^* Cercadores Abril 2020 *^

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Laura_Josu » dl. abr. 06, 2020 6:56 pm

Andrea_ mira per que entenguis el tema setmanes t’explico des del meu cas.
FUR (data primer dia ultima regla)_ 25 de febrer: era un dimarts per tant cada dimarts compto 1 setmana mes.
Avui que es dilluns 6 d’abril estic de 5+6 que correspon a 5 setmanes i 6 dies, demà dimarts ja en seran 6.
La meva DPP en principi em marca per 1 de desembre tot i que com que ovulo tard segur que es una mica més.
De totes maneres en la primera ECO sabent la teva FUR i la mida del fetus si cal et modifiquen DPP i et diuen exacte semanes.
Així que el que et marca de 2na setmana es des de la fecundació aproximada, però com que no se sap del cert quin es el dia concret que va ser però si el primer dia de l’última regla ho compten des de llavors els gines, es a dir, actualment has d’estar com de 4 setmanes.

Espero haver ajudat :-()-)
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dl. abr. 06, 2020 7:33 pm

Ooooh Laura! Que bé!!

Mooltíssimes gràcies!!

Amb lo del confinament crec que les gines tindràn una de feina quan tot això acabi...

La veritat es que m’agrada pensar que aquests dies a casa ens farà prendre’ns l’inici de l’embaraç amb tranquilitat i gaudir del moment.

I per la resta... aprofiteu i a fer mooolts deures!! :sex-|: Jejejjee

Lulaxin pel 9?? Mare meva casi casi..!!

Un petonàs a totes
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: anika_ » dl. abr. 06, 2020 8:38 pm

Holaaaaa boniqueees!!!

lulaxin i AndreaAlberto mooooooooltes felicitats a les dues!!!!!!!!! Qué el ritmo no pareeeee!! Què bé!!! Vaja primavera estem tenint, oi?? M'alegro moltíssim!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

lulaxin, i a més dpp de 2020!!!! Ueeeeee!!!!! Veeeeus, això de ser la jefa porta molta sort!! jejeje :love:

Veig que també hi ha molts desesperos, vaaaaaa, que encara ens queda tot el mes per seguir cantant panxulines!! Moooolts ànims!!!!
:-()-) :-()-) :-()-)


PD. Pel que preguntàveu de com pujar imatges, jo tampoc sé com fer-ho des del socpetit, el que vaig fer és pujar la imatge a un servidor extern i posar-vos la ruta web de la imatge.

Jo vaig fer servir aquesta web:
https://imgbb.com/

Puges la imatge i et genera un enllaç extern on estarà allotjada la imatge.
Llavors compartint aquest enllaç extern tothom pot veure-la.

Espero que us serveixi d'ajuda!!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: yop » dc. abr. 08, 2020 9:49 am

>.-<: >.-<: :-()) uaaaaauuuuu!! Uns dies sense entrar i patapam!!! Enhorabona lulaxin y AndreaAlberto!!
Quina ilusioooo!!!!!
M'alegro un munt per vosaltres!

Al final hi hauran disputes per qui obra el cercadores maig jajaja, es veu que els dos últims la que la obert :-())

Ergo jo després d'aquests 2 pics i pasarme una setmana a lo loco fent pinxitos. Aquesta setmana la aplicació de la W normal em diu q estic a la sexyweek. He de dir que els to em surten negatius ara. Pero igual els pics em van sortir per d'esarreglo hormonal. Així que per si les mosques avui començo la setmanes altre cop de pinxitos. ( Començava ahir però no em veia amb ànims de unaltre ahir jaja) tot i que el senyor yop em va dir avui q? Avui res? Jaja
US explico que ell no volia pq tenim 3 nens 16, 14 ( es porten 19 mesos) i 7 anys. Després de 19 anys junts, l'any passat ens vam casar. I li vaig dir últim moment per fer el 4rt. Només he tardat 1 any a comvencerlo. Però per ser que no volia no veguis ara com n'està de disposat. Busca marxa cada dia i jo alucinant. Mare meva que jo no puc tant!!! Jajaja
Socorroooo! :-o00m
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dc. abr. 08, 2020 10:18 am

Pero bueno yop, nena quin ritme teniu!

Ostres 4 criatures, que guay!! Quina guarde tens a casa teva! :)

Trobo que és preciòs que n'estigui tant motivat i que us estimeu tant !

Vinga doncs, ànims i a per totes :-())

Com aneu la resta!? Nuri tens visita de la W??


Ego - Jo avui estic millor, he passat un parell de dies amb la panxa molt remoguda. Tinc alguns marejos, de cop em venen sofocos com si acabés de fer un gran esforç! us ha passat??

I segueixo tenint molèsties a l'ovari esquerra... no sé que pensar.

Hem estat parlant i diumenge ho explicarem a la familia més propera (tot i que una vegada obrim la boca, ho sabrà tothom!!) Com que demà és el meu cumple, diumenge quedarem amb la familia per fer un dinaret virtual i ens hi explicarem! Quines ganes de treure-ho ja perquè no puc més!!

una abraçada ben forta !!
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: lulaxin » dc. abr. 08, 2020 11:21 am

Bon dia boniques,

vinga yop! a tope doncs aquesta setmana! què guai 4 fills!! i deies q el gran sospitava no? heheheh que bo! i que bé que el maromo vulgui marxa! ajajajaj

Com aneu la resta? estem apagadotes aquests dies...comença a pesar una mica el confinament eh...

jo tinc els nens força entretinguts aquest matí, així que he pogut fer rentadores i endreçar una mica. I ara em posaré a fer el dinar.

i esperant que em truqui la gine per acordar dates per fer analítiques i ecos i tot. Just avui faig 5 setmanes.

apa guapes,

ens anem llegint,

*lulaxin*
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Nuri00 » dc. abr. 08, 2020 3:08 pm

hola guapes!

caram yop quin ritme!! està molt bé que el maromo busqui marxa, millor això que no pas els que senten pressio la setmana clau i es rajan , com el meu! jajajaja

jo de moment segueixo amb els tacadets i dolors de W inminent. Aixi que en breu tindré visita, perque segueix l'esquema de cada mes. Avui just fa 15 dies que vaig veure el TO+ aixi que ha d'estar al caure. De moment aguanto per fer el TE perquè la sento a punt de baixar i aixi m'estalvio el negatiu...jajaja

en fi, mira penso si aquest mes no pot ser el 2021 el maromo tindrà 1 mes més de baixa, no hay mal que por bien no venga oi??? per veure algo positiu jajajaja

com aneu els altres desesperos???
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Nuri00 » dj. abr. 09, 2020 7:42 pm

hola guapes!

entro només un moment a dir-vos que ja ha vingut la W. Aixi que de cap al maig a fer de jefa!! jajajaja

com van els desesperos???
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: lulaxin » dj. abr. 09, 2020 10:17 pm

Oh! Nuri, em sap greu!

ara que passin els dies i a posar-se amb una bona sexyweek!

una abraçada!

*lulaxin*
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Miri27 » dv. abr. 10, 2020 9:56 am

Bon dia!
Aix ! Amb això del confinament els dies passen tant ràpid que ja torno a estar als inicis de la SW! I no n'era conscient! començaré amb els TO! I un nou mes, una nova oportunitat! A veure...

Nuri00, em sap greu aquesta W... vinga! Així el maromo gaudirà no d'un mes (ara ja son 12 sermanes), sino de16 setmanes!! ja és equiparació total!

En fi, a veure si realment comença a tornar la vida normal i això ens porta panxetes!

Petonets a totes i feliç setmana santa!!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: yop » dv. abr. 10, 2020 10:22 am

Nuri00 mira la part positiva! 1 més + perquè fasi de papa a temps completo!
Disfruteu pq amb els meus fills el meu no va tenir més que 2 setmanes.

Aneu explicant com van les punxulines !! Cada embaraç es diferent, a mi amb el gran nàuses fins que menjava alguna cosa. Apart d'això res.
Amb el mitjà res de res.
Y amb el petit un aforament físic que semblava una Yaya de 90 anys i moltíssima són i molts marejos.

Ergo: sexyweek cabrejada.
Abans d'ahir últim pinxito, ahir ho va intentar però no va poder ( presió suposo i comfinament) i a la nit bronca així que avui tampoc crec que hi hagui atansament. Estic a día 12 del cicle i els to em surten negatius.
Igual esque vaig ovular de veritat el 4 O el 6 que em van marcar pico. No sé pas!
Ja veurem com va la cosa!
De tota manera si em quedés el més que bé segur que neixia al decembre.
Tinc úter irritable se m'adelanten el primer de 39' 3 aquest be. El segon amb 37 i el peque amb 36 setmanes. Habia de néixer cap al 8 de maig i finalment va sortir el 11 d'abril! Demà fa 7 anyets!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Nuri00 » dv. abr. 10, 2020 11:09 am

bon dia noies!!

Miri27 sii aquests dies sembla que no hagin d'avançar però quan et dones compte ja has passat una setmana! jajaja

gràcies pels ànims noies! i si, serà genial que neixi el 2021 perquè el pare podrà estar 16 setmanes, que bé!!!! >.-<:

yop que d'hora el 4 o el 5 ovular! però tot pot ser, el nostre cos a vegades fa coses rares! si vau fer deures aquells dies pot ser teniu sort! i això de la pressio pot ser, tot s'ajunta i a vegades ens desbordem. Si el TO et surt negatiu senyal que no hi perds res tampoc, aixi que estigues tranquila.

ego: estic amb la mosca de demanar consulta amb el gine, per aquests tacadets que tinc sempre 4 o 5 dies abans de la W. Fa molts mesos que els tinc i em van dir que eren normals, però aquesta vegada han sigut des de 7 dies abans, i ho veig molt. I la W la tinc com més espessa...sempre l'he tingut força espessa però és com si aquesta vegada ho fos més. Pregunta personal...vosaltres teniu la W liquida o més aviat espessa i densa?
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Maria_lovecats » dv. abr. 10, 2020 1:21 pm

Bon dia a totes!!!

Us he estat llegint aquests dies i m’he animat a fer-ho jo també :love:

No se ben be com posar allo del principi que vau anar posant (el resum de com us dieu, si teniu fills,....).

El cas es que a mi la W no m’ha de venir el 3 de maig i no se llavors si puc ficar-me en aquest xat o que,...

Ja em direu si m’hi puc quedar!!!

Petons a totes i encantada de coneixe-us!!!

:--/) :--/)
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Maria_lovecats » dv. abr. 10, 2020 1:29 pm

Maria_lovecats

Eii!!! Copio el resum aquell per presentar-me

Edad: 33 jo, 37 ell.
N° de fills: cap
Cicles de cerca: bufff un any i uns mesos
DNW: que vol dir aixo?? :miko:
Altres: Doncs cap a l’any ja vam començar a fer proves de fertilitat i al meu xicot li van sortir els bitxets lents (astenozoospermia moderada).
Des de llavors ell es pren unes pastilles que es diuen “alquilea” i “gestdha”,.. i jo maca i acid folic.
A mi encara em falta fer la histero,.. i em fa una mica de por,... ara amb el tema del confinament impossible,...
He passat per moments molt durs, com totes,... pero despres d’aquest temps les coses es veuen duna altre manera i mes tranquils tots dos,.. tot i que quan ve la regla, patacada,..
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Nuri00 » dv. abr. 10, 2020 4:30 pm

Benvinguda Maria_lovecats!!!! :--/) :--/)

ja et pots quedar aqui amb nosaltres a passar l'espera fins al maig, ja es tracta d'això. Ens anem explicant com portem l'espera, com estem, etc..

la DNW vol dir "data de no warry" que vol dir data en la que no hauria de venir la regla. En el teu cas 03/05. Anem molt igual tu i jo doncs, jo també tinc la DNW el 06/05

la histero et recomano fer-la quan tot això es normalitzi, perquè en alguns casos (com el meu) es troba les trompes obstruïdes i va bé per obrir-les i netejar perquè puguin passar els bitxets. És desagradable però és un moment molt ràpid i val la pena.

doncs benviguda i aqui estem per acompanyar-te en aquest procés!!! >.-<:
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Maria_lovecats » dv. abr. 10, 2020 6:39 pm

Hola Nuri!!! I també a la resta quan em llegeixi!
Quina ilu m’ha fet rebre el primer missatge de bevinguda!! :b-)))
Moltíssimes gràcies pel consell sobre la histero,... me l’ha faré quan hagi passat tot això.

Se m’ha oblidat comentar que ara m’estic prenent Omifin i despres fare progesterona durant aquest mes i el que ve! M’ho ha dir la gine que ho proves aviam que tal,... tot i que jo si que ovulo be,.. i els meus cicles son de 28 a 32 aprox,.. tot i que des de fa una mesos veig que estic bastant descontrolada i no se perque,..

De tot el que us he anat llegint, comparteixo molt de les vostrea vivencies,.. sobretot en el tema de fer feina quan toca,... la meva parella i jo ja en vam parlar perque s’estava tornant tot massa mecanic i sense gaudir i no ens agradava gens aquesta sensacio. I ara hem millorat en això,.. aviam fins quan dura la millora,... >.-<:

Vinga noies!! Pel que he estat veient i la d’embarassades que hi han hagut ara, tot es possible!!! :***: Nosaltres no hem perdut l’esperança,.. i sabem que algun dia i d’alguna manera ho aconseguirem!!!! Abraçada ben gran per totes!!! :love:
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: perdudapelmon » ds. abr. 11, 2020 2:35 pm

Hola a totes!

Jo m'afegeixo al mes d'abril. La Warry em va venir fa 2 dies, en un cicle de 30 dies (els darrers mesos eren de 27 ....així que em vaig fer il·lusions però es veu que el confinament ha alterat una mica la cosa :-:)

Benvinguda Maria_lovecats jo em vaig fer la histero fa un mes, just quan començava tot això del confinament... la veritat és que no em va fer gens de mal, però és cert que vaig agafar una infecció d'orina després. I no vegis la por d'haver d'anar al CAP quan tot això del coronavirus estava començant. Res, a mi em van dir que tot correcte, així que a falta de les analítiques de sang, en principi no tenim cap problema. Hem de seguir intentant... Per cert, a vosaltres no us han proposat algun tractament de reproducció assistida? O esteu a l'espera de veure si els seus ..::·· milloren amb les pastis?


Nuri00 crec que ja n'havíem parlat dels tacadets, jo el tinc sempre 3-4 dies exactes abans de la regla. Si la regla em ve el 27, el tacadet és el 24; si la regla em ve el dia 30 (com en aquest cicle), el tacadet és el dia 26. És marronet i interpreto que és fruit de la meva corba hormonal. Hi deu haver una baixadeta de progesterona o algo així prèvia a la baixada general. He llegit de tot: gent que diu que és normal i que s'ha quedat embarassada amb aquests tacadets; gent que diu que és fase lútea curta.....A mi el ginecòleg d'IVI em va enviar a fer anàlisi hormonals, però no tinc el resultats per tot això del coronavirus. Tu tens anàlisi de FSH, progesterona i tot això fet?

yop jo ja he près la decisió de no comentar-li res al meu sobre els dies que estic ovulant; senzillament l'agafo per banda i llestos. I si ho pots fer així tot el cicle, molt millor. Al final hem d'entendre que el cap és molt punyetero. Ells senten tota la pressió perquè han d'aconseguir que la cosa funciioni si o sí. És com si et diuen a tu que has de tenir un orgasme perquè aquell dia és el dia clau....buff, potser no podríem només de pensar-hi, no?

Per cert, encara no ho havia dit....lulaxin i andrea alberto MOLTES FELICITATS!!!! :-()) :-())
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: perdudapelmon » ds. abr. 11, 2020 2:39 pm

Ah! Les dades:


*Perdudapelmon*
Edat: 31 jo, 48 ell
Nº fills: Jo cap, però ell en té 2
Cicles de cerca: aquest serà el 6è
DNW: 6/5
Altres: ens hem quedat a mitges amb les proves (seminograma normal, histeroscopia normal i antemulleriana molt bé, però ens falta l'analítica hormonal de tots dos....seguim provant)
Maria_lovecats
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. abr. 10, 2020 1:12 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Maria_lovecats » ds. abr. 11, 2020 3:20 pm

Gracies per la info perdudapelmon! Crec que sera molt interesant fer-me aquesta proba,...

Doncs la primera vegada que vam anar a la ginecologa per consulta de fertilitat, ens va enviar a fer seminograma i a mi a fer-me analisis hormonal. El semi ja us he explicat el que va sortir i a mi em va dir que la hormona FSH estava mes alta de lo normal i que per tant, no tardessim gaire a anar a RA,... clar, jo em vaig quedar k.o perque no m’esperava que ens digues aixo! Li vaig comentar si podiem fer alguna cosa per millorar els ..::·· del meu xicot i va dir: bueno,.. si voleu probar amb la maca uns mesos,.. O sigui que ella ens va dirigir directament a RA.

Jo vaig sortir bastant malament la veritat,... i vaig decidir anar a unaltre gine que em va recomanar una amiga, per tenir una segona opinio.

I aquesta ultima es la que em va dir que calia esperar tres mesos i que el meu xicot es fes un altre seminograma per veure si havia millorat, que un de sol no era concluent. Tb em va demanar de fer la histero i unaltre analitica hormonal pero amb l’antimulleriana. Tb em va dir de prendrem l’omifin i progrsterona un parell de mesos, per probar. I depen de com sortis tot aixo doncs ja es decidiria el que. Per cert,.. en el tema de l’hormona FSH que m’havia sortit alta doncs aquesta ultima gine em va dir que estava perfecte, i per tant, l’altre gine es va despistar perque calia mirar en quin dia del cicle s’habia fet l’analitica i ella no ho va fer,... o sigui que vaya tela,..

Jo igualment vaig demanar hora per a la SS per poder entrar en llista d’espera per a RA pero amb aixo del confinament em van anular la visita que tenia a l’abril,...

Deu ni do quina parrafada us he fet!

En quant als tacadets marrons, jo tb en tinc, normalment un dia abans que em vingui la W. Pero em van variant cada mes,...

Tema de fer deures,... entenc i comparteixo tant el que dieu! Es bona idea de no dirli res a la parella de quan toca o no toca i agafar-lo per banda i au! :love:

Per cert! Hi ha alguna del xat que tingui el mateix diagnostic de seminograma (astenozospermia moderada) que el del meu xicot?

Petons!! :love:
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: lulaxin » ds. abr. 11, 2020 6:34 pm

Hola guapes!

com esteu?

Benvinguda Maria_lovecats! ja t'he afegit a la primera pàgina amb la resta. Esperem que el confinament porti sort!

Perdudapelmon, a tu tb t'he afegit! ànim per aquesta W...d'aquí poquet sw de nou!

com aneu la resta? aixamb, sw ja? miri tu que tal?

us envio una abraçada ben gran a totes!

tenim això una mica paradet eh!

una abraçada

*lulaxin*

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::