Ajuda! Operació miomes

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Arena
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Ajuda! Operació miomes

EntradaAutor: Arena » dg. set. 27, 2020 11:35 am

Hola sóc nova aquí, m'he registrat esperant trobar ajuda al meu problema...Estic bastant espantada, m'han trobat 3 miomes grans al úter, i han de operar-me per treure'ls. voldria saber si alguna ha passat per aquesta operació, i si després ha pogut tenir fills, gràcies
Arena l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 18, 2020 12:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Re: Ayuda! Operació miomes

EntradaAutor: BuffIta » dt. set. 29, 2020 4:59 pm

Hola Arena,
Jo vaig passar per una operació de miomes el passat desembre.
Eran tres enormes... va ser per cirurgia oberta,.. es a dir,,... tipus cesarea....

Va anar tot be, pero va ser operació llarga i complicada.... mes de 5 hores......

Jo tambe tenia molta por... es important que t'agafi un bon cirurgia....

Si vols preguntar el que sigui, aqui estic.

Buffita
Arena
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Re: Ayuda! Operació miomes

EntradaAutor: Arena » dc. set. 30, 2020 3:29 pm

moltes gràcies per respondre. els meus també són enormes, pots explicar-me una mica ... que tal l'operació, temps de recuperació, possibilitat de quedar-te embarassada després?
Gràcies
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

Re: Ayuda! Operació miomes

EntradaAutor: BuffIta » dj. oct. 01, 2020 5:32 pm

Hola,
Cada persona i cada operació es un mon. La meva va ser oberta, tipus cesárea, no se la teva si es igual o serà laparoscopia.
Jo t'explico la meva experiencia però no vull que t'espantis...perquè al final estic super contenta d'haberme operat... ho repetiria i no m'arrepenteixo.

La operació, no t'enganyaré,.... és una operació important....però tot depent de on tinguis els miomes... del cirurgià que t'operi i del que sagnis durant l'operació i sobretot de la importancia de intentar no haber de treure uter per poder tenir fills...
La recuperació en el meu cas va ser lenta, perque vaig estar 5 dies a l'hospital. Jo no em podia ni moure... va ser com una cesarea, els dos primers dies complicats...pero es que la meva operació va durar 5 hores.. i vaig sagnar molt... van estar a punt d'una tranfussió...pero finalment va anar tot super bé...

Van ser 5 dies a l'hospital, sense dolor perque anava dopada els 2 primers dies i despres si, dolor al aixecar-me pero tot controlable... i despres durant 10 dies has d'estar amb algu que et pugui cuidar... perque necessitaras ajuda sobretot per aixecar-te de la cadira, del llit... entrar a la dutxa...etz....

A mi m'ho han deixat tot bé... i despres de 6 mesos ja pots començar a planteixarte buscar un fill.

Qui t'opera? a on?
Arena
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Re: Ayuda! Operació miomes

EntradaAutor: Arena » ds. oct. 03, 2020 9:09 pm

gràcies per la teva resposta, estic amb molta ansietat i molt preocupada. M operen a la mútua de Terrassa. meus miomes són subserosos els tres grans, i després tinc algun més petit intramural. després de l'operació t'han quedat adherències ?? les trompes obstruïdes? quant més llegeixo pitjor
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: Ayuda! Operació miomes

EntradaAutor: Pantera » dc. oct. 14, 2020 7:57 pm

Hola comentes que són subserosos... Ja t'han dit que amb l'embaràs no serien compatibles? A mi me'n va sortir un de 14x10cm durant l'embaràs i va anar tot relativament bé. Un mioma subserós es a l'úter però és extern. Pensa que un cop operada hi ha una cicatriu que es pot obrir amb un embaràs, vaja, com una cesària. Només et desitjo molta sort i si no n'estàs segura d'operar-te demana una segona opinió. Si ja t'han dit que els miomes són incompatibles amb l'embaràs doncs sí, tels hauràs de treure sembla... Jo el que tinc clar és que no me'l treuré en el pròxim embaràs encara que passi una setmana amb un dolor terrible i sense poder caminar com em va passar. A partir de la setmana 15 l'embaràs va ser un camí de roses podria dir.

Molta sort guapa i recorda que la vida és pels valents!!!
Arena
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 06, 2020 10:36 am

Re: Ayuda! Operació miomes

EntradaAutor: Arena » dj. oct. 15, 2020 3:51 pm

Hola Pantera, moltes gràcies por respondre.
He visitat 5 ginecòlegs. Solament 1 em va dir que intentés embaràs. els altres m'han dit que per la grandària dels miomas no passaria dels 2 mesos d'embaràs, en el cas d'aconseguir embarassar-me. No tinc una altra opció que operar-me, espero que tot surti bé. Una abraçada

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::