♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Miri27 » ds. ago. 01, 2020 8:31 pm

Benvingudes a Cercadores d'agost 2020!!!!!!!! :--/)

Ay noies! Ja som al mes d'agost, mes de vacances, sol, platja, muntanya.... tot i que aquest any ha estat, és i serà un any molt estrany.... les cercadores no ens rendim i no perdem l'esperança! Som un grup on cadascuna té la seva situació i aquí té un espai on pot desfogar-se i obrir-se, sense cap límit ni filtre! Ens ajudem, escoltem i escopim les nostres neures! Amb un objectiu comú: la desitjada panxu :-()) . A per l'agost!!


Les CERCADORES D'AGOST som : ..::··


:elefant: Miri27
Edat: 42 jo, 43 ell
Fills: 1 nen de 4 anys i mig
Cicles de cerca: pfff més d'un any... intermitent
DNW: 26/08
Altres: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... L'altre tema que em preocupa és l'edat: tinc 42 anys. Estem plantejant-nos de posar una data límit a la cerca, suposo que fins agost, i així ja ens deixem d'obsessionar i serem una feliç família de 3!

:elefant: Náyade
Edat: 33 ell, 31 jo
Nº fills: 1 nena de 3 i mig
Cicles de cerca: 4t
DNW: 28-29 agost
Altres: Vaig arribar pensant que seria pimpam com amb la nena i ja anem pel 4t cicle... Anem a per totes i alhora, relaxats!!!!

:elefant: Sandruky
Edat: 40 ell, jo 38
Nº fills: 2 (un nen de 7 anys i una nena de 4)
Cicles de cerca: 1er
DNW: 12 agost aprox

:elefant: Sine88
Edat: 41 ell, 31 jo
Nº fills: cap
Cicles de cerca: més d’un any i mig
DNW: 11 agost
Altres: al febrer (crec) em van trobar un pòlip a la matriu i pel tema covid fins al maig no vam poder treure-me’l. Ara segons el gine, tot està net i preparat per :-())


:elefant: Xap
Edat:39 (ell 40)
Nº fills:1
Cicles de cerca:7
DNW:19/8
Altres: un abortament de 5 setmanes i un de 8 setmanes.

:elefant: Elantris
Edat: 43 ell, 37 jo
Nº fills: 1 nen de 2,5 anys
Cicles de cerca: 3er
DNW: 18-19 agost
Altres: Doncs estic força tranquila, cosa que no m'esperava. Tot i que m'agovio força perquè em deixo sovint de prendre l'àcid fòlic i vaig retrassant el moment de deixar de fumar :(

:elefant: Monica90
Edat: jo 30 ell 29
Nº fills: 0
Cicles de cerca: 4rt mes
DNW: 26-29 agost
Altres: el febrer vaig tenir un avortament i tinc seqüeles de úter fi. Estem fent tractament per enfortir-lo!


:elefant: Mar_ia
Edat: 33, 36 ell
Fills: cap
Cicles de cerca: molts... però el primer després de l'histeroscopia
DNW: 26/08
Altres: juliol 2018 comencem la recerca. Setembre TE+, octubre no creix, novembre avortament diferit i legrat. Juny 2019 TE+, 5 setmanes i avortament bioquímic. Octubre TE+, 5 setmanes i avortament bioquímic. Novembre proves i cariotips i tot perfecte.Desembre TE+ 6 setmanes i avortament + legrat.
Gener 2020 sagnat molt bèstia coincidint amb la W i una taca a l'endometri sospitosa. Febrer biopsia i la taca és un pòlip... histeroscopia programada per l'abril però arriba el maleït bitxo... Juliol histeroscopia i agost tenim l'alta per tornar a la recerca.

Properes DNW:

Miri27: 3/08 :-()-)
Sine88:11/08 :-()-)
Sandruky:12/08 :-()-)
Xap: 19/08 :-()-)
Mar_ia: 20/08 :-()-)
Miri27: 27/08 (torno a entrar dins d'agost!) :-()-)
Náyade: 28/08
Monica90: 26-29 agost :-())
Miri27 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 29, 2020 3:38 pm, en total s’ha editat 14 vegades.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Náyade » ds. ago. 01, 2020 9:25 pm

:--/)

Miri27, gràcies per obrir el post!!!!! :b-))) i per les teves paraules d'ànim!!!!!

A per totes a l'agost!!!! >.-<:

Náyade
Edat: 33 ell, 31 jo
Nº fills: 1 nena de 3 i mig
Cicles de cerca: 4t
DNW: 28-29 agost
Altres: Vaig arribar pensant que seria pimpam com amb la nena i ja anem pel 4t cicle... Anem a per totes i alhora, relaxats!!!!

Moltíssima sort a totes!!!!! :love:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Sandruky
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 6:14 pm

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Sandruky » ds. ago. 01, 2020 10:38 pm

Bona nit!
Em presento :--/)

Sandruky
Edat: 40 ell, jo 38
Nº fills: 2 (un nen de 7 anys i una nena de 4)
Cicles de cerca: 1er
DNW: 12 agost aprox

Us explico una mica la meva història: aquest maig em vaig quedar embarassada però a l'ecografia de les 7 setmanes no hi havia embrió. La meva gine va voler esperar una setmana més. Llavor es va confirmar i vaig haver d'avortar.
Aquesta setmana vaig anar a la revisió i la gine em va dir que estava tot net i que estava ovulant. Si volíem podríem provar aquest mes q el meu cos ja estava preparat. Així que hem fet deures com hem pogut...ara toca esperar!
Us he anat llegint aquests dies i espero q aquest mes sigui ben especial per a totes :-())
Imatge

Imatge


6/10/12: Arribes a les nostres vides.T'estimem Aleix! :content:
13/12/15Arriba la patufeta Laia :love:
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Mire20 » dg. ago. 02, 2020 10:35 am

Noies!!!!!!! Em paso per donar-vos molts ànims en la cerca!!!!! Segur aquest mes és el vostre!!!! Vinga a cantar :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Sine88 » dg. ago. 02, 2020 12:13 pm

Hola noies!!

Després de molt temps, torno a Cercadora “oficialment”

Sine88
Edat: 41 ell, 31 jo
Nº fills: cap
Cicles de cerca: més d’un any i mig
DNW: 11 agost
Altres: al febrer (crec) em van trobar un pòlip a la matriu i pel tema covid fins al maig no vam poder treure-me’l. Ara segons el gine, tot està net i preparat per :-())
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Miri27 » dg. ago. 02, 2020 1:03 pm

Hola noies tot actualitzat!

Sandruky benvinguda! Molt bé, a pel tercer! ets de les valentes!!

Náyade! vinga que a l'agost... de panxulines hi hauran brots!!

Sine88, rebenvinguda! a tope de piles! vingaaaa

Doncs noies, no sé, vaig tenir fluxe tacat, com quan et ve la W normal, i se mha tallat en sec. Ahir res i avui de moment res tampoc... en fi...no tinc cap esperança de res, eh? però no sé...una cisa es tenir el fluxe una mica marronet, peró vaig tacar com si hagues baixat la W... no sé! A veure quan es digna a baixar del tot!

petonetssss
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Náyade » dg. ago. 02, 2020 1:06 pm

Benvinguda totes!!!!!!

A l'agost, panxus a brots com diu la Miri!!!!!

I si proves a fer TE???!? >.-<:
Imatge Imatge
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Sine88 » dg. ago. 02, 2020 2:36 pm

Ostres Miri!! Millor no pensar res per no fer-se il•lusions pel que pugui passar, però jo em faria TE :-:) creuem tots els dits!!!!
Avatar de l’usuari
Sandruky
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 6:14 pm

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Sandruky » dg. ago. 02, 2020 3:25 pm

Hola noies:

Miri...no sé si valenta jejeje

Jo també em faria un test i així surts de dubtes...fa ràbia quan fa aquestes coses de no baixar del tot :-:) Ja ens aniràs informant :ok:

Jo ara estic de relax...després de dinar sempre em quedo xof i la calor no ajuda (tot i q avui en fa menys). Els nens estan jugant amb la gosseta q tenim. Hem volgut ser família nombrosa començant amb un cadell :content: La tenim des de fa una setmana i és tota una aventura jejeje.
Petonets!!!
Imatge

Imatge


6/10/12: Arribes a les nostres vides.T'estimem Aleix! :content:
13/12/15Arriba la patufeta Laia :love:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Náyade » dl. ago. 03, 2020 10:31 am

Hola boniques!!!! Com va l'agost???

Sandruky que bonic el cadell tan peques!!! Son tan monos!!!! Ja sou família nombrosa doncs jejeje. Aviam si lamplieu aviadet!!! :-())

Miri27 has fer TE?? Aiiii ja ens dirás!!!!

Sine88 a per totes aquest mes!! :p-)

Gràcies pels ànims mire20!!!!

Ego. M'ha vingut la W tan violenta que estic a 4t día i ja no tinc gairebé....
Aquest mes estic, crec, més zen :-o00m . El mes passat era com que ens vam esforçar al màxim i no vam encertar, m'he frustrat moltíssim i la veritat no vull estar així d'ansiosa, només pensant en quant tindré panxu, en calcular aquí i allà...
La SW em toca la setmana que ve, i encara treballo així que bueno... Passare el desespero com pugui de vacances :***:
No volia marxar fora pero al final farem 3 nits a un càmping... em feia pena la nena no sortir de casa.
I res... Poc a explicar!!!
Aquest mes aviam si tenim totes sort!!!! :-())
Imatge Imatge
carolina.bc
Entrades: 2
Membre des de: dj. feb. 01, 2018 5:21 pm

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: carolina.bc » dl. ago. 03, 2020 10:51 am

Hola noies! Sóc nova per aquí ...Porto buscant un nou embaràs desde el juliol i la data de la no regla seria per al 9 d'agost! Avui m'he fet un test que tenia de l'embaràs anterior i resulta que ha sortit defectuós ...la línea de control es marca però la del test està correguda la tinta així que no el puc interpretar....no sé si puc enviar foto per aquí. M'uneixo a la cerca d'agost! Quines dades us deixo ?
Avatar de l’usuari
Sandruky
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 6:14 pm

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Sandruky » dl. ago. 03, 2020 3:01 pm

Hola :--/)

Náyade sí q són bonics de cadells jeje. Ja havíem tingut gats i gossos. Però hem esperat que els nens siguin una mica més grans per a tornar a viure l'experiència. Sembla cm un baby, dorm molt durant el dia i durant la nit festa :r) Aquesta nit entre la gosseta, la tempesta he dormit regular jeje. Intenta no agobiar-te, quan més relaxada arribarà :love: que way marxar aquests 3 dies al camping, segur q ho passareu molt bé >.-<:

Miri tens novetats?

Carolina Benvinguda!! no tens més test?? Ai a veure q passa al final :***: Les dades q has de donar són:

Edat:
Nº fills:
Cicles de cerca:
DNW:
Altres:

Petonets!!
Imatge

Imatge


6/10/12: Arribes a les nostres vides.T'estimem Aleix! :content:
13/12/15Arriba la patufeta Laia :love:
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Xap » dl. ago. 03, 2020 4:43 pm

Hola noies!! A per aquest agost!
Edat:39 (ell 40)
Nº fills:1
Cicles de cerca:7
DNW:19/8
Altres: un abortament de 5 setmanes i un de 8 setmanes.
Nosaltres ara som al camping i la veritat és que el relax va molt bé...a veure si tenim totes sort!
M'estreno amb els test d'ovulació, avui ha sortit la ratlla una mica més fluixa que la de control...no sé si toca o no...Demà tornaré a fer test a veure si està més fort...mentrestant farem el que podrem. Àn i ms amunt i ...jjjaajj
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: yop » dt. ago. 04, 2020 7:06 am

Bon dia i bon mes per a totes!!
Paso pero desitjar-vos moltes dianes.

Mire jo ante la duda ja saps q faria. Test i així surts de dubtes. Festes pensant q sortirà negatiu i podràs seguir amb el cicle i si sortís positiu pues una alegría. Pero si no al menys et treus aquest dubte O angoixa.

Així he llegit el que et va pasar ( ho sento tinc memòria peix i no recordo el nom ara) de la revisió de les 7 setmanes i que no va anar bé, i me cagat ara, jo vaig el dia 19 ( estaré de 7 i mitja) a Ferme aquesta visita i fins q no sàpiga q va bé estic amb un neguit... Amb els altres no em va pasar.
Em sap molt greu el que et va pasar. el pròxim anirà tot molt bé :)

Ego: jo estic ja de vacances amb els sogres. De moment tot be. Sense ningun símptoma mes,. Potser una mica de angúnia cuan em desperto, però al prendrem el cafè amb llet ja està.
Us volia comentar que cuan vam fer diana el senyor yop portava 3 mesos amb la maca ( viaman crec q és diu)' i multivitamines, i jo aquell mes em vaig comprar oli de onagra! No sé si será casualitat O que pero.. aquí us ho deixo. Jeje
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Miri27 » dt. ago. 04, 2020 9:01 am

Hola guapes bon diaaa!

Perdoneu la desconnexió, però estem en mode vacances i ja se mha destrontollat l'horari! Avui marxem a Mallorca en unes horetes, però abans d'acabar la maleta, us dedico una estoneta!

Ego. Res, la W va apareixer finalment diumenge, apa, un mes més sense fer diana i jo crec que ja estem amb temps de descompte (per les que no ho sabeu en tinc 42 i ja ens plantegem parar en breu si no hi ha sort...). Doncs res, SW la setmana que ve!

Xap! Ara t'afegeixo!

Carolina.bc benvinguda! Amb les dades que passis t'afegiré a la primera entrada i així podem saber 4 cosetes més de cadascuna.

Xop! No has de patir! Aquestes coses passen, però no has de pensar que et passaran a tu. P'alante sempre!

Nayade, Sine88, Sandruky petonetssss! Sort a les vostres SW!! Jo també la tinc la setmana que ve, crec que coincidirà que tindrem una mica 2 nits a casa (marxem també a casa dels meus cunyats que.... buscant el segon estan prenyis de bessons!! flipeuuu!!)

Bé doncs, anem parlant! I perdoneu si trigo a respondre en les meves "obligacions" com a jefa!! l'agost és complicat...

petonetssss
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Náyade » dt. ago. 04, 2020 11:28 am

:--/)

Miri doncs res, a seguir provant, aviam si ara de vacantes encertem totes! :-()-)

Carolina benvinguda!!! Has fet més test??

Rebenvinguda xap, déus estar a punt d'ovular, el to ha d'estar més marcat que el de control per ser +! O igual!!!! Fuego a discreción jejejeje.

Ego. La setmana que ve totes :inthebed: !!!!
De veritat espero que les vacances em portin pau.....

Petons!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Elantris » dt. ago. 04, 2020 5:31 pm

Hola!!!
Feia dies que no entrava ara, vaig de bòlit i no trobo massa espais per a mi, però bé, es fa el que es pot!


Edat: 43 ell, 37 jo
Nº fills: 1 nen de 2,5 anys
Cicles de cerca: 3er
DNW: 18-19 agost
Altres: Doncs estic força tranquila, cosa que no m'esperava. Tot i que m'agovio força perquè em deixo sovint de prendre l'àcid fòlic i vaig retrassant el moment de deixar de fumar :(

Enhorabona a les panxus de juliol!! quina il·lusió!! :love: :love: :love:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Sine88 » dc. ago. 05, 2020 8:24 am

Bon dia noies!!!

Miri, a desconectar i disfrutar de les vacances, jo començo divendres i ja no puc més... :-:)

Nayade em sap greu aquesta W, i si a sobre ve així de forta, encara pitjor, espero que ja estiguis bé!!

Xap, sobre el TO, jo em comprava els ClearBlue que et surt una cara :) si estàs ovulant (però costen massa pasta) i ara he passat als de tires de sempre. A mi hi ha moments que em costa saber si realment ja es "prou forta" o no, però si ja veus que està molt marcada, a tope!! significa que si no has ovulat, estàs a punt.

Caroline, benvinguda! has repetit ja el TE? si et toca pel dia 9 potser és aviat igualment encara no...?

ego: tinc la DNW pel dilluns que ve, primer dia de vacances, i una part de mi creu que hem tingut un mes molt bo i que potser hem fet diana, qui no té aquesta part no?? jajajaja :r) així que res, el desespero oficialment ha començat...ja us aniré dient

Agafeu forces totes per la SW!!!! >.-<:
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Mònica90 » dc. ago. 05, 2020 2:42 pm

Boniques, perdoneu la desconnexió... aquests dies entre feina i metges he anat de bòlit.

Mire27 gràcies pel post!! Aquest mes esperem celebrar molts panxus amb les vacances :b-))) :b-)))
Sanduky quin greu l’abortament... ara a per totes!
Nayade espero que t’animis mes! Aquest mes relax però fent deures :cnena: :cnen:

Per les que em coneixeu la setmana passada vaig tenir la warry i em van fer totes les proves, demà anirem a buscar els resultats.
Tot i que ser que ho tinc complicat no havia perdut l’esperança i aquesta warry m’ha entristit força. Crec que no estic assimilant les dificultats... però el meu ginecòleg diu que ho vagi intentant i així ho fem... a veure que ens diuen demà i si tornem a canviar de medicament.
Aquest mes M’apunto però demà començo vacances i estarem força amb família i crec que poca feina farem. Intentaré entrar però amb les vacances poder no serà tant sovint. Demà us dic que em diu el ginecòleg això si!
Demà també li vull pregunta perquè vaig tenir la regla 4 dies bé, després un dia sense res i des de dilluns que tacó el paper quan vaig el lavabo i no ser el motiu... alguna us ha passat que després de la warry taqueu? Demà li preguntaré!

Edat: jo 30 ell 29
Nº fills: 0
Cicles de cerca: 4rt mes
DNW: 26-29 agost
Altres: el febrer vaig tenir un avortament i tinc seqüeles de úter fi. Estem fent tractament per enfortir-lo!
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ♡♡♡~~{{CERCADORES AGOST 2020}}~~♡♡♡

EntradaAutor: Elantris » dc. ago. 05, 2020 3:31 pm

Mònica, a mi no recordo que m'hagi passat, però després de l'avortament i amb l'uter fi podria ser normal no? truca al gine a veure si et pot atendre per telf i així no et ralles. Ànims!!!

Sine88 a veure si és veritat doncs!! a vegades aquestes "corazonadas" són bona senyal jejeje!! >.-<:

Náyade, relaaaxxxx, lo millor que podeu fer és gaudir de les vacancetes a tope i així tindreu més forces per entomar un fornici postvacacional que portarà panxu segur! jejeje! Tenir el cos i el cap descansat és el millor per a aquestes coses :P

Miri27, podríeu plantejar-vos intentar-ho via ginecoleg a veure si us pot ajudar una mica a fer diana. A mi amb l'altre em van donar ajuda per a controlar ovulació i assegurar diana. Tot i que reconec que no hi va haver sort fins que no vaig començar amb l'herparina, però mai se sap tu. Ànims!!!!

Yop la maca va super super bé! L'Elantriu també se la pren i l'altre vegada també i estupendu, en tots els sentits jijijiji!! Me'n alegro que et trobis bé i no pateixis que ja veuràs com tot va bé dona! :)

i ja no personalitzo més que m'he liat amb el fòrum i no tinc massa temps, perdoneuuuu!

EGO: Nosaltres hem fet deures el dia 12, el 14 i el 15 (ovulació) el 16 no, i ara estic rallada jajaja! però bueno, a veure si amb aquests 3 dies fem diana o no...en fin serafín! a gaudir de l'estiu i ja està tu, que sinó tampoc és bo :***:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::