Ajuda EasiFiv / IMF / Gravida

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Ajuda EasiFiv / IMF / Gravida

EntradaAutor: Mercè19 » dv. oct. 16, 2020 7:49 am

Bon dia
Després de dos tractaments d' adopció d'embrions que no han anat bé, he decidit canviat de clínica. He visitat GRAVIDA que m'ha agradat molt i també IMF.
A IMF vaig visitar-me amb una embriòloga molt maca que em va passar pressupost..però resulta que el pressupost és de EASIFIV...crec que tenen una mena d'acord però tampoc ho acabo d'entendre. El pressupost eren uns 1900 però a la web de easifiv el pressupost és de 1500...
Amb això vull dir que si ha de ser el mateix, que tampoc ho tinc clar, potser hauria de fer una visita a EASIFIV...En sabeu alguna cosa? Per què es molt més econòmic que altres clíniques?
Després hi ha GRAVIDA que el pressupost són 3000 euros. M'ha agradat força però no entenc aquesta diferència de preu. Per els meus tractaments anterior vaig pagar uns 2500.
Gràcies
Arena
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Re: Ajuda EasiFiv / IMF / Gravida

EntradaAutor: Arena » dc. oct. 21, 2020 7:23 am

Hola Mercè19
Jo també estic interessada en fer adopció d'embrions. Però no et puc ajudar, encara no he anat a preguntar a la clínica.
He vist que easy fiv és de les més econòmiques, de manera que podria fer més intents ... espero que algú ens expliqui la seva experiència!
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Re: Ajuda EasiFiv / IMF / Gravida

EntradaAutor: BuffIta » dv. oct. 30, 2020 8:12 am

Hola,
Jo també estic en proces de ADE...
He visitat varies cliniques.... ojo amb els preus economics i la qualitat dels embrions....

La diferencia de preu pel que jo he vist està en que per exemple... Institu Marques te laboratorio, i embrions propis.... EASYFIV ojo.... no tenen embrions i depenen d'altres cliniques.... i ... normalment tothom ven el que li sobra.. no se si m'entenu... aixo es la meva percepcio...

També estic mirant Gravida que també em va semblar de les millors.

Per mi les millor son per aquest ordre:
INSTITUT MARQUES (3500 euros)
GRAVIDA (3200 EUROS)
i la resta.....
EASY FIV
IMF

Si les visiteu.. ja veureu el perque de la diferencia de preu... que aixo no vol dir que tot sigui exitos....

Jo de moment m'he decantat per INSTITUT MARQUES I GRAVIDA que tenen bancs propis.

Seguim en contacte per aqui!!!!
Salut i força
Buffita
Arena
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Re: Ajuda EasiFiv / IMF / Gravida

EntradaAutor: Arena » dg. nov. 01, 2020 12:05 pm

Hola Buffla gràcies per la informació, saps si els preus són per un embrió? o és possible posar més?

Entenc que a Easyfiv utilitzen el laboratori de IMF, al no tenir laboratori propi el preu és més econòmic ... El que no queda clar és perquè a IMF cobren 400 € més, si el laboratori del què procedeixen és el mateix. Suposo que com tu dius, tindrà a veure amb la qualitat.

Institut Marquès és una de les meves primeres opcions, també volia preguntar a IVI, ja ens anirem informant per aquí.
Una abraçada!
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Re: Ajuda EasiFiv / IMF / Gravida

EntradaAutor: BuffIta » dl. nov. 09, 2020 5:40 pm

Hola a totes.

Arena, Pel que tinc entes descongelen 2 embrions per si un falla en la descongelació..però el preu creec que és per 1 embrio...

Jo encara estic en proces de decissió....

Primer va ser una operació de miomes que m'ho va fer retrasar tot 1 any... despres ha sigut un polip al endometri.... ara sembla que ja estat tot... ara toca decidir....

Tinc clar que sera o GRAVIDA o INSTITU MARQUES... per mi les dos excelents...

Merçè i tu?

Buffita
jessii-19
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: ds. nov. 21, 2015 9:29 pm

Re: Ajuda EasiFiv / IMF / Gravida

EntradaAutor: jessii-19 » dl. nov. 23, 2020 6:11 pm

Buenas, queria deciros que yo fui a la clinica de easyfiv es mas tipo como si fueras al dentista de esos del barrio, es como un sitio que tiene varios negocios de salud dentro y entre ellos esta easyfiv, a mi parecer son mas baratos por eso mismo, no tienen un sitio exclusivo para ellos ni una gran decoracion por no decir que no tienen nada de decoracion...

Cuando yo fui la visita costaba 30 euros hace un año y me enterado que a subido a 40 euros, me mandaron una analitica de imprescindible por asi decirlo para no tener que gastarme mucho (esto decidido por mi misma) que entraba, FSH, LG, estradiol y la antimuleriana y me mandaban a un laboratorio que se llama synlab me costaba solo eso 42,5 €

En la primera visita que tuve que me dijo lo de la analitica para tener una idea de la medicacion que gastaria porque me interesaba saber cuando subiria el precio y eso, tambien me hizo historia las tipicas preguntas y ademas me hizo una eco para ver los foliculos... todo eso gratuito, proximas visitas posibles pues ya pagando a no ser que entrara por tratamiento.

Decidimos de mirar una fiv-icsi, y me costaba para entonces 2960 € con 5 % de descuento osea se me quedaba en 2812 € a esto suma congelacion de embriones a 550 € y al ir sin pareja pues 350 de muestra de seman que esto se que a subido a 375 € a mas la congelacion de embriones por si sobra alguno creo que era 695 €

Si de todo esto a cambiado algo pues no tengo ni idea... a esto suma la medicacion
la IA creo que es 830 y unos 300 euros o asi de medicacion mas 100 de la hipersalpinografia

a mi experiencia el medico me gusto, muy amable nos explico todo muy bien e incluso estuvimos riendo y tanto el como la chica que le acompañaba admin/"enfermera" llamemosle asi tambien muy maja y paciente, porque lleguemos tarde por trafico y estabamos con el telefono con ella y nos decia que no pasaba nada que nos esperaba, y hasta el ultimo momento que cerraban con nosotros explicandonos todo genial, la unica pega que le saco es esa que no tienen laboratorio propio pero tambien es una de las razones de que sea mas barato

un saludo!!
Arena
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Re: Ajuda EasiFiv / IMF / Gravida

EntradaAutor: Arena » dj. nov. 26, 2020 7:10 am

Hola Jessii gracias por la información.
Quería saber si el tratamiento que hiciste en easyfiv finalmente te funcionó y lograste quedar embarazada.
jessii-19
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: ds. nov. 21, 2015 9:29 pm

Re: Ajuda EasiFiv / IMF / Gravida

EntradaAutor: jessii-19 » ds. nov. 28, 2020 1:36 am

Buenas, la verdad no pude hacerme el tratamiento alfinal por el tema economico, a dia de hoy estoy buscando clinica a ver si puedo financiar, a ver si me lo aceptan...

El lunes tengo cita con ovoclinic y tambien mirare cefer, IMF mas de cerca a ver, CRA y cimar.
Easyfiv a mi la verdad me gustaba bastante aunque es cierto que no tiene laboratorio propio por lo demas lo veo genial pero su financiacion son a 12 meses solo y piden muchisimos papeles que las demas clinicas no me piden...

un saludo!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::