^* Cercadores Abril 2020 *^

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: yop » ds. abr. 04, 2020 1:13 pm

Hola super rápid!

NinaDina si faig servir aquesta, surt lo de les hores a la pág inicial, saps que van sortint comentaris? Rollo pren vitamines etc pues cuan va sortir el pic em va sortir això. Suposo que va variant. Jo no tinc la premium.

Lulaxin a mi en va pasar igual aquest mes pasat espero que a tu no et vingui a veure la W.

Ergo: mà tornat a sortir positiu picó dos dies després. Pinta a d'esarreglo hormonal a tope
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: perdudapelmon » ds. abr. 04, 2020 2:25 pm

Yop la veritat és que he llegit de tot sobre aquests 'pics'. Segurament el millor és que ho consultis amb el metge quan puguis.

lulaxin no et torturis. Si al final totes ens preocupem dels nostres petits problemes. Tens raó que potser des d'una altra òptica no té importància que no neixi el 2020 -de fet, jo pagaria per tenir ja fills com tu tens- però tu vius al teu cos, i per a tu és important això i no passa res. Dona't permís per estar com estàs i sentir el que sents. Ànims!

Nuri00 quin rotllo això del Coronavirus per als qui ja estaveu pendents de RA. En tot cas, veig que sou joves i suposo que per uns mesos no passarà res. Per cert, aquests tacadets dels que parles jo també els tenia els darrers mesos. Però aquest mes és el primer que no els tinc. No sé per què pugui ser.... una possiblitat seria el miracle que estigués embarassada. Però també se m'ha acudit que com que aquest mes em van fer la histerosalpinografia potser se'n van emportar algun pòlip o algo que estava sagnant.... A tu t'han fet aquessta prova? Els tacadets, t'han dit si tenen a veure amb la infertilitat? I una última pregunta... penseu que val la pena fer IA o és millor anar directament a FIV? Us han explicat res al respecte? UFFF... :-:) t'he bombardejat amb preguntes....sorry :r)

aixamb contestant la teva pregunta....NO he tacat encara (som al dia 25 del cile i normalment tacava el 24 :p-) ) però tampoc no em vull fer il·lusions. Tinc un ClearBlue early i demà al matí que serà 1 dia abans de la falta potser no podré aguantar més i el faré :-o00m :b-)))
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » ds. abr. 04, 2020 2:37 pm

Bona tarda boniques!

Com va el dissabte, fa un dia preciós,oi?

Doncs jo em sumo a l’emprenyamenta...

Dia 32 del cicle i encara no m’ha vingut la W!!! I cal dir q sempre la tinc de 28, es suuuper puntual!

Però clar, com que tinc mal d’ovaris, mal de pits... no em vull fer esperances!! Si dilluns no m’ha baixat, aniré a per un TE!

Ànims guapíssimes!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: aixamb » ds. abr. 04, 2020 3:04 pm

Hello!!
Com esteu?? Per aquí avui ha sortit el solet i hem pogut dinar la terrasseta, quin gustassu!!

Benvinguda Nuri!! A veure si pots fer servir aquest TE que has comprat previsorament!!

Lulaxin quina ràbia fa quan la regla es desajusta d'aquesta manera... Ja saps que jo també desitjava amb totes les meves forces que fós del 2020, però ja he cremat l'últim cartutx, a veure si tenim sort... (no sóc massa optimista, però és que amb la ratxa que porto...) Una abraçada gegant, bonica!!

Ego: Confirmat el TO d'ahir era el positiu, això vol dir que en principi ovulo entre avui i demà, oi? Doncs ahir a la nit vam tornar a fer pintxito, i aquest matí un altre cop. Que no sigui dit que no hem provat!! Ara sí que ho puc donar per rematat, imagino...


Petonets!
Imatge

Imatge
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: lulaxin » dg. abr. 05, 2020 11:14 am

Hola a totes,

ego total...no ha aparegut la W. He fet test...i jo hi veig una ratlleta!!!

no se com penjar la foto...necessito les vostres opinions please!

*lulaxin*
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dg. abr. 05, 2020 1:53 pm

Ai Lulaxin quins nervis!

A mi tampoc m’ha vingut!! :-o00m quin desesperooo!!

Estic desitjant q arribi demà per poder anar a comprar el TE i sortir de dubtes d’una vegada!!

No et puc ajudar perquè no sé com es pengen imatges! A veure si algú et pot ajudar!

Anims guapa!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Nuri00 » dg. abr. 05, 2020 7:09 pm

uiii lulaxin quina bona pintaaa! jo tampoc sé com es penja una foto

AndreaAlberto també molta sort!!!!

perdudapelon em van dir que aquests tacadets no volen dir res. A vegades simplement els dies abans l'endometri està més gruixut i pot sangar una mica. Si que em van fer la histero al gener i va servir per destaponar les trompes perquè estaven taponades totes dues. A mi la primera regla després de la histero em va venir normal com sempre.
Si que som joves i tenim temps, però amb l'endometriosi segurament tindrem més problemes del normal.

sobre si millor fer IA o FIV depen de cada cas. Si és una mare soltera, dues dones o una parella sense problemes i amb la histero bé, pots començar per IA perquè no és tan agresiu i és més econòmic. La FIV és més agresiva però soluciona problemes de fertilitat que amb la IA seria impossible, i té més probabilitats d'exit. També és més car.

Cada cas és un món i s'ha d'escollir segons cada cas.

Jo segueixo amb els tacadets. Sempre m'han dit que igualment pot acabar en positiu...tan de bo!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: aixamb » dl. abr. 06, 2020 5:36 am

Bon dia!!

Lulaxin quins nervis!!! >.-<: >.-<:
Com estàs?? Ai que al final sí que tindràs un bebe de 2020!!

Andrea com ho portes??

Ego. Doncs jo ja he entrat en fase de desesero, ara em toquen 15 dies d'espera, i se'm farà llaaaarg...
Petons!
Imatge

Imatge
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dl. abr. 06, 2020 11:50 am

<:-< <:-<

Bon dia boniques!!

HEM DONAT POSITIU!!!!!!!! La primera panxu de l'abri! El confinament ens ha anat de conya!

Uff... quins nervis...!! D'aquí 3 dies és el meu aniversari i he tingut el millor regal de cumple que podria desitjar!

ÀNIMS a tooootes ! Molta sort i energia positiva a totes que segur que no seré la única de l'abril!!!

Una super abraçada!

<:-< <:-<
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: lulaxin » dl. abr. 06, 2020 12:54 pm

Bon dia boniques!!

Primer de tot moltes felicitats AndreaAlberto!! enhorabona!!!

I res, aquí dir-vos que els TE que m'he anat fent cada cop es marquen més, per tant, puc dir que sí, que jo també estic embarassada!! i que serà del 2020 heheheheh M'encantaria poder-vos penjar la foto del TE però no me n'he ensortit de cap manera!

Aixamb t'espero a tu tb per aquest final d'any de 2020 eh!!!

Ei! i encara que tingui el + seguiré per aquí portant el post! ja ho deia l'anika que portava sort ser-ne la jefa!

una abraçada boniques

*lulaxin*
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dl. abr. 06, 2020 1:20 pm

:p-) QUE BÉ !!! ENHORABONA LULAXIN!! :p-)

Quina alegria !!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: aixamb » dl. abr. 06, 2020 2:50 pm

Andrea i Lulaxin! Moltes felicitats noies!!!

Al final em deixareu aquí més sola que la una!!!

Lulaxin, bonica! M'encantaria fer-te companyia a desembreres!!! Creua fort els dits per mi!!
Imatge

Imatge
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Laura_Josu » dl. abr. 06, 2020 3:26 pm

Bona tarda noies!!
Acabo d’entrar per fer una llegideta i veure com aneu i veig dos positius!!! Enhorabona Lulaxin i Andrea!!!!! Quina alegria!!!! De desembre com jo >.-<: >.-<: >.-<: :b-))) :b-))) :b-))) !!!! Ojala sigui abril panxes mil!!!! Ànims a les altres que encara sou a temps per el 2020 tb! :-())

P.D. Si obriu post de desembre aviseu que m’uneix o!!

Petonets enormes a totes!!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Nuri00 » dl. abr. 06, 2020 3:47 pm

oohhh!!!!! quina alegria veure tants positius!!!!

enhorabona Andrea i Lulaxin!!!! :b-))) :b-)))

em demano ser jefa de maig a veure si també em porta sort d'una vegada!!! jajajajajajjaa

me n'alegro molt noies!!!
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dl. abr. 06, 2020 4:22 pm

Moltíssimes gràcies a totes!
:ok:

Aquest grup és toooooot amor!!! :love:
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: lulaxin » dl. abr. 06, 2020 4:47 pm

Moltes gràcies Aixamb, Laura_Josu i Nuri!

per quan et toca a tu AndreaAlberto? ja has entrat al post de mare novembre-desembre?

una abraçada

*lulaxin*
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: NinaDina » dl. abr. 06, 2020 4:56 pm

Ohhh nenes!!! Ja he perdut el compte dels nous positius!!! Enhorabona a totes!!

Nuri! No tenim data nosaltres... anavem per seguretat social i només hem rebut el missatge que s’anulaven les visites rutinaries, una companys del CAP ho ha mirat i tornem a estar en pendents per avisar per primera visita. En fi, que crec que va per llarg...
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Miri27 » dl. abr. 06, 2020 4:58 pm

Holaaaaa!

Ostres lulaxin i Andrea!!! que fortttttt!!!! MOLTES FELICITATSSSSS!!!!! Quines bones notícies!!!! Però quantes panxes han sortit en aquestes setmanes!!!??? Mare mevaaaa!!!
Me n'alegro moltíssim!

A veure si aquest abril arrossega a més panxus i fem una altra bona remesa!!

Nuri00, després de tu al juny ja ho porto jo ....jajajajajaj!!!!!

Espero que tingueu uns embarassos feliços, tranquils i amb un final feliç dins del 2020!!!

I les que ens quedem aquí, seguim parlant-nos, escoltant-nos i donant-nos ànims!
PETONETSSSSSSS I ABRAÇADESSSSS
:b-))) :p-) >.-<: :cnena: <:-<
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dl. abr. 06, 2020 5:14 pm

Doncs Lulaxin, ja saps que sóc primeriza no... lo que va per darrera!!! jajajaja

Em costa fins i tot entendre lo de les setmanes!! jajajaj i com que crec que trigaré un temps a poder anar al gine, aquests foros em van de conya perquè sereu el meu manual. Gràcies, mamis expertes, d'avantmà!

Doncs el ClearBlue ha dit que estic embarassada de fa 1-2 setmanes. I segons he consultat en una pagina web ens tocaria pel 10 de dessebre, però ves a saber! M'ho calcula a partir del primer dia de la darrera regla. Però és que fa yuyu! ho sap tot aquest calculador:
- Fecha probable de parto 10 Dec 2020
- Estás en la semana 2ª de embarazo
- Fecha de concepción: 19 Mar 2020
- Fecha Primeros latidos: 16 Apr 2020
- Primeros movimientos: 08 Jul 2020
- Se conoce el sexo del bebé: 10 Sep 2020
AQUESTA ÉS LA WEB - https://www.guiainfantil.com/articulos/ ... a-el-bebe/

I tu Lulaxin??? que diu el CB?

una abraçada!!
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: lulaxin » dl. abr. 06, 2020 5:24 pm

Quina por totes aquestes dades! heheheh

a mi em posa fecha probable de parto 9/12/20

ara me la miraré!

Miri, merci guapa!!!

parlem!

*lulaxin*

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::