...
Per cert, ahir (dia 17 del meu cicle) tenia clara d'ou i em vaig fer un TO per curiositat, i una altra vegada super marcada, no entenc res... Ja vaig tenir super marca dilluns i dimarts ?-)
En fi, si aquest mes no l'encertem fare TO tooot el mes vinent per veure com funciona el meu cos. No se si ovulo 2 vegades o que.
Imatge
Imatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. nov. 15, 2020 3:37 pm

Blue Moon sembla que els deures estàn fets, quin rollo això d'esperar.
Jo de TO no tinc ni idea. Sí, que he sentit que només s'ovula una vegada, però sí que poden ser dos òvuls. El cos, tot un misteri.

Per cert, perquè això d'abrigar-se els peus? ?-)
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: floretta » dg. nov. 15, 2020 5:00 pm

Hola noies!!!

Una més que es suma al carro de les cercadores!!

Tot i que aquest mes entre que ens hem decidit i no, no hem fet gaires els deures em sembla, mai se sap...

Blue Moon diria que en el meu primer embaràs vam coincidir com a cercadores també!!

Passo les meves dades:

Edat: 35
Fills: 1
Cicles de cerca: 1er
DNW: 26/11

Vinga, a veure si surt alguna panxolina aviat!! :b-)))
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Blue Moon » dg. nov. 15, 2020 6:22 pm

Benvinguda Floretta, ara t'afegeixo! Si que em sona jeje, compartim nova cerca doncs :)

Farfalla, el tema peus diuen que si estan freds el cos envia la sang avall x escalfar-los i ens interessa que irrigui la zona del ventre. No se si es cert o no, pero no costa gens jajaja.

Sort a totes, a veure si comencen a sortir panxetes.
Imatge
Imatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. nov. 15, 2020 8:01 pm

Anda!
Com tu dius, és algo que no costa res de fer i si pot ajudar, doncs val la pena provar!

Benvinguda Floretta. Som ja unes quantes de final de mes. :()()::::

Ànims a totes!
Ennaraa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 12:35 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Ennaraa » dg. nov. 15, 2020 10:38 pm

Hola!
Benvinguda floretta!

Blue Moon, jo tinc cicles súper súper irregulars i també he utilitzat els TO alguna vegada, de manera molt orientativa i és que costa molt o, almenys a mi em costa molt, veure un + clar. Em passa el mateix que a tu, però també et diré que pot ser no se el dia exacte, pero sí que em van ajudar a fer diana.
Avui m'ha sortit força marcat, a veure :p-)

Com aneu les altres? novetats?
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Blue Moon » dl. nov. 16, 2020 3:57 pm

Minta, avui es la teva DNW! Com esta el tema?
AidaC, sabem alguna cosa?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: carabasseta » dl. nov. 16, 2020 4:52 pm

Hola guapes!!
Benvingudes les noves incorporacions :--/) amb ganes de què hi hagin moltes panxus!!!

Parlant del tema dels TO, la veritat és que a mi me van genial pq després comparant amb l'aplicació he vist que la data no arriba a coincidir del tot i difereix en 2 dies o així... En el meu cas sí que veig q la ratlleta va sent més fosca fins q és igual. En teoria per a què sigui positiu ha de ser així igual o més fosca. Però clar, a cadascuna les hormones van com van i potser no és tan clar, blue moon, suposo que és el que dius, anar coneixent el cos, per què no hi ha algun dia que surt super fosc en comparació o són sempre les ratlles iguals?

Jo començo etapa d'espera, encara queden 10 dies bons, només espero no tenir gaires símptomes perquè me ratllo molt!

Veig que aquest final de mes serà apoteòsic amb tantes DNW!! >.-<:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::