^* Cercadores Abril 2020 *^

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: lulaxin » dc. abr. 01, 2020 1:10 pm

Hola a tothom!

Ja som a l'abril! així doncs comencem un nou post de cercadores.

Serà un mes especial, el primer que comencem totalment confinades a casa a causa del coronavirus, una cosa que no oblidarem mai, que no hem viscut mai i que si aconseguim la nostra panxu, ens recordaran sempre! hehehe

així doncs, a més de poder dir "A L'ABRIL, PANXUS MIL" podrem dir que tenim bebès de la "Generació COVID"

Espero que us aneu apuntant i que juntes poguem passar el mes de manera més entretinguda, compartint els nostres neguits, les nostres il·lusions, dubtes o el que calgui.

Per quan NO esperem la W:

Abril

Lulaxin 2/4 :-())
AndreaAlberto 2/4 :-())
Nuri00 7-9/4 :-()-)
NinaDina 15/4
Aixamb 20-22/4
Yop 24-29/4
Miri 28/4
Maria_lovecats 3/5
Perdudapelmon 6/5


Les cercadores d'Abril som:

*Lulaxin*
Edat: 38 jo, 44 ell
Nº fills: 2 (2011 i 2015)
Cicles de cerca: aquest serà el 4t
DNW: en teoria 2/4, sino sobre inicis de maig...
Altres: faig TO des del cicle passat i tb em prenc la temperatura. Estic intentant estar més relaxada i tranqui·la...potser el confinament ajuda...la propera SW intentarem fer cada dia, ja q som a casa...

Yop
Edad: 37 jo ,44 ell.
N° de fills 3 (2004 ,2005, 2013)
Cicles de cerca: aquest serà el 3er
DNW: entre 24 i 29 d'abril
Altres: jo també faig to desde fa dos cicles, mes seriosament aquest pasat.
Me proposat també pendre tempe.
Jo intentaré fer el que podré jeje i allargarem un parell de dies post ovulació.

aixamb
Edat: 37 jo, 39 ell
Fills: 2 (9 i 4 anys)
Cicles de cerca: 8è (amb en embaràs ectòpic al novembre, i un bioquímic ara al mes de març)
DNW: aproximadament cap al 20/22 d'abril (però no sóc gaire regular)
Altres: Tenim una nena de 9 anys i un nen de 4, i ens encantaria que el tercer sigui pel 2020 (els altres són de 2010 i 2015), és la nostra última oportunitat, així que ho dubto molt.
No sé si som uns valents o uns inconscients. Durant el segon cicle de cerca em vaig quedar embarassada, però no va anar bé, el mes de novembre ens vas assabentar que era un embaràs ectòpic que va acabar amb un abortament tubàric. I aquest últim cicle ha acabat amb un bioquímic. Aquest serà el 3r cicle amb TO!

Miri27
Edat: 42 jo, 43 ell
Fills: 1 nen de 4 anys
Cicles de cerca: pfff més d'un any... intermitent
DNW: 02/04 i 28/04
Altres: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... L'altre tema que em preocupa és l'edat: tinc 42, i clar... costarà més! A banda dels riscos. Però anem a per totes! I a donar un germà/na al nostre tresor!

A2 AndreaAlberto
Edat: jo 30 (tot o que el dia 9 faig 31) i ell farán 35 en breus tmb
Fills: Cap
Cicles de cerca: farà unas 3 mesos q ho intentem
DNW: avui! 02/04 M’hauria d’haver vingut....
Altres: som una parella bastant neurotica amb lo de tenir-ho tot sota control i just ara que ho teniem tot llest per que vinguès un petitó...

Ninadina
Edat: 36 Els dos.
Fills: cap (ell una filla de 7 anys).
CICLE DE CERCA: molts, 1 any i pico.
DNW: 15/4
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Després de molts mesos de cerca, comencem RA. Ens ha aplaçat les visites per Covid, aixi que seguim provant el tracatrá.

Nuri
Edat: 32 jo i 34 ell
Fills: cap
CICLE DE CERCA: molts, 1 any i pico.
DNW: entre 07/04 i 09/04
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: haviem de començar RA però ens han aplaçat el tractament per quan hagi passat el confinament

Maria_lovecats
Edad: 33 jo, 37 ell.
N° de fills: cap
Cicles de cerca: bufff un any i uns mesos
DNW: 3/5
Altres: Doncs cap a l’any ja vam començar a fer proves de fertilitat i al meu xicot li van sortir els bitxets lents (astenozoospermia moderada).

*Perdudapelmon*
Edat: 31 jo, 48 ell
Nº fills: Jo cap, però ell en té 2
Cicles de cerca: aquest serà el 6è
DNW: 6/5
Altres: ens hem quedat a mitges amb les proves (seminograma normal, histeroscopia normal i antemulleriana molt bé, però ens falta l'analítica hormonal de tots dos....seguim provant)

Náyade
Edat: 31 jo, 33 ell
Nº fills: una nena de febrer 2017
Cicles de cerca: aquest serà el "primer"
DNW: 4 de maig
Altres: Ens havíem marcat Maig '20 al calendari per iniciar la cerca però avui ens han pogut les ganes! Per fi ha arribat el moment de donar un germanet/a per l'Emma!

Lalukis
Edat: 35 jo, 35 ell
Nº fills: 1 nen, setembre de 2017
Cicles de cerca: 10 cicles buscant
DNW: 12 de maig
Altres: Després de tenir el meu primer fill em van diagnosticar hipertiroidisme. Un cop acabat el tractament varem començar amb la cerca però, tal i com ja em varen avisar, esta costant i clar, a això sumar-hi la situació que vivim no ajuda. Però aquest cicle el començo amb molta força i amb un objectiu fixe :cnen: <:-<

Lima
Edat: 29 jo i 28 ell
Nº fills: Cap
Cicles de cerca: 3
DNW: 26/4
Altres: Després de dos cicles buscant, em vaig quedar embarassada. Al febrer vaig tenir un avortament natural a les 5+5 (aprox.). Al maig tornem a començar de nou la cerca.

Nuni82
Edat: 37 jo i 36 ell
N fills: Cap
Cicles de cerca: 1
DNW: 21/4

Vinga noies! que el nostre somni es complirà aviat! n'estic segura! moltes abraçades!/
lulaxin l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 21, 2020 1:08 pm, en total s’ha editat 14 vegades.
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: lulaxin » dc. abr. 01, 2020 1:11 pm

bones de nou!

tot i que he iniciat el post, i he posat DNW inicis de maig, vull dir que encara no m'ha vingut la regla de l'abril...tot i que ja començo a tenir dolorets...vull dir que la meva DNW es 2/4, però després de dos TE negatius (diumenge i dilluns) no tinc gaire esperances, i menys avui que he començat a notar els dolorets...

apa, benvingudes a totes!

ens anem llegint!

*lulaxin*
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: yop » dc. abr. 01, 2020 2:02 pm

Aquí una que s'apunta!
Edad: 37 jo ,44 ell.
N° de fills 3 (2004 ,2005, 2013)
Cicles de cerca: aquest serà el 3er
DNW: entre 24 i 29 d'abril
Altres: jo també faig to desde fa dos cicles, mes seriosament aquest pasat.
Me proposat també pendre tempe.
Jo intentaré fer el que podré jeje i allargarem un parell de dies post ovulació.
Molta sort a totes!!!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: aixamb » dc. abr. 01, 2020 2:06 pm

Hola a totes!!
Lulaxin gràcies, bonica per obrir el post! A veure si tens raó i es compleix això de a l'abril panxus mil!! Esperem que sí!!! (no sé perquè ho vaig posar al mes de març, no em feu cas... :-o00m :-o00m

M'apunto a l'abril, a veure si és el bo!

aixamb
Edat: 37 jo, 39 ell
Fills: 2 (9 i 4 anys)
Cicles de cerca: 8è (amb en embaràs ectòpic al novembre, i un bioquímic ara al mes de març)
DNW: aproximadament cap al 20/22 d'abril (però no sóc gaire regular)
Altres: Tenim una nena de 9 anys i un nen de 4, i ens encantaria que el tercer sigui pel 2020 (els altres són de 2010 i 2015), és la nostra última oportunitat, així que ho dubto molt.
No sé si som uns valents o uns inconscients. Durant el segon cicle de cerca em vaig quedar embarassada, però no va anar bé, el mes de novembre ens vas assabentar que era un embaràs ectòpic que va acabar amb un abortament tubàric. I aquest últim cicle ha acabat amb un bioquímic. Aquest serà el 3r cicle amb TO!


Una abraçada, noies!! Ens anem llegint!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: yop » dc. abr. 01, 2020 4:35 pm

Ostres veig que de moment som totes de la mateixa quinta 37-38 anys! Lulaxin com ho portes?
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: anika_ » dc. abr. 01, 2020 5:27 pm

Boniqueees, entro per desitjar-vos moltíssima sort i enviar-vos mooooolts petoneeets i ànims a totes. Espero que abril segueixi el mateix ritme que març i canteu moltíssimes panxulines!!
:-()) :-()) :-())

lulaxin, ser jefa de febrer em va portar molta sort, espero que a tu també te'n porti moltíssima i cantis la teva panxeta!

Us seguiré en la penombraaaaa, mua ha ha ha!!
:-D :-D
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Miri27 » dc. abr. 01, 2020 10:42 pm

Hola!

Jo també m'apunto! Tot i que estic com la Lulaxin!, encara no ha vingut la W, però ja sento la seva presencia...
Tindrem sort a l'abril? Aix! espero que si! m'ha encantat això de la generació covid! jajaja!

Aqui les dades!

Miri27
Edat: 42 jo, 43 ell
Fills: 1 nen de 4 anys
Cicles de cerca: pfff més d'un any... intermitent
DNW: 02/04 i 28/04
Altres: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... L'altre tema que em preocupa és l'edat: tinc 42, i clar... costarà més! A banda dels riscos. Però anem a per totes! I a donar un germà/na al nostre tresor!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: yop » dj. abr. 02, 2020 11:11 am

Noies estic feta un lio!
Ahir mitjdia em marcava to alt a 76 amb fermometer.
Avui em marca picoo!
Però si tinc la W encara, estic a 4 del cicle.
Això és possible?
SOS no entenc res.

Com van les 2 no W. Com ho porteu?

Edito per dir-vos que amb els dos grans em vaig fer el te pq el mateix dia de la W tenia dolors de w pero no había W.
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: lulaxin » dj. abr. 02, 2020 11:54 am

Bon dia boniques,

com aneu?

jo m'he fet un altre TE i blanc nuclear...i amb molta sensació de W...així que a l'espera, ja tinc la copa a punt per si en qualsevol moment fa acte de presència.

Quan em vingui ja actualitzaré la meva DNW.

Com aneu la resta?

Yop, aixo de fer TOs amb la regla, mai ho he provat, per tant...ni idea de pq et deu sortir així...q extrany...

Miri, com vas?

una abraçada a totes,

*lulaxin*
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: yop » dj. abr. 02, 2020 12:20 pm

Lulaxin el mes passat també me'ls vaig fer amb la W i em sortien baixets.

Jo ja començo a fer paranoies, O bé com s'en va retrasar tant tinc un d'esarreglo hormonal.
O com tinc els cicles tant desregulars...
Bé per si acas farem feina :-o00m
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: perdudapelmon » dj. abr. 02, 2020 2:25 pm

Hola noies,

Jo espero la regla per d'aquí 5 dies, així que no sé si apuntar-me encara.

No m'he fet TE bàsicament perquè no en tinc :-:)

Símptomes, de moment, una mica de pressió aquests dies passat al baix ventre. Poca cosa més. Els TO em surten marcadets, però no positius. No sé. Creuem dits.

Demà sabré mes coses perquè els darrer mig any sempre he tacat el dia 24 del cicle. Si demà no passa, serà bon senyal.

Ànims a totes. Us vaig informant.
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dj. abr. 02, 2020 3:58 pm

Bona tarda boniques cercadores,

Com esteeeeu????

Jo vaig estar al grup de febrer però com que sobint entro desde el mobil i és una mica merda des d’aquí, un vaig llegint però no escric...

Torno a enviar la info per si em podeu afegir:

Edat: jo 30 (tot o que el dia 9 faig 31) i ell farán 35 en breus tmb
Fills: Cap
Cicles de cerca: farà unas 3 mesos q ho intentem
DNW: avui! 02/04 M’hauria d’haver vingut....
Altres: som una parella bastant neurotica amb lo de tenir-ho tot sota control i just ara que ho teniem tot llest per que vinguès un petitó...

Sento que és un molt mal moment per a portar una criatura al món per la incertesa generada pel virus.

Però ara ja estem tant decidits a tenir-lo, que ho tirarem endavat i farem el que faci falta.

Anims a totes!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Miri27 » dj. abr. 02, 2020 7:54 pm

Hola! Entrada ràpida! Com un rellotge ha aparegut la W, just el dia que tocava. Vinga, que encara pot ser de l'abril! jajjaja

Anims a totes!

petonets
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: lulaxin » dj. abr. 02, 2020 10:02 pm

vinga Miri!

tot just comença el mes i segur que amb el confinament podem estar una mica més per la labor...o no! ja veurem! hehehehe

aquí encara no ha aparegut...suposo q demà ja arribarà

*lulaxin*
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: yop » dv. abr. 03, 2020 8:59 am

Lulaxin, sort i que no baixi!

AndreaAlberto, si no baixa fes té!! Quins nervis.


Miri27: al menys no et fa patir massa i el dia que toca baixa, aquest mes serà el més!

Ergo: jo ahir ja vaig fer feina amb el sr yop. I això que ell no volia un altre, li dic mira la aplicació em diu fer pinchito en un plaç
de 5h i em giro i ja el tenia preparat. Jana deu ser el confinament... A día 20 ja s'ens va la olla.
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: lulaxin » dv. abr. 03, 2020 10:57 am

Bon dia boniques,

aquí ni rastre de la W, però TE ahir blanc nuclear...avui dia 30 de cicle i tempe alta...però estic dormint fatal...i crec q la tempa havia de ser amb x hores de son, no? em fa rabia, q vingui ja i aixi podrem començar a posar-nos les piles pel següent cicle...

yop, quina app fas servir que es tan precisa amb el tema pinxitos?? mola!!

com aneu la resta?

apa guapes, bon divendres

*lulaxin*
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: NinaDina » dv. abr. 03, 2020 11:55 am

Hola noies!!! Una altra que s’apunta!
Gràcies Lulaxin per obrir post, a veure si et porta sort ser jefa!!

Ninadina
Edat: 36 Els dos.
Fills: cap (ell una filla de 7 anys).
CICLE DE CERCA: molts, 1 any i pico.
DNW: 15/4
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Després de molts mesos de cerca, comencem RA. Ens ha aplaçat les visites per Covid, aixi que seguim provant el tracatrá.

El que deieu dels TO, un mes després d’ovular vaig seguir fent testos, per curiositat, i a mig fase lutea va tornar a marcar bastant fort, els estrogens tornen a fer un pic més petit que el de l’ovulació quan ha de coincidir amb la implantació, 6-8 dies després d’ovular, aixi que potser per aixo es marca el TO... no estic segura i tampoc ho he tornat a provar.
Si que per internet hi han histories de noies que els dies abans de DNW. S’han fet TO, ha sortit super marcat i estaven prenyis.

Yop, l’aplicació que utilitzes es el femometer? Perquè jo tb l’utilitzo i no sé on es veu això de les hores... i tinc el premium, que me’l van fer gratuit fent la ressenya dels TO per amazon ( no sé si encara hi ha aquesta opció).

La resta com esteu? He vist que hi han algunes dnw aquests primers dies no?? Creuem dits!!

Nosaltres varem acabar Sexy week fa un parell de dies, i crec que no ho hem fet gaire bé les dates que tocava... no sé ja veurem.

Petonets a totes!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: aixamb » dv. abr. 03, 2020 2:47 pm

Hola noies!!
Com esteu?? Com ho porteu tot plegat??

Yop no et puc ajudar amb tempes, sorry!! No en tinc ni idea!! Com mola la teva aplicació, no?? hahaha i el sr yop per no tenir clar anar pel quart, ho intenta amb ganes!!!

Perdudapelmon com estàs?? has tacat??

Andrea és molt difícil que sigui el moment perfecte, així que endavant, dona, si ja ho teniu decidit... ànims amb la cerca!!

Miri millor que sigui puntual, que no que es retrassi, si ha de baixar la maleïda!! Una abraçada bonica!!

Lulaxin, creuem els dits mooolt fort!!

NInaDina bonica!! Que no decaigui intentar-ho, clar que sí!! I si sona la flauta... fins que tot això passi, que "os quiten lo bailao"

Ego: Jo estic en plena SW, no sé si eñ TO era positiu (era força marcat, però no sé si arribava a ser com la línia de control, per si de cas, demà me'l tornaré a fer). Em noto la zona dels ovaris força inflamada, així que deu estar al caure. Vam fer pinxito ahir i dimarts. Avui intentré tornar-hi, que no sigui dit que no ho provem!!

Molts petons!
Imatge

Imatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: Nuri00 » ds. abr. 04, 2020 9:30 am

Hola boniques!!!

una veterana que s'apunta també a l'abril!


Nuri
Edat: 32 jo i 34 ell
Fills: cap
CICLE DE CERCA: molts, 1 any i pico.
DNW: entre 07/04 i 09/04
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: haviem de començar RA però ens han aplaçat el tractament per quan hagi passat el confinament


com aneu les que esteu en plena DNW???? quin pal quan no baixa i els TE surten negatius...anims a veure si algú encara pot acabar amb positiu!!!

NinaDina veig que anem molt a la par. Vosaltres també us han aplaçat l'inici de RA.... nosaltres de moment tenim una visita posada per primers de maig per valorar la nova situació a veure què fem. perquè la idea era abril i maig provar IA i sino anava bé al juny passar a FIV. Però clar....al passar això i plantar-nos al juny ens estem plantejant fer ditectament FIV.

ego: ja estic amb els meus tacadets de 4-5 dies preW. Em quadra bastant perquè la ovulació se'm va avançar 3 dies i per tan segurament baixarà el 07/04 en comptes del 09/04
Tot i que al final l'altre dia qye vaig sortir em vaig comprar un TE de farmacia jajaja vaig pensar que per si de cas, tenir-ne algun a casa. Que ara fa mesos que no en faig servir perquè sempre ve puntualissima i no em cal però mira....l'esperança no es perd!!!

bon cap de setmana noies!!!
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: ^* Cercadores Abril 2020 *^

EntradaAutor: lulaxin » ds. abr. 04, 2020 11:50 am

Bon dia guapes!

avui solet de dissabte! poseu-vos a prop de les finestres, als balconets i al jardí, que necessitem molta vitamina D!!!

Nuri, benvinguda! a veure aquests tacadets, potser son d'implantació! creuo els dits per tu!

Aixa, SW rematada? vinga q aquesta és la bona!

Com aneu les altres? Miri, Yop, NinaDina, AndreaAlberto?

Jo, emprenyada, emprenyadíssima! q encara no m'ha baixat la regla...quin merda tu, avui dia 32 de cicle, quan els darrers cicles havien estat de 29 i 30 dies...i ja us dic que els TE segueixen sortint blancs blancs...jo crec que de no moure'm gaire i de menjar malament se m'està desajustant tot plegat... a més de la tonteria de que no serà de 2020 q m'està afectament més del que creia...quines coses tu...ja m'havia imaginat amb amigues que pareixen ara al 2020, que seria de final d'any, els anys q es portaria amb els germans...la llar d'infants...aix no sé...estic com desanimada per aquest tema...i cada dia de retràs és un dia més llunyà del 2020...quines tonteries...ho sé...

a veure si acaba de baixar ja d'una vegada...de moment ja he comprat els TO a amazon q m'arriben la setmana vinent, me'n faré un al matí i un a la tarda per intentar pillar el positiu de seguida.

apa guapes, ja us he fotut el rollo!

ens llegim

*lulaxin*

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::