Cercadores novembre

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: carabasseta » dg. nov. 22, 2020 3:11 pm

Hola guapes!! :--/)

Farfalla, al final t'has fet el TE! Molt bé, si t'has quedat més tranquil·la perfecte! . Jo penso que tot és anar coneixent el nostre cos i veure quines coses ens van bé o no per a següents cerques. En el meu cas tinc l'app fertility friend, que segur que moltes coneixeu, i me vaig apuntant els símptomes, així vaig descartant per al mes següent i mira, si sona la flauta perfecte, però li donc menys importància a segons quins símptomes i me trobo un poc millor...

Floretta, no descartis aquest mes encara!! Però bé, decidir-se finalment en tenir un fill va com va i pilla com pilla hehe. A veure si hi ha sort igualment!
Uii jo no poso l'arbre tan aviat haha... Tot això és fruit de l'avorriment i que el petit fa dies que ho demana, així que l'hem mig fet xx:-D

La resta de desesperades ja anireu dient!!
Tenim a l'AidaC i a l a Minta amb DNW ja passades.... Aviam si hi ha panxuuu, ja informareu!



Ego: A mi encara me queda una setmaneta ben bona, paciència... Poca cosa, ja veieu :()():::: !

Una abraçada a totes
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: AidaC » dl. nov. 23, 2020 10:05 am

Hola noies!!

Tribuchang ànims i força per la propera!!

Farfalla, Blue Moon , Carbasseta, Ennaraa i Floretta Com ho porteu? ànims amb el desespero, ja queda poc!

Adoptabcn te hiciste el test al final?

Minta com estàs? Tens alguna noticia?

Ego: Jo segueixo sense noticies, la veritat bastant confosa ja que el dimarts el TE va ser blanc nuclear , tot i que el vaig fer per la nit crec que si fos el cas ja hagues donat positiu igualment.
No sé si fer-me un altre o esperar... i a la vegada també una mica desesperada. Casi tots els dies tinc dolorets tipo punxadetes i algunes nausees molt suaus, ja no sé si és el meu cap o que!!

Que penseu noies? Que farieu? :-o00m :-o00m

Vinga que d’aquí poc ha de sortir alguna panxeta!! :-()) :-())
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: floretta » dl. nov. 23, 2020 11:05 am

Ostres AidaC quin aguante que tens!! jo ja m'hagués fet un altre test segur...

A més, si te'l fas i no surt positiu (q espero q si!!) potser et relaxaria, no?

Les altres com aneu??

Jo ahir vaig tenir un dia molt extrany amb nàuseas i sortir corrents a vomitar però després no vomitava...de veritat que el cap va boig!! estic a dia 28 de cicle. El mes passat em va venir la w el dia 28, però no sóc un rellotge i de vegades em ve a dia 30...estic pensant en fer-me un test (la pega és q no en tinc) i així no tenir tant d'agovio xq li dono voltes tota l'estona!

Què tingueu bon dia!! :***:
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Blue Moon » dl. nov. 23, 2020 4:23 pm

Bon dilluns! Quin fred fa avui ufff...
AidaC, un altre TE sens dubte, si tenies poca hormona i el vas fer a la nit podia donar un fals negatiu, fes un altre amb la primera orina del mati i ens expliques!
Minta, i tu com vas?
Aquesta setmana estem casi totes ja jeje, a veure si surten uns quants positius!

Ego: avui he anat a la ginecologa, analitiques i mostra tot be, una mica baixa la vitamina D (cosa normal en aquesta epoca) i he de prendre una capsula, casualment a l'altre embaras igual, i em van sobrar algunes de la caixa que vaig comprar, aixi que dema mati me la prendre i llestos.
Simptomes la veritat es que res de res, alguna sensacio al ventre que noto perque estic pendent, avui m'he llevat a les 2 de la matinada per anar al wc i ja esta... Sera una setmana llargueta jeje...

Molts anims a totes i abrigueu-vos be neukiss-)
Imatge
Imatge
Ennaraa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 12:35 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Ennaraa » dt. nov. 24, 2020 10:10 am

Bon dia noies!

com esteu?
AidaC, has fet més TE? Jo també me’l feria sens dubte, pot ser l'avort del mes passat t'ha destarotat el cicle. Jo segueixo el mateix camí i crec que he ovulat una setmana més tard (però també tinc cicles súper irregulars, així que no se si sóc un bon exemple)

La resta com esteu? Algun psicosimptome?

Jo la veritat és que estic molt tranquil.la, però com he dit, crec que vaig una setmana tard. Però haig de dir que fa un parell de dies que noto punxades i mal d’ovaris i ja estic començant a entrar en desespero. Els altres embarassos el primer símptoma que vaig tenir va ser dolor de pits i ara, de moment res de res, suposo que això em fa pensar que no hem encertat. El fet d’estar al fòrum i compartir aquests dies també m’ajuda, quan ho he passat sense voler-ho compartir massa, m’he obsessionat més. :-()-)

AidaC i Minta esperem notícies aviat i que siguin de les bones! :b-)))
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Minta » dt. nov. 24, 2020 1:48 pm

Bona tarda noies!!!

Noies! Pinten mooolt be aquests simptomes q vaig llegint!

Ego:
Entro rapid dsd el mvl per dir-vos q avuí ha arribat W.
Realment ja portava un dies q tenia la sensació q no era el nostre mes.
Estic tranquila, i en part tenía ganes de que vingués per provar sort el seguent cicle.
Aquest vegada el cicle ha estat de 41 dies.
Avuí mateix he comprat ovusitol D, que a l’anterior embaraç em va anar super bé.
Tambè he fet compra de tests d’ovulació... si tot va bé, m’arriben demà.
Així q res. No tinc n’idea de com funcionen els TO. Amb els q he comprat diu q he de descarregar una app.
Si alguna em pot donar consells, seran benvinguts.
Nomès aixó noies... si alguna cosa he après aquest cicle, es a que no farè TE “a la ligera” (ja que veia la ratlleta on no hi era). I sobretot sobretot sobretot, disfrutar, fer pinxitos a tope i intentar no fliparme amb els simptomes, jejeje!
Imposible veritat? :-D

Ens anem llegint. Seguiré llegint-vos a veure si tenim super panxus de final de mes!!!
Us desitjo tota la sort del mon!!! :love: :love: :love: :love:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. nov. 24, 2020 7:35 pm

Noies, entro ràpid només per explicar que ja tinc aquí la W. Ha vingut un parell de dies abans del que esperava.
Doncs bé, una que també salta de mes. La veritat no pensava que l'inici de la recerca seria així amb tants psicosímptomes i que hi estaria tan atenta. M'ho agafo bé i amb calma, claar que preferiria haver cantat panxu, però seguim i contenta.
Qui sap? Potser al Desembre puc dir Any Nou, Mama nova!!

Ànims a la resta que Novembre no ha acabat!!! :content:
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: carabasseta » dc. nov. 25, 2020 2:34 pm

hola noies!

doncs ja tenim el final de mes quasi a tocar!

Farfalla, aii aquesta warry que ja ha fet acte de presència, i a sobre abans! molts pepos i ànims pel proper mes!!. Jo el 1r cicle també vaig tenir molt psicosímptomes i va venir com a 2 o 3 dies abans, se'm va destirotar tot molt, però vaig agrair que no es retardés perquè així començava el cicle abans i després del xasco de seguida a mirar al següent. Qui sap si serà el positiu ve com a regalet de nadal neu:-D

Minta, tu també la warry, vaja, amb tants dies pensava que la cosa pintava bé!! però és això, a encarar la propera cerca aprenent cosetes. L'ovusitol suposo que és per controlar una mica l'ovulació, no? segur que anirà bé, i si ho combines amb els TO segur costa menys fer diana! jo els TO que tinc són els de tira, els bàsics, vaja hehe...així que si aquests que has comprat són més sofisticats no sé si va igual, però de totes maneres, jo començo més o menys 2 o 3 dies abans de quan hauria d'ovular (en el meu cas perquè sóc bastant regular) i vaig fent TO cada dia o 2 vegades al dia i vaig veient com la ratlleta passa de fluixa a forta, llavors vol dir que en 24 h més o menys ovularé, així que aquell dia intento fer pinxito....lo que això va com va....

Ennaraa, com segueixes amb el desespero?? pensa que potser els símptomes en una mateixa dona per diferents embarassos potser són diferents, però jo faig igual, ho comparo amb l'anterior hehe... he anat a buscar què vaig posar en el seu dia al fòrum de cercadores perquè no me'n recordava bé haha, vaja tela. Però sí, l'obsessió se porta diferent compartint experiències per aquí!!

Blue moon, molt bé aquestes analítiques, la vitamina D diuen que és molt important segur que van bé aquestes pastilletes. Jo a vegades intento posar-me al solet una estona (tot i què evidentment això no sempre és possible).

Floretta, que no queda res per acabar el desespero! com segueixen aquests símptomes? jo el primer mes estava igual, sense TE i ja tenia excusa per esperar perquè me feia mandra anar-lo a buscar, el mes passat ja vaig fer comanda per internet hehe


i la resta què tal, AidaC... com ho tenim?

Ego: doncs en ple desespero, en principi m'ha de venir la warry diumenge. La veritat és que aquest mes estic més tranquil·la o intentant no flipar-me amb els símptomes. De moment algun doloret de warry o ovaris, i sensibilitat als pits. Això dels pits és increïble, ja feia molt que no me feien mal abans de la warry i ha sigut començar a buscar i una setmana abans ja tinc doloret, de veritat que el cos es torna mig boig, eh?
Per cert, que he anat a mirar quins símptomes vaig tenir a l'altre embaràs i que vaig anar posant al fòrum de cercadores i eren: panxa inflada, més pipi, sensibilitat als pits, un poc de mareig algun dia i dolorets ovaris...


doncs res, que comenci la festa de desespero final, som unes quantes aquests dies, a veure si podem cantar moles panxus :-()) :-())

un petonet guapes :content:
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: floretta » dc. nov. 25, 2020 4:30 pm

Bona tarda noies,

sento aquestes w!! a mi també m'ha vingut avui...així que res, una més que va cap a desembre!!!

Les que esteu en desespero q tal ho porteu??

a veure si cantem alguna :-()) que ja va tocant!!
Ennaraa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 12:35 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Ennaraa » dc. nov. 25, 2020 10:43 pm

Hola!

Entro des del mbl i ja és el segon intent d'escriure.

Sento aquestes warrys, és un pal..però ja podreu encetar nou cicle i encarar-lo amb energia i tot el què comporta el Nadal. I mira si hi ha doble regal millor neujor:-)

AidaC ens queda saber de tu. Si encara no ha aparagut, t'entenc. Fa dos cicles vaig tenir un cicle de 60 dies, en plena cerca també. Per tornar-se boja!

EGO. segueixo amb dolors i punxades als ovaris. Avui al matí he tingut fluxe tipu clara d'ou, però fa 10-15 dies també em va passar. He fet un TO per descartar i ha sortit super marcat ( altre cop, amb dies de diferència), no se que pensar..pot ser ovulacio, que no ho estigui fent bé o que detecti l'hormona d'embaràs?
Total, crec que demà em faré un TE. Hahahha ja començo amb la locura dels TE.

Carbasseta i Blue Moon us llegeixo molt tranquiles.
Vinga a veure si cantem!
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Blue Moon » dj. nov. 26, 2020 9:18 am

Bon dia noies!!!
Sento aquestes W, a veure si tenim els positius al desembre, es un mes molt xulo per rebre el positiu :)
I la resta, com anem?
Jo avui m'he fet un TE (negatiu, clar) , son un vici jajaja, sort que son baratets perque sino seria una ruina... Almenys m'han baixat una mica els nervis.
De simptomes continuo igual, una mica d'insomni i aixecar-me a la nit al wc, lleugeres sensacions al ventre que poden no ser res perfectament, i res mes. Igual al meu primer embaras i igual a tots es mesos, aixi que no resolc res o-o:)

Molta sort aquests ultims dies a totes!!!
Imatge
Imatge
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: AidaC » dj. nov. 26, 2020 8:40 pm

Hola noies!!

Estic pendent de vosaltres a veure si canteu alguna panxu! :-())

Per aquí res de res, vaig fer un altre i blanc nuclear també però la W segueix sense donar senyals. Suposo que deu ser això, un desajust per l’abort. A veure si apareix aviat i podem continuar. :-D :-D

Veig que som unes cuantes que anem cap al desembre, ens tornarem a trobar!

Ánims als desesperos i molta sort!!! ..::·· :love: :love:
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: carabasseta » ds. nov. 28, 2020 9:31 am

Bon dia guapes!!
Com aneu??? :miko:
AidaC, finalment t'has fet TE i blanc, bueno,a esperar i si no ve warry un altre! I si no ha de ser que vingui la warry ja i tot comenci a endreçar-se de nou. aquests desajustos són un rotllo!

Blue moon, com ho portes? Ni rastre? Tant de booo...a mi me passa igual cada mes, tinc aquests símptomes que pot ser de tot i no aclareixo res... t'has fet un altre TE, sii sort q són baratets haha...jo també faig servir de tira!

Ennaraa, te vas fer un TO? Massa raro ovular de nou, diuen que en algunes dones aquests tests detecten abans l'embaràs...en el meu cas ho vaig provar el més passat,que no va ser panxu, va marcar però molt suau... però en el teu cas molt fort,no? Ja ens expliques!!


Ara no sé si hi ha més desesperos, escric modo soso mòbil i me perdo una mica ...

Ego: doncs en el meu cas crec que la warry està a punt de venir, des de dijous he tingut tacadets cada dia, molt poc però en aquests darrers 2 mesos de cerca sempre és així... :sogra: A més,massa tard per ser implantació :-:) per tant, el mes següent ens veurem segurament, quan vingui la warry confirmo!

Vinga,un petonet a totes i que passeu bon cap de setmana malgrat aquest temps x*x*x x*x*x
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: carabasseta » dg. nov. 29, 2020 11:03 am

Hola guapes!
Doncs res,confirmo warry,una altra que se'n va pel mes que ve. Amb aquests avisos tan simpàtics en format tacadet ja m'havia fet la idea de què vindria, però igualment quin rotllo...

Blue moon, Ennaraa i AidaC, sou l'esperança del mes de novembre, a veure si hi ha sort!! >.-<:

Una abraçada
Ennaraa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 12:35 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Ennaraa » dg. nov. 29, 2020 6:12 pm

Hola!

Entro només per veure com anaven aquestes warrys del cap de setmana.

Carbasseta, sento aquesta warry, encara que l'esperem, quan ve sempre és un frustre! Ara que passi ràpid i a seguir amb la cerca.

Blue Moon com vas tu? També et tocava ara oi?

AidaC com vas? Crec que segueixo els teus passos. No conec a ningú que hagi passat per un avort anterior i hagi cercat al mes següent, per poder demanar si han tingut un cicle normal o no.
Estic a dia 35 del cicle, tinc 0 simptomes ( potc noto com més fluxe però noc). Esparare un parell de dies i si no apareix em faré un TE.
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Minta » dg. nov. 29, 2020 9:04 pm

Hola noies!!!

Sento molt les W que han anat apareixent aquests ultims dies... igualment hem de continuar endavant i agafar el següent cicle amb mes força q mai!

Ennaraa, AidaC, Blue Moon, seguim pendents de vosaltres! :-D :()()::::

EGO:
He començat aquesta setmana a pendre l’ovusitol, per intentar q es regulin la durada dels cicles. Tb vaig comprar TO i començare demà a fer-los servir.
M’encantaría fer diana el mes de desembre. He calculat i si tot anès bé, la data de part sería a primers de setembre.
Jo soc de primers de setembre, virgo total :r)
I hem direu, i q mes et dona?
Pues veureu, jo crec molt en això dels signos del zodiaco. No tot al peu de la lletra, pero si q crec en q alguns aspectes del caracter tenen a veure amb això del día, la hora, la posició lunar... lo q es la carta astral de tota la vida vaya!
El fet es q m’encantaría tenir un fill/a del mes de setembre, us imagineu q compartim aniversari?
Això ja es flipar-se massa, crec :-D

Vosaltres q en penseu d’això del zodiac? :-:)

I res noies, no se si alguna s’anima a obrir el “CERCADORES DESEMBRE”... si no hi ha voluntaries, jo m’ofereixo... encara q no se com ho farè, ja q sería la primera vegada <:-)

Res mes, espero q acabeu de passar una bona nit de diumenge.
A veure si demà tenim noticia d’alguna panxu d’ultima hora!
Ptns! :love:
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: carabasseta » dl. nov. 30, 2020 10:45 am

Bon dia!!
Minta, me sembla estupendu que siguis jefa de desembre >.-<:
Ara ja tens tot el kit per encarar una nova cerca!!
Per cert, jo també sóc virgo i m'encantaria que neixes per aquelles dates, tot i que estic en un punt que m'és igual tot ja haha. Jo hi crec una mica, més que amb l'horòscop diari de com t'anirà, en tot el que es refereix a personalitat, etc. M'hi sento molt identificada amb el meu signe, no sé si és casualitat però la veritat és que la claven bastant.

Ennaraa, que aquest retard sigui panxu, vaa!
Blue moon, super jefa, com ha anat el finde?? Notícies de la warry? esperem que no!

Que passeu bona setmana!
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Blue Moon » dl. nov. 30, 2020 12:59 pm

Bon inici de setmana i final de mes, encara que hagi estat un desastre en quant a resultats jajaja...
Ahir era la meva DNW i TE negatiu, pero encara no ha aparegut, es molt estrany xq soc un rellotge... Igual es pel bioquimic del mes passat, que se m'ha desajustat el cos, no se... Porto la compresa x si aparegues de sobte pero x ara res.

Endavant amb el post de desembre, Minta!

La meva filla es virgo i jo aquari, creure-hi no hi crec pero m'agrada tota la historia mitologica, que representa cada constelacio, d'on ve, etc. A la uni vaig fer l'assignatura mitologia grega i va ser super xula. La nena havia de neixer a meitat de mes pero me'l van provocar a finals d'agost, suposo que si hagues nascut quan tocava seria balança... No se, es un trasto sigui el que sigui.

Be noies, nomes queda l'Ennaraa oi? Molta sort!
Ens veiem al post de desembre neukiss-)
Imatge
Imatge
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Minta » dl. nov. 30, 2020 2:09 pm

Hola!!
Blue Moon! Creuem els dits xq no aparegui la W!
Mentres no faci acte de presència, hi ha esperança! :***:

Carbasseta, totalment d’acord amb lo del horoscop! Jo això no m’ho miro, pero si q quant a aspectes de caracter, actitud, manies, etc, crec q hi te tot molt a veure.
Al final no deixem de ser èssers vius, nascuts a determinades èpoques a les que la lluna, el sol, els moviments astrals i totes aquestes coses influeixen... al igual que influeix a algunes èspecies d’animals, vegetació....

En fí, quina rallada q he fotut. neujor:-)

Doncs si a totes us sembla bé, demà obriré post de CERCADORES DESEMBRE.

Seguim pendents de les DNW de novembre!!! Molta sort i ànims amb els últims desesperos!! >.-<:
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: floretta » dl. nov. 30, 2020 2:59 pm

Hola noies,

Minta, perfecte que siguis la nova jefa!!

A veure si les dues que falteu ens doneu alguna alegria!!!

i la resta, anem escalfant motors pel nou mes, un mes màgic que portarà moltes sorpresetes i panxetes!!! :b-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::