❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dt. set. 15, 2020 11:38 am

Mar_ia ens hem creuat!!!! Ostres quin desespero :-o00m aviam si pots repetir TE aviat aviam si t'ho detecta ja!!!! Esperem que si >.-<: que sigui un + com una casa!!!!!!

Ens mantens informades porfiplisssss!!
Avui és la data NW no???? Pq no repeteixes??? Jijiji faig de dimoniet al teu cap :-D

Petons!!!!
Imatge Imatge
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: mar_ia » dc. set. 16, 2020 8:34 am

Bon dia, boniques!!

Com van els ànims?

Náyade Segur que estan ben fets els deures!! Ara modo relax i a esperar, :-o00m a veure si arriba aquest esperat + !!
;-)))

entro en modo ego: ara mateix estic com un flam... Ahir vaig trobar un test d'embaràs de tires i me l'he fet fa una estoneta (no era amb el primer pipi) i es veu una petita marca, li he ensenyat al maromo i la seva resposta "buuufff sí, no...buuuff ho sembla però no ho sé" i ja em deia que truqués al gine per demanar que em fes un anàlisi de la beta jajaja . També m'he fet un TO i aquest sí que s'ha marcat molt més que ahir... Així que no sé!!! La W segueix sense aparèixer i sense símptomes, a part dels pits i ahir a la tarda va haver-hi una estona que em feia una mica del mal els ovaris i pensava que arribava la W!

Demà m'han d'arribar TE d'Amazon, però depèn de com estigui de nervis, aquesta tarda passo per la farmàcia i me'n compro un per fer-lo demà al matí!


Ahir a la tarda vaig estar donant voltes al cap i amb l'app mirava els anteriors embarassos i quan havia ovulat, i sempre era al cap de 10-11 dies i aquesta vegada va ser 15-16 dies despres de la W... així que clar, no fa ni 14 dies del pico encara (serà divendres- dissabte).

En fi guapes, espero que vosaltres estigueu molt més tranquiles!!! jejeje i ja us vaig informant

Un petonàs
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Mire20 » dc. set. 16, 2020 1:09 pm

Mar_ia passo per dir-te que jo em vaig fer el TE 5 dies abans de la data de NW i em va sortir una ratlla tan fluixeta que creia que estaba boja... I ara estic de 15 setmanes!!! Vull dir que si hi ha una ratlleta per molt molt fluixa que sembli es que hi ha hormona. Al dia següent me'l vaig fer amb el primer pipi del matí i ha es va notar més!!!! Molta sort bonica!!!
I a les demés molts sort també :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dc. set. 16, 2020 1:51 pm

Mar_ia no Ho vull dir molt alt pq encara necessito que ho confirmis però vaja.... SI HI HA RATLLETA HI HA PANXETA!!!!!!!! :-()) :-()) :-())

Esperem que sigui un + com una casa!!!!!!!! :b-)))

Aaaaaiiii quines ganes de cantar panxuuuuu!!!!! :love:

Ego. Cd19 ja!!! Avui estic una mica així, xof, una bimami de fa poc m'ha dit, que és una bogeria tenir 2... Si ja tenia dubtes ara estic en plan :-:) , això ha estat com "la gota que colma el vaso". En plantejo parar un parell de mesos, també a nivell parella crec que ens està afectant pq sembla que només vull pinxito quan estic ovulant i després no (realment em passa SEMPRE , no ara buscant però clar, ell se sent inseminator i poc més...).
No hi ha res segur pero bueno... Encara queda una setmaneta i pico bona de desespero :-o00m

Com aneu les demés??????

:--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Nuri00 » dc. set. 16, 2020 2:01 pm

hola guapes!!!

mar_ia entro un moment per dir-te que jo també vaig veure una mini ratlleta 3 dies abans del positiu, i també pensava que pot ser no ho seria. Ara estic de 11 setmanes! jajajaja o sigui que....fes-ne un de nou demà i surts de dubtes, però crec que pots començar a pensar en super positiu!!!! >.-<:

ja no entro tan sovint perquè ja no estic cercant, però us vaig llegint de tan en tan per veure com aneu les que haviem compartit busqueda tots els mesos que hi vaig ser!!!

i recordeu, tard o d'hora arriba! jo vaig tardar més de 1 any i mig. Keep calm! :love:
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Xap » dc. set. 16, 2020 7:59 pm

Ei!Què mar_ia novetats?? Tenim ganes de bones noticies!
Jo em sembla que me'n vaig a octubre. Aquest matí he començat a tacar, no m'acostuma a passar això de tacar un dia sencer, em ve més directe, però vaja que no pinta bé. Suposo que demà al matí ja la tindré en tot el seu esplendor...no em pensava que ens costés gaire, amb tots els embaraços, encara que hagin acabat malament, m'hi vaig quedar molt ràpid i se'm comença a fer costa amunt..en fi..d'aquí uns dies ja em passarà.

Bona nit a totes
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: mar_ia » dj. set. 17, 2020 8:36 am

Bon dia!!

Nayádeno et desanimis! Però si us comença a afectar a nivell parella, potser sí fer una mica de parón i anar a pels pinxitos tot el mes jejeje i mai se sap, potser si deixeu de buscar com una obligació arriba el positiu, peeeeerò...Esperem que el super positiu arribi aquest mes!!! :love:

Nuri00 i Mire20! Com van els vostres embarassos? Espero que genial!!! >.-<:

Xap molts ànims, bonica! A nosaltres després del primer embaràs (que va acabar amb legrat) ens va costar moltíssim també, no hi havia manera, jo ja pensava que m'havien tocat alguna cosa que no havien de tocar jeje. En els dos últims (q van acabar tb malament) va anar més ràpid, vam tardar 2 cicles i amb l'últim 1.

Ego: Doncs aquest matí he tornat a fer-me un TE de tira de matinada jajaja i potseeer es veu una miqueeeeeta més marcada la ratlla, però tampoc és allò que es vegi molt. No crec que sigui línia d'evaporació perquè ja m'en havia fet anteriorment i quan era negatiu, era blanc nuclear i la línia es marca abans dels 10 minuts. Li he ensenyat a ell i diu que potser sí q es marca una miqueta més però molt poc. Ja ens podeu imaginar al matí comparant els dos testos jajaja Avui m'arriben els d'amazon i sé que quan els tingui no em podré estar de fer-ne un, però els nervis em poden! A veure si sóc capaç d'aguantar a demà al matí. I de senyals, segueixo igual, pits, ovaris de tant en tant i molta acidesa (això sí que he anat a més aquests dos últims dies). Ja callo.... però volia compartir-ho amb vosaltres ja q necessitava desfogar-me! demà, si no arriba la W abans, serà el dia que sortiré de dubtes!

Un petonàs a totess
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Mire20 » dj. set. 17, 2020 9:17 am

Mar_ia si hi ha ratlleta ni que sigui fluixeta hi ha panxeta!!!!! M'esperaré per felicitar-te però segur segur hi ha panxeta!!! La hormona augmenta cada 48h per tant demà segur surt més marcat :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dj. set. 17, 2020 12:48 pm

:--/)

Xap, quina murga la W, ja ha baixat del tot O segueixes tacant??? Ànims guapa. T'entenc molt .... No perdis l'esperança.

Mar_ia això té tota la pinta per no dir 100% que estàs embarassada!!!!!!!!!!! :-()) tooooomaaaaa yaaaaaa >.-<:

Espero al TE+ (tel pots fer aquesta tarda no??????? No ens deixis així fins demà!!!!!!) Per anunciar a bombo i platillo >.-<: quina oli nena!!!!!!
Després de tot el camí recorregut q porteu tots dos, i malgrat els entrebancs.... Pensament positiu!!!! Ara tot anirà bé!!!!! :cnena: :cnen:

Ego. Cd 20... Els dies no passen... Tinc dolor i sensibilitat de pits i poc més, no noto absolutament res més (i seria rar pq encara estic a dpo7... )

Avui parlaré amb el Nayado, si aquest mes no hem encertat li demanaré de parar un parell de mesos que tot s'estabilitzi i tornar a començar. Estem be a nivell parella però és cert q a mi em passa això del sexe, que de cop no tinc ganes i buscant era massa exagerat q ho fessim molts dies seguits i després 2 setmanes res de res... Així que Bueno .. veurem com va!!!!

Petons a totes!!!!!
Imatge Imatge
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: mar_ia » dj. set. 17, 2020 4:55 pm

Boniquessss!!!

Aquí estic, feta un bon sac de nervis perquè fa un parell d'horetes no he pogut aguantar més i m'he fet el test digital i.....positiu!!!!!!! :-()) ara sí que no hi ha cap dubte de sombra o evaporació!!!
Estic molt contenta però a la vegada tinc moltíssima por per si hem de tornar a passar per un avortament, i precisament no sóc la persona més optimista jajaja Miraré de ser-ho!

He trucat al gine de seguida i demà al matí ja tinc hora. He d'anar amb tots els anàlisis dels altres embarassos i suposo que me'n demanarà més, eco no crec que me'n faci ja que avui just són 4 setmanes de l´última W.


Demà quan torni a casa us explico què m'ha dit!!!

Un petonàsss ben fort!!!! I espero que ben aviat hi hagi algun altre positiu!!! :b-))) :b-)))
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Mire20 » dj. set. 17, 2020 6:18 pm

Mar_ia!!!!!!!! Veis com si!!! Quan hi ha ratlleta hi ha panxeta!!!! Ara si que si moltíssimes felicitats bonica!!! Aquest serà el bo segur!!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) :p-)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Nuri00 » dj. set. 17, 2020 7:38 pm

mar_ia enhorabobaaaaaa guapaaaa!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) quina iluuuuu!!!!!!!
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Xap » dj. set. 17, 2020 10:43 pm

Mar_ia!! Enhorabona! >.-<: >.-<:
M'alegro molt per tu! :p-) :p-) :p-) :-())
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dv. set. 18, 2020 7:29 am

Moltíssimes felicitats mar_ia!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Primera panxu del mes!!!!!!!!!!!!


:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Me n'alegro tant per tu!!!!!!!!!! Espero que tot vagi genial aquesta vegada i aviam què t'ha dit el gine ahir!!!!!!

Vinga totes a seguir el seu exemple!!!!!! :-D
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dv. set. 18, 2020 7:35 am

Ego. CD 21, ahir en va passar una cosa curiosa, vaig exugarme i el fluxe era una mica marronós, com si hi hagués sang vella molt poca quantitat. Tinc mal de pits i al baix ventre dolorets molt petits tipus regla.
Poden passar varies coses, que sigui implantació (estic a 8 postovulacio), que no hagi implantat O simplement que el meu cap va massa ràpid altre cop i m'estigui emparanoiant :content:

Hi ha una part de mi que s'està fent ilusions, crec que és impossible no fer-ho i bueno, si es que no com que farem un mini paron ja se'm passarà!!! Estic molt concienciada q si es que no, borrón y cuenta nueva.

I vosaltres com aneu????

Maria com et trobes?????

Xap et va acabar de baixar la W???

Miri, Sandruky... Com va????

Petons!!!!!!
Imatge Imatge
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: mar_ia » dv. set. 18, 2020 11:50 am

Boniquess!! com va el divendres??

Nayáde... Jo vaig començar com tu però sense tacar, aiaiaiai!!! Tant de bó sigui una panxuuu!!!! :-o00m ;-))) Ens vas informant!!! amb els símptomes que dius és impossible no fer-se il·lusions!! Aiiiixxx a veure!! :love:


Doncs ja he tornat del gine i bé! m'ha fet eco però lògicament no ha vist res, són 4 setmanes jejeje però sí que l'endometri engrossat i això és positiu!! Això sí, a part de la progesterona i adiro que ja vaig començar ahir, m'ha confirmat que em punxi heparina i buuuf... amb el pànic que tinc a les agulles, així que avui mateix començaré! Ara m'he de fer anàlisis i si no hi ha res (espero que no) tinc visita el 7 d'octubre que llavors ja sí que s'hauria de veure! Ara m'esperen 3 setmanes de nervis i desitjar que no hi hagi res raro!

Com aneu les altres?

un petonàs!!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Miri27 » dv. set. 18, 2020 8:03 pm

Hola guapesss!

Perdoneu que estic venint per aquí massa poc! La feina em té fins el monyo...

A veute, abans de res.... Mar_ia!! moltes felicitatssss!! que guayyyy!!! que bé!! segur que tot anirà bé!! que contenta!

Nayade! A veure si ara hi haurà panxeta! ja ens dius!

Nuri00! ja d'11 setmanes!! com et trobes, tot bé?

Ego. Estic amb desespero i mal d'ovaris, pits no gaire... A veure que passa! Jo crec qie W, pero mai se sap!!

petons i bon finde, marxo al pirineu, a fer senderisme a veure si m'airejo una micona..
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: yop » ds. set. 19, 2020 2:57 am

Hola noies!!

Primer de tot Maria FELICITATS!!!
a mí els test de tira en marcaven molt poc la ratlleta, que menys mal tenia un de farmàcia a casa i em va sortir molt més marcada el mateix dia, si no hagués pensat que flipava. Jeje.

Nayade: jo també vaig començar amb dubtes però vaig continuar fins la data límit que m'havia posat i finalment al últim mes de búsqueda patapam.
Entenc les contradiccions i lo de sentir que només tens sexe de inseminacio jaja. A mí en pasava, però també crec q era tema hormonal, cuan pases la ovulació, la lívido Baixa moltíssim.
Si vols descansar un parell de mesos, oblidat d test ovulació i fes pinxitos cuan vulguis . Així amb menys presió igual et va millor.

Si vols que et digui la veritat a mí en van entrar molts més dubtes al ser conscient que realment estava embaraçada, encara em duren, però suposo que és normal.
Tot i que ha sigut buscat però.. és inevitable.
Ara penso ale, ara que ja els tinc grans me posat en una complicació, però si miro dins del tot és el que volia així que contenta.

Us explico una mica per damunt: crec que ja us vaig dir que vaig tenir pèrdues, vaig estar tenim pèrdues per un hematoma, unes 3 setamanes i en repòs, ara ja fa 1 setmana que no tinc pèrdues ni malestar i ja començo a Fer vida normal. Tranquila pero mes normal. Porto nen escola etc.
Demà faig les 12 i dimecres tinc la eco veurem com està tot! I si ja no hi ha hematoma.
Per lo demés em trobo be! Molt mal de pits però bé!!!

Ànims i a cantar mes panxus que encara queda setembre!!!!!
Us envio molta sort!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » ds. set. 19, 2020 9:26 am

:--/)

Mar_ia bonica què tal? Com et trobes? Molts ànims!!!! Aquesta vegada, si!!!! Amb tota la medicació i control aquest bebè es farà gran i fort!!!! <:-<
Ja ens aniràs explicant i el 7 d'octubre esperem boníssimes notícies!!!

Miri27 que desconnectis molt!!!!! Gaudeix a tope i així passa ràpid el desespero, que espero que acabi en +!!! Hem d'omplir setembre de panxus!!! Nou repte jejeje.

Nuri00 i yop mare meva ja 11 i 12 setmanes!!! El temps vola!!!!
Yop sento moltíssim lo de lhematoma, quin susto, Sort q aquest petit és fort i resisteix!!!
Avui eco no???? Entra a donar nos Bones notícies també!!!!

Ego. Cd22, ahir el que era fluxe marronós es va convertir en unes gotetes de sang molt claretes, em vaig posar salvaslip, no sé q pensar, poder podria ser sagnat d'implantacio O directament W, però es q encara em queda 1 setmana!! Es raro no?? I encara que sigui sagnat pot no implantar-se... Penso q algo hi ha dins, noto dolorets raros i com una "inflor" allà abaix, i mal de pits (que això no em diu res pq amb la W es igual)...
No m'havia passat mai al mig del cicle tacar, de fet amb la nena no em va passar això del sagnat.
Pot ser qualsevol cosa, pero a vosaltres us ha passat?
Sigui el que sigui només queda esperar...

Si sigues W, els propers cicles no faré servir TO, no sé si posarem condó O no però no miraré ni apps no TO ni res... Aviam què...

Com aneu la resta???

Bon capde!!!!! :content:
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » ds. set. 19, 2020 3:38 pm

Crec que el q tinc és W i prou! Se'm deu haver adelantar i com q començo a tacar uns 5 dies abans (aquesta vegada han estat 7...) Doncs és això. Ara ja taco marró, com més quantitat i algun filet de sang vella així que Bueno... Hauré d'esperar uns dies aviam què però ara ja m'ha semblat W total :ufs:
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::