❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dl. set. 21, 2020 9:17 am

Nenes!!! Modo super ego!!!!

Ja sabeu porto des de divendres (cd 21) amb uns pèrdues extranyes. Són intermitents, em recorden a quan taco uns 4-5 dies abans q em baixi la W...
Noto dolors de regla però són com diferents, no sé dir-vos pq si és el meu cap boig O que però em sento diferent. I no em sento gens plof com sol passar amb la W. I estic amb una sensacio nauseosa...

M'he decidit a Fer un TE avui (W em toca el 27) i hi ha una segona ratlla que ha sortit als 3-4 Min de fer el test es superrrrr tènue!!! Molt molt... Que en fotos no s'aprecia però en viu si. M'he sentit fatal pq me l'he fet sola a casa i he trucat al Nayado i ha vist foto i diu q sembla q hi ha una segona ratlla tan fluixa q si la mires dues vegades no et creus què estàs veient....

No em vull fer ilusions però estic tremolant, crec que si, però es tan aviat que pot acabar en bioquímic perfectament com si no hagués passat res!!!!

Segueixo perdent, a estones es sang clara, a estones marró, a estones res, a estones sembla q comença la W...

Estic flipant.... Molt de veritat.....

:-o00m
Imatge Imatge
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: mar_ia » dl. set. 21, 2020 12:03 pm

Boniquessss!


Nayáde!!!!!! Ara llegeixo els teus missatges, nena nenaaa... Com em vau dir a mi: si hi ha ratlleta hi ha panxeta!!!! :-()) Ostres quins nerviis!!! Què passin ràpid els dies i que la ratlleta es vagi marcant més!! i poguem cantar un altre positiu!!! Tu ens vas informant de tot eh!!! Aixxx aquestes perdues intermitents, però en tens moltes o és a l'eixugar-te? Amb això i la ratlleta el teu cap deu anar ben boig! Però tu ben tranquila, el que hagi de ser, serà (esperem que un super positiu jeje)

Com aneu les altres? alguna novetat? >.-<:


ego: Jo vaig igual!! Estic molt cansada, això sí! i patint cada vespre amb l'heparina...porto ja 3 punxades i bufff està costant molt (a més, sóc molt aprensiva!). Avui vaig a fer-me els anàlisis que em va demanar el gine (espero que no hi hagi molta gent, sinó ja tornaré). Ah! aquest matí m'he despertat amb una mica de nàusees, no m'havia passat mai estant embarassada (espero que sigui bona senyal).
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Mire20 » dl. set. 21, 2020 1:08 pm

Náyade que estan veient els meus ulls!!!!!!!!!! Nens si hi ha ratlleta ja saps no???? Jo ja et dic em pensava que estaba boja perquè era tan tan clara que casi ni es veía!!!!
I tranquila que jo conec gent que no sabia que estaven embarassades perquè és com si tinguessin la regla!!!! Vinga ens vas dient ehhhhhh :-()) :-()) :-()) >.-<: >.-<: :r) :p-) :p-) :p-) :p-)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dl. set. 21, 2020 1:18 pm

Moltes gracies noies!!!! M'agradaria flipar-me però clar estic a molts dies de la falta i no se q pensar, el meu marit diu que no ens flipem que també pot no implantar-se, o qualsevol cosa, O que la ratlla sigui evaporació (tot i que 3-4min després no hauria de ser evaporació oi?)...

Les pèrdues eren al eixugarme, un dia era unes gotes, altres era bastant ple (no en plan W però tampoc unes gotes...), Ara estic amb fluxe i filets marrons... I amb salvaslip vaig tacar una mica...

Clar el fet de tenir aquestes pèrdues fa q em ratlli q alguna cosa pot no anar bé allà dins i tot q l'hormona es comenci a intuir, acabar en bioquímic...

Tocarà ser pacient i esperar i anar fent TE aviam com surten... I no flipar-me.... Encara que em costa molt...

Mar_ia ostres les nàusees!!! Ànims amb lheparina, el meu consell és q te la posis tu (no sé si t'ho poses O t'ho posen)!!! Aviam els anàlisis!!!!

Gràcies a totes!!!!
Imatge Imatge
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Xap » dl. set. 21, 2020 5:49 pm

Aaaaaiii Nnayade!! :-o00m :-o00m calma però pinta bé! T'has tornat a fer test?? Ja sabem que cada dona és un món però la meva experiència és que no vaig tenir pèrdues quan vaig tenir el bioquimic, em va venir com una regla molt forta de cop. Així que les pèrdues no té perquè voler dir res. Ja ens informes!
Ànims amb aquestes nauseas, és normal per tant bona senyal >.-<:
Yop quin susto, lo pitjor de més risc ja casi ho tens! Què ràpid que m'ha passat... :()()::::
A mi em va venir i ja l'he acabat..esperant altre cop Sw.
I els desesperos com van?? Bueno noies que espero aviat poder felicitar més panxus! </;-)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dl. set. 21, 2020 6:21 pm

Xap sento la W!!! Com estàs? Ànims!!!!!!! En res sexyweek again!!!!!! ..::··
Quan es la nova data de NW???

Gràcies pels ànims a totes, he estat llegint i posa que només són màxim 3 dies i jo Porto 4, així que no sé si m'he imaginat la ratlleta o ves a saber. Demá repeteixo aviam!!! I si continuo així agafaré clearblue digital q no deixa dubtes!!! ...

Com sigui +, es per flipar, el mes q ve pensavem fer paron!!! ...

Us mantinc informades!!! :()()::::
Imatge Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Miri27 » dl. set. 21, 2020 10:53 pm

Nayadeeee!
Quan he vist tants missatges ja he intuit que una nova panxa treia el cap per aquí!
Com tu bé dius, amb prudènixai, però que es marqui alguna cosa ja és un senyal!
La linia d'evaporació apareix al cap d'una llarga estona, però com 20 minuts o mes (jo ho vaig confondre amb un positiu, soc així jajajaaa)
Ens has de tenir informades al minut, eh?

Petons a totes!

Ego: jo avui era DNW i aquí segueixo sense res. Fa un parell de dies sensació de W imminent, ara res de res... paciència!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: yop » dt. set. 22, 2020 6:14 am

Mare de deu!! Nayadeeee!!! Escolta quina sensibilitat tenia el test?
Jo lo els tacats no sé què dir-te pq cada persona és un món, però se de gent que ha tingut la regla cada mes estant prenyi.
Repeteix el teeeeest quins nervis!!!
Estaré pendent.
Línea evaporació no surt tant aviat, i si fos implantació encara no tindries la hormona perquè sortís ratlleta. Fes-te un predictor early o un CV digital. Jo em vaig fer el dos! Jajaja

La eco jo dema, us informare!!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Mire20 » dt. set. 22, 2020 8:19 am

Náyade bonica con va tot?????
Miri i tu sense W també???? Mare meva quin mes!!!!!! Jo vaig tenir el meu positiu del meu fill gran també a últims de setembre!!! I el juny es unes preciós per tenir al peque!!!!
Ànims a totes!!!!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dt. set. 22, 2020 11:34 am

:--/)

Miri!!!! Si us plau fes TE!!!! Quina intriga!!!!! Hem d'omplir això de panxus, que no se diga!!!!!! >.-<:
Ja ens dius quelcom!!!!!! Vinga ànims amunt!!!!!!!

Ego. Ahir a la nit vam repetir test i vam fer un de l'ambulatori aquells de cassette, no posa sensibilitat però crec que no té molta, i va sortir clarament positiu!!!!! >.-<: z2:-) </;-) fluixet però positiu.
El que passa és que fins ahir tenia com pèrdues, i avui al netejar-me res, només com un petit coàgul...

Noto dolorets com de W però no són de W no sé si m'explico. Noto una inflor extranya al baix ventre... I tinc cremor d'estómac i alguna nàusea... Sensibilitat al pit però no exagerat...

És cert que amb tot això deuria estar fent una festa :b-))) però es que encara no he arribat a la DNW!!!!! Estic a cd25 (els meus cicles són de 29) , em sembla híper extrany tot tan aviat!!!! Així que per això ho dic amb la boca petita... Pq ara sembla que hi ha hormona però jo que sé és q no he arribat ni al final de cicles!!!!!

Que penseu?????? Portaré bessons????? Em moro!!!!!!


Petons a totes!!!!! Com aneu?????
Imatge Imatge
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Mire20 » dt. set. 22, 2020 12:34 pm

Náyade bonica!!!!! MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
Jo me'l vaig fer 5 dies abans de la DNW!!! I mira de 16 setmanes!!!! Així que vinga posa la panxu en la pàgina principal del post >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-)
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: mar_ia » dt. set. 22, 2020 3:34 pm

Entro ràpid i des del mòbil per felicitar a la Nayáde!!! :b-))) :b-))) quina il·lusió bonicaaa! Moltes felicitats!!! :-()) >.-<: com estàs?? T'ho comences a creure? Jejeje ja ens vas explicant com van evolucionant els símptomes!!! >.-<: </;-)

Miri!!! Em sumo a la demanda que et facis el TE!! :()()::::

Yop què tal la eco?


Petons boniquees!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: aixamb » dt. set. 22, 2020 4:12 pm

Náyade, bonica!! Ara feia molt que no entrava i acabo de llegir-te!!! Ai, ai, ai!! Felicitats!!! :p-) :p-) :p-)

Ja entraré per llegir més notícies, eh!!

Nosaltres seguim igual, al nostre ritme, més desonnectada i amb calma. En teoria aquest havia de ser l'últim mes que cercàvem, però he aconseguit "enganyar-lo" de provar-ho fins a finals d'any... a veure si arriba el 3r o no!!

Una abraçada noies!!

Ah!! I Maria! moltes felicitats per a tu, també!!

El positiu del meu segon fill, va ser un 18 de setembre!! :camio: >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: yop » dt. set. 22, 2020 8:53 pm

Tomaaaa!! Felicitats!!!
Records que jo 7 dies abans ja em va sortir el 1er positiu!!! Però era alta sensibilitat.
Si t'has fet el de ambulatori són de sensibilitat normal!!! Això ja és positiu clarissim. Ole ole!!!

Així aquests bebès que esperen al últim mes de cerca ,al límit per per aparició jaja.

M'alegro molt!!

Ego: jo la eco demà a les 10 del Mati ja us diré!!
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Xap » dt. set. 22, 2020 9:52 pm

Que se'ns,en va grup de la jefa! :-D enhorabona! :b-))) :b-))) :b-))) :-()) >.-<: >.-<: seguiu informan :-)(-: t
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Miri27 » dt. set. 22, 2020 10:26 pm

Hola a totes!!

Nayadeeee!!! Que béeeeeee! Felicitatssssss! Ara si, no? Si tens aquestes sensacions rares.... és que siiiiiii segurrrrr

A veure, jo encara sense W, peeeeero: tot i que era ahir, l'app ho calcula en funció dels últims mesos i em baixava al dia 25. Avui es dia 27... encara no sé si considerar-ho falta....
Es que no se si fer test... no em sento embarassada i no sé.... aiixxxxx... és que ja és l'últim mes que ho intentem, ja sabeu, i és com que vull allargar el moment... no sé, és raro no?

Bueno, per petició popular, si demà no ha fet acte de presencia, em faré test al vespre en exclusiva per vosaltres!!! (a veure si no m"oblido!!)

Ja veig que totes les panxus esteu bé! yop! ja diràs el gine que tal!!

Aixamb! Que bé allargar la cerca! espero que ho encerteuu!!

Mire20 i Mar_ia! Espero que seguiu bé! Ja no recordo si ja heu fet primera eco, sorry que vaig despistada! Espero que tot vagi bé!!

petons a totesssss
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Mire20 » dc. set. 23, 2020 7:18 am

Miri bonica no sé perquè però quan dieu que es l'últim mes patapam!!!! Jeje!!!
Volem Test :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
Jo ja estic de 16 setmanes i estic esperant el resultat del test prenatal perquè em va sortir el TS alterat...
Náyade con estas bonica?????
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dc. set. 23, 2020 11:09 am

Hola ,hola!!!!!

Ja estem a la tardor, ahir se'm va passar comentar-ho!!!!! Una panxu a la tardor és :love: !!! Puro love!!!! Aixi que vinga que rulin els TE+ i els pinxitos a la SW!!!!!!!!!

Com esteu les prenyis???? Mar_ia, yop, Mire20!!!! :-()) espero que els eco, test prenatal, TS i demés vagi genial!!!!! Passeu a comentar!!!! >.-<:

Aixamb me n'alegro tantíssim que hagis pogut desconnectar i seguir amb la cerca uns mesets més!!!!! Segur que acabes tenint el + en el temps de descompte, com totes aqui jejejeje.

Miri27 volem TE però ja!!!!!! No esperis a demá porfiiii!!!! Ens tens en viloooo!!!! Moltíssima sort nena!!!!!

Xap ja has començat la SW!!?? Vinga un bebè també per juny juliol!!!!!


Ego. Avui he repetit test de tires i dambulatori i tots dos es veu el + molt tènue però ja no hi ha dubte, és una miiiiiiicona molt poc, més fort que abans d'ahir, molt poca cosa, com dic surt una ratlleta molt fluixa, però ja no sagno més (només alguna tira de tant en tant de color marronós) i ens ho comencem a creure!!!!
Estem super contents però molt continguts, tot i no haver tingut cap pèrdua som conscients de tot el que pot passar... I Bueno... A hores d'ara es tan tan aviat que no ens volem flipar....
Aquest capde prepararem un clearblue que tot i que és una xorrada molt gran, ens agrada veure-ho escrit, amb la nena va ser tota una celebració quan vam tenir el Embarazada 1-2, aquest volem que sigui igual.. i que sigui el que hagi de ser, sóc molt de viure-ho mentres puguem!! :b-)))

Només us puc dir Gràcies per aguantarme en tots aquests mesos!!!!! Sóc una pesada... Jejejeje

Una forta abraçada i seguim parlant!!!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: yop » dc. set. 23, 2020 11:25 am

Que contenta estic per tu Nayade!!!

Vés explicant q jo us vaig llegint!!

Eco meva tot molt bé! Ja no hi ha hematoma vida normal!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dc. set. 23, 2020 4:49 pm

Quina alegria Yop!!!!! Me n'alegro tantíssim!!!!! >.-<: :b-))) :p-)

Estic encara en modo shock....

Imatge
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::