^* Cercadores Abril 2020 *^

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Náyade » dt. abr. 28, 2020 6:27 pm

Veig que es bastant comú el tema dels tacadets!! Així que imagino no tindrà gaire importància!!!

Vingaaaaa ànims amunt!!!!! :miko: :miko: :miko:

Encara podem cantar panxus aquest abril??? :-()) :-()) :-())

Doncs yop, com et dic a mi gener tampoc em feia gaire ilusió, el meu marit I jo fem anys al gener així com milers de familiars... Així que bueno, consuelo de tontos però que hi farem!!!
En canvi al febrer només està la meva nena :love:
De fet quan volíem iniciar era al maig, I de cara a que nasqués de febrer en endavant... Primavera!! Així que bueno, a seguir-ho intentant!!!!

Ego. Per cert he vist filets de sang, poca cosa con a migdia pero em sembla diferent del de sempre. Tinc mal de ronyons i Dolorets de Baix ventre. w is coming?
M'he llegit a mi mateixa fa 4 anys i em va passar igual (doloret de ventre, ronyons, sensació d'estar inflada) treient els filets de sang... Q no em va passar. Pero una excercadora si q ho va tenir pero era implatancio (va ser + i companya meva de febrer, els nostres fills van néixer el mateix dia!!!). No se si pot ser implantació a 9-10 dies postpinxito.. Diría que ja no!

Li estic donant voltes i acabará en W i punt!!!!

Petonets I anims a totes!!!
Imatge Imatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Nuri00 » dt. abr. 28, 2020 7:29 pm

hola!
veig que sou unes quantes que no volieu gener! jajaja a mi em costa més final d'any, però inici d'any més igual perquè a la meva familia no hi ha ningú fins a maig, aixi que tinc marge... jajaja

si algú vol obrir el post de maig endavant eee!!! cap problema si algú li fa gràcia! :***:
Sino demà ja l'obro, perquè em sembla que no queda ningú amb DNW aquests dies que queden

ego: jo segueixo amb tacadets i sensació de ventre inflat, però no faré cap TE fins diumenge, no em vull avançar
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: anika_ » dc. abr. 29, 2020 1:17 pm

Holaaaa boniques!!!
Intento llegir-vos però és impossible seguir el ritme, no calleu!!! jajajaja

Abans de res, no en tinc ni punyetera idea de tot el que us vaig a dir, però durant la meva llarga cerca vaig tenir temps de llegir-me tooooot internet, així que a veure si us puc ajudar una mica amb els dubtes de tempes. Parlo des de la meva experiència, eh??! No ho agafeu al peu de la lletra!!

lalukis, després d'ovulació la temperatura sol pujar uns 0,2-0,5 °C, és a dir, no espereu una pujada molt significativa! Per això és molt important fer-ho bé, sempre a la mateixa hora... per exemple, si un dia us lleveu una hora abans del normal heu de sumar +0,1°C, si us lleveu una hora tard resteu -0,1°C! zz:-)

Sine, és tot tal qual has dit. La temperatura sol baixar un dia abans de la warry, però a algunes dones no els hi baixa fins al mateix dia o inclús l'endemà. A mi, dos dies abans de la warry em feia una petita baixadeta, el dia abans em tornava a pujar (la molt cabrona sempre em donava aquesta mini-esperança), i el dia de la warry ja em baixava en picat... és a dir, que cada dona va a la seva bola!!! Per això diuen que cal registrar almenys 3 cicles sencers per conèixer el teu patró!
Espero que us contactin ben aviat per poder fer l'operació com més aviat millor i així ja t'ho treus de sobre! :-o00m

Perdudapelmon jo també tinc el termòmetre de Femometer, però el meu no es sincronitzava amb l'app, ho havia de registrar jo manualment... El cas és que el meu moltes vegades feia el burro, per algun lloc vaig llegir que un termòmetre ha de trigar almenys un minut a donar-te una tempe, si ho fa abans no us en fieu!!!! Em vaig arribar a comprar dos termòmetres addicionals (en tenia 3 a la tauleta de nit, en plan paranoica-psicòpata) i vaig descobrir que era cert, si em donaven la temperatura massa ràpid em deien tempes més baixes del normal, tingueu-ho en compte ;)
Ja tens totes les proves que tenies pendent?? De moment tot us ha sortit bé, oi?? Segur que no trigueu gaire! >.-<:

Nayade, la implantació es produeix entre el 8 -10 dpo, sent el dia més "normal" el 9dpo. Si es produeix més tard hi ha bastant risc que la implantació sigui defectuosa, així que 9dpo és una data clau! De fet, per les que controleu la tempe, la caiguda de temperatura per implantació sol ser el 9dpo també (a mi no em va passar).
Jo mai he tingut pèrdues abans de la warry, però el 9dpo, a l,'eixugar-me, vaig treure un fil de flux rosat, no era tacat, era un filet... Com que aquell mes vaig tenir molt flux durant tota la FL no li vaig donar importància, crec que no ho vaig comentar ni a cercadores! Espero que sigui un bon presagi!! :ok:

Maria_lovecats crec que 8dpo és massa d'hora per un TE! Però t'entenc perfectament, si fos per mi faria TE des del mateix dia de l'ovulació!!
Fins que no es produeix la implantació no comença a pujar l'hormona de l'embaràs, així que és moooolt difícil veure un TE positiu abans de 9dpo, ànims i molta sort, que ja et queda molt poquet desespero!! :-o00m

Yop, al seminograma del meu maromo ens va sortir que té oligozoospèrmia (baix recompte d'espermatozous)... havíem llegit que la maca andina millora la qualitat de l'esperma, el libido, el rendiment esportiu, la concentració, redueix la depressió... en fi, un superaliment-mega-chachi-miraculós-de-la-muerte, no hi perdíem res per provar-ho!!
Estic segura que va ser punyetera casualitat, però al cap d'un mes ens vem quedar embarassats. Jo aquell mes vaig tenir mooolt flux (algo mooolt exagerat), així que alguna cosa va fer la maca... no sé si va millorar el moc cervical, va millorar els bitxitos, va ser la suma de tot, o no va fer res i és tot psicològic!!! (Que també podria ser... jeje), però jo la recomano a tothom!

Nuri bones notícies!!!!! M'alegro que pugueu avançar per aquest cantó, sembla que a poc a poc anem sortint d'aquest malson (en tots els sentits!).
A més, seràs la jefa de maig, oi??? Això és mooooolt bon presagi!! Et desitjo moltíssima sort!! :-()-) :-()-)

Miri sento aquesta warry, molts ànims per aquest mes de maig! Serà un bon mes, ja ho veureu, l'estat anímic en general serà molt més positiu, comencem a tenir temps estiuenc... és un mes preciós!!! =0-0-)

aixamb molts ànims per a tu també!!!! Ja veuràs com les mesures de desescalada milloraran molt l'estat anímic. Tots hem tingut dies molt dolents, a les calls que fem amb les amigues més d'un dia ens hem posat totes a plorar! Sona ridícul, però ens sentim impotents i estem cansats, avorrits, enfadats... és un poti-poti de sentiments que per alguna banda o altra hem d'anar traient... i estic seguríssima que això ha afectat molt els darrers cicles i a la fertilitat... ara toca renovar piles i anar a oer totes!! :()()::::

Bé, no m'enrotllo més, segurament em deixo a algú, hi ha moltes cares noves aquest mes i vaig molt perduda!
Us envio molts petonets i energia positiva, i desitjo de cor que passeu a l,altra banda del fòrum ben aviat!! :-()-) :-()-)

:--/) :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Nuri00 » dc. abr. 29, 2020 4:48 pm

Hola boniques!!!

anika sii, quina xerrameca que portem últimament oi??? jajajaaja

re, només volia entrar per donar les gràcies a la Lulaxin per haver estat jefa d'abril, que hem tingut tants positius!!! tanquem un bon mes, on sembla que hem recuperat la bona ratxa!!! >.-<:

I també dir-vos que ja he obert el post de Cercadores Maig 2020, perquè ja puguem anar entrant i encetant el nou mes :***: :***:
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Lalukis » dc. abr. 29, 2020 6:40 pm

Hola noies!!!

anika_ moltes gràcies pels aclariments!! Ets una crackkk!!! m'ha quedat super clar lo de les TEMPES! Ets una super sapient!!!

Nuri00 ja m'he apuntat a CERCADORES MAIG!!!! Moltes gràcies!! començo un mes amb molta il·lusió (a veure si no la perdo pel camí!!)

Una abraçada a totes!!! espero que estigueu totes bé!!!!! :--/)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Náyade » dc. abr. 29, 2020 9:44 pm

Moltíssimes gràcies per aquest post lulaxin I gaudeix molt a l'altre banda!!! Esperem anar-hi aviat!!!

Ego. Res, té tota la pinta de W., sagnat pre W, ara tinc mes aixi que esperar que Baixi I tornar a començar!!!

Gràcies pel suport i per escoltar-me!!!! :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: aixamb » dj. abr. 30, 2020 6:19 am

Bon dia, boniques!!!

Veig que ja està obert el post de maig, i ara me n'hi vaig de pet, però volia donar les gràcies a la Lulaxin per obrir el post!! Espero que estiguis súper!!

Anika una abraçada molt gran! Com et trobes?


Ens veiem al maig, noietes!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: yop » dj. abr. 30, 2020 8:05 am

Bon dia noies!!
Provarem la maca! Jo de moment només prenc el natalven preconceptiu.

Ho sento però tinc moment EGO, després ja personalitzare,
Tema estic a día 32 del cicle ni rastre de la W té negatiu ( tires) test ovulació super positiu de fet em marca picó ( 117 premom i fermometer) ahir em va sortir alt però no picó a 77 la tempe mà baixat de 36'6 a 36'4. Con em pot sortir un picó????
Serà q estic ovulan i esperan la W al mateix temps?
No entenc res de res.
També mà canviat el MC està tranparen clara d'ou.
Estic més perduda que un bacallà a la montanya
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: perdudapelmon » dj. abr. 30, 2020 10:49 am

Hola noies,

Entro per agrair l'Anika tota la super explicació. Efectivament, a nosaltres ens ha sortit tot bé (les proves bàsiques que ens han fet fins ara). Així que paciència i a fer deures!

Al maromo li vaig comprar Gestagyn Men. És caríssim, però és un complement que es veu que té estudis d'efectivitat al darrera. Potser la maca va igual de bé. Ja veurem....A ell el seminograma li va sortir normal però no per tirar coets, així que a veure si això li fa una petita empenta! ..::··

Yop espero que sigui embaràs, però aquest segon "pico" ens passa a moltes.... és un petita caiguda de progesterona -i, per tant pujada d'LH- abans de la Warry. Per això també hi ha clara d'ou. Tot i que jo ho consultaria al ginecòleg perquè ja sabem que cada dona és un món i potser t'han de mirar bé les hormones. Ànims i que baixi ja si ha de baixar, no?

Ego: estic en desespero i tinc DNW el 4/05.....No sé si seguir el meu desespero al post del maig o aquí. Quin lio amb això! Hehehe.
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: yop » dv. maig 01, 2020 6:02 am

Bon dia!! Nayade si que pot ser tacadets d'implantació jo el vaig tenir uns 7 dies després però és normal fins als 10 pot.

Anika ara mateix em poso a amazon i li compro jaja!
Moltes gràcies per obrir el post d'abril.

Segueixo sense W ja m'està tocant els nasos. Con aquest cicles mai havia tingut taaaant llarg. Avui a baixat més la tempe així q estarà al caure. Però q vingui ja la molt W! Em vaig a apuntar al maig.
Petonets a totes les que eu conseguit la panxu!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::