Inseminació natural

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Inseminació natural

EntradaAutor: Tribuchang » dv. oct. 16, 2020 11:01 am

El próximo martes tenemos la primera visita, ya con las pruebas básicas en mano, para iniciar nuestro primer tratamiento de reproducción asistida (queremos hacer una inseminación natural y somos una pareja de chicas). Por lo que nos han dicho las pruebas están todas correctísimas y justo hoy me ha bajado la regla.

Por lo que nos dijeron el ciclo comenzaban a controlarlo mediante ecografías justo cuando éste se acababa. A priori el lunes se acabará y el martes tengo la primera visita para arrancar… Por vuestra experiencia, ¿Creéis que nos dirán de hacer el primer intento en este ciclo si todo lo valoran como correcto?

Tengo una sensación de emoción, ganas, nervios, alegría a la vez que vértigo!!!
Jaisalmer
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. jul. 25, 2020 3:54 pm

Re: Inseminació natural

EntradaAutor: Jaisalmer » dl. oct. 26, 2020 8:38 pm

Hola, Tribuchang!

Jo crec que sí, que si tot està bé i no falta cap prova per fer podreu començar amb el proper cicle. El que no entenc és que diguis que s'acaba dilluns. El cicle comença el dia que et ve la regla i s'acaba el dia anterior que et vingui la regla següent. Per tant, entenc que haureu d'esperar que et torni a venir la regla per poder començar. Normalment fan una eco de control el segon dia de la regla i si està tot bé et comences a punxar (si feu una inseminació amb cicle natural suposo que llavors simplement comences amb els controls fins a l'ovulació).

Que tingueu molta sort!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::