*CERCADORES Març 2020*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
NinaDina
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: NinaDina » dc. març 18, 2020 9:00 am

Bondia noies!!

Lulaxin: si que és engoixant aquesta situació... crec que és millor que anem fent com anem sentint i no forçar més la màquina, el que surgeixi benvingut i el que no,no. Deixar fluir... el meu home també segueix treballant i jo soc autonoma, espero que no duri gaire sinó haurem de començar a tirar dels estalvisque tenim per RA imagineu..

Naneta ahir vaig pensar molt en tu, en si ja haurieu fet la IA o si us havien afectat les anulacions de visites...

Ego: doncs jo m’he pres la tempe aquest matí i ha baixat en picat, aixi que imagino que avui o demà tindré visita. Estic a dia 24, serà un cicle molt curt.

Les que esteu en desespero com aneu?? Petonets!
anika_
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

EntradaAutor: anika_ » dc. març 18, 2020 8:22 pm

Noiees, com van els ànims??!

A mi em fot mal tot, necessito moure'm!! Aquesta tarda he enviat els quistes a la merda i m'he posat els vídeos d'aeròbic de la Cindy Crawdford, evitant moviments bruscos, però és que si no faig res em trobo fatal i estic de molt mala llet. A més, per rematar, porto un parell de dies amb molts fàstics i marejos, és com una gran merda tot plegat, de debò! En fi, què us haig d'explicar, si estem tots igual!!

Sine, quina graaan putada l'ajornament de l'operació, em sap super greu, ja ho tindries fet. En fi, paciència, estem tots fotuts, si no és per una cosa és per una altra, millor prendre-s'ho amb filosofia, unes setmanes de desconnexió de tot... i que passi ràpid!

NinaDina és molt d'hora per una baixada, no? A quin dia del cicle estàs? Espero que no sigui cap amago. Per cert, què et va passar amb la gossa? Nosaltres per sort també tenim una gossa i podem fer paseitos cada dia, mai hagués pensat que seria un avantatge!

lulaxin no et fiïs del que et diuen les apps, amb mi ho encertaven mai!! Jo el mes passat vaig ovular el dia 22 del cicle, així que no t'amoïnis... pensa que amb els nervis d'aquests dies també podria ser que s'endarrereixi una mica. Com diu la Sine, podríeu fer un sopar romanticote i intentar desconnectar una mica de tot plegat, segur que us va molt bé!

Laura siiii, jo també tinc sensació d'estar en una peli, no pot estar passant tot això!!! És molt heavy! Jo només creuo els dits perquè cap a maig/juny puguem fer vida, més o menys, normal.
Molta energia positiva!! Vingaaa, a veure si tenim alguna alegria a finals d'aquesta setmana!

Pink_flower tu com portes el desespero??? I a veure si poc a poc anem agafant el nou ritme i ens adaptem a les circumstàncies, sinó acabarem tots amb les neurones ben fregides!

Naneta siiiii, si et passes per aquí digue'ns alguna cosa. Em sona que la IA era cap al 11-12 de març? Pot ser? Espero que no us hagi enganxat tota aquesta gran merda i que tingueu bones notícies. Un petonarroooo!
Pink_flower
:: gosset
Entrades: 491
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dj. març 19, 2020 11:42 pm

Hola noies :--/)

Com porteu aquests dies?? A qui tenim en desespero??

Perdoneu que no personalitzi pero entro desde el mvl, amb els nens no tinc temps d’escaquejar-me ni mig segon.

Bueno, jo estic en desespero total i el pitjor de tot es que només em queda un TE a casa!!! Quin horror, necessito 10 o 20, quin enganxe :-D

Vaig demanar per amazon pero clar aquests dies...arriba lo justito i a sobre correos que aquí funciona fatal. I m’he adonat q els TE que tinc son de 25 i no son dels mes sensibles aixi que ja podia fer jo 8 o 9DPO TE amb una FL de 16 dies...
Doncs no se si fer-me demà 16DPO o intentar aguantar fins dissabte que es el dia DNW aix...ja us explicaré!

Com aneu la resta?
Nuri00
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » dv. març 20, 2020 8:51 am

Hola boniques!!

pink_flower jo si només te'n queda 1 intentaria aguantar el màxim per no malgastar-lo i quedar-te amb el dubte. Espera que arribi com a minim la DNW i inclús 2 o 3 dies més per si de cas!

és que si et surt negatiu i has anat d'hora et quedaras amb el dubte i serà pitjor! si has de sortir a comprar més que sigui perquè ja ha passat i DNW i no tens ni W ni positiu, però no abans. Vaja jo podent-ho evitar no m'arriscaria a sortir que està la cosa que diuen que va cada dia a més!

jo de moment tranquila, fase avorrida esperant la setmana vinent per començar SW!
dolly
Entrades: 158
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dv. març 20, 2020 9:10 am

Hola cercadores!!

Desde principis d febrer q no passava pel Foro.
Anava molt atabalada amb la feina i al febrer vaig fer un descanç mental del foro, no portava excessiu temps a cercadores.. pero jo sola m'agobiava.
Sobretot pq a Desembre i gener vam tenen un record d 0 panxus...

Ara q estem en reclusio a casa, he començat a llegir-vos d nou.
i quina alegria llegir el positiu d l'Anika!! Enhorabona maca :b-)))
Les que ehu començat el cami de RA, espero i desitjo q els problemes amb el corona no facin endarrerir els tractaments.
Sento no personalitzar la resta, pero es q em lio una mica..

Nomes venia a saludar, donar anims a totes, encara q no passes pel foro desde fa gairebe 2 mesos hem continuat fent deures i ahir pel mati vaig veure TE+
Espero q totes em seguiu ben aviat, i qui sap potser inclus aquest mes!

MOLTS PEPOS i petons a totes,
Pink_flower

EntradaAutor: Pink_flower » dv. març 20, 2020 9:28 am

Dolly .enhorabona!!! Quina iluuuu >.-<: :b-))) :p-)

Llavors per quan et toca? Novembre no? A veure si paso amb tu un altre vegada :-()) : lasito :

Jo avui 16DPO i la tempe ha pujat!! Tambe he de dir que no dormo les mateixes hores ni de la mateixa qualitat, perque de no fer res no estic ni cansada :-D intentaré aguantar sense fer TE.... :-o00m
Laura_Josu
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

EntradaAutor: Laura_Josu » dv. març 20, 2020 9:40 am

Bon dia boniques!!

Dolly ENHORABONA BONICA!!! Quina alegría després de tantes males noticies que ens envolten!! :b-))) :b-))) :-())

Com porteu l’aïllament?? Es com tot, ens hem d’adaptar per seguir endavant. Força noies i gran dosis de paciència a les que teniu fills i feu teletreball :-o00m És gairebé impossible!!

NinaDina_ Ha vingut la W o era una falsa alarma la baixada de tempes? Nena es que quina situació més dolenta per els que sou autònoms, espero que us arribin ajudes per a poder fer front a les despeses mensuals i no haver de tibar d'estalvis, amb el que costa fer un raconet!

Sine_ a veure si aviat tot torna a la normalitat i et reprogramen ràpid l’intervención, imagino que estaras nerviosa amb aquesta incertesa actual que hi ha en tot el tema sanitari. Una abraçada gran bonica.

Lulaxin_ igual que la Ninadina, penso que el millor es deixar fluir les coses i no capficar-nos, si no quan acabi aquesta situació surrealista els psiquiatres estaran plens.

Anika_ entenc el que dius de que necessites moure’t a més sembla que com més repòs has de guardar, més ganes tens de fer activitats. Uiii ja comencen els símptomes d’embaràs!! Ànims nina, el primer trimestre és el més fotut en aquest sentit.

Pinkflower_ Quan es en principi la data de la teva nw? Demà? Creuant dits per a tu bonica!! Espero que aquesta pujada de tempes signifiqui un super positiu!!! >.-<:

Nuri00_ vinga que aviat arriba la sexy week!!

Les altres com aneu??

Ego_ Avui estic a 25 de cicle, així que en principi demà em vindrà la W. Encara no ha baixat la tempe, però ja he començat amb sensació de pes a les lumbars i molèsties a la panxa, típics símptomes premenstruals. Potser tindré un petit retràs d’un parell de dies, amb tot el que està passant no seria estrany.

Energia positiva per a totes!! :-()-)
NinaDina
Entrades: 119
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

EntradaAutor: NinaDina » dv. març 20, 2020 1:22 pm

Hola noies!!
Ahir em va venir al vespre, comencem de nou...

Estic contanta perquè desde que vaig canviar d’osteopata, a una especialitzada en sol pèlvic ( tenia dolors al costar dret de la pelvis i ningú em trobava el què) no he tornat a sentir dolor de regla, abans que baixi sento aquesta mica de pressió i res més, havia passat una temporada que m’havia de prendre inuprofe el primer dia que em venia.

El Nino ha canviat de feina fa un parell de setmanes i el veig tant content, anava estressadíssim pobre, així que estic veient el costat bo. Com si fos el primer cicle (jajaja que ingenua...) però vull pensar això. Teniem visita pel 6 d’Abril per començar IA però com que imagino que ens ho aplaçaràn, anirem fent a l’antiga.

Com esteu la resta?
Anika com et trobes?
Dolly? Ets tu que has vist el positiu? Enhorabona!!

Laura! Keep calm, a veure si ens dones una bona notícia que sembla que comencem a arrencar de nou!!!

Osti semblo la iaia, he vist passar tants positius, a veure quan puc escriure jo que hem fet diana!

Alguna més en desespero no?

Abraçades!!!
Pink_flower

EntradaAutor: Pink_flower » dv. març 20, 2020 11:45 pm

Hola de nou!! :--/)

Veient la situació he demanat més TE per amazon pero diu que fins dimecres no arriben...i això si arriben! Perque Correos no fa cap envio d’amazon i els TE que m’havien de portar ahir els han retornar. Ara diuen que els portarà un altre missatgeria. A veure qué....
A més l’únic TE que em queda és de 25ml i això vol dir que no és gaire sensible. Demà es DNW a veure què fa la temperatura :-:)

Anika ja comencen els símptomes :-()) >.-<: ara no tornes a tenir cap visita llavors? Alguna cosa t’hauran de programar no? Potser la llevadora del cap per telefon et podria dir quelcom.

Laura demà tu també!! Quins nervis!!

Ja us actualitzaré, de moment ni simptomes ni res...demà 17DPO ja massa per saber si si o si no...santa paciencia :-o00m
anika_

EntradaAutor: anika_ » ds. març 21, 2020 9:24 am

dolly quant de temps sense saber de tu! Enhorabonaaaaa!!!!!!!! :b-)))
Ostres, què bé!! També seràs de novembre?? Ara si que podem dir que estem trencant la maledicció!! Tu com et trobes? Algun símptoma?

Pink_flower uiuiuiiii, aquesta pujada a 16DPO fa mooolt bona pinta!!! >.-<: Escolta, però a males, mentre no arriben els TE d'Amazon, pots anar a la farmàcia a buscar més tests, no?? Ja sé que és una mica en plan desesperat, jeje, però sempre tens aquesta opció (jo no podria aguantar tant!)

Laura molta energia positiva!! Tenim uns quants deseseros ara mateix, espero que tinguem bones notícies aquest cap de setmana!

Nuri ja et queda molt poquet per la SW!! Molta força i aprofiteu el maleït confinament!

NinaDina ostres, quin greu aquesta warry... però no perdis l'esperança en fer-ho a l'antiga, eh?!! Ja sabeu que quan acabi tot això mirareu IA, així que mentrestant aneu fent sense estrès ni agobios. El meu maromo és un estressat de la feina i a finals d'any ho va passar bastant malament... tinc claríssim que això no ens ajudava gens, fer un panxu així és impossible. Segur que el canvi de feina us va molt bé, ja ho veuràs!! :-()-)

Jo em trobo força marejada i tot em fa fàstic, però alhora tinc moltíssima gana. Si menjo em trobo millor però després em venen encara més fàstics i marejos, és el peix que es mossega la cua!

I fa dos dies que tinc l'antojo de fer una paella a la costa brava!!!!!!! jajaja, com toteees, suposo!! Aixxxx... amb la briseta saladeta del mar i aquest solet tan maco... ara mateix pagaria un dineral per fer-ho!
lulaxin
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

EntradaAutor: lulaxin » ds. març 21, 2020 12:18 pm

Bon dia noies!

com esteu? com van aquests confinaments?

Primer de tot, felicitats Dolly, no he coincidit gaire amb tu crec, però quina alegria poder celebrar un positiu! has trucat a la llevadora? com i quan faràs el seguiment amb la situació que tenim?

Pink_flower, molt bé aquesta gràfica, no? pinta super bé. A més de tempes, també fas TO's? si estàs neguitosa fes-te el TE i a males baixes a la farmàcia a busar-ne...i així almenys et treus una mica l'ànsia...

Anika, ja són aquí els símptomes...com et diuen, com has de fer el seguiment ara? et van programar analítica 1r trimestre i eco? vas pel públic o privat?

Aixa, per on pares? com estàs?

NinaDina quin caca aquesta W, ara a deixar passar els dies i agafar forces per aprofitar el confinament per a la següent SW.

Laura, quin dia tens la DNW? com va aquest desespero?

Nuri, com va l'avorriment? ves entrenant per la SW!

Jo crec que aquest mes ja he ovulat. He anat fent TO, el dia que em va sortir més marcat va ser dimecres 18. Vam fer pinxito aquella mateixa nit i aquesta passada tb...pq en teoria quan surt positiu vol dir que en 24/48h ovulem no? uff...semblo novata amb això... heheheh
I pel que fa a tempes, com tampoc estic dormint massa bé, i de vegades no me l'he pres a la mateixa hora és una mica lio...pero vaig estar marcant entre 35.10 i 35.4 i ara porto 3 dies que he fet 36.10, 36.29 i 36.30...aixi que veig que ara ja puja...vaig realment força perduda... aix...només creuo els dits. Avui em faré un altre TO només per confirmar que la línia ja surt ben fluixet i així em podré assegurar que l'ovulació ja ha passat.

Apa, quin rotllo final us he fotut.

Bé, ens anem llegint, avui encara fa solet, aprofitarem per està al balconet més estona.

Petonets a totes

*lulaxin*
anika_

EntradaAutor: anika_ » ds. març 21, 2020 1:45 pm

lulaxin tot i que les tempes d'aquests dies, amb el canvi d'horaris i tot, són una mica sep sep... has pujat quasi un grau!!! Jo crec que ja has ovulat!! Segueix mesurant-la, o inclús fes algun TO per assegurar, però la tempe és més determinant que els TO ;)

La simpàtica de la meva gine no em va explicar res de properes revisions i controls, em va dir que l'embaràs era massa incipient i que no era important ¿? així que vaig molt perduda. A la mútua em van dir que si no era urgent tot quedava anul•lat. No sé què he de fer ara, m'espero a les 12 setmanes? O és massa?

dolly, tu què tens pensat fer aquests dies??

En fi, quina incertessa tot plegat!!!
Pink_flower

EntradaAutor: Pink_flower » ds. març 21, 2020 3:01 pm

Anika fins la setmana 12 no pots esperar perquè l’analítica del triple screening la demanen abans de la eco i entre q programen i no...jo trucaria o bé al gine nou on vulguis anar o al cap directament que potser et pasen una llevadora per telefon per orientar-te.

Lulaxin aquestes tempes altes indiquen que ja has ovulat! Apa ara a desesperar jeje

Jo continuo amb temperatura alta, avui es DNW....no se si fer-me un TE ja pero em fa por veure un altre blanc nuclear!! Es el que dieu que puc anar a la farmacia a comprar-ne un altre clar... aixxx quins nervis :-o00m
Náyade
:: lleona
:: lleona
Entrades: 962
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » ds. març 21, 2020 5:10 pm

En aquests temps tan difícils i en aquest mes de Març tant ple de sentiments... Us desitjo tota la sort del món i que molts bebitos desitjats i estimats surtin d'aquests temps tan durs!!!!! Ho desitjo més que mai... Una mica de llum en el camí :***: Així que cercadores, si us plau....

ÀNIMS AMUNT I CALÇES AVALL!!!!!!!

:b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Ara més que mai!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Un petó gegant!!!!!!!!!!!!! :love:
Imatge Imatge
Laura_Josu

EntradaAutor: Laura_Josu » ds. març 21, 2020 5:39 pm

Bona tarda nines!

Ninadina_ Que bé que hagis donat amb un bon osteòpata de sol pèlvic i puguis evitar el dolor i de prendre’t aquest ibuprofè el primer dia. Es genial que el canvi de feina faci que estigui content, al final passem moltes hores a la feina i ens afecta a la nostre vida personal més del que voldríem. Sento aquesta W.

Pinkflower_ Jo si fos tu esperaria a fer-me aquest únic test que et queda per si no arriba els de Amazon. El fer-te’l abans no variarà el teu estat i com a mínim tindràs més certesa del resultat. Es complicat aguantar les ganes, a més es que son molts dies 17!

Anika_ em fas recordar un munt al meu embaràs amb el que expliques. Ànims nina, amb sort són només uns mesos. El tema paella a veure si aviat la pots gaudir!! I no em parlis de briseta saladeta que aquí ahir teníem un aroma a salitre que semblava que estiguéssim dins una llauna de sardines.
Jo trucaria a l’ambulatori que et comuniquin amb les llevadores, per que haurien de programar-te l’analítica, eco i revisió del primer trimestre i no recordo quina edat tens però si es = o superior a 35 la proba del sucre tb. Els controls d’embaràs es segueixen fent normal per el moment.

Lulaxin_ molt bé aquests pinxets en dies claus. El tema tempes es fotut, jo tampoc sé mai si són massa reals. Però pel que dius sembla que ja has ovulat.

Nyade_
Moltes gràcies!! Ja tens raó ja...

Ego_ Estic com tu Pinkflower, avui és la meva DNW i de moment no ha fet acte de presencia. No sé si la tempe a baixat o no, perquè avui no me l’he pogut prendre. Tinc un únic TE del One Step, he decidit que aguantaré fins dilluns per fer-me’l en cas de que demà tampoc em faci la maleïda visita. Sento molèsties als ovaris i tinc la sensació que aviat baixarà. Creuant dits per a tu Pinkflower i per a mi!!

Una abraçada a totes!
Pink_flower

EntradaAutor: Pink_flower » ds. març 21, 2020 5:47 pm

Noies!!! No he pogut aguantar més i m’he fet l’unic TE que em quedava que encara que es de 25ml i poc sensible....els de one step Laura son més sensibles son de 10ml i aquests poden donar positius abans de DNW anima’t a fer-lo vaaa >.-<:

Doncs com deia TE POSITIU!!! >.-<: :p-) :b-))) :-()) Aixxxxx quina por i quina alegria :love: :content:

Laura vaaa fes TE >.-<: si surt negatiu doncs dilluns a la farmacia :-D
Laura_Josu

EntradaAutor: Laura_Josu » ds. març 21, 2020 6:28 pm

ENHORABONA Pinkflower!!!! :-()) Quina alegria!!!!! >.-<: :b-))) :p-) Estic molt feliç per tu!!! Que genials aquests positius en aquests dies que estem passant!!!!!

Doncs m’he animat a fer-me el TE i no sé que dir-vos, es veu una hombre. Podria ser??? O potser estic boja jajajaja. Ara si que estic nervi!! Amb la nena em vaig fer TE als 5 dies de retras i la línia era molt tenua. :()():::: :()()::::
Pink_flower

EntradaAutor: Pink_flower » ds. març 21, 2020 6:59 pm

Lauraaaa!! Si hi ha ratlleta hi ha panxeta per molt tenue que sigui!!! Et puc felicitar llavors jo tambe?? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
lulaxin
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

EntradaAutor: lulaxin » ds. març 21, 2020 7:02 pm

Aaaaah!! NOIES!!! Laura_Joseu i Pink_Flower SUPER FELICITATS!!!

envieu-nos la foto!! voleu veure aquests tests!! aiiii seran nens de la generació del coronavirus! anda que no haurem de sentir brometes al respecte!!!

quina alegria per vosaltres!!

enhorabona!!

*lulaxin*
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1289
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » ds. març 21, 2020 7:40 pm

Uala noies, he entrat aixi de refilón (mentre banyo al.minicruncho) i veig dos TE+!!!! :b-))) :b-))) :b-))) Quines bones noticiessss!! super enhorabona boniques!!! :b-))) :b-))) que beeeee!!
Laura si si, si hi ha una sombra on hauria dhaver la 2a ralleta es un positiu!!!
Pink aaaaaghhhh q compartirem any d bimaternitat (weno, tu mes de BI, ja mentens). quina il.lusióoooo!!

aiiiii bones noticies en aquests temps durs donen esperances :ok: Cuideuvos molt!!!!

Molta sort a les altres, encara queda mes x endavant!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::