❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Sandruky
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 6:14 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Sandruky » dc. set. 23, 2020 10:51 pm

Bona nit noies!!

Us he llegit i mare meva quines bones notícies :b-)))
Felicitats als positius de la Mar_ia i la Nayade >.-<: :-())
Me n'alegro molt!
Yop q bé aq eco!!
Mire20, espero q hagi sortit bé el test prenatal :ok:
Aixamb! Tu com jo, a la cerca del 3er jeje
Per la meva part dir-vos q aquest mes no crec q sigui el meu jeje. Però és un tema q ja he parlat amb el meu home q anirem fent i q vingui quan hagi de venir :love:
La veritat és q ara anem a tope...nens, feina, gosseta, casa..:-D
Mica en mica tot arriba >.-<:
Petonets per totes
Imatge

Imatge


6/10/12: Arribes a les nostres vides.T'estimem Aleix! :content:
13/12/15Arriba la patufeta Laia :love:
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Mire20 » dj. set. 24, 2020 2:48 pm

Noies paso per dir-vos que el test prenatal ha donat tot perfecte!!!!!!!! Estic molt contenta!!! Estaba que ja no podia més....
I per cert tindrem un altre nen >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dj. set. 24, 2020 3:27 pm

:--/)

Sandruky guapa, mica en mica, el petit està esperant el millor moment per aparèixer!!! :love:

Mire20 moltíssimes felicitats per aquest nen ben sanote!!!!! >.-<: :cnen: :-()) me n'alegro moltíssim per tu, quin sofriment!!!!! Ara ja està!!!!!! A gaudir-ho nena!!!!!! :()():::: ;-)))

Alguna notícia Miri27????

Ego. He repetit test avui i es marca una mica més, no hi ha dubte, són dues ratlles!!! Encara em costa creure-ho pq estic a 3 dies de la no-W i em sembla surrealista que ja surti tan +!!!... Però Bueno només toca esperar, carregar-me de paciència i que sigui el que hagi de ser... Amb aquest segon embaràs vaig més amb peus de plom!!
El problema ara és que ho he de dir si O si al treball (em sembla tan heavy, que no estic ni de 4 setmanes....!!!) Pq com té risc d'exposició a covid, mhauran d posar a llocs on no hi hagi risc, teléfon, presencial però només tècniques ... Res de PCR ni de domicilis ....
Esperaré uns dies més aviam què tot sembli més "estable", i li diré!!! Quin pal.....

Petons!!!!!!! :love:
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dv. set. 25, 2020 10:43 pm

No hi ha dubte, clearblue fet, embarassada 2-3!!!!!
:love: :love: :love:

I de cop em sento tan en pau, amb mi mateixa, amb el meu cos... Estic del plan super positiva, que passi el que hagi de ser però ara mateix ningú em treu l'alegria!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

De debò espero que moltes panxus més es sumin!!!!!!!!

Continuaré per aquí fent de jefa una setmaneta més fina que surti una a l'octubre >.-<: encara que espero que no hi hagi jefa pq totes tingueu el vostre +!!!!

Bona nit zz:-)
Imatge Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Miri27 » dv. set. 25, 2020 11:23 pm

Holaaa!

Perdoneu que us vaig deixar amb la intriga!
Doncs aquest mes tampoc, la W va apareixer el dimecres, així amb un dia de retràs, tranquilament!
Han estat uns dies complicats de feina i el nen amb febre i fins ara no he tingut ni un moment de reflexió...
Ja sabeu que era l'últim cop que ho provava, que començava a rondar pel cap la idea de que 3 ja estava bé i que tenia ganes de tancar barraca i buscar altres objectius a la vida (estudiar algún master, canviar dieta, fer més esport). Però tinc el run-run d'allargar-ho una mica mes.... Ahir vaig llegir la noticia d'una actriu que acaba d'anunciar segon embaràs... als 43 anys... i em va venir com si fos un senyal... estic boja? El meu marit diu que el que jo vulgui.... però no sé...
Tinc fins la propera ovulació per pensar-hi...

I després d'aquest EGO mega...

Nayade, ara ja si que si! del tot! FELICITATSSSS
Yop! genil! vida normal! fora hematoma!
Mire20! quin descans! perfecte, a topeee amb l'embaràs i disfrutarrr

Bé noies, doncs fins aquí el meu rotllo!
Va que ja ve octubre! Qui serà la jefa?

Petonets!!!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Sine88 » ds. set. 26, 2020 4:36 pm

Nayade!!!! Moltissimes felicitats bonica, quan menys t’ho has esperat, sorpresa!!! A creure-t’ho i a diafrutar-ho!! >.-<:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dt. set. 29, 2020 10:37 am

:--/)

Hola precioses!!!! Com esteu????

Vaja Miri, sento moltíssim la W, i saps què? Jo sí crec que ha estat una senyal lo de l'actriu, i me n'alegro molt de que li donis una oportunitat més a la natura de que arribi el <:-< , no??? No perdis l'esperança, si ho vols, segueix jugant pq et toqui ;-)

Sine88 gràcies guapa!!! Com estàs??? En modo desconnexió oi?? Espero que et vagi bé el parón :-o00m i tornis amb més forces de nou!!! >.-<:

Perdó, mode desconnexió total, hem estat païnt bé la notícia i encara ens costa una mica!!! :-()) estem molt contents però aquesta vegada ens fa com més respecte comentar-ho amb els pares, és normal? (Repetidores, us va passar????).

Avui ho he comunicat al servei de prevenció, encara he de parlar amb la jefa i els companys, ... Estic fer tan poc que em fa molt pal dir res... Però el pel meu bé....

Per la resta força bé, em noto la panxa inflada, i tinc alguna nàusea, algun menjar em senta molt pesat, dolor pits i gasos :-:) tinc el cos estrany. I també em noto més gana ... I dolorets extranys tipus com si tingués tot molt inflat a l'úter!!!....

Avui intentaré trucar al cap per demanar seguiment llevadora (crec que ho fan telefònic) pq em programi analítica, Eco i demés.

A més a mes he trobat un lloc que per 40€ et fan eco de les 6-11 setmanes per confirmar embaràs i que tot estigui a lloc, ja he demanat hora aviam si em truquen, per fer eco a les 7-8 setmanes... Sinó fins les 12s em moro .... Tinc com la mania i la por que no siguin 2!!!! (Amb això de q 7 dies abans em va sortir TE+)...

I no us ratllo més!!!! :()()::::

Alguna que vulgui ser jefa de l'octubre??? Vingaaaaa aquest mes ha estat molt bo, dues panxus!!!! A l'octubre, 3!!!! O més!!!!! :b-)))

Un petó gran!!!!!
Imatge Imatge
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Mònica90 » dt. set. 29, 2020 1:34 pm

Bon dia noies! Feia molts dies que no entrava i quina ilucio veure tants TE+!! Moltes felicitats Nayade i mar_ia :b-))) :b-)))
Ara a disfruta de l’embaràs :-())
Les altres molt d’anims, octubre segur celebrem molts mes TE+!!

Ego: jo ara estic de 9 setmanes i la setmana passada vam poder veure el petito i escoltar-li el cor! Va ser molt emocionant!
Estic molt contenta però no porto gaire bé l’embaràs... tinc molt de mareig (no puc agafa cotxe i treballo a una hora de casa. Vaig amb tren però tot i així fins després de hora, hora i mitja no sic persona). També tinc moltes nàusees i vòmits, m’han receptar cariban però em fa cosa prendrem medicament i vaig aguantat! Per la resta estic molt bé amb ganes de la propera eco!

Una abraçada amb molta energia molt gran per totes!
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Mònica90 » dt. set. 29, 2020 1:35 pm

Bon dia noies! Feia molts dies que no entrava i quina ilucio veure tants TE+!! Moltes felicitats Nayade i mar_ia :b-))) :b-)))
Ara a disfruta de l’embaràs :-())
Les altres molt d’anims, octubre segur celebrem molts mes TE+!!

Ego: jo ara estic de 9 setmanes i la setmana passada vam poder veure el petito i escoltar-li el cor! Va ser molt emocionant!
Estic molt contenta però no porto gaire bé l’embaràs... tinc molt de mareig (no puc agafa cotxe i treballo a una hora de casa. Vaig amb tren però tot i així fins després de hora, hora i mitja no sic persona). També tinc moltes nàusees i vòmits, m’han receptar cariban però em fa cosa prendrem medicament i vaig aguantat! Per la resta estic molt bé amb ganes de la propera eco!

Una abraçada amb molta energia molt gran per totes!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dt. set. 29, 2020 6:07 pm

Mònica!!!!! Bonica com estàs??? Veig q no ho està portant gaire bé, tranquila tot això passarà, les primeres setmanes són per tirar-les a la brossa, tret de quan el veus a les ecos i sents el cor ❤️, llavors tot val la pena oi???

Jo vaig prendre en l'anterior embaràs, cariban 2-3 al dia, sinó no podia fer absolutament res més quw estar estirada com si fos un drap, si em movia vomitava, si menjava també, si sentia qualsevol olor de la meva pròpia casa , vomitava ... Va ser horrible!!!! El cariban em va ajudar força, no del tot, però si força!!! T'ho recomano....

Ànims bonica ja et queda res per la eco de les 12s, aquesta si q es una passada!!!! Passaràs d veure una mongeta a veure un nadó petitó totalment format ❤️

Gràcies per passar i ja ens vas informant!!!!!! ☺️
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20

EntradaAutor: yop » dc. set. 30, 2020 4:54 am

Bon dia noies el caribean és molt segur en tots els trimestres del embaraç, no tinguis por a utilitzar-lo, pot ser que et vagi bé, prova:l. A mí sinceramente m'ha calgut maipq no és algo exagerat les nàusees. Només amb el gran al principi em molestava bastant l'estómac però podia fer vida normal, y ara potser només és cuan em paso menjant ( O no menjo a temps) la majoria de embaraçades que conec el prenen O l'han pres, m'ha germana el va pendre tot l'embaraç, hi ha qui li funciona y hi ha qui no. A ella no li va anar bé, pq seguia igual inclús li van tenir que posar una via amb Duero. Però conec molta gent que li ha anat be, jo ho probaría.

Nayade dato curioso, et ven juro que després del positiu al fer pipi cada dia mirava a veure si m'havia baixat la W pq no mu creia, fins que em vaig fer la eco a les 7+3 jaja es una mica estrany jaja pero a partir de llavors ja mu vaig creure, pq com a tu em va donar positiu molt abans. Y per el tamany de la panxa tothom em deia que O estava de més O n'hi havia 2 i no no. 1 i prou! Jo me la faria i em quedaria tranquila!

Aquí jo tot seguint normal de moment, anar evolucionant com si m'agues tragat un meló!! I això que en principi el baby és petit encara.. 13+3.
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: mar_ia » dj. oct. 01, 2020 10:20 am

Hola, boniques

Com esteu?

Bueno, he estat forces dies out perquè ja m'estava imaginant el pitjor i dimarts a la tarda es va confirmar. Divendres em van començar a desaparèixer els símptomes, a estones em feien 0 mal els pits i al rato una mica de mal, així durant tot el finde, però sense tenir pèrdues. Dilluns, coneixent el meu historial (en 2 dels avortaments va ser similar, però desapareixent de cop) vaig anar d'urgència al meu gine, va fer eco i seguíem sense veure res, em va demanar un anàlisi de la beta i de progesterona que me'ls vaig fer dimarts i efectivament, negatiu la beta i progesterona sota mínims, i mentre esperava els resultats ja vaig començar amb pèrdues. Ahir vaig tornar al gine i bé, l'única cosa que no li acaba d'encaixar són els nivells de progesterona, a les 7:30h del matí em vaig posar un dels òvuls de 200mg, i a les 3 hores, que em vaig fer l'analítica, estava a 8,88 (segons els laboratoris el mínim d'embaràs seria a 11). Així que, podria ser aquesta la causa... no ho sé. Però la veritat que estava massa baixa
La visita em va tranquilitzar una mica, perquè ja no enteníem absolutament res: totes les proves bé, a l'estiu em van treure el pòlip, aquest cop amb heparina... Els nivells de progesterona durant un cicle normal sempre han estat bé, és quan estic embarassada que no puja ni amb les pastilles via vaginal... El pròxim cop farem canvi i me les prendré via oral, a veure si així el meu cos l'assumeix. En 15 dies he de tornar i mirarem a veure en quin moment estic.

Bé, boniques! Encara no sé si apareixaré pel cercadores d'octubre, però de ben segur que us aniré llegint! Espero que estigueu totes molt bé, la panxu Náyade, les panxus ja més avançades i, sobretot, les futures panxus, que de ben segur que l'octubre serà el vostre mes!!!

Un petonàs a totes i espero tornar ben aviat per aquí!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dj. oct. 01, 2020 11:12 am

Mar_ia bonica, no hi ha paraules :-()-) ho sento moltíssim ... Només em queda dir-te que espero que tinguis un + ben aviat, cuida't, estima't, i pren-te el temps que necessitis.... Si necessites parlar-ho aquí estem!!!!

:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge Imatge
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Xap » dv. oct. 02, 2020 3:20 pm

Mar_ia guapa, em sap molt greu. Dedica't tot el temps que necessitis i si et ve de gust parlar aquí estem. Una abraçada bonica
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dv. oct. 02, 2020 4:50 pm

Hola boniques!!!!!!

Entro per despedir-me del mes de Setembre, i d'aquest magnífic grupet de cercadores!!!!

Moltíssimes gràcies per compartir en aquest petit espai, els nostres neguits com a cercadores, com a mares, com a embarassades.
Aquest mes de setembre ens ha portat dues panxus, esperem que el proper mes siguin moltes més i sobretot que la panxu de la mar_ia torni a sortir el mes que ve!!!


Gràcies per tot, boniques ❤️
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::