^* Cercadores Abril 2020 *^

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Miri27
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Miri27 » dg. abr. 26, 2020 9:38 am

Hola bon diaaa!
Ja ens estem preparant per sortir! Com només tenim 1 nen i no podem sortir els 3, i hem decidit que farem mitja horeta cadascú!

Aquest estic veient que és el més dels psicosimptomes! Nayade que fort lo de l gossa jo recordo quan estava prenyi i el gos dels meus tiets no parava de venir a olorar-me! Els gossos son com uns TE amb pel! jajjja espero que ho detecti de veritat!

Perdudapelmon i tant! pinxitos a tope, mai estan de més, més probabilitats! yujuuuu!

Nuri00 molt bé això de no avisar al maromo així no tenen la presió i segur que gaudiu més del pinxito!

Yop, anims en aquest desespero! jo demà DNW!

EGO. Mha semblat que tenia un lleuger tacadet aquest matí, això és W segur... casi que he d'assumir que de cap al més maig... va Nuri00 seràs la jefa i em portaràs sort! que tu i jo som massa vetetanes, farem doble panxu (com a mínim, espero que nhi hagin moltes més!)

petonets a totesssss :mu:: :mu::
Lima
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. abr. 11, 2020 8:17 pm

EntradaAutor: Lima » dg. abr. 26, 2020 10:25 am

Ei noieees, portava poquets dies sense entrar i quaaants missatges!!!
Primer de tot ENHORABONA, NUNI82!! Me n'alegro molt, bonica, a gaudir del moment! :-())

Nuri00 em sembla que durant el maig seguiré la teva estratègia de no dir al maromo els dies fèrtils, ja que en els mesos que ho sabíem hi havia molta pressió i ens sentíem malament si un dels dies fèrtils no fèiem pinxito. A veure com va...! Això de ser la jefa del maig segur que et portarà molta sort!! >.-<:

Náyade jo també sóc una experta en psicopsímptomes... En la cerca anterior, els llegia i en sentia i veia moooolts en mi. A veure si durant aquesta propera cerca puc no emparanoiar-me tant, deixar fluir i no desesperar tant! Mooolts ànims, t'entenc perfectament!

Yop encara ets a temps de cantar un TE, pensem en positiu!

Miri27 creuem els dits perquè sigui sagnat d'implantació, ja ens explicaràs.

Ànims a totes les que esteu en desespero!

Ego: Per fi ha m’ha arribat l’esperada W (serà l’últim mes que l’espero amb ganes). Estic contenta perquè ben aviat podrem passar a l'acció! Això d'haver hagut d'esperar 2 cicles, després de la pèrdua per tornar a la cerca, se m'ha fet llarg...

Una abraçada a totes i molts ànims!
Lalukis
Entrades: 38
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

EntradaAutor: Lalukis » dl. abr. 27, 2020 7:50 am

Bon dilluns noies!!

Què tal? Com esteu? Les que vareu poder, vareu gaudir de l'hora de sortida amb els nens??

Lima vinga sort i ànims amb la cerca. A per totes!!

Miri27 ha anat a més aquest lleuger tacadet? tens símptomes de W? Ja ens diràs

Náyade segueixen aquests símptomes? A veure si passen ràpid aquests 9 dies i ens dones good news!!

De les que heu donat positiu AndreaAlberto, lulaxin, Aix, Shylan, Nuri82, com esteu??? Ja teniu hora pel Gine o llevara?? Segurament ja deureu estar al grup de Mares de Desembre 2020, oi? N'hi ha moltes?(crec que no em deixo cap positiu, sorry!!!)

EGO: Nosaltres estem en plena SW i estem fent els deures a TUTtI PLENI! Segons el TO em va sortir pico abans d'ahir i ahir, pero la tempe segueix sense pujar massa (bueno avui ha pujat 1 grau,.... no se... encara no ho acabo de veure clar això de les TEMPES) el que sí és que vaig tenir ahir un dolor al baix ventre, però com us passa a algunes, crec que són paranoies... jejejeje!

Anims a totes!! Ja queda menys pel maig!! aixamb espero el pots de maig amb candaletes!!

Una abraçada :--/)
perdudapelmon
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: perdudapelmon » dl. abr. 27, 2020 10:02 am

Bon dia!!!

Lalukis, jo he sortit fa poquet de la SW. Entro en modo desespero. Aquest és el primer mes que m'estic mirant temperatures. Vaig començar uns dies abans de l'ovulació amb el Fermometer (el termòmetre basal aquest tan precís que es sincronitza amb el mòbil) i realment no acabo d'entendre si la meva gràfica és normal

A veure si algú em pot ajudar!

Jo estava en uns 36,5 els dies abans de l'ovulació. El dia just abans de l'ovulació i el mateix dia del "pico" de LH, la temperatura em va baixar a 36 i després m'ha tornat a pujar a 36,5 però no em puja més :-:) Jo no sé si hi ha algun problema amb l'ovulació perquè vaig veure clara d'ou i el pic d'LH però ara estic emparanoiada amb la tempe....que trobo que hauria de pujar més.

A veure què en penseu!
Lalukis

EntradaAutor: Lalukis » dl. abr. 27, 2020 11:06 am

Holaaa!!!

perdudapelmon Doncs jo igual que tu... no m'aclareixo massa. A veure si alguna té més coneixement i experiència que nosaltres i ens ho aclareix :globus: .

Per cert, ara m'he adonat que he posat vui ha pujat 1 grau volia dir que ha pujat 0.1 graus (o sigui de 36.0 a 36.1) sorry!!!
aixamb
:: tigre
Entrades: 737
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dl. abr. 27, 2020 1:31 pm

Hola boniques!!
Què tal?? Com ha anat el cap de setmana??
Veig una altra panxu per aquí!! Olé! Arribar i moldre!! Me n'alegro!!! Amb la gran també m'ho vaig quedar a la primera, amb el petit vam trigar 9 mesos, i amb el tercer m'hi vaig quedar molt ràpid, també, però va acabar sent un ectòpic, a veure si fem diana aviat.

A mi em comença a afectar tot plegat, feia molt temps que no en tenia, però he tornat a tenir petits atacs d'ansietat. Van començar amb el desespero i de tant en tant fan acte de presència...

Però va! Que el maig serà el nostre mes!! També us diré que no m'acaba d'agradar parir al gener, eh! Però potser és que ja vol nèixer portant la contrària!! hahahaha

Res!! Sento el moment ego però avui necessitava buidar el pap!!

Ah!! Sembla que el meu cos s'està normalitzant, ja no tinc aquells símptomes post W tant estranys!!

MOLTS PETONS!!
Imatge

Imatge
perdudapelmon

EntradaAutor: perdudapelmon » dl. abr. 27, 2020 1:46 pm

Hola aixamb!

L'ansietat és un rotllo. Es passa molt malament. Et recomano un llibre que, en el seu moment, rm va ajudar molt. És sobre acceptació i compromís (una teràpia que es diu ACT per les sigles en anglés) i en poques paraules t'ensenya a NO lluitar contra els símptomes de l'ansietat pq és la lluita la que et fa sentir realment malament. Es diu "La trampa de la felicidad" (sona a autoajuda barata però no ho és).

I si mai necessites un bon professional, en conec un molt format que té consulta online també.

Muà!
Náyade
:: zebra
Entrades: 1010
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dl. abr. 27, 2020 4:01 pm

Hola boniques bon dilluns! :***:

No puc personalitzar gaire, soso móvil!! I no puc estar per la nena.

Doncs avui a -7 dies de W, segueixo amb sensacions rares al Baix ventre, com si, dins hi tingués una especie de Globus, però avui al eixugarme, flux amb lleuger toc rosa molt clar... Dic ja està. La W fa una mesos que apareix uns 5-6 dies abans en forma de tacadets fins que baixa del tot amb dolor i... en tot el seu esplendor.
Ara al arribar a casa, altre cop flux mesclat amb color marrones claret, sang vella? Esta X venirme?
El flux es mes espès tmb.... Jo que se....

No ho sé, amb l'altre embaràs no em va donar temps de fer paranoies pq va ser pim pam! Només recordo tenir dolor com si en qualsevol moment em tingués que baixar la W, i vaig fer TE per descartar i relaxar-me esperant la W i positiu!!

Ara realment tenia molt bones vibracions us juro em sento extranya i alhora penso que estic flipant amb els Psicosimptomes... Pffff.

També us dic que encara que òbviament vull un + com una casa, si es un - a seguir provant!! Que com diu la aixamb el gener no em fa massa Gràcia (tothom a la meva família pràcticament som de gener, es mes difícil trobar un dia on no hi hagi cumples que al revés... Hahaha). Per buscar una part positiva per si tinc xasco...

En fi , sort a totes!!!! !!!!!! :-()-)
Imatge Imatge
TOT ANIRÀ BÉ
perdudapelmon

EntradaAutor: perdudapelmon » dl. abr. 27, 2020 4:54 pm

Nayade guapa, això dels tacadets és una caca. Aquesta és la veritat. A mi em passa també uns 4 dies abans de la regla i, d'una banda, el bajón és gran; però, per l'altre, conservo esperances fins la Warry.

Però també he après a veure-ho des d'un punt de vista positiu: no necessito esperar tant per començar a centrar-me en el pròxim cicle. El desespero es fa un xic més curtet..... i a pel proper cicle! No estàs sola!!!! Ànims!!!! Això és carrera de fons...

Per cert, a mi aquests tacadets em tenen mosca. Veig que no sóc l'única a qui li passa (al fòrum he trobat més casos) però m'agradaria saber si tenen alguna cosa a veure amb la famosa falta de progesterona o fase lútea curta.... Hi ha qui diu que no passa res, hi ha qui diu que sí. Si tens cap info de ginecòleg, m'agradaria saber-la.

Un petonàs.
Lalukis

EntradaAutor: Lalukis » dl. abr. 27, 2020 5:29 pm

Hola noies!!

Entro molt ràpid per dir-vos que jo tb sóc una de les del club dels tacadets 4-5 dies abans, i no pic estar més d'acord amb el que has dit perdudapelmon!!! Mhe sentit Totalment identificada amb el què acabes d'explicar.
A veure si algú ens pot donar més info!!!

Que guay poder parlar amb gent que et compren i et sents taaant acompanyda!!

UNA ABRAÇADA!!!
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dl. abr. 27, 2020 6:31 pm

Guapissimes!!!

Doncs us dic que això a mi em passa de sempre, i a la meva mare també. Abans de tenir la nena de sempre jo tacava uns 3 dies abans i era marró com sang vella, molt poca cosa.
I de fa uns 3 mesos es rosa, inclús sang fresca, més quantitat que la marró d'ençà, I es rotllo 5 dies abans... Llavors després em baixa amb dolor i més sang.

Si us dic la veritat Ginecologicament parlant ni idea de que Significa, una vegada vaig preguntar i no li van donar cap importància, fa molts anys i molt abans de buscar panxu. Ni idea si es bo o dolent o simplement indiferent. Ja us dic a la meva família hi han més dones amb això i cap ha tingut problemes per trobar panxu. Casualitat? Ni idea.

Aixi que ànims!!!!!!!! Mentre no hi ha W hi ha esperança!!! (Tot i q jo ja em vaig fent a la idea q men vaig al Maig!!!) pero que el ritmo no pareeeee!!!

Petons!!!!
Imatge Imatge
TOT ANIRÀ BÉ
Nuri00
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » dl. abr. 27, 2020 7:33 pm

Hola guapes!

jo també sóc de tacadets preW. Abans no em passava tan, però fa cosa de mig any o aixi que molt, i inclus ara em comencen 7 dies abans i tot.

A mi ja m'han començat i tinc DNW aquest diumenge! noto com dolor preW, com si estigues ja a punt de baixar, i encara queda una setmana! ho trobo molt fort que haguem d'estar tants dies aixi. Jo igual que vosaltres sempre que ho he comentat no han donat importància. Em diuen que és l'endometri que es va fent gros i que a vegades al inflar-se pot sagnar una mica.

El que no he tingut mai clar és si tot i tenir aquets tacadets cada dia fins a la W pot ser que sigui embaràs? o si els tens cada dia ja segur que és W? perquè si fos implantacio tinc entès que només són 2 o 3 dies, no cada dia fins la W....
algú de les que ho teniu, us va passar igual amb els altres embarassos?
jo és el primer i no puc comparar.

I vaa una bona noticia per començar la setmana, ens han avisat de la Dexeus que tornen a iniciar tractaments de RA!! i la setmana vinent ja tenim visita online per anar encaminant tot plegat i posar dates!!! >.-<: esperem que no hi haguem d'arribar perquè aquest diumenge tingui una bona noticia (i més sent el dia de la mare, seria molt bonic), però si surt negatiu la setmana vinent ja tenim visita!!! yuhhuuuu!!!!
Maria_lovecats
Entrades: 20
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

EntradaAutor: Maria_lovecats » dl. abr. 27, 2020 7:41 pm

Hola noies!!
Com va tot???
Aixamb i perdudapelmon, lo de l'ansietat es un rollo, a mes ve quant menys tu esperes i de tant en tant em dona a mi tb. Hi ha molts llibres o fins i tot al YouTube videos de recursos o eines per combatrela. Si necesites el que sigui ja saps.

Lo del tacadets no tb els tinc pero un o dos dies abans. Pero no se si te a veure amb la progesterona o no, quan pogueu anar al cine comenteuli.

Ego: estic en desespero total totalissim, pero mes que altres mesos. Entre el confinament y que aquest mes he fer allí amb l'omifin i la progesterona, estic en plan si en noto algu diferente,... O no noto res de res. Por ser els pits un pel inflats pero res exagerar una mha passat altres vegades o sigui que no se no se,... Además estic tan boja que mhe fet fins i tot un Te o ha sortit blanc,... Estic nones a 8 diez post ovulacio,... No se que em pasa i peque se mha pasar pel cap fer sido tant dhora,.. En serio, sempre mes pero a que baixi la W i si dubto Mel faig pero Just el día abans o el matriz día que mha de venir,..
En fi, crec que necesito sortit a escapar la boira quan pugui

Espero que la resta estigueu portan el desespero millor jajajaja ja anireu explican!!
Maria_lovecats
Entrades: 20
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

EntradaAutor: Maria_lovecats » dl. abr. 27, 2020 7:48 pm

Ostres!!! :-D he escrit fatal fatal el missatge d'abans,...hahaha
He hagut de fer-ho des d'un altre mobil (el meu se m'ha espatllat avui) i tenia lo de l'autocorrector i quines bajanades he posat si us plau!
Ara estic amb l'ordinador. Sino enteneu alguna cosa m'ho dieu ;-))) :r)
Nuri00
Entrades: 216
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » dl. abr. 27, 2020 9:15 pm

jajajaja maria_lovecats quina gràcia lo de l'autocorrector!! més o menys es pot anar seguint bé el missatge.

ostres veig que som unes quantes que estem en desespero doncs!!!

un TE tan d'hora és impossible que et dones positiu crec....jajaja i si a més has fet Omifin uii si...es nota moltissim els simptomes! jo quan el vaig pendre ho recordo moltissim!!

per cert, acabo de descobrir una caixa plena de TE que tenia i no me'n recordava!!! jajaja he comprat tantes vegades a amazon els onestep de TO aquests que et venen en pack amb TE que en tinc un fotimer d'acumulats!!! jajaja pot ser en tinc com 10! després de tants mesos d acumular i no fer-los servir perquè ja em baixa la w.... vaia tela! i jo el més passat que pensava que no en tenia i vaig sorir amb mascareta a comprar-ne a la farmacia per si de cas!!!! jajajaja
yop
Entrades: 44
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: yop » dt. abr. 28, 2020 6:50 am

Bon dia!!

perdudapelmon tema el de 16 pot anar a comprar pero no por acompanyar al seus germans.
Els de menys de 14 han de sortir amb un adult O un germà gran major de 18.
Però clar després de que es pasi tot el dia fent deures i tasques per l'insti, l'any que ve pasa a batxillerat i li estan foten molta canya! No li diré ara em vas a Fer la compra pobre.
Tot plegat una merda.

nayade els animals gos, gats.. tenen un olfacte molt desarrollat a mi amb el petit em venia el gat O se'm posava sobre la panxa! Ara tinc una chihuahua però aquesta no em farà de alerta pq sempre sempre la tinc a damunt a la tía.

aixamb jo també pateixo de ansietat però la meva no es de tant en tant em médico de moment per això.
Al meu fill gran té tdah amb perfil de ansietat, el tdah està controlat però contra més dies pasen, més neguitós el veig. I aviat crec que explotarà. Unaltra merda això de la ansietat de veritat.

Ara no sé qui tenia el dia de NW per el 27, Quin cap el meu si ho acabo de llegir!! Som 28 que ha passat??

Tema tacadets jo no en tinc.
El que sí us puc dir és de implantació, només ne tingut amb el petit de 7 anys 7dies després del pinxito ( pq només va haver un) al netejar-me al fer pis , el paper tenia una miqueta de sang rosada. Una miqueta només i un cop només. Això em va fer saltar les alarmes 2 dies abans de la W al sortir del cotxe casi em vaig a Terra d'un mareig ( seria dia 26 del cicles ) pq abans era super puntual. Vaig comprar-me un test aquell mateix dia i va donar positiu.

Ego: aquí segueix sense aparèixer la W dia 30 del cicle, la tempe mai en tot el cicle com ahir d'alta, em vaig tornar a Fer te del fermometer i negatiu, però al final li vaig dir al meu home q anés a la farmacia a comprar un q no deixes dubtes. Em va portar el CB digital resultat: no embarazada.
Avui ja ha baixat la tempe de 36'4 a 36'2 i me llevar amb mal de W sense W
Però possiblement em baixi duran el dia O a molt tardar dema.
Així que noies jo seré cercadors de maig jeje
Ara mateix em poso a demanar test ovulación y un termòmetre de 4 digits.

Alguna recomanació de complements alimentaris per mi i el maromo?
Jo he pensat amb l'àcid fòlic i vitamina C que he llegit que va bé, pero i pel maromo q?
Miri27
Entrades: 141
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

EntradaAutor: Miri27 » dt. abr. 28, 2020 7:40 am

Bon dia a totes!
Deunhi do quants missatges!
Doncs res, com era d'esperar diumenge mateix ja es va presentar la W... cicle de 26 dies... en fi, de cap al maig!

Jo també sóc del club dels tacadets però m'ha començat a passar després de tenir el meu nen, 1-2 dies abans, molt poc la veritat, però no crec que tingui importancia.

Ara mhe de posar a treballar, intento personalitzar després, pero anims amb els desesperos!!

petons
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dt. abr. 28, 2020 10:17 am

Bon dimarts!!! :***:

Miri27 molts ànims ens veiem al Maig!!!! Fer febrerencs mola molt ja veuràs!!!!

Ànims a totes amb ansietat, aquesta situació es com ficar llenya al foc, molt difícil de portar... Molta relaxació, ioga, tot el q estigui a la vostra mà per relaxar-vos! Un petonets especialment fort per vosaltres!

Yop no tinc ni idea de complements alimentàris apart de natalben preconceptivo i demés àcids folics (combinats o sense).

Nuri00 Ole pels tresors trobats!!! Jo tmb fa poc he trobat TE amagats en una capsa hahahaha!!

Marialovecats uffff el desespero es dolentissim!!! Esperem que acabi amb bones notícies!!!

Ego. Avui al llevarme més tacat tipus marronós poca cosa pero ja l'he trobat a les calces així que imagino que al maig de cap!!! Tinc Dolorets de W pero cap més símptoma, el meu cap m'ha jugat una mala passada... haurem de tenir molta paciencia!!!
Prenyarse en plena epidemia es fotut eh!!!!

Edito. Ara acabo danar al bany i sang i inclús algún coàgul aixi que res... Amb ganes que obrir el post de maig!!!!!!!

Petonets grans per totes!!!!!
Imatge Imatge
TOT ANIRÀ BÉ
aixamb
Entrades: 737
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dt. abr. 28, 2020 10:39 am

Bon dia boniques!!

Gràcies pels vostres ànims, fa moolts anys vaig tenir-ne de greus, ara són petits i força controlats, i imagino que són degut al passar-nos tot el dia a casa, que per molt que no tinc temps per a res, sí que m'escolto massa.

Perdudapelmon gràcies! Em miraré el llibre que em comentes, gràcies!!

Náyade a veure si no són psicosímptomes, creuarem ben fort els dits per tu!! M'agrada no sé a la única que no la convenç que sigui pel gener!! XDD
Tema tacats és un gran misteri, jo també n'he tingut sempre, abans uns dies abans, ara normalment només taco el dia abans.
Oh! Acabo de veure el teu missatge! Una abraçada, bonica!!

Nuri que ve que ja comencin amb tractaments de nou!!! A veure si aviat us hi podeu posar!! (Si no és que arriba aquest mes!). Ets una recol·lectora de TE!! hihihihi

Maria_lovecats tranquil·a, que ja veus que el confinament ens porta boges a totes!! Potser sí que és molt d'hora per fer un TE, però mai se sap... i si en tenim a l'abast...

Yop ni idea de temperatures, vaig super perduda! Cada cop que en parleu em queda cara de tonta! hahaha

Miri una abraçada gran!!

Ego: Ahir parlant amb vosaltres (enviant el missatge) vaig adonar-me'n que ja estava dia 12 del cicle i he començat a fer TO de nou. Ànims amb els desesperos!!
Imatge

Imatge
Sine88
Entrades: 79
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

EntradaAutor: Sine88 » dt. abr. 28, 2020 10:40 am

Bon dia noies!!

Jo també tinc tacats abans de la regla, hi ha mesos que són 3 dies abans, algun cicle els he tingut durant més de 7 dies. En aquest cas vaig anar a la gine després de la W i em va dir que és normal, que és sang vella de l'endometri que quan es comença a preparar per la regla pot ser que "caigui". No li donen cap més importància. Bona pregunta saber si quan has tingut un embaràs has passat per tacadets o no. a mi em passa com a la perdudapelmon, quan taco ja faig canvi de xip, ja "em relaxo" i em quedo a l'espera de la W.

Miri27 i Nayade moooolts ànims, res de desanimar-se!!

Nuri00 esperem que no hagis de fer la visita la setmana que ve, però si fos així, com a mínim ja comences a posar dates!! :ok:

Sobre complemetns alimentaris, jo em prenia primer Yodocefol, i després el Gestagyn preconcepción, però desde fa 4 mesos no prenc res, he estat casi un any prenent àcid fòlic però estic en descans de tot. Diuen que la maca per ells ajuda a l'esperma, però nosaltres no hem fet res, la veritat...

EGO: Doncs jo aquest mes he començat a prendre'm la temperatura, com estic en modo relax perque estic pendent de l'operació, vull entendre'm bé i coneixer-me... no tinc molta idea com funciona, el que tinc clar és que la temperatura puja quan ja has ovulat, és a dir que no és un mètode per buscar embaràs, sinó per confirmar que has ovulat i quan puja ja "és tard", no? però et serveix de cara a saber si et vindrà la W o no, si no cau és que pot haver-hi embaràs no? Sabeu quan tarda a apareixer la regla un cop la temperatura ha baixat?
Bueno, segueixo investigant, i si sabeu més coses, genial. si jo sé més coses ja us aniré dient : :-D

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::