CERCADORES MAIG 2020

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: aixamb » dv. maig 22, 2020 5:36 am

Bon dia, boniques!!!

Sine que vagi molt bé, avui!!

Nuri que això ja ho tens!!

Perdudapelmon en el meu cas, encara és una mica parlar per parlar, encara, però si que és una idea que ens passa pel cap amb la meva parella, posar-nos un tope de temps, i si no, deixar de buscar-ho com una desesperada. El meu cos i el meu coco s'estan tornant bojos amb la cerca, entre els psicosímptomes i els atacs d'ansietat durant la fase de desespero... i tot té un límit. A més ja tinc dos fills, i tot i que tinc mooooltes ganes de bebè, i la meva parella també, ho vam guardar tot per i sí... i potser ens vam esperar massa a posar-nos a pel tercer, però jo mai acabava de trobar el moment... I suposo que durant uns mesos faríem el que dius tu, no utilitzar mètodes anticonceptius pel mig i que sigui el que hagi de ser... però m'acabaria tornant a posar el DIU, em sembla, perquè sé que no acabaria de desconnectar. No ho sé... és parlar per parlar, però ja hem començat a pensar en plans si no tenim el 3r... així que ja veurem.
Ara mateix, si m'hi quedés, ella ja en tindria 40 quan nasqués el petit, i això, per nosaltres que vam ser pares molt joves, ja era com un tope que ens havíem posat.... No sé si m'he explicat massa bé, ni si em podeu arribar a entendre... però quina vomitada us he fet!!

Petonets!!
Imatge

Imatge
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: perdudapelmon » dv. maig 22, 2020 10:45 am

Aixamb....i tant que t'expliques. Posar el límit o el DIU és la manera de deixar d'estar pendent. Ja t'entenc. Crec que ens ha tocat viure una època on la 'cerca del bebé' és una responsabilitat nostra....quan abans era cosa de Déu si venia o no venia. Em fa l'efecte que ho vivien diferent....

Respecte de l'edat, també és un tema que jo em plantejo respecte de la meva parella. Jo en tinc 31 però ell en té 48!!! I dos fills grans...però! Què hi farem! Ha tocat així. Segur que ser pares més grans també aporta coses diferents.

Sigui quina sigui la decisió que prenguis, molts ànims!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dv. maig 22, 2020 3:33 pm

:--/) :--/) :--/)

Necessitem ja cantar un positiu!!!!!! Miri com ho portes????

Els anims estàn caient!!!! No ens ho podem permetre :p-) :p-)

Ego. Segueixo desesperant, encara queden 9 dies per davant.... se Mesta fent etern!!!

Petonsssss
Imatge Imatge
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: perdudapelmon » dv. maig 22, 2020 4:25 pm

Nayade, jo estic igual que tu....molt lluny de la DNW.... :-o00m

En part vull que ja sigui la data per saber si ha funcionat aquest mes; però, de l'altra, se'm fa feixuc pensar en un mes més sense embaràs. Tinc il·lusió i por (tot a la vegada). Algú com jo?

Miri27, explica'ns com vas!!!! Quins nervis :p-)
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Miri27 » dv. maig 22, 2020 7:25 pm

Hola guapes!

Doncs no seré pas jo quin animi aquest mes.... ahir a la tarda vaig tenir el mal de cap que ja em conec, i mira, fins i tot em vaig fer un TE i blanc i aquest matí ja em trobava fatal i ha aparegut la w, ben puntual i abundant.... així que, res noies, la cosa està difícil!
Perdudapelmon: doncs bàsicament el meu cas és per l'edat. Ahir mentre esperava el resultat del test vaig pensar i si surt positiu? quan nasqués ja en tindria 43, que jo em sento molt jove, eh? però vaig pensar en proves prenatals, problemes cromosomics i.... em vaig ratllar molt! Estic fent bé? m'estic arriscant massa? m'he obsessionat i realment no cal anar a pel segon i començar de nou amb un bebe quan l'altre és super autònom, dormim tots bé i estem molt feliços i tranquils? I penso en un tope, per això, l'obsessió de cada més... estic cansada.... no sé potser ens donem de temps fins l'estiu (jo a l'octubre faig els 43).

Perdoneu pel superego! Però estic de baixon, suposo que la W, el confinament, la calor, l'agobio....

aixxxx. ... petons guapes, gràcies per escoltar-me o llegir-me millor dit!!

muak
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dv. maig 22, 2020 7:31 pm

perdudapelmon ha escrit:Nayade, jo estic igual que tu....molt lluny de la DNW.... :-o00m

En part vull que ja sigui la data per saber si ha funcionat aquest mes; però, de l'altra, se'm fa feixuc pensar en un mes més sense embaràs. Tinc il·lusió i por (tot a la vegada). Algú com jo?

Miri27, explica'ns com vas!!!! Quins nervis :p-)

Doncs si, jo també estic una mica com dius... Tot i ser el 1er mes de cerca oficial... Penso si no he encertat altre vegada a començar tot...
Realment si hem encertat tan rápid sería estrany.
Tinc una amiga q avui s'ha fet la primera Eco I esta de 7 setmanes, tan debo em quedi ràpid i alhora també em fa por, hem tingut dies complicats aquesta setmana amb la nena I m'ha fet replantejar I pensar moltes coses, amb dos moriré, altre cop a començar quan ja veia la llum al final del túnel....
Tinc ganes d'un altre bebé pero també venen pors, es normal....

Avui ja comenco a estar una mica desesperada... he vist al calendari que son 8 dies per la nowarry.... Pero vaja dilluns segurament si ja tinc pèrdues el puc donar per perdut, ... Si no, divendres faré test!! (el mateix dia q em fan serologies covid!)...

Petons a totes I bon cap de!!!!


Miri ens hem solapat!!!! Em sap molt de greu aquesta W... molts anims bonica aquí estem per llegir-te!!! Un petonet gran :-()-)
Imatge Imatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Nuri00 » dv. maig 22, 2020 10:23 pm

hola!!!!! ooohhh miri27, quin greu!! això que pintava bé pels simptomes que deies!!!

Lima com vas tu??? ets la propera en DNW aquest dilluns!! >.-<:

entenc perfectament aquests plantejaments que feu de posar un temps limit en la cerca quan ja és qüestio de l'edat, i ja tens altres fills. S'entén perfectament. A mi també crec que em passaria, almenys per benestar mental al final suposo que arriba un moment que has de dir prou.

Esperem que no calgui i que pugueu tenir sort!!! :love:

la setmana vinent ja s'acaba el mes de maig... que ràpid que m'ha passat!!! a veure si podem cantar alguna altra panxu!!!

jo segueixo molt tranquila jajajaja després de tants mesos mirant TO, desesperos, pinxitos, etc....l'altre dia ho deiem, que ens hem relaxat moltissim al començar la RA! no sé ni en quin periode del mes estic!!! no m'hauria imaginat mai aquest canvi de xip. Tan relaxats i despreocupats, anar fent el que ens van dient els metges i au! és un món completament diferent
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » ds. maig 23, 2020 2:17 pm

Holaaaa :globus:

Bon dissabte!!! :***:

Lima com vas? Vinga ets la propera, aviam si podem cantar la teva panxu!!! :-()) >.-<:

Nuri00 que bé que estigueu tan tranquils!! No hay mal que por bien no venga, diuen :love: així agafeu forces i ganes pel que ha de venir!!! Ja mateix tenim el teu +!!! </;-)

Com aneu la resta?? Alguna jefa pel juny?? Hi havia cua, no se a qui li toca.

Ego. Res a comentar... -7 dies per la no-warry, espero que se'm passin ràpid :-o00m nomes vull saber si si o si no... Si es que no doncs relaxar-me i esperar al juny, pero ara estic en un plan desesperada que ni si, ni no.... ?-) quina agonia...

Petons grans per totes!!!!! neukiss-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » dg. maig 24, 2020 3:06 am

Bon dia O bona nit! Tinc insomni!

Últimament tinc els horaris del són descontrolats em vaig dormir a les 7 de la tarda i ja me llevat ara les 3 del matí. Fàstic de confinament.

Nayade : anem més O menys igual tu i jo. Però em sembla q a mí aquesta mes será dels curts.

aixamb : tentemc perfectament, jo també tinc data límit al juliol s'acaba la búsqueda ja o en parlat. També vam ser pares joves el gran amb 21, el mitjà amb 23 i el petit amb 31. Vaig posar far anys data límit als 37 per tenir el 4rt però vaig tardar un any senser a convèncer-lo així que així que al juliol faig els 38 si em quedés després ja tindria 3o i em fa pal el meu fill gran tindrà prop dels 18 i no sé és tot moltes olles que em faig.

Miri27: em sap greu aquesta W!!
Mira com a exemple et posaré a la meva mare, ja vaig comentar que el meu fill gran i mà germà es porten 2 dies jo tenia 21 i mà mamare 43. I el nen O noi ja està estupendament adolescent perdut però bé. Jaja.
I texplicare que amb mi amb el petit em va sortir alt risc de síndrome de down al triple screning i plec nucal.
( Jo pensava molt poc i això va d'estatuta els valors de la estadística)
Total que em van donar a elegir entre biopsia de corion o amnio.
Amb el mitjà ja em van fer amnio per altres coses( em vaig posar de part a la setmana 25) i amb el petit vaig decidir fer la biòpsia que es pot fer abans. Va sortir tot normal. Pero vaya mes vaig pasar fins als resultats!! Tot be.
Vaig tenir que fer repòs tot l'embaràs pero pq en vaig tornar a posar de part a la setmana 22+6. Em van manar progesterona y en van diagnosticar úter irritable.
Si vols el meu consell jo si fos ara elegiria amnio. Amb el mitjà que me la van fer, és molest has de fer un parell de dies repòs però res més, amb la biòpsia una mica més i el perdó. Venga sangrà i sangrà..
Ma mare ( a lo que anava) només li van posar embaraç d'alt risc per edad li van fer amnio i va tenir un embaraç totalment normal amb més ecos i controls però res més.

Ego: em sembla que aquest mes tampoc serà la temperatura mà caigut ja de 36'5 a 36'3 sol baixar uns 3-4 dies abans de la W així que aquest mes segurament serà de 26 el cicle, Avui estic a 23 del cicle. Així que poques esperances tinc per aquest mes. I com be deia, crec q al juliol tanquem paradeta. Total ja en tinc 3, el que pasa es que no vaig poder viure gens el meu últim embaraç. Llit, repos absoluto desde la setmana 13 fins la 36 que va néixer.
De fet cuan el vaig tenir vivia en un poble i la gent em preguntava de qui era el nen. Pq ni embaraçada em van veure. Vamos, que no vaig poder disfrutar del embaraç i se ma quedat l'espinita clavada. D'això i de una nena jaja qué esto rodejada d'homes!! Ajaja
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Miri27 » dg. maig 24, 2020 11:57 pm

Hola noies!

Gràcies per les vostres paraules! És que són ja molts mesos i vaig tenir un moment baixon.

Yop, cert, recordava lo del teu germà, si! La veritat és que s'ha de pensar tot.... jo crec que tenir germans, està molt bé i vull intentar que el meu fill en tingui. I sóc conscient que tinc uns riscos, que els he d'assumir i que si no surt bé, doncs ho superarem. Però el tema ara està en embarassar-me, que és el que se'ns està resistint! Suposo que estarem uns mesos més i ja ho deixem córrer.

Bé, he tingut una petita crisi que ja queda en l'oblid! A veure, quines DNW tenim per aquí properament? A veure qui ens dona una alegria!

Aixamb, yop, nayade, perdudapelmon....Lima! ja aneu informant!

petonets!
com veieu és una mica tard... com ara em puc llevar una mica mes tard (treballo desde casa), també estiro una mica a la nit, que m'agrada molt i mai ho puc fer!

Fins demà!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Sine88 » dl. maig 25, 2020 7:53 am

Bon dia noies,

El confinament crec que ha canviat el son a molta gent, jo abans a les 10 estava dormint i ara hi ha dies que són les 12 i segueixo voltant...un rotllo!

Miri, em sap molt greu aquesta W, i entenc que et posis una data límit, ja no potser per l'edat sinó per tenir un descans mental. No és el mateix, però nosaltres també ens vam posar una data límit per passar a RA, al final necessitem tenir uns tempos, i si no pot ser, doncs prendre una decisió, sigui quina sigui, crec que és molt sa.

Nuri sii, el dia 28 és ja!!! >.-<:

Qui tenim en desespero pel maig?? Encara podem cantar alguna panxu no?? :-())

ego: mioma/pòlip tret! dijous ens dirà el gine què era exactament, però diu que estava tota la matriu neta i perfecte, així que a veure quan podem tornar a l'atac! no sé si estarem un altre any i mig buscant, però ara és una mica com posar el compte enrere a 0, tot i que ja em va dir el gine que no era 100% segur que això estigués dificultant l'embaràs; no ho sé, dijous faré mil preguntes.
Lima
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. abr. 11, 2020 8:17 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lima » dl. maig 25, 2020 8:13 am

Bon dia noies,

Modo soso mòbil.
Ahir vaig començar a tenir dolors de W i efectivament, em va venir... així que res de panxu aquest mes, què hi farem!
Ara resulta que tothom del nostre voltant es queda embarassat i, tot i que me n’alegro molt per elles, egoistament em fa una mica de mal cada notícia d’aquestes...

Moolts ànims a totes, a veure si encara podem cantar alguna panxu aquest maig!!

Una abraçada a totes :-()-)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dl. maig 25, 2020 9:53 am

Bon dia i bona setmana!! Última de Maig. :--/)

Yop quina púa lo dels horaris, això ens està transtornant.... Vaja tela.
Que dur el que comentes del teu embaràs... Em sap molt de greu.
Ànims que encara et queda comprobar 100% que aquest mes hagis encertat, i sino Juny!!! No perdem la fe!!!!
Lo de la temperatura es molt molt fiable?
Un petonarro ben gran per tu neukiss-)

Miri27 aquests baixons ens passen a totes, agafa forces per tornar a pujar ben alt!!! :-()-)

Sine88 me nalegro, una cosa menys!!!! Dijous ens expliques el qué, i fes moltes preguntes!!!
Ara diré una cosa, potser no dificultava l'embaràs pero si tu saps que tens allò a dins potser mentalment ho podies impedir tu, no? Baja que no tot es 1+1=2 en aquests temes. Així que ara un cop tret, tornar a començar i encertar! ..::··
Com et trobes? Espero que bé!!

Lima em sap molt de greu aquesta Warry Maleïda :-()-) molts ànims bonica, ens veiem al juny a seguir donar-ho tot ..::··

Ego. Ahir el test "carnal" Del meu marit diu que estic :-())
Jo no m'ho crec pero si que noto coses rares. Potser són paranoies com el mes passat, o que tinc ka dnw molt a prop i el desespero no em deixa viure més....
Desesperant fins divendres que farem test. Fins llavors si començo a tancar, com cada mes, es que no :ufs:

Avui m'he llevat amb molt sabor metalic a la boca, i noto dolorets W, em molesten una mica els olors, tinc més flux.... El meu marit diu que li recorda moltíssim a quan em vaig quedar prenyi, el sabor i tot el tacte... Jo també em vaig notar rara ahir amb el pinxito.
Igual tmb dolor de pits i com inflats...

Us mantinc informades.... I perdó per ser tan explícita!!!!!

Si es que no, em donaré una bona patacada...

Petonets!!!!! neukiss-)
Imatge Imatge
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Lalukis » dl. maig 25, 2020 10:02 am

Bon dia boniques!! bon dilluns a totes! una setmana més que comencem :()()::::

Sine88 me'n alegro que anés bé la operació. Com et trobes tu? et "llegeixo" amb uns molt bons ànims i això és molt bona senyal! Ànims! i com dius tu, comptador a 0 i a començar amb molta empenta!

Miri ostres sí quna meeee... que t'hagi vingut la W. Ànims!!

Lima t'entenc perfectament...!!!!!! no et sentis malament perquè aquestes notícies et facin mal. A mi tb em passava igual que a tu amb algú molt pròxim a mi que estava embarassada i m'era molt difícil parlar del tema, i notava que tota l'estona li estava mirant la panxa... es que el nostre coco ens fa coses molt malvades. Però no et sentis sola amb aquests sentiments, jo trobo que són absolutament normals.

yop si no hi ha W encara hi ha esperança. Que curiós el cas entre el teu fill i el teu germà que es portin 2 dies!!

Nuri Com estàs?? mica de nervis pel dia 28?

NayadeperdudapelmonMaria_lovecats si no m'equivoco.. sou les propores DNW!! aneu informant com esteu!

Una forta abraçada
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » dt. maig 26, 2020 6:24 am

Bon dia!
[list=]Nayade[/list]: ai ai ai!! Aviam si hi ha sort i ens diu que és confirma sospita!
En tema tempes no estic molt posada però si és cert que els dos últims mesos m'ha baixat i als dos dies patapam W. La ovulació no se pas si me la encerta però la W si.

Com van la resta de desesperos?

Ego: jo no he tingut ni símptomes ni psicosimptomes. Els pits generalment uns 3 dies després ovular em fan mal fins que em baixa la W. Doncs ni això he tingut aquest cicle.
El que si tinc és mal com de W fa 3 dies que em llevo així dsp marxa.
No sé pas estic a 25 del cicle així que entre dijous i diumenge pot baixar quan vulgui.
Me fet test e de tira ( sensibilitat 20) i a sortit negatiu ( dia 11 post ovulació) sóc una ànsies!
Estic convençuda que paso al juny jaja.
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: perdudapelmon » dt. maig 26, 2020 10:06 am

Bon dimarts, guapes!!!

Miri27 i Lima quina ràbia aquestes Warries. Però com diuen per aquí, un mes més pot ser un mes menys per al positiu. Lima això que comentes dels pensaments, com et diuen per aquí, és totalment normal. La ment fa aquestes coses. No passa res. No podem controlar allò que pensem. Només allò que FEM. Així que, encara que tinguis pensaments d'enveja o el que sigui, pots DECIDIR actuar com vulguis. Fins i tot pots ser simpàtica amb les embarassades! Això, de rebot, et farà sentir millor. No hem de ser presoneres ni esclaves dels nostres pensaments si no volem.

Nayade quina emoció! Clar...tu ja has estat embarassada, segur que tens bon olfacte per detectar un nou embaràs. Ves informant, que aquí cada positiu el vivim totes com si fos el nostre, hehe.

Yop Les tires de 20 de sensibilitat no són molt sensibles. No en tens cap de 10? A veure si hi ha sort i no apareix la Warry!!!

Sine88 ja estàs més a prop del somni! Això és carrera de fons i segur que ara tot va molt més ràpid >.-<:

Nuri ja queda molt poquet. Com ho portes? Mescla de sentiments?

Lalukis com portes l'embaràs????

Ego: ja estic al dia 23 del meu cicle. 7-8 DPO (segons tires d'ovulació, vaig ovular el 15 del cicle....segons la temperatura basal, el dia 16 del cicle). Curiositats d'aquest mes? El dia 5-6 DPO hi ha hagut una caiguda de la temperatura de que va remuntant els dies 7-8. Us ho poso aquí perquè vegeu:

17/05: 36º
18/05 (dia ovulació): 36,1º
19/05: 36,3º
20/05: 36,5º
21/05: 36,5º
22/05: 36,5º
23/05: 36,5º
24/05: 36,15
25/05: 36,3º
26/05: 36,5º


Però la veritat és que malgrat que he llegit que podria ser implantació, no vull fer-me il·lusions perquè la patacada després és més gran :-o00m . L'app em diu que serà un cicle més llarg del que em pensava (29 dies....) així que veurem si els pròxims dies hi ha tacadets pre-Warry o si es mantenen les esperances. Símptomes, a part d'això, res de res.

Petonets!!!
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Maria_lovecats » dt. maig 26, 2020 11:45 am

Bon dia boniques!!

Disculpeu que hagi estat desapareguda aquestes setmanes,.... us he estat llegint,... però es que necessitava desconectar una mica la veritat. El mes passat vaig estar molt agobiada la veritat amb tot aquest tema,... ja sabeu que em vaig fer un montón de TE i res, .. regla al canto... I em vaig obsesionar moltíssim, com mai! El temps de cerca passa factura i una ja no sap com gestionar-ho..

Aquest mes m'ho estic intentant prendre d'unaltre manera. Vam fer pinxitus quan ens venia de gust, sense mirar calendari ni res,. però clar, jo noto quan ovulo jejeje i el meu xicot mes o menys per dates sabia quan tocava,... es dificil desentendres del calendari quan ja saps tant sobre el teu cos, però bé, em va agradar com va anar,... sense pressió i sempre quan ens venia de gust.

Ara estic en desesperu. Intento estar tranquila. I no penso fer TE a no ser que tingués una falta molt molt exagerada, llavors si,.. perque veure el blanc nuclear del TE no em senta bé, ja ho comprobat. Preferixo esperar i avia'm que.
De símptomes crec que no noto res,... la setmana pasada em va donar com un mareig,.. però segurament va ser per la calor y que vaig sortir a caminar molt,.. així que res,... No sé com anirà aquest mes, però en tot cas,.. no vull enfonsar-me la veritat. Intento estar positiva i sino doncs cap al més següent.

Com aneu la resta? Perdoneu que no personalitzi.
MOlts ànims a totes boniques :-()-)
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: yop » dc. maig 27, 2020 7:09 am

Bon dia noies!

Perdudapelmon : jo també he tingut baixada com vaig comentar però la meva va baixar 2 dies seguits i ara a tornat a pujar una mica a día 12.
Si no m'equivoco
Es algo així
12cl 36'1 ( to +)
13 cl 36'1 (to ++)
14 cl 36'2
15 cl 36'2 ( segons aplicació temps vaig ovular aquí)
16cl 36'3
17 cl 36'3
18cl 36'3
19 cl 36'3
20 cl 36'5
21 cl 36'5
22 cl 36'5
23 cl 36'3 ( en vaig llevar a les 3 del Mati)
24cl 36'3 ( em vaig llevar a les 2 del Mati)
25 cl 36'4
26 cl 36'4 avui.

No tinc test de 10 :(
Avui com em quedaven molts me fet un altre, se suposa que 12 do negatiu també. El q sé segur es q demà no em baixarà la W però no tinc molta esperança.

I e cert el que dius hi ha noies q a la implantació els baixa la trmpe per després tornar a pujar! Molta sort!!!
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: perdudapelmon » dc. maig 27, 2020 11:54 am

Yop em quadren molt les teves temperatures de l'ovulació. Les tempes baixes dels dies que et vas llevar tan d'hora no les tindria en compte.

Pensa que quan em llevo a les 8h...la tempe es 1 dècima més alta que si em llevo a les 7....així que imagina't a les 3!!!!! És el moment que el cos està més fresquet.

Segons els meus càlculs, estàs a 11 DPO i amb test de 20....encara pot ser positiu! Creuo els dits per tu!


Maria_lovecats jo també havia pensat intentar deixar de mirar "ovulacions" i "tests" però és el que dius....quan ja et coneixes tant, és inevitable voler fer-ho el millor possible. A veure si hi ha sort aquest mes....ves informant!!!

Nayade com va la cosa?????
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MAIG 2020

EntradaAutor: Náyade » dj. maig 28, 2020 6:31 am

:--/)

Ego...
Tenia bastant assumit que estava :-()) , tenía tots els símptomes, el meu marit em deia el mateix pero que esperessim al cap de per fer TE.
Estic a -2/3 dies de DNW.
Ahir van fer dos TE a la nit i blanc nuclear.
Em va quedar lespineta que fos encara aviat, pq jo em sento físicament embarassada, pero avui al llevar-me, sang, no molta quantitat pero si la suficient per indicar que la W està al venir.

Estic bastant plof, el meu cos m'ha enganyat, la meva ment també, pffff.... bueno ara penso que un altre més serà i ja està que hi farem, pero tenia tan coll avall que era que si que la patacada ha estat gran, la veritat....

Una forta abraçada a totes, espero acabar aquests dies amb alguna súper panxuu!!! :-()) :-()-)
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::