^* Cercadores Abril 2020 *^

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
NinaDina
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: NinaDina » dc. abr. 15, 2020 11:49 am

Hola noies!!!
Lalukis, quin me, jo entrava per dir-vis que aquesta nit ha fet acte de presencia també.
Comencem cicle altra vegada..

Maria love cats: jo vaig fer Omifin i no em va agradar gens, vaig tenir dolors a l’ovulació ( sobint la noto, unes molesties que coincideixen amb els dies d’ovulació) però allò va ser bastant més fort i a més em va allargar el cicle, ja pot ser que et faci ovular un xic més tard per aixo encara no has vist el TO positiu. No sé, la meva experiencia no va ser bona a part que no em vaig quedar aixi que res, hi ha dones que els funciona. Però jo crec que el millor és escoltar-nos i fer cas al nostre cos.

La resta com aneu?
Maria_lovecats
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

EntradaAutor: Maria_lovecats » dc. abr. 15, 2020 12:37 pm

Hola de nou!

Ninadina i laluki molts molts ánims vinga!!

L’omifin es per produir l’ovulacio i per dones que tenen la regla molt irregular,... crec que no es el meu cas, pero suposo que la gine mho va receptar per probar,... pero esta clar que no m’ha molat i al meu cos tampoc... es un boom d’hormones que et fots al cos,..

He tornat a mirar el TO que m’he fet al mati i marca una mica, pero encara no he fet el pic. Ja veurem avui,.. jo intentare fer pintxito >.-<: per si un cas si tenim ganes clar,....

Muaaaack!
Lima
Entrades: 9
Membre des de: ds. abr. 11, 2020 8:17 pm

EntradaAutor: Lima » dc. abr. 15, 2020 1:35 pm

Hola noies!!

Jo també faig teletreball i em puc organitzar bastant amb l'horari, així que molt bé. A part, com que no tinc cap fill m'és molt més fàcil que les que teniu fills...

Lalukis i Ninadina molts ànims noies, ens veiem al maig, a veure si és el bo!!

Lalukis a mi també em van diagnosticar hipertiroidisme, la meva gine privada em va dir que eren uns nivells mooolt baixos. Em va comentar que segurament, des de la SS, al ser uns nivells tan baixos, no em receptarien res, però que ella sí que em recomanava prendre eutirox i ho estic fent. Prenc a diari l'eutirox i l'àcid fòlic. Tu t'has pres alguna cosa per l'hipertiroidisme?
Tot i que siguin nivells baixos els que tinc a vegades m'ofusco pensant que potser per això el primer embaràs no va anar bé...

Aixamb, espero que d'aquí 3 o 4 dies hi hagis de tornar perquè no t'hagi vingut la W :()()::::

A veure si podem cantar més panxes d'aquest Abril.
A totes les altres, ens veiem al maig, amb moooltes ganes de poder-ho intentar.

Una abraçada noies, gràcies a totes per les vostres paraules! :-()-)
Lalukis
Entrades: 38
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

EntradaAutor: Lalukis » dc. abr. 15, 2020 3:03 pm

Hola!
Lima, jo vaig estar un any de tractament amb tirodril, primer 3 pastilles al dia i a mesura que els valors anaven estabilitzant-se varem anar reduint. Pensava que l'Eutirox era per l'hipotiroidisme, i no per l'hipertiroidisme, però pot ser es fa servir el mateix tractament pels dos tipus de tiroides... Les tiroides no ajuden gaire amb tot el tema de fertilitat (a mi ja em va avisar l'endocrina que em costaria) però hi ha solucions si el problema vingués donat per la tiroides, has anat a veure de nou un/a endocrí/ina??

Maria_lovecats no coneixia aquest tipus de complement per ajudar a la ovulació. A mi m'han recomanat, per ajudar la fertilitat el Aquilea, algú l'esta prenent o l'ha provat?? O més ben dit, preneu algun complement?
Sort amb el pinxitoooo!!

Una abraçada!!!
Lima
Entrades: 9
Membre des de: ds. abr. 11, 2020 8:17 pm

EntradaAutor: Lima » dc. abr. 15, 2020 3:31 pm

Hola de nou,

Ostres Lalukis, sóc un cas!! Jaajaja M’he ben confòs. Sí, és per hipotiroidisme que és el que jo tinc... No he anat a cap endocrí perquè la meva gine va dir que prenent-me l’eutirox ja es regularia. Ara quan em torni a posar a la cerca a veure què... si veig que els mesos van passant i res de res doncs hi aniré. Gràcies!!!

Una abraçada!
Maria_lovecats
Entrades: 20
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

EntradaAutor: Maria_lovecats » dc. abr. 15, 2020 6:18 pm

Hola a totes!!

Laluki l’aquilea tb s’ho pren la meva parella per millorar els ..::··
Jo nomes prenc l’acid folic (natalben) i la maca.

La resta tb preneu alguna cosa a part de l’acid folic?

Per cert, alguna es mira lo de la temperatura basal? Es practic?

Petons!!!
Lalukis

EntradaAutor: Lalukis » dj. abr. 16, 2020 7:29 am

Bon dia!!

Maria_lovecats jo, com d'altres han explicat, també utilitzo l'aplicació femometer i registro a l'aplicació cada dia la temperatura just quan em desperto. Va bé?.. doncs no se... en teoria la temperatura ha de pujar quan estas ovulant, o apunt l'ovular (si ho he entés bé) i a mi no em puja, sí que em puja després d'ovular, quan representa que s'ha de produir la implantació, i quan em ve la W em baixa altra cop. No se, potser no ho faig bé. El que sí, és que ho faig amb un termòmetre normal i no amb un d'aquest basals.

Que tingueu un molt bon dia!
yop
Entrades: 44
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: yop » dj. abr. 16, 2020 8:36 am

Hola noies!! Fa molts dies que no em posava al grup.
Jo tampoc sé molt bé com funciona la tempe el meu gràfic va marcar una baixada just el dia que em va donar positiu el 1er día el to. Ara fa zig zag 36'1/ 36. Pero el que he llegit baixa per l'ovulació i després va pujant i es manté alta, fins abans de venir la W O si es manté alta no ve la W. Però com dic no sóc experta i és el primer mes que O faig. Si m'equivoco que algú em corretjeixi sisplau!!

Ja ha pasat la sexyweek. Ara ja estic en desespero 6 dies post ovulació. He acabat fent deures fins dos dies després ovulació. Però no sé pq el subvoncien em diu que no ha funcionat.
Crec q aquest mes se'm farà més llarg pel confinament i el desespero jaja.
Tinc 10 té del fermometer. Crec que tenen sensibilitat 20. Pot ser? Cuan us faríeu la primera prova? Jo sóc de les inquietes! Jaja a mes con tinc les W desregularitzades, no sé cuan començar.
perdudapelmon
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: perdudapelmon » dj. abr. 16, 2020 4:06 pm

Noies,

Si jo no vaig malament, la temperatura puja DESPRÉS de l'ovulació. Per tant, no espereu a la pujada de la temperatura per fer pintxos. Cal que els faceu abans. La pujada de la temperatura SÍ que seveix per saber (amb posterioritat) si aquell cicle has ovulat correctament.

Jo m'acabo de comprar el termòmetre basal de Fermometer (el que es connecta amb l'aplicació de mòbil).

Sobre complements, jo em prenc l'OVUSITOL D que és caríssim.

Petons i ànims amb el desespero, Yop . Per cert, si són de 20 miu jo esperaria al dia de la falta.
Miri27
Entrades: 141
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

EntradaAutor: Miri27 » dj. abr. 16, 2020 10:37 pm

Hola a totes!
Entro perquè si no saludo a les noves incorporacions van passant els dies i ja no us coneixeré! ni em coneixereu!
Doncs parlaveu del tema de les tempes... jo és que no m'aclaro gaire, em varia molt i ho vaig provar un mes i ja no vaig seguir... Només faig TO però a vegades no a acabo de veure la ratlla supermarcada cap dia. Aquest mes he acabat ja la SW, hem fet pinxito a dia 9 i dia 13, dia en que va sortir més marcat el TO.... a veure si hi ha sort! Com a cosa diferent, avui dia 15 del cicle tinc mal de pits i una mica d'ovaris... jo crec que el confinament em fa tenir psicosimptomes! jejeje

He vist alguna W , crec k NinaDina i Lalukis, ànims! El maig serà vostre!!!

Alguna amb desespero? SW?

A veureee aquests 15 dies que queden!

petonss
lulaxin
Entrades: 62
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

EntradaAutor: lulaxin » dv. abr. 17, 2020 8:44 am

Bon dia boniques,

Yop, jo tinc TE d’alta sensibilitat i fins 3 dies després de la falta no em va sortit el positiu. Amb l meva filla petita en canvi em va sortir positiu un dia abans de la falta...si pots espera’t i sino ves fent si en tens prous. Ja et dic, jo me’n vaig fer 4 blancs nuclears abans del positiu.

Miri, a veure si amb aquests pinxitus hi ha panxu, si vau fer feina amb el to marcat segur q va bé. I tema tempes jo ho he fet i m’ha anst bé, però no et serveix per predir. Més aviat és info a posteriori.

Aixa, al final va arribar la W? Com estas

I la resta? Qui més tenim en desespero?

Una abraçada noies i ànims q el confinament comença a fer-se pesat,

Lulaxin
yop
Entrades: 44
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: yop » dv. abr. 17, 2020 11:24 am

A mí en va baixar la tempe el mateix dia que em va marcar el super positiu 1er día. Després ha pujat i es manté ziga zaga pero no ha pujat molt.

Tinc 10 té de la marca fermometer igual que els to.
Així que esperaré el màxim possible.
Gràcies noies!!!
Nuri00
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » dv. abr. 17, 2020 2:11 pm

Hola guapes!

jo no em faig tempes. Només igual que la Miri27 faig TO i ja està. I aquest mes ni això. Hem decidit que aquest mes passem de tot. Com que tinc mal de ovaris quan ovulo ja ho noto i ens guiarem per això. Ja portem més de 1 any buscant i aquest mes hem decidit que ho farem aixi per descansar una mica de TO.

Jo també em prenc ovusitolD, si que és car si...mare meva!!! però a mi m'ha anat de conya per regular les regles i ja porta acid folic i vitaminaD. És molt complet.

ego: ja hem començat a fer deures. En teoria l'app em posa que tocaria començar diumenge però ja noto dolor de ovaris i per això ja hem començat per si de cas
perdudapelmon

EntradaAutor: perdudapelmon » dv. abr. 17, 2020 2:54 pm

Molt bé Nuri00 una mica de descans...

A veure, jo és que ho penso i tinc por que, de vegades, els test d'ovulació no siguin contraproduents.

Ara pensava en això que deia yop... si la tempe et puja el mateix dia que el TO surt positiu.....potser et surt el positiu massa tard. Potser ja has ovulat quan veus les ratlletes.

Així que dic jo...no seria més convenient fer pintxos dia sí dia no? O cada dia si és possible? Així no hi ha marge d'error , no? :-:)
Miri27
Entrades: 141
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

EntradaAutor: Miri27 » dv. abr. 17, 2020 8:12 pm

Hello!

Perdudapelmon, jo penso que és el milllor? dia si i dia no i deixar-nos de tonteries! El tema és que és esgotador, les ganes, el cansamemt i que almenys a nosltres ens costa trobar intimitat... el nen no fa migdiada i matina, per tant només queden les nits i... llavors en agafa la mandra! Un rotllo! tinc ganes d'embarassar-me i que tot surti bé perquè ja tanco paradeta i així ho fem quan realment tenim ganes! aiixxxx

Nuri00 ben fet! Jo també mho noto molt quan ovulo i quan em començo a trobar amb mal d'ovaris és quan tinc el TO + , és. dir, que descanseu i deixeu-vos portar!

Yop! intenta aguantar a veure! quina data tens de NW? Ànims! a veure si cantem un altre positiu que estem en racha!

Aixamb! i tu com vas? Thas fet més TE? vingaaa

Petonssss
Náyade
:: zebra
Entrades: 1010
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » ds. abr. 18, 2020 9:48 am

:--/)

Amb la boqueta petita m'apunto a cercadores >.-<:
Volem començar realment al maig pero avui hem escalfat motors i ha caigut pinxito sense protecció i el meu marit diu que palanteeee que sigui el que hagi de ser!!

Náyade
Edat: 31 jo, 33 ell
Nº fills: una nena de febrer 2017
Cicles de cerca: aquest serà el "primer"
DNW: 4 de maig
Altres: Ens havíem marcat Maig '20 al calendari per iniciar la cerca però avui ens han pogut les ganes! Per fi ha arribat el moment de donar un germanet/a per l'Emma!

Ara em fa molt de vertigen pensar-ho pero millor fer-ho ja sense donar més voltes (prou li he donat, ja ho sabeu...) !!!!

El lema és...

"Ànims amunt i calçes avall!!!!!"
..::·· ..::·· ..::·· ..::··
Imatge Imatge
TOT ANIRÀ BÉ
perdudapelmon

EntradaAutor: perdudapelmon » ds. abr. 18, 2020 12:09 pm

Miri27 clar, entenc el que dius. No és el meu cas perquè jo no tinc fills. Ell en té 2 però ja són grandets,així que anem més descansats. De tota manera, al final són només 3-4 pinxitos al mes per assegurar el tir si ets regular. Ànims!!!!

Náyade benvinguda a la cerca! Com va ser la de la teva 1a filla? Vau trigar molt? Poc? Com estàs vivint el confinament? Explica'ns una mica!

Ego: entro a la Sexy Week.... amb el Fermometer aquest, els test d'ovulacio....i ganes que sigui el cicle després de 6 mesos intentant!!! ..::··
Náyade
Entrades: 1010
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » ds. abr. 18, 2020 12:43 pm

/
perdudapelmon ha escrit:Miri27 clar, entenc el que dius. No és el meu cas perquè jo no tinc fills. Ell en té 2 però ja són grandets,així que anem més descansats. De tota manera, al final són només 3-4 pinxitos al mes per assegurar el tir si ets regular. Ànims!!!!

Náyade benvinguda a la cerca! Com va ser la de la teva 1a filla? Vau trigar molt? Poc? Com estàs vivint el confinament? Explica'ns una mica!

Ego: entro a la Sexy Week.... amb el Fermometer aquest, els test d'ovulacio....i ganes que sigui el cicle després de 6 mesos intentant!!! ..::··

Vinga hem d'omplir el 2021 de bebès!!!!! :love: :love: :love:

Doncs amb la meva primera filla va ser arribar i moldre. Vaig fer servir TO, vam fer sexy week dia si dia no. El 19 de maig vam fer dos pinxitos i el TO em sortia molt marcat però no era positiu (lleugerament més fluix que la de control), el dia 20 vaig fer TO i super positiu!!! No podiem fer pinxito pq el meu marit era fora, vam rematar el dia 22... però vaja estic segura que va ser el pinxitu del dia 19, vaig estar cames amunt una llarga estona a migdia, i al pinxito de la nit vam rematar.

Vaig estar poc temps de cercadora però crec molt més en el dia si, dia no, per la qualitat dels ..::·· , i per no saturar el tema.

Veurem com va aquest... si costa o no.

El confinament anem tirant, hi han molts pocs pinxitus pq amb la nena es difícil, s'aixeca a les 9 i no fa migdiada i a dormir arriba a les 23h tranquilament i ja estem KO. A més, sóc infermera així que estic treballant a un hospital i està essent una mica durillo. Per això voliem esperar a Maig, per que les coses estiguin més calmades i pq tenim molt bons records de Maig... ja estaria treballant a l'ambulatori (és on treballo realment), i és un altre cosa.

Pero bueno... és el que us dic, hem "començat" però no estic gaire al 100% fins que marxi de l'hospital pq em roba l'energia vital, i també em fa coseta quedar-m'hi i agafar el maleït virus.... :ufs:
O potser... "de perdidos al río".... Aviam què passa!!!

Moltíssima sort a totes!!!!!!!!!!!!! ..::··
Imatge Imatge
TOT ANIRÀ BÉ
Nuri00
Entrades: 216
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » ds. abr. 18, 2020 3:37 pm

benvinguda Nayade!!!

t'havia llegit pel post de banqueteres, i em fa molta ilu veure que finalment us heu decidit!! >.-<: >.-<:

si amb la primera vau anar ràpid pot ser que aquest segon també sigui aviat, aixi que endavant amb la SW!!

com van els desesperos???
Lalukis

EntradaAutor: Lalukis » ds. abr. 18, 2020 3:56 pm

Hola!!

Què tal noies???

Nayade benvinguda, ojalá tinguis sort i feu punteria a la primera!!

Jo ja tinc ganes de que marxi la W i començar la Sexy Week (M'encanta com li dieu!). I desespero us referiu quan estas esperant a que no vingui la W?? Pq jo em desespero en totes les fases del cicle jeje!

El meu desespero ara es q tinc una cunyada embarassada i moooolta gent es confon i em felicita a mi!!!!!! i això sii que desespera!!!

En fi... Omggg...

Una abraçada!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::