CERCADORES MAIG 2020

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lalukis » dj. maig 28, 2020 8:00 am

Bon dia Noies!! Vinga que la setmana ja ve de baixada!

Yop com van els símptomes?? Es cert que a vegades fer-te la prova massa d'hora pot donar fals negatiu. Com tens la tempe?? segueix alta?

perdudapelmon com vas? t'has fet alguna prova ja?

Maria_lovecats ens agrada molt llegir-te i t'entenc perfectament que vulguis posar un mica de distància amb el fòrum, perquè a vegades entrem en bucle amb aquest tema y no es bó per la nostra ment. Ànims!

Nayade em sap molt greu que estiguis així, a veure si aquestes taques només són una senyal de implantació, no?? en tot cas ànims amunt!! Ja sé que és molt fácil dir-ho ehh!! pensa que no estas sola i que en aquest grup estem per donar-nos suport!

Jo estic bé noies, gràcies per preguntar! : lasito :

Ànimsss!!!

Una foortissima abraçada!!!!!!
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: perdudapelmon » dj. maig 28, 2020 9:26 am

Ànims Nayade, portes molt poquet buscant i segur que el positiu arriba ben aviat!

Yop com ho portes???

Ego: dia 25 del cicle, la temperatura segueix pujant, però avui em veig el fluxe "una mica brut". No és un tacat que jo vegi a les calcetes, però si fico el dit (perdoneu que sigui tan explícita) no és blanc del tot i això em fa sospitar que no hagi estat aquest mes tampoc.

Tinc sensacions contraposades. D'una banda, la tempe és força diferent al mes passat (hi ha hagut la 'caiguda' aquesta a 5-6DPO i ara, a 9DPO segueix pujant, quan normalment ja va de baixada.... però hi ha el fluxe 'brutet' i alguna sensació de calambre pre-warry....així que no sé què dir.

No m'he fet cap test perquè no m'agrada veure blancs nuclears. En principi, si la fase lutea sempre dura el mateix, en 2-3 dies sortiré de dubtes :-o00m
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Miri27 » dj. maig 28, 2020 10:57 pm

Hola noies!

Entro a dinar una mica d'ànims....

Nayade! Ostres, no em queda clar si finalment ha vingut W, però de vegades el cos i la ment ens fan males passades... ànims amunt! Com than dit, portes poc temps i amb lo bé k feu els deures, segur que aviat ho tindreu!

Maria_love cats! ànims amb desespero! de vegades sha de posar distància perquè tot lo guay que és compartir intimitats amb vosaltres, es pot tornar contraproduent...

Lalukis com et vas trobant?

Perduda pel món! aixxx espero que no sigui W això k dius del fluxe tacat... ja ens dius!

Yop! i tu que tal? novetats?


miniEgo: doncs jo fase avorrida, però amb mal d'ovaris! i no és ni W ni ovulació ni embaràs! algú mho explica?? o ja m'invento psicosimptomes i pararé boja? aquest confinament ens tornarà locos! En fi, d'aquí uns dies comença la SW! a veure.....
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » dv. maig 29, 2020 4:27 am

Bon dia!!

A veure si em recordo de tot.Lalukis : pues la tempe s'ha mantingut igual
Dia 27 cl 36'4
Dia 28 cl 36'4 (avui)
Me fet un test altre cop i negatiu. Així que.. ja el dono per bo a día 28 del cicle.
Con sóc irregular 26-31 dies fins diumenge hi ha temps pq baixi tempe i W .

Edito per dir que el dia que em quedi mitjà família meva i del meu home els i donarà un atac de cor, perquè tots estan en contra. Serà graciós i tot!
Els meus sogres no volen y ma mare y germanes estan preocupades per lo del úter irritable, i tampoc volen. Així que ara mateix vaig en contra del món jajaja
Nayade : ànims!!! Jo pensava que el més pasat havia acertat i xoff. Aquest mes no sé si serà de la recepció pasada que ja ho he donat per perdut de fa dies.
Hi ha mesos que es porta millor que d'altres.
De totes maneres no a baixat oficialment oi? Així que tranquila. Y si no el próximo mes Fem Diana ;)
Miri27 : si la tempe segueix pujant és bona senyal!! A mí con he dit ni puja ni baixa. S'ha quedat allí i no es mou.

Ego: ja tinc ganes que baixi tempe, que baixi W i tornar a començar.
Com se m'havien acabat les prenatal preconcepcio. Directament he agafat àcid fòlic que m'han receptat d'urant els embaraços , el folidoce, i llestos.
Ja portem un cicles senser prenen extres, així que en principi en 1 O 2 mesos àuria de ajudar.
Jo això i el meu home la maca andina, no sé si jo també la puc pendre, crec q vaig llegir que només les dones la podem pendre la primera part del cicle? Vamos fins que ovulem, no sé qué cert sigui això.
En fin no a baixat la W però ja em podeu esperar per el juny. Que hi farem!!
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Maria_lovecats » dv. maig 29, 2020 7:50 am

Bon dia boniques!!!

Nayade,... t’entenc moltissim amb el que tha passat. A mi al juny de l’any passat em va passar una cosa semblant,... se’m va atrassar molt la regla i normalment no em passa pero alguns mesos puntuals si (mirant registres anteriors) pero com que just portavem 6 mesos buscant, era la primera vegada que em passava durant la cerca i ho dientli al meu home que notava que estava embaraçada, que era molt extrany que encara no m’hagues vingut i ell pobret m’anava dient, esperat, esperat,... i jo, es que segur que si,.. i al final va baixar,.. i em vaig sentir tan malament,.. el meu cos i el meu cap em van enganyar tant,... que desde llavors, fins que no passi a un retras de 35 dies minim no m’ho crec,... molts anims guapa! A mi em va servir per a no fer-me falses ilusions i veure fins quan se’m pot atrasar la regla,... aquest any em va tornar a passa algu semblant i vaig intentar no caure en el parany,.. manava fent TE i negatiu i finalment va baixar a dia 34. ( que es el meu limit de retras).

Yop,... estem crec que igual! Estic a 12 DPO i per desgracia, ahir em vaig fer un TE i blanc,... tant que vaig parlar i al final me l’acabo fent,.. no tinc remei. Tota, que jo tp tinc esperances,... aixi que cap al juny i amb força!

Miri27,... a mi no m’ha passat mai, em sap greu no poder ajudar-te,... el confinament esta fent bogeries amb el nostre cos!

Perdudapelmon,... anims!! Com tu dius,.. esperat uns dies mes aviam que passa! Fins que no baixi la W no hi ha res perdut,...!!!

Lalukis com vas???

Nuri00 com va tot??

Ara no se si em deixo algu mes,...

Que paseu un bon dia noies!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dv. maig 29, 2020 8:16 am

Holaaa guapes moltíssimes gràcies per les vostres paraules :-()-) sou uns soletes!!!!

Faré modo ego pq estic sosomovil i treballant.
La realitat és que em vaig sentir embarassada 100% i el meu marit deia que també m'ho notava, he estat embarassada i era tal qual, però ara em sento totalment traïda pel meu propi cos i ment....
El TE el vaig fer a CD26, si hagués estat embarassada hauria sortit ja, i era blanc nuclear.
Des d'ahir tacadets i ahir un coàgul a la nit. Vaja, no es W però si que son els tacadets meus pre-W.

La W en toca entre demà i passat, crec que encara trigarà uns dies més. No se pq penso que hi ha hagut fecundació però no s'ha implantat, pq ara no noto tants símptomes (alguns si, encara)... Es estrany.

Potser repeteixo TE demà O demà passat i així ja surt blanc i respiro tranquila i a esperar la W. Sabeu allò de que em reservo un 1% d'esperança? Sóc lo pitjor.

En fi que cap al juny de cap. Aviam si abans de dilluns alguna canta :-()) !!!! Seria genial.


Qui volia ser jefa de Juny???? Hi havia cua oi???? A mi m'agradaria però tinc algunes al davant ;-) ja direu!!!!


Petons :--/)
Imatge Imatge
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: perdudapelmon » dv. maig 29, 2020 4:25 pm

Noies,

Perdoneu que entri a fer modo EGO TOTAL però volia preguntar-vos si creieu que un TE a 10 DPO es fiable?

Me l'he fet aquest matí i m'ha sortit negatiu, però estic a 1 dia de la regla i no he tacat i això per mi és completament nou....a no ser que aquest cicle duri més dies del que em penso (vaja, que si m'ha de venir d'aquí 4 dies....seria normal no haver tacat encara).

L'altra dia vaig treure fluxe una mica brut però no m'hauria arribat mai a les calces, de tan poca cosa que era....així que mig mantinc l'esperança.

Aishhh quin rotllo la fase lutea....
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lalukis » dv. maig 29, 2020 5:51 pm

Hola noies!!!

@perdudapelmon jo el primer test que em vaig fer va ser el dia 12DPO i va ser aquell que em va sortir una super feble feble linea que casi te l'havies de imaginar, així que imagino que si que encara es mica dhora, sobretot si es un test d'aquest de 20. Si tens paciència (que jo per exemple no en tinc massa) espera a repetir el test d'aquí dos dies, o sigui potser diumenge. Creuem els dits per tu!!!!

Nuri avui pensava en tu!! Vareu anar ahir a visita drl gine? Com va anar? Vau programar coses? Explica explica!!!

Per fiii divendres!!!
una forta abraçada!!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dv. maig 29, 2020 6:45 pm

hola noies!!!

perdoneu que porto uns dies anant a mil per hora i no dono a l'abast!!!

mare meva quin final de mes amb tants desesperos!!!!!! :()():::: quina emoció!!!! vaaaa que m'encantaria poder cantar alguna altra panxu abans de tancar el mes de jefa!!!

nàyade no recordo qui més ho havia comentat, pot ser ja podeu anar obrint, ja queden només dos dies

ego: si, vam anar al gine i ens van dir que ja podem començar l'estimulació, aixi que avui ja em començo a punxar!!!! i si tot va bé, en 3 setmanes ja em farien la transferencia d'embrió. quina emoció!!!! >.-<:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dv. maig 29, 2020 7:02 pm

Holaaaaaa!!!!

Lalukis com estàs nena!!!?? :-()) :love:

Perdudapelmon encara es una mica aviat, mentre no hi ha W hi ha esperança!!!!

Nuri00 quina emoció, pim-pam!!!!! Ho tens a tocar!!!!! Vigna en 3 setmanes et quedes prenyi i ho celebrem aviat ja veuràs!!!!!

Ego. Segueixo igual amb tacats intermitents però no pot ser implantació, pq estic a 13 postovulacio. Ja crec que és clarament W, així que res.

Doncs si no teniu jefa pendent, ja em quedo jo!!! Sinó cap problema a qui li toqui !!! Es per anar obrint!!!

Petonets boniques!!!!
Imatge Imatge
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: perdudapelmon » dv. maig 29, 2020 9:53 pm

Aish gràcies per les respostes noies.

Segurament serà que no, em noto el coll de l'úter molt obert.... soc una friki dels símptomes....ja m'ho sé tot....però weno....almenys hauré tingut una fase lútea digna de mínim 11 dies... darrerament tenia algun cicle massa curt.

Si demà no hi ha warry, potser diumenge em torno a fer el test, que seria dia 12 DPO i molt més fiable! Us informaré.

Nuri quina emoció! Jo, en cas que em vingui, tornaré a IVI a fer la visita diagnòstica, ara ja sí amb tots els resultats (que, segons els meus coneixements són 'normals', però vaja...ja que l'hem pagada!). De fet, pensava que si ens ofereixen algun tractament potser ho provaríem, especialment per l'edat d'ell. Jo no tinc tanta pressa perquè tinc bona reserva ovàrica i tal, però ell és gran i el temps corre en contra.

Nayade, si obres el post ja m'hi pots sumar! Però ja us diré dia de la pròxima Warry quan vingui!

Petonassos.
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » ds. maig 30, 2020 7:20 am

Perdudapelmon: jo com bé has dit m'esperaria un parell de dies. Pensa que la implantació es entre 6 i 12 dies, si en suposat cas agues sigut cuan vas treure fluxe brut, només fa 2 dies es molt fàcil q et marqui el negatiu.
Tu diu una que és una ànsies i com tinc molt me fet dsd el dia 11 jeje.

Pensant en els 3 embaraços el gran em va sortir positiu el mateix dia de la falta 28 cl ( abans si era puntual jo)
El mitjà el mateix dia de la falta super fluixeta la ralla, tanto q en vaig fer 3!
I el que més aviat va ser el petit 2 dies abans de la falta, però pq ho tenia claríssim, vaig tancar just 6 dies dsp del pinxito, i el dia que em vaig fer la prova va ser pq una mica més i em desnayo al surtir del coche. I va donar positiu fort.

Moment EGO :
Us tinc aquí la senyora W just als 28 dies cosa q no pasaba en molt temps.
La temperatura aquest cop m'ha fallat pq no hi hagut baixada segueixo 36'4. Suposo que demà em farà una super baixada. Així q oficialment paso al juny!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Miri27 » ds. maig 30, 2020 2:02 pm

Hola!

Perdudapelmon creuem dits a veure si hi ha sorttt! Va, que encara som a temps de cantar panxuu!

Nayade, endavant amb ser jefa! Ho faràs molt bé! Com van els tacadets? ànims bonica!

Yop, sento aquesta W!

Nuri00 vinga que ja ho tens això!!!

Ara no sé si hi ha algú en desespero més.... aixamb i sine88, marialovecats???


Bon finde a totesss! vinga!animeu-vos que fa solet!!! ( ara estic amb una tumbona al meu petit balcó!)
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Maria_lovecats » ds. maig 30, 2020 2:39 pm

Bon dia noies!!!

Jo porto una dies que em sento com rara,.. amb molts canvia d’humor i altibaixos,... algun mareig/vertig,.... pero be,.... no em vull flipar perque em conec i el meu cos em juga males passades,... a mes m’he fet un TE i negatiu, i estic a 13DPO... o sigui que blanco i en botella! Dema es la meva FNW,.. aixi que estara al caure.

Nuri00 que be!!! En tres setmanes ja ho tens a tocar!!! Molts anims guapa!!!

Perdudapelmon anims!! Fins que no vingui ja saps!!

Yop molts anims amb la W,... jo en breu estare com tu! Va,... al juny amb força!!!!

Nayade endavant amb lo de ser jefa!!! Tu tb estas amb tacadets???

Miri27 tu com estas?? En quin fase del cicle et trobes??

I la resta?? Sine88 i aixamb??

Noies! Una consulta,... quin tipia de fluxe teniu normalment des abans de que ushagi de venir la W??
Jo ara tinc fluxe blanc cremos i tb transparent com clara d’ou?? Que raro no,...

Un peto ben gran per a totes??
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » ds. maig 30, 2020 3:33 pm

Hola boniques!!!

A la nit personalitzo, però us dic que ja tinc obert el post de Juny 2020 :love:

Encara he d'editar un parell de cosetes :ok:

Ànims amb totes les W i tenim esperances encara en perdudapelmon!!!!! >.-<:

PEtonets!!!!!!!!!!!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » dg. maig 31, 2020 4:57 am

Maria_lovecats: depent del mes, però més tirant a cremós.

Ara en una estona m'apunto al de juny! Venga estaría be, que així em faig un auto regal per el meu cumple ( juliol) jaja

Perdudapelmon qué tal??? Con vas?

Ego: aquest mes no entenc la meva tempe estic amb la W i. 36,3. Lo normal és dos dies abans em fa una caiguda i el dia de la W començo amb tempe de 35'7 màxim. El meu cos està tonto
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dg. maig 31, 2020 7:10 am

bon dia!

marialovecats, jo tinc fluxe normal abans de la W. Pot ser una mica més aquós, però en el meu cas ja tinc tacats uns 5 dies abans de la W.. aixi que no et puc dir gaire com va....

yop a vegades el cos ems fa jugades....i més ara amb tot el que hem passat, es veu que pot tenir algunes anades d'olla, que ho nota i es desajusta! el cos es savi!

bueno noies, doncs com a jefa de maig, dono el mes per finiquitat....ooohh!!!!

enhorabona Lalukis pel teu embaràs!!! l'única panxu del maig! encantada d'haver estat jefa del teu mes de panxu!!!

i personalment doncs què més puc demanar que haver estat jefa d'un mes tan especial com aquest, on ens hem llençat a la piscina del mon de la reroduccio assistida!

un petonarro ben gran a totes, i ens veiem al juny!!!! :-()-)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dg. maig 31, 2020 9:12 am

:--/) Hola a totes en l'últim dia de Maig!!!!!

Perdudapelmon ha fet acte de presència la W??? Vinga vaaaa encara ens queda una mica d'esperança!! :-o00m
I si, aprofita la visita que tenies a IVI aviam. Segur que és qüestió de paciència... Encara que tentenc q jo també sóc una ànsies!!!

Yop sento aquesta W :-()-) ànims amunt, al juny serà que si!!!!

Miri27 com estàs?? Quina enveja amb la tumbona jejejeje gaudeix!!

Maria_lovecats aaaaaaai aviam que!!! Ha baixat la W O encara hi ha esperança??
Crec q ens ha passat una mica igual, el que dius del fluxe jo el vaig tenir abans de la W més espès i amb claraweb també! Estava mesclat!!! Però sobretot molta més quantitat... Però era blanc. No sé pq, a mi normalment no em passa, tinc fluxe normal.

Nuri00 el juny cantem la teva panxu si O si!!!!! :-()) >.-<:

Ego. Encara estic amb tacadets, cada dia penso avui em baixa del tot, i no. Així que encara no sé quan serà la DNW de juny ... Descarto panxu pq es W, com sempre un dies abans taco i després ja em baixa plenament. Ahir encara pensava en TE però és tonteria, això és W :-o00m

lalukis infinites gràcies per obrir aquest post i fer tan bé de jefa!!!!! Hem pogut cantar la teva panxulina :panxeta: i també poder parlar i compartir les nostres experiències!!!! Si no tingués aquest raconet per fer els meus egos, moriria :-:)

Gràcies!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge Imatge
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lalukis » dl. juny 01, 2020 7:50 am

Molt bon dia noies!!

Doncs també vull escriure per tancar el post de Cercadores de Maig que, en particular (i fins el moment) m'ha portat molta sort!!
Nuri Moltes gràcies per obrir aquest post de maig i espero que el mes vinent sigui el teu mes.
Ànims a totes! perdudapelmon, aixmb, yop, Nayade, Miri27, Lima i Maira_lovecats!!!! avui era el teu dia de DNW!! informa'ns! a veure si cantem una altra panxuuu!!!!

Noies m'ha encantat compartir aquest mes amb vosaltres i encara que potser no seré tan activa, us seguiré al Cercadores de Juny perquè em farà molta il·lusió les vostres panxus!!!

Una fortíssima abraçada!!!!!!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dl. juny 01, 2020 8:29 am

Bon diaaaaa!!!!

Ostres m'he confós pensava que la jefa era la lalukis i és la Nuri00!!!!! Perdooooo!!!! :content: :ufs: quin cap el meu.

Un peto per totes!!!! Sort al juny!!!!
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::