CERCADORES MAIG 2020

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Maria_lovecats
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Maria_lovecats » dg. maig 03, 2020 10:49 am

Nuri00,... o sigui que finalment anireu a la RA!! Molt be!!! Molts anims i ja aniras explicant com es tot el proces,...

Naneta,... gracies per la informacio! Veig que llavors anem igual! En el nostre cas entenc que tb ens hi podem quedar de manera natural pero clar, costara temps,...
Ara amb el teva del covid encara no mhe anat a fer la histero ni lanalisi de lantimulleriana,. Que es el que em fata,.. vull esperar a que pasi una mica tot aixo,...
I no tinc clar quan anirem a RA la veritat,.. estic allargant i la meva parella tambe,... :-D Si l’antimullerina surtis be por ser ens esperariem a fer el segon any,.. ara portem 16 intents,...
pero no se,.. no tinc res clar ara mateix,..
Nuri00
:: granota
Entrades: 219
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » dg. maig 03, 2020 11:44 am

nanetaaa quina ilu saber de tu!!! ostres quin pal que el gine s'equivoques...!! però si, jo també sóc de les que penso que tot passa per algo. I si en breu podeu tornar a començar doncs perfecte!

a nosaltres ens van dir que per l'edat que tenim, el percentatge en Inseminacio era d'un 24% per cada intent, que ja és més que de forma natural, imagineu-vos!!! i que en invitro puja fins el 60% en el primer intent i fins el 80% en més intents.

deunido!
anika_
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

EntradaAutor: anika_ » dg. maig 03, 2020 12:24 pm

Naneta bonicaaaaaa!! Quina il·lusió saber de tu!!!!! >.-<:

Ostres, em sap molt de greu que no poguéssiu aprofitar el cicle de març, i a més amb tres ovulins preparats, quina ràbia!! (Diguem loqui, però jo hauria tirat endavant amb els tres jiji)
Escolta, llavors aquell cicle no l'heu pagat, no? Però entenc que la medicació si?

M'alegro moltíssim que estiguis amb energies renovades. Venim d'un hivern molt merdós i d'un confinament que ens ha passat factura a tots, és hora de començar una nova etapa, i tant que si!! A més, si has regulat els cicles i el maromo està on fire amb l'orthomolt, seguríssim que esteu molt més a prop del que penseu, ja ho veuràs, confia en el teu cos!!!!!
:-()-)

Una forta abraçada, us envío els meus millors desitjos a totes!!!!!
:--/)
perdudapelmon
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: perdudapelmon » dg. maig 03, 2020 1:43 pm

Hola boniques,

Continuo tacant una goteta a dia 24 del cicle i TE blanc, així que apunteu-me per al que serà 7è mes de cerca. En el post de més amunt hi ha les meves dades.

maria_lovecats gràcies pels ànims! La veritat és que sí que ens hem fet proves, quan portàvem 4 mesos cercant vaig anar a IVI.... tot ha sortit normal (fins allà on jo puc interpretar perquè pel COVID encara no hem pogut anar a la 2a cita de diagnòstic).

Naneta gràcies per la info. El dubte que tinc amb això de la IA (si és que hi hem d'anar) és justament el percentatge baixet de probabilitats. No acabo de veure això de gastar diners si amb la FIV és molt mes probable (parlo en el meu cas que aniríem per privat...). Ja ens aniras explicant. Et desitjo molta sort!!!!!! Per cert, gràcies pels consells! Tens tota la raó, però....qué difícil és de vegades segons el caràcter viure aquest dia a dia. Jo visc el dia a dia del dia 1 de cicle, dia 2 de cicle,....dia ovulació de cicle, hehehehe. :-) com una boja

En realitat no entenc res de la reproducció humana....quan es parla d'atzar no comprenc com es pot comparar a un dau que les 5 cares tenen les mateixes probabilitats. No m'entra al cap perquè només hi ha 1/5 en cada cicle...És a dir, si una parella ho té tot bé, pq el gener, febrer, març, abril....els espermatozous no arriben a fecundar i el maig, p.ex, sí que ho fan? Vaja paranoia....hehe
Nuri00

EntradaAutor: Nuri00 » dg. maig 03, 2020 3:55 pm

perdudapelmon ja t'he afegit al post inicial! ostres se m'havia passat per alt el teu post amb les dades, perdona :-()-)

si, realment fa dubtar molt tot el tema de RA... us faig una mica d'esquema fins on jo sé:

en general, hi ha 2 grans opcions(a part, n'hi ha d'altres, però aquestes són les més genèriques):

1. Inseminació
- és menys invasiva per la dona
- cal medicar-se per estimular la ovulació, i es fan ecografies per detectar el pic d'ovulació
- en el moment del pic d'ovulació t'injecten esperma seleccionat de la millor qualitat que hagi pogut obtenir del maromo. És a dir, del que pugui treure, ho analitzen i escullen els millors per injectar-los
- simplement acosten els millors bitxets amb els ovuls ben estimulats i en el millor moment, però la feina d'ajuntar-se i d'implantar-se l'ha de fer la naturalesa
- val uns 1000 euros aprox.
- per seg.social te'n fan maxim 2 o 3
- no és apte per persones amb les trompes obstruïdes (cal fer-se la histerosalpingografia)
per comprovar-ho)
- en el meu cas que tinc 32 anys el percentatge d'exit és del 24% per inseminació

2. Fecundació in vitro
- és més invasiva per la dona
- implica més medicacio i més proves previes per tots dos membres de la parella
- et treuen els ovuls un cop estimulats, i els ajunten amb el millor esperma obtingut, en un laboratori.
- si aconsegueixen unir-se i evolucionar, et transfereixen el que té millors probabilitats de implantar-se i seguir endavant
- dependrà de la naturalesa que s'acabi implantant bé i que segueixi endavant
- val uns 8000 euros tot el procés amb medicacio inclosa. Si la 1a no funciona, no cal que facis tot el procés de nou sino que et poden posar altres de bona qualitat que haguessin quedat congelats de la 1a vegada. Aquest 2n procés és una mica més barat, uns 5.000 euros. Quan s'acabin els ovuls congelats, cal tornar a començar el procés complet
- amb 32 anys em van dir que tenia un 60% de probabilitats d'exit en la 1a, i fins un 80% en acumular diferents vegades
- serveix per dones amb trompes obstruides, perquè no les necessitem. Van directe a implantar l'ovul a l'úter
perdudapelmon

EntradaAutor: perdudapelmon » dg. maig 03, 2020 5:45 pm

Gràcies Nuri. Jo ara en faré 32....així que suposo que les probabilitats serien les que dius.

Ara bé, suposo que el més lògic, si ens confirmen que tot està OK, seria esperar uns quants mesos més. Almenys fins que faci 10 o 11 cicles (suposo).

Jo les trompes les tinc bé, així que potser puc optar per IA, però és això que us deia, em genera dubtes gastar amb una intervenció amb baixa probabilitat...

Darrera pregunta que us faig, noies....les que porteu més temps per aquí....us heu fixat si hi ha dones que s'han quedat en un cicle 7, 8, 9...?
Naneta
Entrades: 234
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

EntradaAutor: Naneta » dg. maig 03, 2020 6:01 pm

Hola Anika i hola Nuri!! Ilu llegir-vos!!!

Anika, no et sàpiga greu. Pot passar i li ha passat a més persones. I si no ha passat és per alguna raó. Vés a saber! Amb tot això del coronavirus de vegades penso que el destí m’ha protegit. O la karma que diem a casa el meu maromo i jo. Jejeje!!! I en el fons estava una mica cagada (aquí entre nosaltres... coses noves...) i quan em va dir que s’havia de parar perquè ovulava ja i no hi havia temps material per fer-ho, em va entrar una sensació d’alleujament. Sembla res però portes molts nervis a sobre. No és pas fàcil i ara entenc molt bé qui està en tractament. És una muntanya russa bestial.
I el confinament... si que un rotllo per no poder sortir, però el tinc a casa més. Jejejeje!!!!
Jo tinc l’esperança que m’hi quedaré abans de tornar a començar. jejejeje! Confio molt en el meu cos!!! I la meva ginecòloga també! Però, sinó, doncs Sant tornem’hi eh? Cap problema! Ara ja sé de què va! Estic més preparada!!! I sé què m’espera! Però quan ho vegi tot més calmat. No cal córre ara!!!
Espero que tu estiguis de fàbula!!! Vaig a tocar fusta i a veure si m’uneix jaaaaaa al teu club!! Vinga!

Sí, Nuri. Els % són aquests. Jo potser una mica més baixets per la meva edat. Però per aquí van. I més o menys van així els tractaments. T’has deixat l’ovitrelle Pk et provoqui l’ovulació. Ja us dic que el tractament de IA és súper ràpid. T’ho acceleren tot. És una passada. En menys d’un mes patapam! Sense comptar el mes a l’aire amb pastilletes.
Que et vagi molt bé al centre!!! Moltíssima sort!!! I sobretot t’envio molta serenor. Estaràs entre emocionada, li.lusionada, impacient i nerviosa. És una barreja rara i guay a la vegada.

Perdudapelmon, si no tens una complicació sempre et faran passar per IA abans que In vitro. Entenc el què dius. És normal pensar-hi. La meva gine sempre m’ha dit: piensa en ello, pero no te obsessiones. Fa unes setmanes que ja l’entenc. Jajajaja!!!
I et pots quedar en qualsevol cicle. No té res a veure. La màgia es dóna en qualsevol moment.

Bé, m’acomiado. Quina hora és? Ja queda menys per fer la passejada del dia!!! Biennnnnn!!!!

Petonets!!!
Una abraçada!! :--/)
Sine88
Entrades: 80
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

EntradaAutor: Sine88 » dg. maig 03, 2020 10:51 pm

Hola noies!! Espero que les sortides ajudin a pujar aquests ànims!!! Tants dies a casa no fan bé a (casi) ningú!

Naneta, ben tornada!!!! Què bé aquests ànims!! No tenia ni idea que podia passar això que no arribaves a temps pq ja ovules, potser el que dius és cert, havia de passar per alguna raó, qui sap!! Jo tenia l’operació el divendres 20/03 i el mateix dilluns me la van cancel•lar, a vegades penso que potser havia de ser així; que són “senyals”, qui sap.

Perdudapelmon a mi la gine em va dir que fins a un any es considera normal, que abans no s’acostuma a mirar res. Però bueno, nosaltres portem un any i mig casi i fins l’any no ens vam fer cap prova. El tema cicles, ni idea, crec que no és tant “matemàtic” que et quedis al mes 5, no ho se, no m’ho havia plantejat tant.

Nuri00 gràcies per la info!! Nosaltres ens vam posar data màxim juliol 2020 per començar a mirar tot el tema de RA; després de la intervenció farem “reset” però tampoc estarem un altre any i mig. Per edat estem casi iguals, està bé veure els percentatges. Moolta sort!!!

Ego: tot i estar pendents de la intervenció, estem en plena SW fent desde el dia 13 cada dia, crec que això no ho hem provat encara (és broma, ja no sé el què hem provat o no...). Estic amb el tema temperatures i a dia 16 encara no m’ha pujat (que vol dir que he ovulat) estic una miqueta mosca, però bueno, a veure demà...

Bona niit!!!!
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 740
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dl. maig 04, 2020 5:48 am

Bon dia, noies!!
Quina xerrera!!

Naneta quina ilu llegir-te!! Ja saps que m'encanta la teva filosofia, i tant de bo si no ha pogut ser, sigui perquè ben aviat vindrà de forma natural!! Creuem els dits!!

Sento les baixades de W, una abraçada molt gran, boniques!!

Ego: Ahir dia 17 de cile i TO encara ben negatiu... no sé pas què em passa aquests mesos... Serà un cicle beeen llaaarg, ja ho veig!!
Imatge

Imatge
Lalukis
Entrades: 41
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

EntradaAutor: Lalukis » dl. maig 04, 2020 8:14 am

Bon dia!!!

Bon dilluns a totes! Ara he llegit tots els missatges acumulats i no estava seguint gaire el fil (no entenc massa de FIV ni IA) però gràcies per les explicacions Nuri00. Molts ànims a totes i que aquests processos siguin el més curts possibles (dins de les possibilitats) i que us donin un positiu ben aviat! (i que el punyetero... COVID us deixi avançar!)

EGO: Jo estic al dia 8 DPO i ja començo amb símptomes pre W ... així que la super SexyWeek ALLIN no te massa pinta d'acabar amb èxit. En fin...

Una forta Abraçadaaaa!! :--/)
Náyade
:: zebra
Entrades: 1023
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dl. maig 04, 2020 3:12 pm

Bon dilluns boniques! :***:

Quin caloret que fa! Quines ganes d'estiu! (I jo sóc 0 d'estiu però quines ganes tenia que fes bon temps!).

Intento personalitzar una mica amb el mòbil per això :content:

Maria_lovecats molts ànims bonica, amb la W!!
Tema analítica i tal, aviam si la cosa es va espavilant i podeu fer-la!! I mentre seguir provant sort!!

Nuri00 com Bé dius, lo mes important es haver gaudit de la deures i estar bé entre vosaltres, clar que si!!
Ja ens explicaras tot el procés de RA!!!! I que el ritmo no pare :miko:
Al final no ha baixat la W??

Naneta super bé explicat tot!!!! Aviam ara la cosa que ja comença a estar millor si podeu aprofitar lo ben preparats que aneu!!! :love: ara si que si!!!!!

Perdudapelmon aviam com acaba aquestes gotetes de sang... Ho dones per W, no?
No entenc lo de IA en el teu cas, ets jove i només portes 5 cicles cercant??? Vinga que segur que encerteu abans de l'any!!! Confía mes en tu!!!

Sine88 Vinga aquesta SW!!!!! ..::··

Aixamb té pinta de desajust hormonal!! Cicle llarg.... Caaaaaalma :-o00m

Lalukis... Mentre no hi ha W, hi ha esperança!!!!

Ego. Segueixo en fase avorrida, cd3 encara amb E així que res... Deixant passar els dies.
Estava jo molt zen i tinc una amiga q porta 5 cicles cercant i ara té un retras, i la veritat que hi ha una part de mi q pensa... Ostres voldria ja estar prenyi!
Si fos tan fàcil... mare meva...
I també em passa que tinc una serie de "problemetes" Relacionats amb el treball, i amb tot en general que necessitaria acabar l'any embarassada i m'estic afegint més pressió i és el pitjor que puc fer...
També tinc al Nayado que em diu que no vol sentir-se utilitzat ..::·· que no fem gaires pinxitos... I que els pocs que fem se sent utilitzat (mentida total... Pero bueno). Així que esta del plan no vull q et quedis ràpid pq vull gaudir la cerca :-:) em té fregida... I després té moltes ganea de tenir el 2on pero vaja, fijo que nota pressió a l'ovulació així que no li diré ni quan óvulo ni quan no...

Doncs res us deixo!!! Que tingueu un bon dia/setmana/cerca!!!!! :love:
Imatge
Imatge

TOT ANIRÀ BÉ
Nuri00

EntradaAutor: Nuri00 » dl. maig 04, 2020 7:01 pm

hola reines!!!

jajaja que bo el Nayado amb la pressio jajaja uii si....són molts que els hi passa, el meu també! aquet mes vaig optar per no dir-li res i ha anat super bé. Molt més relaxats! t'ho recomano 100% :love:

perdoneu que no personalitzi més, només dir-vos que avui ja ha baixat la W....els tacadets ja veig que en el meu cas són sempre senyal de W assegurada. En part va bé perquè ja feia dies que me'n feia a la idea i no m'ha afectat gaire bé gens! :camio:

a veure si puc entrar després i personalitzar una mica. Vaig a donar una volteta que ja són les 20h!!! :--/)
perdudapelmon

EntradaAutor: perdudapelmon » dl. maig 04, 2020 9:45 pm

Sine88 sí, sabia això de l'any, però ja veus....el meu home diu "vinga, que ja falta menys" i jo dic "vinga, que ja falta menys per potser tenir un problema" :r) Per cert, jo he provat el "cada dia" els darrers mesos i ara, aquest cicle, vull fer margarita :-()-) (dia si, dia no...)

M'he explicat fatal amb això dels mesos 1/5. Intentava entendre per què (quina raó biològica hi ha) rere el fet que la fecundació no es produeixi en un determinat mes i sí en un altre. Així com en un dau no hi ha una raó especial (totes les cares tenen igual de probabilitats i, per tant, com més llencis el dau més probabilitats tens que surti el teu número), en el cas de la fertilitat em costa entendre que sigui tan aleatori. Em fa la sensació que el mes que s'aconsegueix l'embaràs és per alguna raó, perquè alguna cosa s'ha fet diferent, perquè s'ha encertat més amb el moment del pintxo. No sé si ara m'enteneu. El que intento dir és que, depen d'on llegeixis, sembla que podem fer-hi alguna cosa , mentre que a altres llocs et diuen que és senzillament un tema de probabilitats (com el dau) que no pots fer més que fer llançaments. :oset:

Naneta ara m'has deixat morta....em faran passar per IA necessàriament? A la privada? Vaja, jo pensava que podia escollir. M'espanta molt fer IA perquè no sé si seria capaç d'enfrontar-me a "negatius" sense patir gaire....

Nayade gràcies pels ànims!!! Amb el teu maromo el que pots fer és "compensar-lo" un poc. Jo ho faig.... l'agafo per banda durant la Warry o la fase lútea encara que sàpiga que no és moment fèrtil ....així el tinc més despistadet i content. Al final és posar-s'hi...heheh

Lulakis si tens la W, finalment, pensa que serà un rotllo però que almenys estem unes quantes juntes en el vaixell de la llaaarga cerca. (Sí, sé que no consola, però vaja...abraçada forta :-()-)

Ego: estic a dia 1 del cicle....plena Warry.... la tempe ha baixat, bon senyal almenys que suposo que hi va haver ovulació, però el cicle ha estat ben curtet ....de 26 dies. Res, a seguir!!!! Besades per totes.
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dt. maig 05, 2020 6:41 pm

Nuri00 i perdudapelmon molts ànims amb les maleides!!!! :-o00m
A passar la fase avorrida com es pugui i tornem a començar!!

Perdudapelmon el tema de pq sencerta o no... Imagino que depèn molt de l'òvul, de si està tot perfectament sincronitzat, que el teu pH vaginal sigui perfecte i els bitxos arribin còmodament... La veritat que es un miracle. No penso que hi hagi algo realment que canvii en el que fem, sino en tot aquest tema que dic. Per molt Sexy month que facis, si no hi ha "encuentro celestial" d'ambdues parts, o si es dona el"encuentro " Pero no s'uneixen... Nanai.

A mi em va anar bé dia si dia no, vaig llegir per ahí que era millor pq així els espermes es podien recompondre bé.

Ego. Si, el tinc una mica emprenyat pq jo sóc de sexyweek i fora d'aquesta pot caure algun pinxitos pero es rar, i aquesta fase se li fa eterna i ho veu com que només el vull quan estic ovulant... Ja veus tu, ha sigut així siempre! Abans de cercar i de tot... En fi.
Haurem de fer pinxitos recreatius pero no es tan fácil quan no et ve de gust...

Petomets!!!!!
Imatge
Imatge

TOT ANIRÀ BÉ
Miri27
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

EntradaAutor: Miri27 » dt. maig 05, 2020 11:08 pm

Hola a totes!

Feia uns dies que no escrivia i em trobo un munt d'entrades, que bé!

Nuri i Nayade, aix aquestes W! en fi... que hi farem, va que el maig potser nostre!

Nayade, em passa com tu, ultimament nomes pinxitos a la SW.... estem com molt cansats i ja concentrem els dies del mes... no m'agrada massa, pero.... ja no som tan joves!!

Perdudapelmon.... és cert el que penses, hi ha tants factors que embarassar-se és com un petit miracle. A mi quan vaig començar a buscar (primer embaràs) em va dir que podia trigar fins l'any, i em vaig quedar al segon cicle, al segon embaràs (va acabar en avortament) al primer cicle i ara.... porto més d'un any! Aixxxx...

Naneta quants dies sense saber de tu ! Anims amb la cerca!

Lalukis! mentre no hi ha W, tot pot ser! no perdis l'esperança!

Aixa! a veure si marca aviat el TO! tens sensació d'ovulació?

Sine88 tu ves fent! s'ha de practicar pef tenir més possibilitats, que mai se sap quan pot arribar el positiu!

Annika! molts records! Espero que et trobis bé!

Petonets a totes! jo començo la SW demà ja, farem dia si/ dia no.... cada dia és massa per nosaltres!!! ens agobiariem! Avui he fet TO i res, estic a 11 del cicle, però ultimament els tinc de 25/26 dies.... a veure que tal!

Petons a totessss
Sine88
Entrades: 80
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

EntradaAutor: Sine88 » dc. maig 06, 2020 8:04 am

Hola noies,

ego total a veure si us passa... crec que aquest confinament està alterant els meus cicles... aquest mes després de bastants cicles sense mirar res, he fet TO i tempes (per primera vegada), i fins avui dia 19 del cicle no m'ha pujat la temperatura, senyal que ja he ovulat (ahir segurament). Tots els mesos que he anat fent TO ovulava el dia 14-15-16 (més o menys), no m'havia passat mai tan tard. Però parlant amb una amiga ahir, em va dir que ella el mes passat creu que no va ovular i aquest va pel camí igual, quan tampoc li havia passat abans.
aixamb tu estaves igual que no ovulaves a dia 17, ja has ovulat?? No sé, potser el fet de canviar tant la rutina, ha fet que el cos també canvïi, el tema està que desde diumenge no hem fet res, així que malament noies, SW al traste. Que acabi ja aquest rotllo i tornem a la normalitat caòtica, siusplau!!!

Que tingueu molt bon dia!! ( i perdó pel rotllo!!)
perdudapelmon

EntradaAutor: perdudapelmon » dc. maig 06, 2020 9:19 am

Sine i tant que el confiament deu afectar! Si afecta als somis i tot....que solen ser més vius, també ha d'afectar el cicle menstrual. Jo tenia cicles de 27 dies clavats i aquests 2 darrers han estat 30 i 26. Pensa que, insconscientment , el cervell intenta processar tot això.... és natural.

Respecte de les tempes....jo vaig començar el cicle passat però no acabo de veure res clar. Hi va haver una baixada clara el dia abans de l'ovulació (36,1) però abans d'aquesta i després la tempe està sobre els 36,4...dècima amunt o dècima avall. No hi ha canvis entre la fase folicular i la fase lútea. És una cosa ben rara....o potser el fet que no m'ho miri a la mateixa hora exactament (de vegades són les 8h, de vegades són les 8:30h.... ja afecta). Algú em sap explicar? Els TO sí que em donen positiu.

Mire27 ànims amb aquesta SW. Ahir parlava amb una noia a qui el ginecòleg li va recomanar NO fer pintxo el dia del positiu del TO sinó el dia DESPRÉS. No sé si et pot servir d'algo aquesta info a tu o a les altres. Aquí la deixo...hehe.

Per cert, Nayada i Mire27 no sé si això us pot fer entrar ganes de fer pintxos durant la fase avorrida i la lutea però he llegit diversos estudis que diuen que és important rebre "bitxos" tot el mes, perquè així el teu cos es posa en "mode reproducció" i hi ha menys probabiltats que, en cas de fecundació, el sistema immunològic rebutgi els ..::·· o l'embrió.

Ego: dia 3 de cicle....encara amb la Warry.... però avui caurà pintxo! per tot allò que us explicava del sistema immunològic i perquè no el vull tenir al pobre esperant a la SW.... :-D

Petons a totes!
Lalukis
Entrades: 41
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

EntradaAutor: Lalukis » dc. maig 06, 2020 9:52 am

Bon dia noies!!

Com esteu?

Perdudapelmon jo també fa uns 3/4 cicles que em prenc la temperatura cada dia (en els dos últims cicles cada dia, en els altres em falta algun dia perquè me'n oblidava) i si te les prens cada cada dia a la mateixa hora (jo em llevo cada dia a les 7 +/- 15 min) llavors veuras el patró que diuen que a de ser, vull dir, en principi quan tens la W baixa i quan es va acostant la ovulació va pujant (encara que tingui una petita variació de 0.1) i quan et ve altre vegada la W torna a baixar. Jo per entendre-ho millor vaig agafar un gràfic per internet, com per exemple aquest: https://es.wikipedia.org/wiki/Ciclo_sexual_femenino (potser ja ho heu vist).

Miri27 aquest últim cicle també he fet dia sí/dia no perquè es veritat que cada diaaaa... es esgotadorrrr!! a més que a vegades acabes una mica esgorrada, no us passa??
A més a mi també em passa com a la Nayade, que quan s'acaba la SW i es com que el meu cap fa un canvi de xip i tanca comportes... Pobre... el meu maromo ja m'ho diu "Quéee!! s'ha acabat la SexyWeek, no??". També em diu (com algunes heu explicat) que ell vol provar-ho moltes vegades que no te presa...

EGO Avui he anat al gine. Tenia hora fa temps i me la van anul·lar i em van trucar per reprogramar-la per avui, i els vaig dir que sí. M'ha fet una revisió normal ginecologica: citologia, ecografia i revisió de mamas. M'ha dit que tot bé, que en principi ell no veia res anormal. Per antecedents, m'ha demanat anàlisis de sang per mirar tiroides. També m'ha dit que compant-ho bé, només porto uns 6/7 mesos buscant (perquè ell no compta els 2/3 mesos després de deixar els anticonceptius) i que per tant estem dins de la normalitat mitjana de cerca (que ja sabeu que és un any).
En fi... paciènica :-o00m
Espero la W pel 11/5, i he pensat; a veure si amb la eco veu algo i em dona una alegria... pero NO, no m'ha dit res, imagino que no hi ha hagut implantació (perquè, seria molt d'hora per veure-ho en una eco???).

Una abraçada!!!
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. maig 06, 2020 11:03 am

Hola a totes!!!!!

Venga ja estic a dia 5 de cicle i esperant la SW.
Doncs ho sento molt jo quan no tinc ganes, no ho faig i punt, per experiència si em "forço" Una mica acaba sent una mica desastre ..
Aquests darrers mesos si que noto molt el pic hormonal dovulacio pq em venen ganes bojes de pinxito (no es lo habitual) i un cop acaba, ni amb un pal! Jajaja. No em ve de gust res! Tanco portes com deieu x aquí.

Lalukis jo crec q en cas de estar en procés de +, sería massa aviat per veure res en la eco!! Me nalegro que tot bé a la revisió!!!

Ego. Avui una amiga m'ha dit que está embarassada!!!! Estava buscant des del desembre i per fi un +!!!!! Aviam si em quedo jo també i tenim bebés seguidets!!!
I alhora penso q no paro de posar-me pressió amb això , les preses... En fi. No son bones!!!!

Petons!!!!
Imatge
Imatge

TOT ANIRÀ BÉ
Lima
Entrades: 9
Membre des de: ds. abr. 11, 2020 8:17 pm

EntradaAutor: Lima » dc. maig 06, 2020 5:11 pm

Hola noies!!

Nuri00 Sí, em vaig despistar i vaig posar del 6, error meu. Moltes gràcies per arreglar-ho!!

Les que esteu passant per RA, jo tampoc puc opinar perquè no hi entenc res de res... Només us vull donar molts ànims, perquè segur que és una situació complicada!

Amb les tempes tampoc us puc ajudar, ja que no he fet mai TO jo tampoc... Us vau començar a fer TO ja des del primer mes que buscaveu quedar-vos embarassades o ho vau començar quan ja feia mesos i no us hi quedaveu? Jo de moment no he pensat en fer-me'n, però si veig que passen els mesos i no m'hi quedo potser m'hi hauré de repensar.

Sap greu a les que us ha vingut la W, una abraçada per vosaltres també!!

Perdudapelmon entenc perfectament el que has dit... Segons a on llegeixes sembla que fent d'una manera o d'una altra puguis ajudar a que es produeixi l'embaràs o segons com sembla que sigui totalment aleatori. Per exemple, he llegit a varis llocs que això de pujar les cames després del pinxito és una tonteria i no funciona, però jo ho segueixo fent per si de cas això ajuda a obrir camí... ..::··

Náyade a mi també em passa que si forço sense tenir-ne ganes acaba sent un desastre i llavors em sento malament... A vegades és complicat el sentir que "s'ha de fer" però que no et ve de gust, és un dilema contra el que vols i el que sents en aquell moment.

Ego: he passat uns dies amb molt mal de cap i cervicals per tensió, per la feina, la situació i tot plegat... estava una mica agobiada, però ara ja estic millor.
Avui comença la meva SEXYWEEK! I l'hem començat amb moltes ganes i il·lusionats per ser el primer mes que ho podem intentar després de l'avortament. Volia amagar-li al maromo quan començava la SW, però m'ho ha preguntat i li he dit. A veure si hi ha sort i no es fa gaire llarga la cerca.

Una abraçada a totes i molts ànims!! A veure si es compleix el que va dir la Nuri00 pel maig panxus a raig :-())

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::