^* Cercadores Abril 2020 *^

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lalukis
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Lalukis » ds. abr. 18, 2020 3:56 pm

Hola!!

Què tal noies???

Nayade benvinguda, ojalá tinguis sort i feu punteria a la primera!!

Jo ja tinc ganes de que marxi la W i començar la Sexy Week (M'encanta com li dieu!). I desespero us referiu quan estas esperant a que no vingui la W?? Pq jo em desespero en totes les fases del cicle jeje!

El meu desespero ara es q tinc una cunyada embarassada i moooolta gent es confon i em felicita a mi!!!!!! i això sii que desespera!!!

En fi... Omggg...

Una abraçada!!!
Miri27
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

EntradaAutor: Miri27 » ds. abr. 18, 2020 7:30 pm

Hola!

Nayade benvinguda! jo crec que t'havia llegit a banqueteres que vaig serhi una temporada, però crec que només llegia, no vaig participar. Espero que vagis ràpid! Tot i el covid, hem de seguir fent els nostres plans.... p'alante i el que hagi de ser, serà!

Lalukis, quina gràcia el teu desespero particular! Si, diem desespero als dies que esperem mentre no ve la W! Crec que algún més de cercadores hi havia com un diccionari amb totes les paraules que s 'utilitzen al forum. El busco i ho passo perquè la jefa lulaxin ho posi a la primera entrada!

Jo estic a 11 dies de la NW i tinc un mal de pits espantós i una mica mal d'ovaris.... podriem dir que són psicosimptomes??? algo hormonal? perque al dia següent del pinxito dins de la SW em va començar.... a algú li ha passat???

Aix! no vull passar-me tots aquests dies amb psicosimptomeesssss!

En fi, feliç dissabte! :miko:
Miri27

EntradaAutor: Miri27 » ds. abr. 18, 2020 7:39 pm

Mireu, el diccionari!

Diccionari per a cercadores :anec:
(Copiat de posts anteriors i que ens serà de gran ajuda)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES = foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA = forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO = acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES = fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW) = dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN = doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM = sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN = mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS = espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO = test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE = test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE = fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA = quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO = aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL = quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.
Náyade
:: zebra
Entrades: 1010
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » ds. abr. 18, 2020 7:44 pm

Miri27 ha escrit:Hola!

Nayade benvinguda! jo crec que t'havia llegit a banqueteres que vaig serhi una temporada, però crec que només llegia, no vaig participar. Espero que vagis ràpid! Tot i el covid, hem de seguir fent els nostres plans.... p'alante i el que hagi de ser, serà!

Lalukis, quina gràcia el teu desespero particular! Si, diem desespero als dies que esperem mentre no ve la W! Crec que algún més de cercadores hi havia com un diccionari amb totes les paraules que s 'utilitzen al forum. El busco i ho passo perquè la jefa lulaxin ho posi a la primera entrada!

Jo estic a 11 dies de la NW i tinc un mal de pits espantós i una mica mal d'ovaris.... podriem dir que són psicosimptomes??? algo hormonal? perque al dia següent del pinxito dins de la SW em va començar.... a algú li ha passat???

Aix! no vull passar-me tots aquests dies amb psicosimptomeesssss!

En fi, feliç dissabte! :miko:

Miri, pel que dius podria ser ovulació no? Jo ara estic així, dolor de pits i de baix ventre com si fos la regla pero es ovulació. Encara queda massa per la No-W com per ser simptomes, no?

Animssssss!!! Cada dia un dia menys!!!!!
Imatge Imatge
TOT ANIRÀ BÉ
Nuri00
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » ds. abr. 18, 2020 8:06 pm

Lalukis que bona amb això de la cunyada....vaia tela jajajaja és un bon desespero, si! jajaja segons el llenguatge socpetitero, és el què t'ha dit la Miro27, el "desespero" és quan acabes la sexyweek i esperes la regla.

miri27 jo aquest mes també estic amb mal de ovaris constant des de l'inici de la SW. Pot ser és perquè estem més sedentaries?? jo mal de pits no en tinc, però tampoc en tinc mai amb la regla.
Jo intentaria estar tranquila perquè poden ser psicosimptomes i com comencis ja amb el desespero se't farà molt llarg :-o00m

deunido la pluja que està caient aqui ara!!! quin canvi de temps, al mati estava prenent el sol i ara una super tempesta!!!
Miri27

EntradaAutor: Miri27 » ds. abr. 18, 2020 8:36 pm

Doncs si, Nuri00! Res de pensar-hi, perquè encara es farà més llarg el desespero! Jo amb ovulació si que tinc mal d'ovaris, i mho noto molt! Però vaig ovular segons TO dimarts.
En fi! Prou! Tenim algún desespero real?? expliqueu!
muak
Lalukis

EntradaAutor: Lalukis » dg. abr. 19, 2020 7:57 am

Bon dia!!!!

Miri27 moltes gràcies per posar el diccionari, m'encanta!!! Es molt original i molt divertit i descriu perfectament tottes les fases!
Com aneu noies? Les que veu donar positiu com esteu?

Que tingueu bon diumenge!! (passat per aigua)
yop
Entrades: 44
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: yop » dg. abr. 19, 2020 8:30 am

Bon dia noies! Escric sempre dsd el mòbil i tinc memòria de dori perdoneu si no recordo noms i qui ha escrit el que.

Si pot ser que s'ovuli un dia abans del q et marca el positiu perquè aquell dia no el pesqués etc.

Psicosimptomes: no se ara qui deia que tenia dolors de pits y ovaris pasada la SW. Jo vaig tenir el mateix vaig tenir mal de pits ( una bestialitat) durant la sw i uns 3 dies després i mal de ovaris fins ahir.
He de dir que jo si tinc mal de pits granets 4-5 dies PO que em durà fins un dia abans de la W. Tots els mesos. Però ara mateix dia 21 del cicles. 0 mal de pits i ni un granet. Així que els meus psicosimptomes deuen anar al revés.jeje

Ànims a totes les que estéu en desespero!

Ego: Avui m'ha tornat a baixar la tempe a lo bestia estaba 36'1-36'2 i avui 35'8 no sé si és m'està avisam que aquest mes no ha funcionat tampoc.
I això que vàrem fer força feina!!
( Jo toncs els tres q no siesta ni punyetes, però jo si en faig O al menys ho intento per pasar les hores, estic amb bastanta ansietat amb el confinament. Així que jo he aprofitat matins mitjdies i nits jaja per fer pinxitos.
No sé qui em preg la data de la NW doncs és complicat pq tinc cicles de 26 a 32 el últim. Crec q el pròxim serà curt doncs es va alternant més llarg, més curt, i l'anterior va ser de 32!
P.d estic reboja i ja me fet un té de tira que evidentment a sortit blanquisim esperare al 26 del cicle.
Estic baixeta d'ànims li vaig dir ahir al maromo que si aquest mes no funcionava O deixava estar. .
Tinc sentiments rars pq per una banda em fa super ilusio i per l'altra és com buff. No tinc ganes de fer-me més ilusions..
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

EntradaAutor: lulaxin » dg. abr. 19, 2020 11:10 pm

Hola a totes!

sóc la jefa de post més desapareguda del sóc petit...tinc una feinada amb el cole que no arribo a tot!!

i veig que hi ha moltes companyes noves i no he tingut temps ni d'afegir-vos a la pàgina d'inici.

Però veig que la Miri va fent pràctiques de jefa i ens ha passat un bon llistat del diccionari de les cercadores! ole ole!

miraré de fer una mica de repàs!

yop: ànim bonica, potser encara és massa aviat per aquest TE. Espera't un parell més de dies. En quin dia de cicle estàs ara?

miri27, com portes els psicosimptomes? jo crec que el desespero en confinament és el pitjor del món...segur que li donem mil voltes més que si fòssim lliures! molta paciència bonica!

Lalukis, quina mala pata que et confonguin amb la cunyada tu! que bé que tinguis la cunyada prenyada, pq així a la q feu punteria els cosinets no es portaran gaire temps! ànim amb aquest final de W i a tope amb la SW.

Náyade benvinguda a la cerca! esperem que entre al feina i la nena aneu trobant foradets per a poder fer un germanet! ànim! espero que la cerca sigui ben curteta com amb el primer. Ara poso la teva info al primer post.

perdudapelmon com va la SW, et va bé amb l'app aquesta? jo vaig seguir una mica l'app, els to's i la tempe i ha estat quan hem encertat. segur que va genial!

Nuri00, Aixamb, NinaDina com aneu vosaltres??

Maria_lovecata, lalukis i lima, em falten les vostres dades per posar-vos a la primera plana. Aquí teniu el model de la Náyade:
"nom"
Edat: 31 jo, 33 ell
Nº fills: una nena de febrer 2017
Cicles de cerca: aquest serà el "primer"
DNW: 4 de maig
Altres:

us envio a tots molts oms per als desesperos i molta activitat per a les SW!!

amunt panxes per a 2021!! potser encara cau alguna per al 2020???

abraçades boniques!

*lulaxin*
Lalukis

EntradaAutor: Lalukis » dl. abr. 20, 2020 7:15 am

Bon dia noies!!!

Com esteu??

Us faig la meva presentació

Lalukis
Edat: 35 jo, 35 ell
Nº fills: 1 nen, setembre de 2017
Cicles de cerca: 10 cicles buscant
DNW: 12 de maig
Altres: Després de tenir el meu primer fill em van diagnosticar hipertiroidisme. Un cop acabat el tractament varem començar amb la cerca però, tal i com ja em varen avisar, esta costant i clar, a això sumar-hi la situació que vivim no ajuda. Però aquest cicle el començo amb molta força i amb un objectiu fixe :cnen: <:-<

Que tingueu un bon dilluns!!! :b-)))
yop
Entrades: 44
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: yop » dl. abr. 20, 2020 7:48 am

Bon dia a totes con aneu?

Psicosimptomes ?

Lulaxin: doncs la data de NW es entre el 26 y el 1 ( tinc cicles irregulars) el més pasat va ser de 32 dies però aquest mes tocaria curt. De 26 a 28 crec. Estic a día 22 cicle.
Pero la primera data faltarien 4 dies.

Ego: avui mà baixat en picat la tempe he pasat de 35'9 a 35'5 aixi que tinc poques esperances..

Haviat apareixere a cercadores maig .

Això dels embaraços és una putada al menys en el meu cas.
Del gran 16 anys em vaig quedar embaraçada amb preservatiu! Si si te bitxos saltadors es veu.
Del de 14 marxa enrera
El petit el vam buscar 6 mesos i no arribava així que vaig desistir.
Ens vam mudar de casa i tot i en un pinxito 1 sol!!!! en tot un mes em vaig quedar del petit.

Sembla ironía quan busques costa i cuan no patapam.
anika_
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

EntradaAutor: anika_ » dl. abr. 20, 2020 9:14 am

Holaaaa boniques!!
Si em permeteu m'infiltro a la conversa per parlar de tempes i TO, que ja sabeu que m'encaaaanta!! jajaja

Yop, abans de res, amunt aquests ànims!!! Porteu molt poquet buscant, no t'angoixis i deixa que vagi fluint, sense agobios! A més, veient el vostre historial, segur que arriba en el moment menys pensat!! >.-<:

Pel que comentes de les tempes, cada dona és un món, però veient les teves tempes jo no deixaria de fer els TO, si la tempe no ha pujat en cap moment, vol dir que no has ovulat encara.

Un TO surt positiu quan hi ha una pujada de LH. Aquesta hormona s'encarrega d'estimular l'alliberament d'un òvul madur, ara bé, si no hi ha cap òvul madur en aquell moment, no es produirà l'ovulació, no hi haurà una pujada de progesterona, i per tant, no pujarà la temperatura basal. Un TO+ mai t'assegura que hi hagi ovulació.

El cos pot fer una segona 'intentona' en un mateix cicle, i tornar a fer una pujada de LH més endavant per provar si ara ja hi ha un òvul madur... et poso el meu exemple: aquest febrer vaig ovular el dia 22 del cicle. Hagués sigut un cicle de 35 dies, tot i que sempre tinc cicles d'uns 28 dies. Si no fos per la temperatura (que tampoc em pujava), haguéssim donat per acabada la SW una setmana abans d'ovular i ara no estaria embarassada... mai sabré què va passar, ni perquè vaig ovular tan tard, però el que digui la temperatura va a missa!!

En resum, no vull fotre rotllo ni sentar càtedra, eh??! Perdoneeeeu, només dir-vos que no deixeu de fer pinxos després de la SW, que mai se sap!!! :content:

Molts petonarros a totes!!!!
Aprofiteu aquest confinament per fer molts pinxitos!!
:--/)
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dl. abr. 20, 2020 11:02 am

Bons i feliços dies plujosos :--/)

Una treballant una miqueta!!! (+:-)

Modo soso móvil, intentaré personalitzar una mica.

Yop, com be dius i com T'ha passat anteriorment, qualsevol pinxito pot acabar fent diana ..::·· ànims amunt i calçes avall!! Tard o d'hora arribarà, calma i deures ben fets sense presses. Estic segura de que ho aconseguiras!!!!
    Anika té raó jo amb la nena vaig ovular a día 19 del cicle si no recordo malament!! A vegades es impossible controlar 100% el nostre cos.
    Molts ànims!!!!!

Lalukis m'encanta el teu entusiasme!!!!!! Clar que si a per totes!!!! :cnena: :cnen:
    Compartim any dels nostres primers bebés!!!

EGO. Ahir vam rematar pinxito abans de dormir.
    Abans d'ahir vaig tenir molt mal de pits i baix ventre, ahir també, pero vaig fer TO per curiositat i negatiu!! No se si hagués sigut positiu el dia 18, o encara no ha arribat... Pero vaja noto perfectament quan estic ovulant...
    Aviam que passa!!!! Avui torno a fer TO... Ja us explicaré!!!

Pepos amunt!!!!!!

Imatge Imatge
    TOT ANIRÀ BÉ
    Lalukis

EntradaAutor: Lalukis » dl. abr. 20, 2020 11:21 am

Hola!

Anika Ens has explicat lo de les tempes moooolt bée!!! jo de fet, li donava més importància (o més veracitat) al TO que no pas a les TEMPES ... però veig que anava equivocada!!! jo ja fa dies que em prenc les TEMPES i cap mes he vist una pujada significativa, què voldria dir això?
    uuixxx que complicat tot això... al final faré un ALL IN (com al pocker) i fare un SEXY MONTH :love: jejejeje!! així segur que augmento la probabilitat de pillar la ovulació sí o sí.

Nayadé Ja ens diràs!!

Yop Animssss!!! no podem caure aquests ànims! PEPOSS A TOPE (com diu la Nayadé)

Una abraçada :--/)
    Náyade

EntradaAutor: Náyade » dl. abr. 20, 2020 11:42 am

Lalukis així m'agrada!!!! Sexy month!!!! A gaudir!!! :inthebed:
    Jo reconec que no puc fer-lo pq quan acabo ovulació fins que em baixa la W no em ve de gust que em toquin ni amb un pal... Jajajaja aprofitem a full la sexy week perquè després... Sequia jejejeje.
    Imatge Imatge
    TOT ANIRÀ BÉ
    aixamb
    :: tigre
    :: tigre
    Entrades: 737
    Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dl. abr. 20, 2020 2:06 pm

Hola noies!!!
    No dono a l'abast amb tot plegat... entre el teletreball dels dos, i els dos nens per casa, la gran ha de fer un munt de feines del cole... aaarrgggg
    Vull que torni la normalitat!!
    Sí que em va baixar la W, sí!! Una W curta i estranya, però va baixar... ara, també us confessaré que ahir em vaig fer un TE, perquè tinc sensacions molt rares (encara em fan mal els pits!!), però va sortir blanc nuclear, així que simplement em dec estar tornant boja! XDDD

Benvingudes a les noves, espero que estigueu poquet temps per aquí, seria molt bona senyal!
    També he de dir que el fet que em baixés la W m'ha afectat força, perquè volíem tenir el 3r al 2020, i ja li hem dit adeu al nostre desig... però bé seguirem intentant-ho uns mesos més, i si no, és que no havia de ser!!

Molts petonets!
    Imatge

Imatge
    Lima
    Entrades: 9
    Membre des de: ds. abr. 11, 2020 8:17 pm

EntradaAutor: Lima » dl. abr. 20, 2020 4:05 pm

Bona tarda noies,

Com aneu?

Escric la meva presentació, que encara no ho havia fet. Sort que ens ajudeu a recordar!!
    Lima
    Edat: 29 jo i 28 ell
    Nº fills: Cap
    Cicles de cerca: 3
    DNW: 26/4
    Altres: Després de dos cicles buscant, em vaig quedar embarassada. Al febrer vaig tenir un avortament natural a les 5+5 (aprox.). Al maig tornem a començar de nou la cerca.

He posat 3 cicles de cerca perquè quan m'hi posi serà el tercer de cerca. No he contat els mesos que he passat esperant per poder tornar-ho a intentar... Si ho he fet malament ja m'ho direu i ho referé.

M'anirà súper bé el diccionari, perquè hi havia algunes coses encara no les acabava de controlar :ok:

Referent als TO, jo encara no me n'he fet mai cap... Utilitzo una aplicació de mòbil que es diu FLO que m'avisa dels "suposats" dies que sóc fèrtil. Sé que no és del tot fiable, ja que depèn de cada cicle.... Si veig que van passant els mesos i no m'hi quedo començaré a utilitzar els TO. Amb el màster que heu fet totes, ja tindré tota la info necessària >.-<:

Lalukis que bona amb el SEXY MONTH!! jajajaja fer ALL IN és un bon sistema si s'aguanta... :p-)

Aixamb molts ànims!!! M'imagino que ha de ser molt complicat el teletreball amb els peques per casa... Referent a que volies que fos del 2020... em sap greu, però pensa que la part positiva és que el pare tindrà més temps de baixa!

Yop molts ànims a tu també bonica! Ja veuràs com quan menys t'ho esperis arribarà! :-()-)

Jo estic esperant amb candeletes que m'arribi la W, que m'ha de venir el 26 d'abril , i que arribi ja la meva sexy weeek per posar-nos-hi a topee!!!

Molts ànims a totes i una abraçada :--/)
    Nuni82
    Entrades: 8
    Membre des de: ds. gen. 04, 2020 10:02 am

EntradaAutor: Nuni82 » dt. abr. 21, 2020 11:53 am

Hola noies!!
    Porto molts dies llegint-vos i al final m'he decidit a escriure. En primer lloc, FELICITATS A TOTES LES PANXUS que estic llegint. I sobretot molts ànims a les que seguiu buscant....Segur que ens arribarà el moment!

Faig la presenació oficial:
    Nuni82

Edat: 37 jo i 36 ell
    N fills: Cap
    Cicles de cerca: 1
    DNW: 21/4

El fet és que aquest mes ens hem decidit i just avui és el dia en el que m'hauria de venir la W i de moment cap senyal. Tinc des de fa uns dies un dolor intermitent al baix ventre i a vegades sento alguna que altre nàusea. però, sincerament, crec que deuen ser psicopsímptomes. No em vull fer il·lesions encara i no sé quan seria un bon moment per fer el TE. De moment porto el Desespero prou bé...però a aquestes alçades cada dia estic un mica més nerviosa.

Bé, espero que estiguem poc temps per aquí i en breu totes estiguem :-())
    Lalukis

EntradaAutor: Lalukis » dt. abr. 21, 2020 4:32 pm

Hola!!!

Benviguda Nuni82.!!! A veure si tens sort i feu diana a la primera!!! :inthebed:

Lima Sort a tu també!! Ens veiem a les cercadores de maig!!

aixamb si has tingut un sangrat tant raro i curt.. podria ser allò que se'n diu "sangrat per implantació"?? però bueno.. si has fet un TE i ha sortit blanc...
    Noies jo cada cop que dieu que teniu paranoia penso "com us entenc!!!!! jo tinc paranoia cada mes des de que m'hi vaig posar!!!" i penso, aquest mes no em faré il·lusions ni faré teories ni res fins que em surti TE positiu, però no hi ha manera!

Vinga un dia menys!!!
    Ànims!!!
    Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. abr. 22, 2020 7:45 pm

Hola maques!!!!! Seguiu amb ànims amunt!!!
    :b-)))

Benvingudes Lima i nuni82!!!

Ego. Sense novetats, acabant sexy week, la veritat que aquest mes ens la juguem a 3 pinxitos, pq ja veig q tinc menys ganes...
    Aquest cicle he tingut moltíssim mal de pits, encara en tinc, i els dies que estava ovulant fort tenía mal de baix ventre com de regla, encara noto alguna cosa pero imagino q son psicosiptomes... Fa 2 dies estava súper segura q estava prenyi, ara ja dubto, seria massa fàcil.
    El pitjor q fins el 4 queden molts dies de desespero.
    Aviam què passa!

Vaig fer TO a CD 16-17-18 i cada vegada més negatiu. Imagino el positiu va ser a CD 15-16... Qui sap!

Vinga que hem de cantar alguna panxu!!!!

Si no teniu Jefa al Maig m'ofereixo voluntària si us sembla bé i no surten més voluntàries!

Petons!!!! :cnena: :cnen:
    Imatge Imatge
    TOT ANIRÀ BÉ

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::